Přejít na obsah

1,8 20V - ztráta výkonu


ambrosius

Doporučené příspěvky

Ahoj,

ja mam 1,8T 110/140kw ARX a mam hodne podobnej projev, v nizkych otackach zabere, pak se jakoby pridusi, znova sama prida a zase pridusi a kdyz presahne cca 3000, zabere jak tank. Jeste s tim podle mne souvisi ten projev, ze kdyz jen trochu uvolnim plynovy pedal, dojde k nejakem jakoby uvolneni a motor jeste na chvilku prida, jakoby se nadechnul, a pak zacne plynule ubirat otacky ... jestli se mu nedostava vzduchu, nebo paliva, ja fakt nevim.

Zatim jsem vymenil palivovy filtr, vzduchovy filtr sem dal K&N (malilinke zlepseni), odpojil jsem novej BOV a vratil puvodni Bosh, aby se mohl soustredit jen na ten motor. Lepsi ani horsi benzin na to vliv nema.

Delalo to i pred chipem u Sportmotoru, konzultoval jsem to s nimi, ale pry nic nepozorovali, ale to neberu jako bernou minci, nebyl jsem u toho...

Muj bracha to sice neridil, ale kdyz jel jako spolujezdec, citil to, tak ze snad jako na hlavu nejsem ...

Zatim vyreseno nemam, ale na dnesek jsem domluvenej tady z fora s jednim clovickem, ktery ma podobny motor a jsme domluveni, ze se kazdy svezeme v aute toho druheho a zkusime popsat, jestli citime rozdily.

Rozhodne to chci vyresit, ale ne zpusobem menit tohle a tamto a cekat, jestli se trefime, to radeji ty penize zaplatim nekomu, kdo vi co s tim motorem a jak ho co nejlepe vyladit.

Kdyby se tady nasel nekdo, kdo umi muj problem vyresit, ozvete se mi, prosim.

============================================

Mě to dělalo palivové čerpadlo... Ono jak chceš najednou výkon, tak to do motoru chce i pod tlakem benzín... Dnes jsem to podrobně popsal v tématu: Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... (Zkušenost, typ k řešení...)

Mi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

ja mam 1,8T 110/140kw ARX a mam hodne podobnej projev, v nizkych otackach zabere, pak se jakoby pridusi, znova sama prida a zase pridusi a kdyz presahne cca 3000, zabere jak tank. Jeste s tim podle mne souvisi ten projev, ze kdyz jen trochu uvolnim plynovy pedal, dojde k nejakem jakoby uvolneni a motor jeste na chvilku prida, jakoby se nadechnul, a pak zacne plynule ubirat otacky ... jestli se mu nedostava vzduchu, nebo paliva, ja fakt nevim.

Zatim jsem vymenil palivovy filtr, vzduchovy filtr sem dal K&N (malilinke zlepseni), odpojil jsem novej BOV a vratil puvodni Bosh, aby se mohl soustredit jen na ten motor. Lepsi ani horsi benzin na to vliv nema.

Delalo to i pred chipem u Sportmotoru, konzultoval jsem to s nimi, ale pry nic nepozorovali, ale to neberu jako bernou minci, nebyl jsem u toho...

Muj bracha to sice neridil, ale kdyz jel jako spolujezdec, citil to, tak ze snad jako na hlavu nejsem ...

Zatim vyreseno nemam, ale na dnesek jsem domluvenej tady z fora s jednim clovickem, ktery ma podobny motor a jsme domluveni, ze se kazdy svezeme v aute toho druheho a zkusime popsat, jestli citime rozdily.

Rozhodne to chci vyresit, ale ne zpusobem menit tohle a tamto a cekat, jestli se trefime, to radeji ty penize zaplatim nekomu, kdo vi co s tim motorem a jak ho co nejlepe vyladit.

Kdyby se tady nasel nekdo, kdo umi muj problem vyresit, ozvete se mi, prosim.

============================================

Mě to dělalo palivové čerpadlo... Ono jak chceš najednou výkon, tak to do motoru chce i pod tlakem benzín... Dnes jsem to podrobně popsal v tématu: Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... (Zkušenost, typ k řešení...)

