Přejít na obsah

Rozvody motorizace 1,8 TSi


Aldik30

Doporučené příspěvky

nemáte někdo zkušenosti s údajným přeskočením rozvodů u tohoto motoru, mám najeto pouhých 20000km. Minulý týden motor začal strácet výkon, stoupla spotřeba, převodovka si začala řadit jak se zachtělo. Navštivil jsem autorizovaný servis, tam na PC zjistili zvýšenou hlučnost(klepání) a občasné vynechávání válce, ale v servisu běžel motor v pořádku, tak závady z paměti vymazali a jesti se to bude opakovat mám přijed znovu.

Nedojel jsem ani domů cca 15km a auto se zase začalo chovat stejně. Druhý den jsem auto odvezl do servisu, dnes po třech dnech jsem volal jak to vypadá a bylo mi oznámeno, že se jedná o závažnější problém, pravděpodobně o přeskočené rozvody, oprava cca 1týden, navíte někdo co vše se mohlo na motoru poškodit a jestli mám si trvat na novém motoru nebo ho nechat opravovat.

děkuji za informace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak hlavně když ti přeskočí rozvod je v paměti chyba poloha vačky a kliky hlídá si to. Asi nejčastější příčina u překočených rozvodů řetězových motorů je napínák. Ale to bejvaj machanický závady stejně jako to měli HTP. Jen tady u toho motoru je to asi v podstatně menším měřítku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se mám na co těšit, mám stejnou motorizaci a najeto přibližně stejně. Ale s tím rozdílem že ve 14 tis. byly již měněny obě spojky u DSG. Kvalita je kvalita s tím asi moc nenaděláme. Když jsem byl vyzvednout auto v servisu, byl tam pán se stejným motorem najeto cca: 100 tis, a řešil výměnu celého motoru dle poškození. Nejprve nemohl nastartovat, po chvíli se mu to podařilo, ale motor běžel jako by na tři válce, do servisu dojel, ale pak už nenastartoval. Bohužel nevím, jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Výsledek ze servisu, závada přeskočené rozvody, cca 10 dní v servisu, nevědí o kolik údajně nic dalšího nebylo poškozeno, auto mi vrátili a chtěli uhradit nový olej, to jsem jim odmítl jestli se nezbláznili, před 2000km dávali nový, údajně škodovka nové kapaliny nehradí, že tím auto zhodnocují.

Po týdnu ježdění auto začalo znovu cukat, tak jsem jel do servisu znuvu, nechal jim to tam dva dny, auta vraceli, že tomu nic není, auto ale od té doby jezdí úplně dobře, netuším co provedli.

Nyní v servisu, už tvrdili že tyto motory mají závady s napínákem a již ho vyrábějí jinak.

Nová závada auto začalo žrát olej cca 0,5l na 1000km, budu řešit dál v servisu, dřív jsem nedolil ani deci, řešil jsem to po telefonu a že je to v normě.

Trochu mně začíná dráždit přístup škodovky, asi brzy přejdu k jiné značce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak auto je už týden v servisu, dle prvních informací mění pístní kroužky, škodovka by to pravděpodobně měla uznat jako reklamaci.

Před dáním auto do servisu, byla spotřeba oleje cca 0,7 l na 1000km, zjistil jsem, že olej to pravděpodobně papá když jezdím krátké trasy a častu startuji. Při dlouhých cestách se skoro žádný olej nestrácel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...

vracím se zpět po delším čase a doplňuji jak jsem dopadl s reklamacemi a jaké další jsem řešil a aktuálně řeším.

Jsem častěji v servisu než na silnici, soupis závad během necelých dvou let:

1) přeskočené rozvody při 23tis km popsáno již výše

2) motor žral olej - výměna pístních kroužků

3) z motoru tekl olej - výměna manžety na klikovce

4) bouchání při rozjezdu a brždění - při výměně manžety něco špatně utáhli na převodovce!!!!

5) auto nešlo nastartovat - údajně nahodilá závada, přehráno novým softwarem

6) nyní problém s cukáním při rozjezdu, doprovázeno občasným dosti hlučným cvaknutím, škodovka odsouhlasila nyní výměnu spojky

již řešeno na foru

zlatý předchozí Superb I 1,9TDi 96 KW najel jsem 120tis.km bez problémů, ještě že mám nyní prodlouženou záruku na 4roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Výměna řetězových rozvodů není předepsána. Ovšem preventivní výměna řetězu a hlavně jeho napínáku za poslední verzi je doporučeníhodná. Počíst si o tom můžeš v příslušné motorové sekci OII, konkrétně ZDE a ZDE.


Proč pumpu? Protože kokta se dozvěděl, že občas některá teče. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...