Jakubo Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Mám 2000km po výměně motorového oleje (to jsem najel za 3 měsíce) mi z neznámých důvodů najednou přibylo odhadem tak 0,5L oleje. Na víčku od mot. oloje kudy se tam dolévá olej jsem žádnou bílou barvu značící únik vody do motorového prostoru nenašel. Nevím si rady, či mám jezdit dál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Je možné aby se u těchto motorů dostávala nafta do oleje? U starých "obyčejných" dízlů (multicar 22 třeba) se může dostávat zkrz vadné podávací čerpadlo. Je to celkem zákeřná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 22. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Taky mě to napadlo, ale to si myslím, že by nafta musela přes válce, ale tam by se zase zhořela. Zpravoval jsem zrcátka, aby mi hřála a abych je vyzkoušel musel jsem mít tak minutu zaplé zapalování. Je možné aby se tam takto nafta dostala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Jenom puštěným klíčkem určitě ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Jestli se skutečně nafta dostává do oleje, pak na to určitě nemá vliv ono minutu zaplé zapalování. Když jsi měnil olej a když jsi tam lil nový a kontroloval kolik ho tam liješ, měl jsi auto rovně? Měnil jsi ho ty? Nebo ses díval až doma kolik ho tam máš a nepočkal jsi až olej steče? Kontroloval jsi ho ještě pak někdy, nebo až teď po těch dvou tisících? Změř to ještě jednou, pojezdi trochu a změř zase. Snaž se mít auto stejně postavené jako při prvním měření. Udělej pár takových měření co 500 km a uvidíš. Měř to vždycky po delším stání ať je všechen olej spolehlivě stečený do vany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Zeptám se takhle. Určitě máš motor PD se sdruženými vstřikovači 74 nebo 77, příp 96 kw? Že mám pravdu? To Ti příbývá nafta do oleje. Bud je vadná nějaká jednotka vstřikovače, nebo netěsní kroužky kolem vstřikovačů,příp může být prasklá hlava nebo vymačkaná. Každopádně je nutné to rozebrat a kouknout,jestli se něco nenajde. Takto jezdit je nebezpečbné, nafta degraduje a ředí olej,může se to zadřít. čuchni si k oleji,bude to cítit naftou. Voda by nikdy do oleje nešla a kdyby,udělal by se kaše a to by jsi poznal,nakonec voda ti neubývá,že....tj pul litru vody,na to by jsi asi přišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 snímač tlaku v sacom potrubí...a nebude zapísaný v RJ ako závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 23. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 (editace) Mám klasiku čerpadlo, tryska. Žádné TDI PD. Olej jsem si měnil sám i s olejovým filtrem a od té doby jsem ho tak 2 - 3krát kontroloval a vždy tak 2 až 3 hodiny po dojetí na rovině a to byl olej ve 3/4 měrky. Vešlo se mi tam 4,3L oleje. Udává se, že se tam vejde 4.5L oleje. Mám tam Total Quartz 7000 10w40 podle typu motoru. EDIT: Ne, voda nemizí. K oleji jsem čuchal a nevím, moc mi to nepřijde, že by smrděl naftou, ale jistej si nejsem. Editováno: 23. Květen 2011, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 (editace) blbej nápad ale skus to odpoštět třebas máš doma ropnou věž a možná že to bude syntetika né vážně mě taky příde když ti voda neubejvá tak v motoru jsou 3 základní složky olej,nafta,voda ,olej ti nikdo nedolejvá,voda se ti nestrácí, pak jeduně nafta " počítám že vzduch ti to nedělá " no nic proste 3 věci tam mužou bejt tak si utčitě vybereš " Editováno: 23. Květen 2011, autor: maniak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Mám klasiku čerpadlo, tryska. Žádné TDI PD. Tak teď už vážně nevím co máš za motor Páč zkratka PD = pumpe düse = čerpadlo tryska. Víš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Mám klasiku čerpadlo, tryska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Klasika není čerpadlo tryska , to je právě PD kdy jsou vstřikovače schovaný pod ventilovým víkem a koupou se v oleji. Klasika je pod pojmem "rotačka" vstřikování obstarává rotační čerpodlao elektronicky ovládané. Tak jestli máš AGR 66 Kw, tak tam by se nafta neměla jak dostat a to je tada pro mě záhada, co by tam kde teda přibývalo. Maniak: ty umíš dát luxus rozhřešení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 chlapi nechte ho ?! třebas ještě zaperlí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 25. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 Není možné, když jsem měnil olej, že trochu zůstal v turbodmychadle a až teď by mi to vyfluslo? Turbo fungovalo dobře. Ale asi už moc přemýšlím, doufám že mi přibývat nebude a pomalu ho budu odpouštět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 V turbu těžko, spíš ve vaně a ve filtru. Osobně vždycky nalil tak 4,1 lituy a bylo to akorát(na až na vrchní rysku). Když to nebude stoupat, tak se tím nezabývej a radši nalívej olej mezi rysky a ne až po MAX. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 v turbu máš tak malýho frtana " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 (editace) Já si dovolím souhlasit s tím turbem. je to zcela běžné, že si turbo nabere víc oleje. Tohle přesně jsem řešil já na 96KW TDI 1,9. Za jízdy se mi rozsvítila kontrolka oleje nedostatku oleje (spodní ryska) . Tak jsem tam chrstnul na prostředek a doma jsem měl najednou horní rysku. Čuměl sem jak blázen, kde se tam ten olej vzal a známej ze škodovky mi řekl, že je to běžná záležitost, že si ho vezme turbo a pak ho pustí nazpátek. Editováno: 26. Květen 2011, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Osobně bych odsál přez měrku přebytečný olej na hranici max. Odsátý olej bych si pořádně prohlédl jestli v něm opravdu není nafta (bude to dělat takové oka jako jsou v polívce a bude cítit nafta). A potom bych sledoval tu hladinu. Rozhodně bych s tím nejezdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 29. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 Tak jsem odsál přebytečný olej cca 250ml, zkoukl ho pod světlem a žádné mastná oka jsem v něm neviděl. Ale zkusil jsem smíchat naftu s motorovým olejem a žádné oka (mastná) to nědělalo. Ale olej byl v tu ránu řidší a opravdu smrděl po naftě. Ten můj odsátý olej po naftě nesmrdí. Z toho vyplývá: Jestli se tam olej nedostal snad jedině z převodovky, tak tam musel být někde asi v tom turbodmychadle zbytý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 (editace) ...Jestli se tam olej nedostal snad jedině z převodovky,.... Tak tohle už NIKDY před NIKÝM ve vlastním zájmu NEVYSLOVUJ!! Editováno: 29. Květen 2011, autor: Wojnar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 29. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 (editace) Připouštím, ironie to byla špatná. Editováno: 29. Květen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 ...Jestli se tam olej nedostal snad jedině z převodovky,.... Frk to byl dobrej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Květen 2011 Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 Leda, že by si olej měnil venku při -20°C. On pak olej teplem nabyde a můžeš ho mít víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubo Vloženo 30. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 Ani to ne, měnil jsem ho v nevytápěné garáži kde bylo kolem té 0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pejsi Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 Před pár dnama jsem měl podobnej problém. Mám 1.9 TDI 81 kW ASV. Olej má nalítáno už 9 000 km, takže se chystám na výměnu... Ale před pár dnama jsem po jízdě auto zaparkoval, počkal 10 min a změřil olej - byl brutálně pod šrafovaným polem, už skoro v tom dolním ohybu té měrky. Takže jsem se rozhodl koupit litr oleje na dolití, a když du dolívat včera, podívám se ještě jednou kolik tam toho oleje přesně je a nestačím se divit - byl až na horní hraně šrafovanýho pole. Ten rozdíl činí dle mě asi 0,5 l oleje (ne-li víc), vůbec mi nešlo do hlavy, kde se to tam vzalo. Ale jak říkáte, že si to mohlo vzít turbo - mohlo si vzít fakt až takovýhle množství ??? To se mi nezdá... Poraďte please Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.