bArt_Teschen Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 nejlepší je čistič brzd ve spreji.je to odmaš´tovadlo a rychle prchá. Nebude to podobna sragora jako technickej benzin? V zivote sem cistic brzd totiz nemel v ruce, tak nevim Ja to taky nikdy nevidel, ale na brzdy se, nejen me, nejvice osvedcil trichloretylen (perchloretylen). HM 1,6 / 74 Musim po vymene nove vahy jet na reset jednotky ? Ted jsem to prehodil a nema to pravidelny zatah - skube to ve vyssich otackach ... Citovat
Fido Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 Pánové chtěl bych si tu váhu vzduchu taky vyčistit, ale problém je, že nevím, kde jí mám hledat a jak demontovat! Poradíte? (1,9 TDI 66Kw) Citovat
TomasB Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 Pánové chtěl bych si tu váhu vzduchu taky vyčistit, ale problém je, že nevím, kde jí mám hledat a jak demontovat! Poradíte? (1,9 TDI 66Kw) hned za vzuchovým filtrem Citovat
Host aka Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 No, já jsem jí včera vyndal, ale když jsem viděl, jak je tam všechno jemné a tenké, tak zase putovala expresně zpět... . Jo, mám tam nějakou zn. Hitachi, to jsem netušil... Citovat
krysarr Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 No, já jsem jí včera vyndal, ale když jsem viděl, jak je tam všechno jemné a tenké, tak zase putovala expresně zpět... . Jo, mám tam nějakou zn. Hitachi, to jsem netušil... Ja se na ni kouk zvenku, podrbal se na hlave, jak ze se to vyndava, zavrel kapotu a sel od toho Citovat
TomasB Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 No, já jsem jí včera vyndal, ale když jsem viděl, jak je tam všechno jemné a tenké, tak zase putovala expresně zpět... . Jo, mám tam nějakou zn. Hitachi, to jsem netušil... Ja se na ni kouk zvenku, podrbal se na hlave, jak ze se to vyndava, zavrel kapotu a sel od toho vyndává se jednoduše, to už jsem taky zjistil. Jen to chce nejlépe spešl kleště a jeden křížák. Nejhorší sou ty blbý sponky, který jak nepodržíš kleštěma, tak je opruz znovu nasadit. Citovat
Host aka Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Tak to máme každý asi jinou koncepci váhy. Ta moje se po vycvaknutí konektoru a povolení a vyndání dvou torxů obyčejně vytáhne a je to. Hlavně, že jsem si ale kvůli ní musel koupit 20ku torx s dírkou... Citovat
krysarr Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Tak to máme každý asi jinou koncepci váhy. Ta moje se po vycvaknutí konektoru a povolení a vyndání dvou torxů obyčejně vytáhne a je to. Hlavně, že jsem si ale kvůli ní musel koupit 20ku torx s dírkou... No a ten ja prave nemam, takze sem se podrbal a zavrel haupnu Citovat
Host aka Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 No a ten ja prave nemam, takze sem se podrbal a zavrel haupnu Srabe, to já jsem sednul do auta jel koupit torx s dírkou... Citovat
krysarr Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 No a ten ja prave nemam, takze sem se podrbal a zavrel haupnu Srabe, to já jsem sednul do auta jel koupit torx s dírkou... No ja byl na chate, to bych musel az do maticky, takze cca 30km do Hornbachu nejbliz, to sem na to sral, zitra se bude menit vyfuk, kdyz to nepomuze, sundam vahu, a kdyz to nepomuze, uz zbyva jen vymenit skrtici sracku, a to uz zkusim rovnou sehnat z Bory s tempochmatem Citovat
Host aka Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Tak ta moje je úplně jiná... Ty máš ale chrochtla, ne? Citovat
TomasB Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Tak ta moje je úplně jiná... Ty máš ale chrochtla, ne? jo Citovat
Host aka Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Tak ta moje je úplně jiná... Ty máš ale chrochtla, ne? jo A můžeš sem hodit obrázek pro srovnání? Docela by mě zajímalo, jak to vypadá u tebe... Citovat