Mi.

Dekuju za tip, zni to logicky !

Vcera jsem se svezl podobnou 1,8T a tam se motor choval daleko lepe co se reakce na seslapnuti plynu a prubehu akcelerace tyce, ikdyz mnou popisovany projevy tam byly znat, ale v daleko mensi mire, odhadem tak cca 20% z toho jak u mne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

čau chtěl jsem se zeptat mam oktávku rok výroby 97 a motor 1.8 20V mam najeto něco přes 214000km a zdá se mi že jsem strašně ztratil výkon.Teď mi řikal kámoš co dělá automechanika že mam mi odešel katalizátor myslíte že to může bejt tim??čim ten katalyzátor nahradit??díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Editováno: , autor: michy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebo ještě zkusit vymýt váhu vzduchu tech. benzínem jestli nastane změna, ta je kolikrát v háji a chybu neukáže... ale kvůli katu se ti těžko sníží výkon a myslím že při těch kilometrech tam z něj už stejně moc nebude...

Také jsem zvažoval jinou váhu vzduchu, akorát na to jaká je to alchimie, nic konkrétně jasnýho, tak mi to přijde drahý špás s nezaručeným zlepšením a jak jsem tak na fóru četl i u nového dílu. Vzal jsem ji štětcem v benzínu, pocit zlepšení na spotřebu i výkon, ale jak moc by to ještě zlepšit šlo, je-li to už strop, nevím ani jak schůdně zjistit.

==============

Octavia 1.8 20V 1997

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebo ještě zkusit vymýt váhu vzduchu tech. benzínem jestli nastane změna, ta je kolikrát v háji a chybu neukáže... ale kvůli katu se ti těžko sníží výkon a myslím že při těch kilometrech tam z něj už stejně moc nebude...

Také jsem zvažoval jinou váhu vzduchu, akorát na to jaká je to alchimie, nic konkrétně jasnýho, tak mi to přijde drahý špás s nezaručeným zlepšením a jak jsem tak na fóru četl i u nového dílu. Vzal jsem ji štětcem v benzínu, pocit zlepšení na spotřebu i výkon, ale jak moc by to ještě zlepšit šlo, je-li to už strop, nevím ani jak schůdně zjistit.

==============

Octavia 1.8 20V 1997

Zkusit od někoho půjčit, ale jak koukám tak máš 97 a tam je váha ještě takovej čtvereček se 2 šroubkama v rozích a ta se shání blbě. Nevím odkud seš, ale já mám pravděpodobně tu samou váhu. Tak kdybys nebyl úplně zdaleka, dalo by se to vyzkoušet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebo ještě zkusit vymýt váhu vzduchu tech. benzínem jestli nastane změna, ta je kolikrát v háji a chybu neukáže... ale kvůli katu se ti těžko sníží výkon a myslím že při těch kilometrech tam z něj už stejně moc nebude...

Také jsem zvažoval jinou váhu vzduchu, akorát na to jaká je to alchimie, nic konkrétně jasnýho, tak mi to přijde drahý špás s nezaručeným zlepšením a jak jsem tak na fóru četl i u nového dílu. Vzal jsem ji štětcem v benzínu, pocit zlepšení na spotřebu i výkon, ale jak moc by to ještě zlepšit šlo, je-li to už strop, nevím ani jak schůdně zjistit.

==============

Octavia 1.8 20V 1997

Zkusit od někoho půjčit, ale jak koukám tak máš 97 a tam je váha ještě takovej čtvereček se 2 šroubkama v rozích a ta se shání blbě. Nevím odkud seš, ale já mám pravděpodobně tu samou váhu. Tak kdybys nebyl úplně zdaleka, dalo by se to vyzkoušet...

