Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

KonG to po spoustě peripetií vrátil a dostal prachy zpět. :kol-28:  :kol-28:  :kol-28: :kol-28:  

to froggy- máš SZ

Upraveno od Jakub Nabel

díky :) 

 

Kupoval jsem auto soukromě, takže vztah zákazník - prodejce upravuje Občanský zákoník, tudíž by neměl být po právní stránce žádný problém.

Tak se s nima ne.er. Nešetři na právníkovi.

Včera jsem slyše 1,2 TSI kamaráda, který má Fabii 2 Combi jako služební auto. Je mu tedy celkem jedno, jak auto jezdí a co se s ním bude dít a tak i s autem zachází. Včera se mu povedla krásně věc, nastartoval studený motor a začal ho vytáčet. To chrastění rozvodu netrvalo vteřinu, ale celou dobu vytáčení .. tedy asi 15 sekund .. auto má najeto tuším 35 000 km a nikdy se mu rozvody neměnily. Prostě s tím tak jezdí, dokud se něco nestane a zatím tedy OK. Ale zvuk to byl strašnej .. tak je otázka, zda to má cenu řešit, ano .. je to nežádoucí zvuk a není to správně, ale zřejmě to ty rozvody vydrží a nic se nestane. Jinak jeho auto je 2012 tuším, nějak začátkem roku.

Běžně se nebaví o době cca 3 vteřiny, ale toto časové brutálno jsem měl i já nevěřili mi to. Mám smůlu že s tím soustrojím soucítím, ale být totáldement tak tomu šlápnu a nechám to skočit....

tak oprava, má najeto cca 15 200 km.. no on jí šlape hodně na krk a zatím drží .. otázka jak dlouho :) ale to je tak, když má někdo služební auto no :D

Tak se s nima ne.er. Nešetři na právníkovi.

Tak tak. Jediné na co slyší jsou právníci a soudní spor. Dopisování si s infolinkou je na h..no a diskuse v servise taky.  Taky jsem skončil u právníků a až potom se to hnulo. Bylo mi řečeno , že se ŠA nechce se svými klienty soudit a radši se dohodneme. Asi ví proč . :-)  Strhla by se lavina...  Takový medializovaný soudní spor asi nebude nic dobrého. Bylo by to jako výstřel ze startovní pistole. :-)

tak oprava, má najeto cca 15 200 km.. no on jí šlape hodně na krk a zatím drží .. otázka jak dlouho :) ale to je tak, když má někdo služební auto no :D

No vidíš, on to může relativně ospravedlnit surovějším zacházením, ale např já s tím jezdím jak s miminem. Možná být hajzlík tak si můžu říct dobře mi tak, ale s auty jezdit umím dostatečně dobře. Sedlal jsem Renault dodávku a to mi hromada lidí tvrdila jak to nebude potřeba ani umývat jak to bude pořád na heveru a ejhle, 350000 bez mrknutí oka.Nepočítaje další spousty povozů pod zadkem a úhrnem cca 1,0mil a tak už by mne nikdo nemusel učit jak se chovat k autu.

Jakub: tak ona je otázka, co od té dodávky čekáš :D pro někoho je 350 000 km dost, pro někoho jsou to 2 roky ježdění :D třeba takový Transit mám ten pocit vydrží bez problémů 500 000 km a furt frčí dál :D

 

Nic méně se mi kamarád přiznal, že jen ať si rozvody drnčí, že chce Rapida :D

Jakub: tak ona je otázka, co od té dodávky čekáš :D pro někoho je 350 000 km dost, pro někoho jsou to 2 roky ježdění :D třeba takový Transit mám ten pocit vydrží bez problémů 500 000 km a furt frčí dál :D

 

Nic méně se mi kamarád přiznal, že jen ať si rozvody drnčí, že chce Rapida :D

350 za 3 roky a právě že Transit víc stál jak jezdil a v té době(1998) nic co by nám vyhovovalo nebylo. Myslím tím "rovný" nákladový prostor, dvojité ramena na přední nápravě a přední pohon-podmínka. Transit krapátko flusu na silnici a problém... S Renošem jsem je zvládl na laně i dva, v zimě :kol-31: .

