Ahoj,
mám OII 4/2009 a v červnu mi v rámci svolávačky měnili přestavovač a dali poslední SW ze Supa. V pátek (53 000km) se mi v koloně po Praze na volnoběh rozsvítíla na tom do toho dne jen bílém MAXI DOT displeji velký žlutý nápis kontrolka poklesu tlaku oleje a hláška netočit více než 4000ot/min. Byl jsem 1km na Jarově a tam mi řekli, že už podobnou věc viděli a že nic nenačetli, tak jsem odjel na meškané jednání.
Pak ale do kopce se mi zdálo, že auto málo táhne a plyn se propadá a tak jsem se stavil ve svém servisu v tukasu. Tam měli plno kvůli přezouvání gum a tak jsem chtěl odjet, ale už to nešlo nastartovat. Technik pak auto sice nahodil, ale po každé s růynou prodlevou.
Dnes - vadný napínák, přeskočení zubu. Zítra sundají hlavu a uvidí se, jak moc je to poškozené. Motor celkem normálně běží. Pokud by byla vada na hlavě, prý by šel motor asi celý ven.
Proč tu kladku neudělali již při výměně přestavovače? Četl jsem výše, že nebyla svolávačka a že je nás malé procento. Jak malé procento?
Průser je. že mi záruka skončila v červnu Má smysl se nějak bránit? Nechce se mi platit X desítek tis. když o tom průseru šKODA ví.
Díky za radu
Jirka