Mám 3vodičovou váhu ještě bez integrovaného teplotního čidla. Auto mám 3 rok a až letos na jaře se cosi zepsulo. Jednak škubání, ale to stávkovalo palivové čerpadlo až odešlo, s novým pak OK. Jen do té doby i nebyl problém jezdit průměrnou spotřebou do 7 l/100km, ale po té při stejných delších trasách co dřív se vejít do 8 l/100km prakticy už moc nedá. Přitom výkon, jo, do loňska býval lepší... Jsem kousek od Mělníka... Nevím jaké máš Ty s váhou zkušenosti, poznatky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Editováno: , autor: michy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Já jsem z Ml.Bol. takže při nějaký odměně bych byl třeba i ochotnej někdy až budu mít čas přijet a mohli bysme to vyzkoušet, protože máš tu samou váhu co já, i když mám 1,6...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Já jsem z Ml.Bol. takže při nějaký odměně bych byl třeba i ochotnej někdy až budu mít čas přijet a mohli bysme to vyzkoušet, protože máš tu samou váhu co já, i když mám 1,6...

Díky. Jen mám trošku jiný pohled. To máš například jako když se Ti rozbije třeba televize, taky se sousedem neměníš součástky, ale dáš do servisu. A i kdyby tam snad náhodou byl taky "odborník alchimista" a chtěl měnit kde co, tak i tak celou novou televizi pořídíš levněji než třebas tu váhu vzduchu (výrobně několikařádově lacinější). A to je kolem aut se vším.

Ještě jednou dík, ale nevrtal bych takto do toho. Buď rád, že Ti to OK jezdí. Mě vlastně v porovnání vzpomenu-li na Formana a Žigula taky.

Fakt by mi jen postačilo potkat jediného odborníka přes auta a ne zkušebního alchimistu, který by řekl ano, kup novou váhu a tento problém bude vyřešen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Já jsem z Ml.Bol. takže při nějaký odměně bych byl třeba i ochotnej někdy až budu mít čas přijet a mohli bysme to vyzkoušet, protože máš tu samou váhu co já, i když mám 1,6...

Díky. Jen mám trošku jiný pohled. To máš například jako když se Ti rozbije třeba televize, taky se sousedem neměníš součástky, ale dáš do servisu. A i kdyby tam snad náhodou byl taky "odborník alchimista" a chtěl měnit kde co, tak i tak celou novou televizi pořídíš levněji než třebas tu váhu vzduchu (výrobně několikařádově lacinější). A to je kolem aut se vším.

Ještě jednou dík, ale nevrtal bych takto do toho. Buď rád, že Ti to OK jezdí. Mě vlastně v porovnání vzpomenu-li na Formana a Žigula taky.

Fakt by mi jen postačilo potkat jediného odborníka přes auta a ne zkušebního alchimistu, který by řekl ano, kup novou váhu a tento problém bude vyřešen.

Já to myslel jen tak vyzkoušet, jestli při výměně váhy za stopro dobrou nastane nějaká změna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Já jsem z Ml.Bol. takže při nějaký odměně bych byl třeba i ochotnej někdy až budu mít čas přijet a mohli bysme to vyzkoušet, protože máš tu samou váhu co já, i když mám 1,6...

Díky. Jen mám trošku jiný pohled. To máš například jako když se Ti rozbije třeba televize, taky se sousedem neměníš součástky, ale dáš do servisu. A i kdyby tam snad náhodou byl taky "odborník alchimista" a chtěl měnit kde co, tak i tak celou novou televizi pořídíš levněji než třebas tu váhu vzduchu (výrobně několikařádově lacinější). A to je kolem aut se vším.

Ještě jednou dík, ale nevrtal bych takto do toho. Buď rád, že Ti to OK jezdí. Mě vlastně v porovnání vzpomenu-li na Formana a Žigula taky.

Fakt by mi jen postačilo potkat jediného odborníka přes auta a ne zkušebního alchimistu, který by řekl ano, kup novou váhu a tento problém bude vyřešen.

Já to myslel jen tak vyzkoušet, jestli při výměně váhy za stopro dobrou nastane nějaká změna...

Vím, jsi hodnej. To když už, tak spíš na pivko zajít. :-)

A jak Ty to s váhou máš, máš-li ji měněnou, po jaké době a co Tě k tomu vedlo a v čem všem jsi pocítil zlepšení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Já jsem z Ml.Bol. takže při nějaký odměně bych byl třeba i ochotnej někdy až budu mít čas přijet a mohli bysme to vyzkoušet, protože máš tu samou váhu co já, i když mám 1,6...