vašek Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 Zdravím, mám Oct. 1,6 74kw rv98. Po nastartování mi držely otáčky okolo 1200 jak na sytič a po čase spadly na normál. Při jízdě bylo auto línější a otáčky lehce houpaly. Zkusil jsem vyčistit tu váhu vzduchu a auto je jak vyměněné. Otáčky drží a tahá jak nové. Čistil jsem to lihem a štětečkem, to čidlo bylo úplně černé. Citovat
TomasB Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 Tak v mém TDI vypadá ještě trošku jinak Citovat
Fantik Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 To je možný ta co je na obrázku je z novějšího modelu ( BOSCH ), ve starším je Pirburg a ten vypadá jinak. Citovat
TomasB Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 To je možný ta co je na obrázku je z novějšího modelu ( BOSCH ), ve starším je Pirburg a ten vypadá jinak. jj, Pierburg Citovat
Rass Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 Pokud je váha jen zanesená prostříkat čističem brzd (koupí se na každé lepší pumpě nebo v autopotřebách), nechat vysušit nebo tomu pomoci fénem, kartáčky ani žádný další mech kontakt nedoporučuji. Jinak jsme už takhle oživili několik váh, letos v lednu i mou, auto nejelo, max.rychlost 70, vyčistil a jezdím dodnes, cca 25tis.km po čištění. Tak hodně zdaru. Citovat
krysarr Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 Jak to tak ctu, taxi ten torx 20 s dirkou snad koupim a fakt se na to mrknu, ale uvidime, esli mi pomohla ta vymena stredovyho dilu vejfucku, esli ne, cisteni vahy je dalsi krok... Citovat
krysarr Vloženo 21. Červenec 2006 Vloženo 21. Červenec 2006 Jak to tak ctu, taxi ten torx 20 s dirkou snad koupim a fakt se na to mrknu, ale uvidime, esli mi pomohla ta vymena stredovyho dilu vejfucku, esli ne, cisteni vahy je dalsi krok... Tak vymena stredaku nepomohla, takze uz mam specialni bity, koupim cistic brzd a zitra to profouknu... Citovat
krysarr Vloženo 24. Červenec 2006 Vloženo 24. Červenec 2006 Taxem to o vikendu vycistil (po vymene lambdy, vycisteni klapky a vymene stredovyho dilu vyfucku) a hlavni problem po startu nezmizel, ale je to zase o kus lepsi. Ale hlavne auto min zere a snad po trech letech konecne vubec neskube! Doporucuju! A je to prace na 4 minuty... Citovat
davidecek19 Vloženo 24. Červenec 2006 Autor Vloženo 24. Červenec 2006 jsem to rikal. Tohle tema - ohledne cisteni vahy jsem zalozil s radosti. No cisteni me take pomohlo v rychlejsim nabehu po nastartovani do volnobehu. Jinak jsem tu novacek a strasne rad ctu vase pripady co a komu se deje. Jinak jsem domaci kutil - takze hodne veci si udelam rad sam.Vcera jsem cistil skla prednich svetel a parabolu - sklo - cifem a parabolu jemnou vatou s kapalinou na cd. Jsou uplne jina - jak nova - zadne skrabance!!! A pak jsem tohle co jsem udelal cetl na .. http://www.skodaoctavia.cz/Exteriernavody/svetlaCisteni.htm Interier jsem nedavno bral cifem a musim rict, ze co jsem cistil hadrikem a vodou bylo uplne k nicemu. Cifem me pekne pustila ta zazrana spina a plasty jak nove. Jen jsem je musel ozivit kokpitem od mafra lestenkou. Ted me ceka jeste porucha palubniho pristroje. Jak uz jsem psal - rucicka otackomeru po zapnuti zapalovani poskakuje a vybruje asi na 5 vterin a pak s teplotou a paliv nadrzi je vse oky. Takze zitra pokud budu mit cas se nato mrknu. Mam tu doma dva elektrikare - takze pohoda. Tistak na prohlidku a nejake to mereni probehne. Nedavno jsem prostrikoval vsechny konektory u motoru a nepomohlo.Tak jsem zvedavej naco prijdu. Je fakt, ze to muze byt teplotou - tmava palubka je nesmirne zhava a cinu a nejakym par soucastkam to dela problemy. Davam jeste moznost priciny studenaku a krouceni karoserie s interierem. Jeste bych si rad udelal zasuvku 12V v kufru a tak pokud tady bude nejaky napad kam ji umistit - ocenim kazdou radu. AHOJ VSEM : ) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.