Aldik30 Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 nemáte někdo zkušenosti s údajným přeskočením rozvodů u tohoto motoru, mám najeto pouhých 20000km. Minulý týden motor začal strácet výkon, stoupla spotřeba, převodovka si začala řadit jak se zachtělo. Navštivil jsem autorizovaný servis, tam na PC zjistili zvýšenou hlučnost(klepání) a občasné vynechávání válce, ale v servisu běžel motor v pořádku, tak závady z paměti vymazali a jesti se to bude opakovat mám přijed znovu. Nedojel jsem ani domů cca 15km a auto se zase začalo chovat stejně. Druhý den jsem auto odvezl do servisu, dnes po třech dnech jsem volal jak to vypadá a bylo mi oznámeno, že se jedná o závažnější problém, pravděpodobně o přeskočené rozvody, oprava cca 1týden, navíte někdo co vše se mohlo na motoru poškodit a jestli mám si trvat na novém motoru nebo ho nechat opravovat. děkuji za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Kdyby preskocily rozvody, tak se motor nebude chvili chovat normalne a chvili zas ne, ale bude porad rozhozeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldik30 Vloženo 19. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Kdyby preskocily rozvody, tak se motor nebude chvili chovat normalne a chvili zas ne, ale bude porad rozhozeny. Taky mi to přijde zvláštní, míru pokození zjišťujou a budou to konzultovat se škodovkou, v servise tuto závadu ještě neřešili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Tak hlavně když ti přeskočí rozvod je v paměti chyba poloha vačky a kliky hlídá si to. Asi nejčastější příčina u překočených rozvodů řetězových motorů je napínák. Ale to bejvaj machanický závady stejně jako to měli HTP. Jen tady u toho motoru je to asi v podstatně menším měřítku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Aldik30: tak už víš, co to bylo za problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Aldík30: neviem ako si dopadol,ale podla toho čo som čítal čo ti povedali v servise,že sa jedná o väčší problém a oprava cca 1 týždeň,tak mám velkú obavu,že motor bude KO a bude nutná jeho výmena...máš to v záruke?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
albi1 Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Tak to se mám na co těšit, mám stejnou motorizaci a najeto přibližně stejně. Ale s tím rozdílem že ve 14 tis. byly již měněny obě spojky u DSG. Kvalita je kvalita s tím asi moc nenaděláme. Když jsem byl vyzvednout auto v servisu, byl tam pán se stejným motorem najeto cca: 100 tis, a řešil výměnu celého motoru dle poškození. Nejprve nemohl nastartovat, po chvíli se mu to podařilo, ale motor běžel jako by na tři válce, do servisu dojel, ale pak už nenastartoval. Bohužel nevím, jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldik30 Vloženo 5. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Výsledek ze servisu, závada přeskočené rozvody, cca 10 dní v servisu, nevědí o kolik údajně nic dalšího nebylo poškozeno, auto mi vrátili a chtěli uhradit nový olej, to jsem jim odmítl jestli se nezbláznili, před 2000km dávali nový, údajně škodovka nové kapaliny nehradí, že tím auto zhodnocují. Po týdnu ježdění auto začalo znovu cukat, tak jsem jel do servisu znuvu, nechal jim to tam dva dny, auta vraceli, že tomu nic není, auto ale od té doby jezdí úplně dobře, netuším co provedli. Nyní v servisu, už tvrdili že tyto motory mají závady s napínákem a již ho vyrábějí jinak. Nová závada auto začalo žrát olej cca 0,5l na 1000km, budu řešit dál v servisu, dřív jsem nedolil ani deci, řešil jsem to po telefonu a že je to v normě. Trochu mně začíná dráždit přístup škodovky, asi brzy přejdu k jiné značce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 teraz ti urobia váhovú skúšku spotreby oleja a keď to bude do 0,5 l na 1000km,tak reklamáciu neočakávaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldik30 Vloženo 22. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 tak auto je už týden v servisu, dle prvních informací mění pístní kroužky, škodovka by to pravděpodobně měla uznat jako reklamaci. Před dáním auto do servisu, byla spotřeba oleje cca 0,7 l na 1000km, zjistil jsem, že olej to pravděpodobně papá když jezdím krátké trasy a častu startuji. Při dlouhých cestách se skoro žádný olej nestrácel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 takže si prekročil spotrebu 0,5 l/1000km,tak preto tá uznaná záruka inak dúfam,že po zložení toho motora to nedopadne nakoniec jeho výmenou...viz foto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caditko77 Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Aldiku, jak jsi dopadnul s výměnou motoru? Postihnul mě ten samý problém (psal jsem to v jiné části fóra), ale nemám auto v záruce. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldik30 Vloženo 1. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 vracím se zpět po delším čase a doplňuji jak jsem dopadl s reklamacemi a jaké další jsem řešil a aktuálně řeším. Jsem častěji v servisu než na silnici, soupis závad během necelých dvou let: 1) přeskočené rozvody při 23tis km popsáno již výše 2) motor žral olej - výměna pístních kroužků 3) z motoru tekl olej - výměna manžety na klikovce 4) bouchání při rozjezdu a brždění - při výměně manžety něco špatně utáhli na převodovce!!!! 5) auto nešlo nastartovat - údajně nahodilá závada, přehráno novým softwarem 6) nyní problém s cukáním při rozjezdu, doprovázeno občasným dosti hlučným cvaknutím, škodovka odsouhlasila nyní výměnu spojky již řešeno na foru zlatý předchozí Superb I 1,9TDi 96 KW najel jsem 120tis.km bez problémů, ještě že mám nyní prodlouženou záruku na 4roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin F. Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Máme Superb combi 1.8 TSI r.v. 2011. Jak je to u tohoto motoru s rozvodovým řemenem? U minulého auta (Octavia I combi 1.8T) mi praskl a musel se opravovat motor. Je v Superbě také, pokud ano, kdy se mění (nyní má najeto 130 tisic)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Je tam řetěz vyměnit za novou revizi ! A i pumpu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 prečo pumpu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Výměna řetězových rozvodů není předepsána. Ovšem preventivní výměna řetězu a hlavně jeho napínáku za poslední verzi je doporučeníhodná. Počíst si o tom můžeš v příslušné motorové sekci OII, konkrétně ZDE a ZDE.Proč pumpu? Protože kokta se dozvěděl, že občas některá teče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 No ale ona občas teče i ta nová co se namontuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 já by som už nechal pumpu pumpou... ....predsa je to vlákno Rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 kokto, přestaň tady plácat kraviny nesouvisející s tématem. Jsi s tím už poněkud trapný a out. Příspěvky jsem odstranil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin F. Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 V kolika kilometrech je výměna řetězu a kladek doporučena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 ak myslíš od ŠA,tak je to deklarované ako doživotné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin F. Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 A je poruchovost natolik častá, že má smysl do toho jít a zaplatit výše uvedených 13 tisíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 v príspevku č.4 od kolegu Pawouka máš odkazy..tam sa dozvieš čo potrebuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehul Vloženo 4. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2015 Ahoj, po výměně pístních kroužku se problém se žraním oleje vyřešil? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.