Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Včera jsem slyše 1,2 TSI kamaráda, který má Fabii 2 Combi jako služební auto. Je mu tedy celkem jedno, jak auto jezdí a co se s ním bude dít a tak i s autem zachází. Včera se mu povedla krásně věc, nastartoval studený motor a začal ho vytáčet. To chrastění rozvodu netrvalo vteřinu, ale celou dobu vytáčení .. tedy asi 15 sekund .. auto má najeto tuším 35 000 km a nikdy se mu rozvody neměnily. Prostě s tím tak jezdí, dokud se něco nestane a zatím tedy OK. Ale zvuk to byl strašnej .. tak je otázka, zda to má cenu řešit, ano .. je to nežádoucí zvuk a není to správně, ale zřejmě to ty rozvody vydrží a nic se nestane. Jinak jeho auto je 2012 tuším, nějak začátkem roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se s nima ne.er. Nešetři na právníkovi.

Tak tak. Jediné na co slyší jsou právníci a soudní spor. Dopisování si s infolinkou je na h..no a diskuse v servise taky.  Taky jsem skončil u právníků a až potom se to hnulo. Bylo mi řečeno , že se ŠA nechce se svými klienty soudit a radši se dohodneme. Asi ví proč . :-)  Strhla by se lavina...  Takový medializovaný soudní spor asi nebude nic dobrého. Bylo by to jako výstřel ze startovní pistole. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak oprava, má najeto cca 15 200 km.. no on jí šlape hodně na krk a zatím drží .. otázka jak dlouho :) ale to je tak, když má někdo služební auto no :D

No vidíš, on to může relativně ospravedlnit surovějším zacházením, ale např já s tím jezdím jak s miminem. Možná být hajzlík tak si můžu říct dobře mi tak, ale s auty jezdit umím dostatečně dobře. Sedlal jsem Renault dodávku a to mi hromada lidí tvrdila jak to nebude potřeba ani umývat jak to bude pořád na heveru a ejhle, 350000 bez mrknutí oka.Nepočítaje další spousty povozů pod zadkem a úhrnem cca 1,0mil a tak už by mne nikdo nemusel učit jak se chovat k autu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub: tak ona je otázka, co od té dodávky čekáš :D pro někoho je 350 000 km dost, pro někoho jsou to 2 roky ježdění :D třeba takový Transit mám ten pocit vydrží bez problémů 500 000 km a furt frčí dál :D

 

Nic méně se mi kamarád přiznal, že jen ať si rozvody drnčí, že chce Rapida :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub: tak ona je otázka, co od té dodávky čekáš :D pro někoho je 350 000 km dost, pro někoho jsou to 2 roky ježdění :D třeba takový Transit mám ten pocit vydrží bez problémů 500 000 km a furt frčí dál :D

 

Nic méně se mi kamarád přiznal, že jen ať si rozvody drnčí, že chce Rapida :D

350 za 3 roky a právě že Transit víc stál jak jezdil a v té době(1998) nic co by nám vyhovovalo nebylo. Myslím tím "rovný" nákladový prostor, dvojité ramena na přední nápravě a přední pohon-podmínka. Transit krapátko flusu na silnici a problém... S Renošem jsem je zvládl na laně i dva, v zimě :kol-31: .

A to jezdil věčně na max. nosnost. Každopáďo kdybych byl prase tak z motoru lítají špony se šroubama až na střechu, ale u TSI jak bafneš tak bafneš a přístupem to nezměníš. Ten motor má nevděčnou pozici, ale zase na druhou stranu  tom kvantu prodaných je nás vcelku málo co tady blijeme...

Tak u Rapida jsou ty rozvody malinko modifikované, i když už i ty dělají brajgl. Záruka na 4 roky a má klid. Mi to zachránilo placení turba ze svého :kol-46: .  

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud má motor odejít po 20-ti tisících km, tak dobře jim tak, v tom má kámoš pravdu... 

 

jeden známý, co dělá sekuriťáka má starou služební fabku 1,4 MPi, dává jí co proto už několik let a ta mrcha vydržela 300 tisíc km, bez významných zásahů do motoru... ona tedy ještě jezdí :)

 

zato mladší sourozenec 1.2 TSi a odporoučí se během 20 tisíc km??? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš já jsem i po zadírací lhůtě 50000km.

No jo, ale 1,4MPI je taký starý máslostroj  ještě z 1000MB, a neboj tam toho taky "bylo". Mizerný proběh do GO(ovšem tam byly díky nevýkonosti motoru lehké převody a motor jel jak cirkulárka- v 90ti cca 3500), zpravidla 85-100 tis. km, spotřeba oleje, věčné problémy s těsněním pod hlavou, praskání můstků mezi ventily, zapečené kroužky, netěsnosti a v neposlední řadě taky vzplanutí motoru nesmyslně řešeným palivovým systémem. A tyto problémy řešili soudruzi snad 20let. Relativně pokj byl až ve favoritech, felinách. 1,4ky už zase sem tam pozlobily zapalováním-to však není přímo technika motoru.I když vím i o zadřené 1,4ce MPI, ale to s ní její uživatel(zapřísáhlý odpůrce Š-A) jezdí, no, zachovám dekorum, domyslete si sami.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj, mám taky "výtvor" inženýrské fantazije se vším co umí doma....Ale nových TSI bych se nebál. Hold to musíme, chceme-li jen Š-A potažmo VW, toto vytrpět i s tím co to vyvádí. Za komárů jsme měli 120cu a to byl nášup. Jedno se opravilo a s druhým průserem další den znovu. Otec jako vyučený  automechanik už to doma nedělal, protože mu na to nestačila dovolená a o víkendech nic nevyřešil...Šla hned jak se objevil favorit jako novinka. A to byl ten z těch ověřovacích a tam toho za půl roku půlku vyměnili....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...