A to jezdil věčně na max. nosnost. Každopáďo kdybych byl prase tak z motoru lítají špony se šroubama až na střechu, ale u TSI jak bafneš tak bafneš a přístupem to nezměníš. Ten motor má nevděčnou pozici, ale zase na druhou stranu  tom kvantu prodaných je nás vcelku málo co tady blijeme...

Tak u Rapida jsou ty rozvody malinko modifikované, i když už i ty dělají brajgl. Záruka na 4 roky a má klid. Mi to zachránilo placení turba ze svého :kol-46: .  

Upraveno od Jakub Nabel

pokud má motor odejít po 20-ti tisících km, tak dobře jim tak, v tom má kámoš pravdu... 

 

jeden známý, co dělá sekuriťáka má starou služební fabku 1,4 MPi, dává jí co proto už několik let a ta mrcha vydržela 300 tisíc km, bez významných zásahů do motoru... ona tedy ještě jezdí :)

 

zato mladší sourozenec 1.2 TSi a odporoučí se během 20 tisíc km??? 

Vidíš já jsem i po zadírací lhůtě 50000km.

No jo, ale 1,4MPI je taký starý máslostroj  ještě z 1000MB, a neboj tam toho taky "bylo". Mizerný proběh do GO(ovšem tam byly díky nevýkonosti motoru lehké převody a motor jel jak cirkulárka- v 90ti cca 3500), zpravidla 85-100 tis. km, spotřeba oleje, věčné problémy s těsněním pod hlavou, praskání můstků mezi ventily, zapečené kroužky, netěsnosti a v neposlední řadě taky vzplanutí motoru nesmyslně řešeným palivovým systémem. A tyto problémy řešili soudruzi snad 20let. Relativně pokj byl až ve favoritech, felinách. 1,4ky už zase sem tam pozlobily zapalováním-to však není přímo technika motoru.I když vím i o zadřené 1,4ce MPI, ale to s ní její uživatel(zapřísáhlý odpůrce Š-A) jezdí, no, zachovám dekorum, domyslete si sami.

Upraveno od Jakub Nabel

Jakub: souhlasím s tebou, když už TSI, tak jedině se 4letou zárukou. Jenže já nerad sotva zaplatím auto, tak abych kupoval nové :(

Neboj, mám taky "výtvor" inženýrské fantazije se vším co umí doma....Ale nových TSI bych se nebál. Hold to musíme, chceme-li jen Š-A potažmo VW, toto vytrpět i s tím co to vyvádí. Za komárů jsme měli 120cu a to byl nášup. Jedno se opravilo a s druhým průserem další den znovu. Otec jako vyučený  automechanik už to doma nedělal, protože mu na to nestačila dovolená a o víkendech nic nevyřešil...Šla hned jak se objevil favorit jako novinka. A to byl ten z těch ověřovacích a tam toho za půl roku půlku vyměnili....

Malá kvízová otázka- a kdopak hlásá 5 let bez omezení?????? Ať táhnou do ........

Renault? :)

Hyundai  :kol-34:   :kol-98: ???

Hnůjdej a NO-kia dávají 7 let... Těch 5 roků by opravdu odpovídalo píče na kapotě...

Tak to jsem hjoundaju křivdil  :kol-131:

Jak Hjondeee tak i ti s těma echt obrázkama na kapotě, ale ty jejich garance jsou zaháčkovaný jako svině, takže nakonec :kol-46:  :kol-46: :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  

Upraveno od Jakub Nabel

Kde dnes sehnat kvalitní auto...(motor).?? :kol-25: Všude je něco, ..

leda v bazaru :-)

:kol-47: Něco na tom je !!!! Ale já moc nenajedu a měl sem ve výběru dvou značek štěstí!! Takže oproti tady kolegům jsem FAKT VYSMÁTEJ.. i z toho co se tu píše.

:kol-135: I proto, že jsem dal na radu staršího a zkušeného muže. :kol-140:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.