Díky. Jen mám trošku jiný pohled. To máš například jako když se Ti rozbije třeba televize, taky se sousedem neměníš součástky, ale dáš do servisu. A i kdyby tam snad náhodou byl taky "odborník alchimista" a chtěl měnit kde co, tak i tak celou novou televizi pořídíš levněji než třebas tu váhu vzduchu (výrobně několikařádově lacinější). A to je kolem aut se vším.

Ještě jednou dík, ale nevrtal bych takto do toho. Buď rád, že Ti to OK jezdí. Mě vlastně v porovnání vzpomenu-li na Formana a Žigula taky.

Fakt by mi jen postačilo potkat jediného odborníka přes auta a ne zkušebního alchimistu, který by řekl ano, kup novou váhu a tento problém bude vyřešen.

Já to myslel jen tak vyzkoušet, jestli při výměně váhy za stopro dobrou nastane nějaká změna...

Vím, jsi hodnej. To když už, tak spíš na pivko zajít. :-)

A jak Ty to s váhou máš, máš-li ji měněnou, po jaké době a co Tě k tomu vedlo a v čem všem jsi pocítil zlepšení?

Měnil jsem jí asi na 150tis.km, poznal jsem to tak že při prudším přidání se motor dusil a potom najednou se chytil a to bylo při rozjezdech docela nepříjemný, po výměně všechno reaguje plynule...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha je v pohodě a podtlakovou část ne.Když přeřadim a sešlápnu to tak se to jakoby zadusí

.... a pokud to ještě začne škubat....

Mám taky 1.8 20V, najeto skoro tolik co ty... Měl jsem unavený palivový čerpadlo, které pak začlo nakonec i stávkovat... A jak benzín v motoru není, kor do 1.8 pod tlakem, na samotnej vzduch to nejede. To můžeš mít nohu na plynu vmáčklou klidně až do motoru a jen dusíš a dusíš..... :) Už jsem tu i o tom podrobně psal :)

Mě to dělá to samí a kde najdu to palivový čerpadlo?

Palivové čerpadlo je pod zadní sedačkou za spolujzdcem. Popsal k tomu v létě v tématu "Octavia SLX 1.8 20V - ztráta výkonu, škubání... Zkušenost, typ k řešení..."

Teď spíš nějak vrátit dolu spotřebu o cca 1,5 l/100km. Mám "načatej" vejfuk, tak jestli tím, či váha vzduchu... Obojí starý... Tak nevím... Kdyby autodíly obecně nehorázně nerujnovaly peněženky, dá se i zkusmo...

Já jsem z Ml.Bol. takže při nějaký odměně bych byl třeba i ochotnej někdy až budu mít čas přijet a mohli bysme to vyzkoušet, protože máš tu samou váhu co já, i když mám 1,6...

Díky. Jen mám trošku jiný pohled. To máš například jako když se Ti rozbije třeba televize, taky se sousedem neměníš součástky, ale dáš do servisu. A i kdyby tam snad náhodou byl taky "odborník alchimista" a chtěl měnit kde co, tak i tak celou novou televizi pořídíš levněji než třebas tu váhu vzduchu (výrobně několikařádově lacinější). A to je kolem aut se vším.

Ještě jednou dík, ale nevrtal bych takto do toho. Buď rád, že Ti to OK jezdí. Mě vlastně v porovnání vzpomenu-li na Formana a Žigula taky.

Fakt by mi jen postačilo potkat jediného odborníka přes auta a ne zkušebního alchimistu, který by řekl ano, kup novou váhu a tento problém bude vyřešen.

Já to myslel jen tak vyzkoušet, jestli při výměně váhy za stopro dobrou nastane nějaká změna...

Vím, jsi hodnej. To když už, tak spíš na pivko zajít. :-)

A jak Ty to s váhou máš, máš-li ji měněnou, po jaké době a co Tě k tomu vedlo a v čem všem jsi pocítil zlepšení?

