Přejít na obsah

caditko77

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení caditko77

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nemám u sebe doklady, ale mattně bych to tipoval na CDAA. Podívám se. Je v tom rozdíl? BZB je ten novější?
  2. tak já s olejem problém neměl. Sice jsem si ho na počátku koupil a dolil asi 2 deci, ale tím to skončilo. I teď na 53tis. km byla hodnota na zahřátém motoru půlce rysky. Mohu potvrdit výfuk od sazí. Ale nic katasrofálního jako u dieslu to není. Je to vidět na dolních půlkruzích, protože jsem si nechal při koupi namontovat chromovanou koncovku. Spíš za rok musím dolejt chladící kapalinu. Ta lehce mizí a prý je to normální. Motor se bohužel potkal. Dostanu nový, žádnou repasi, takže to je pro mě velmi dobrá zpráva. Mám z nich v servisu radost. Snad budu v pondělí spokojený.
  3. Aldiku, jak jsi dopadnul s výměnou motoru? Postihnul mě ten samý problém (psal jsem to v jiné části fóra), ale nemám auto v záruce. Díky za info.
  4. Ahoj, mám OII 4/2009 a v červnu mi v rámci svolávačky měnili přestavovač a dali poslední SW ze Supa. V pátek (53 000km) se mi v koloně po Praze na volnoběh rozsvítíla na tom do toho dne jen bílém MAXI DOT displeji velký žlutý nápis kontrolka poklesu tlaku oleje a hláška netočit více než 4000ot/min. Byl jsem 1km na Jarově a tam mi řekli, že už podobnou věc viděli a že nic nenačetli, tak jsem odjel na meškané jednání. Pak ale do kopce se mi zdálo, že auto málo táhne a plyn se propadá a tak jsem se stavil ve svém servisu v tukasu. Tam měli plno kvůli přezouvání gum a tak jsem chtěl odjet, ale už to nešlo nastartovat. Technik pak auto sice nahodil, ale po každé s růynou prodlevou. Dnes - vadný napínák, přeskočení zubu. Zítra sundají hlavu a uvidí se, jak moc je to poškozené. Motor celkem normálně běží. Pokud by byla vada na hlavě, prý by šel motor asi celý ven. Proč tu kladku neudělali již při výměně přestavovače? Četl jsem výše, že nebyla svolávačka a že je nás malé procento. Jak malé procento? Průser je. že mi záruka skončila v červnu Má smysl se nějak bránit? Nechce se mi platit X desítek tis. když o tom průseru šKODA ví. Díky za radu Jirka
  5. Ahoj, mám OII 4/2009 a v červnu mi v rámci svolávačky měnili přestavovač a dali poslední SW ze Supa. V pátek (53 000km) se mi v koloně po Praze na volnoběh rozsvítíla na tom do toho dne jen bílém MAXI DOT displeji velký žlutý nápis kontrolka poklesu tlaku oleje a hláška netočit více než 4000ot/min. Byl jsem 1km na Jarově a tam mi řekli, že už podobnou věc viděli a že nic nenačetli, tak jsem odjel na meškané jednání. Pak ale do kopce se mi zdálo, že auto málo táhne a plyn se propadá a tak jsem se stavil ve svém servisu v tukasu. Tam měli plno kvůli přezouvání gum a tak jsem chtěl odjet, ale už to nešlo nastartovat. Technik pak auto sice nahodil, ale po každé s různou prodlevou. Dnes - vadný napínák, přeskočení zubu. Zítra sundají hlavu a uvidí se, jak moc je to poškozené. Motor normálně běží. Pokud by byla vada na hlavě, prý by šel motor asi celý ven. Proč tu kladku neudělali již při výměně přestavovače? Četl jsem výše, že nebyla svolávačka a že je nás malé procento. Jak malé procento? Průser je. že mi záruka zkončila v červnu Má smysl se nějak bránit? Nechce se mi platit X desítek tis. když o tom průseru šKODA ví. Díky za radu
×
×
  • Vytvořit nový...