Měnil jsem jí asi na 150tis.km, poznal jsem to tak že při prudším přidání se motor dusil a potom najednou se chytil a to bylo při rozjezdech docela nepříjemný, po výměně všechno reaguje plynule...

Asi jak mám 1.8, velký obsah a vše kolem řízení přípravy směsi jednodušší a bez turba, tak to auto asi není tak náchylné, nemá takový výkonostní propad, než auta, kde je výkon dost doháněn turbem a každý související "prd" elektronikou. To pak náchylnost a propad výkonu je asi markantnější. U toho mého mi přijde, že se to spíš projevuje na průměrné spotřebě, ta mi pak najednou stoupla o 1,5 l/100km a auto trochu zlenivělo. V servisu mi k tomuto tenkrát řekli jediné, že diagnostika nic nehlásí, ale váhu můžou na zkoušku dát, pomůže-li, když si ji na zkoušku koupím (cca 3500Kč). Od té doby si myslím své...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak závada konečně odhalena. Že to trvalo. Konečně auto jede jak má. Už jsem z toho byl zoufalej. A závada? Prostě spálenej katalyzátor. Byl prakticky ucpanej a proto se motor při sešlápnutí plynu dusil. Celkem jednoduchá závada. Bohužel na závadu v servisu přišli, až když se katalyzátor rozsypal a začal chrastit :o(. Mě osobně by to nenapadlo. Všichni typovali váhu vzduchu, ale hlavní příčina byla zde. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak závada konečně odhalena. Že to trvalo. Konečně auto jede jak má. Už jsem z toho byl zoufalej. A závada? Prostě spálenej katalyzátor. Byl prakticky ucpanej a proto se motor při sešlápnutí plynu dusil. Celkem jednoduchá závada. Bohužel na závadu v servisu přišli, až když se katalyzátor rozsypal a začal chrastit :o(. Mě osobně by to nenapadlo. Všichni typovali váhu vzduchu, ale hlavní příčina byla zde. :palec2:

S tím katalyzátorem, už delší dobu mi chrastí. Auto necuká, ale jede nějak přichcíple, kdy o to víc si to lokne či se to zas chvilku vzpamatuje, ožije... Debata kolem katalyzátoru končila, že kvůli emisím a lambdě tam musí být, opravit se dá jen výměnou za nový a to je klasická cenová zlodějna jako vše kolem autodílů.

Jak jsi to pořešil? Právě mám auto v servisu.

Editováno: , autor: michy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak závada konečně odhalena. Že to trvalo. Konečně auto jede jak má. Už jsem z toho byl zoufalej. A závada? Prostě spálenej katalyzátor. Byl prakticky ucpanej a proto se motor při sešlápnutí plynu dusil. Celkem jednoduchá závada. Bohužel na závadu v servisu přišli, až když se katalyzátor rozsypal a začal chrastit :o(. Mě osobně by to nenapadlo. Všichni typovali váhu vzduchu, ale hlavní příčina byla zde. :palec2:

S tím katalyzátorem, už delší dobu mi chrastí. Auto necuká, ale jede nějak přichcíple, kdy o to víc si to lokne či se to zas chvilku vzpamatuje, ožije... Debata kolem katalyzátoru končila, že kvůli emisím a lambdě tam musí být, opravit se dá jen výměnou za nový a to je klasická cenová zlodějna jako vše kolem autodílů.

Jak jsi to pořešil? Právě mám auto v servisu.

Zdravím. To cukání nebylo katalyzátorem, ale kabelama. To jsem vyřešil hned, ale auto jelo hrozně chcíple a postupně se to zhoršovalo, tím jak se spálený katalyzátor ucpával. S přidáním plynu se motor dusil (s otevřenou klapkou bylo větší množství nasávaného vzduchu).

Nechal jsem nakonec namontovat repas za 3500 kč + 300 práce (zdůrazňoval nerezový jestli jsou nějaký jiný nevím :o)). Někdo tu psal že montovat určitě originál, ale je fakt dost drahej něco kolem 10000 Kč. Zatím jsem spokojenej a uvidí se časem. Hodně štěstí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...