Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Tak jsem se dival na ty zrychleni. Na tu 3 je to dobry, ale na tu 6 to je k placi. To bude muset pokazde muset jit alespon na 5 kdyz bude zpomalenej.  Pokud to nekdo bude trapit na tu 6 tak ho bude talcit i HTP 40 KW s prstem v nose. To kluci trosku prehnali s tim prevodovanim. Nedovedu si predstavit jak tento motor bude fungovat v Octavii nedej boze se 4 lidma na palube.

Jestli jsem nekdy premyslel ze Octavia 1.2 by mohla stacit tak po zhlednuti akcelerace jsem vylecen. Proste ta sestka je hodne do tezka a ten motor na to nema at na papire to vypada vic nez dobre. Skoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcem byť zly ale ten kto povie že 110k je vela tak asi moc aut nešoféroval. Teda hlavne silných aby sme sa nemuseli dohadovať. Ja som išiel v jednom o triedu vyssom aute než je f3 a malo seriovych 260k a myslim že to je už dosť ale 110 ani zdaleka. Ale verím že je svižné. A ďalej nechápem načo použivate 6 prevodovy stupen pokial nejdete viac ako 120. Je jasné že pri zaradenej 6 a rychlosti 90-100km/h nemôze mat tento stupen akceleráciu na obiehanie. Pozrite kľudne test kde f3 maximalne vytáča a ide 130 na 4 prevodovom stupni to sú dlhé prevody takze preto nič moc.

Inak super test a čím viac príspevkov tím sa viac tešim na moju

 

Jakube... v pohodě... to s tím, že je auto až moc silný jsem už vysvětlil... ;) nevím kolik jsem řídil v životě aut... to si fakt nepamatuji, ale nejsilnější mělo 125 kW a nejvíc jsem najezdil s OII 110 kW... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozdíl ve váze O3 vs F3 combi je cca 100kg 

O3 s 1.2TSI je cajk pro lidi kterým to stačí...

HTP Fabia ani omylem nebude F3 tlačit a pokud ano, tak možná s 2x větší spotřebou.

6 je prostě dělaná na spotřebu...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz:  Pekna recenzia, je vidiet, ze si hodnotil objektivne.

 

Ekkar_z_BastlírnyTa akceleracia na 6-ke neboola urcite na rovine ale v miernom stupani. Sam som skusal akceleraciu na predvadzacke Rapid 1,2 TSI 77kW - traja v aute a v 55km/h som tam dal 6-ku a plny plyn co to spravi. Ano motor sa s tym popasoval, ale urcite zvukom protestoval (trochu pripominal dunenie ako u podtoceneho TDI), ved sa zbieral z nejakych cca 1350- 1400 ot. Ale bojoval statocne, to musim uznat. Jakub3211Sorry, ale urcite je F3 TSI 81kW dost silne vzhladom na to co sa pohybuje na cestach si zober Fabie vacsina 1,2 (60-70 HP), Golf V 1,4 55/59kW alebo 1,6 75kW nejaka 1,9 TDI 77kW, dalej napr. take Ford C max TDCI 66kW pripadne 80kW, VW Sharan 85kW, Octavie najviac TDI 77kW, o malych autach citroen C3 1,1 60 koni alebo 1,4 75koni a podobne.........

F3 s 81kW nie je priemerne auto vykonovo. Kolko jazdiacich aut ma z 0-100 za 9,4/9,6s ? Ber to pohladom bezneho vodica a toho co jazdi po cestach a kupuje sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jel zatím jenom předváděčku klasika na Libouchec, Chlumec a zpět, vynuloval jsem to ve Strážkách a dojel jsem za 5.7l a 3x jsem předjížděl :) Nevíš náhodou Ústí - Děčín spotřebu?

 

Mají už na předváděčku Combi, popř. jakou výbavu? Taky plánuju vypůjčení na víkend, ale ideálně bych rád Combi + 81kW... ale to už bych chtěl asi moc :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dival na ty zrychleni. Na tu 3 je to dobry, ale na tu 6 to je k placi. To bude muset pokazde muset jit alespon na 5 kdyz bude zpomalenej.  Pokud to nekdo bude trapit na tu 6 tak ho bude talcit i HTP 40 KW s prstem v nose. To kluci trosku prehnali s tim prevodovanim. Nedovedu si predstavit jak tento motor bude fungovat v Octavii nedej boze se 4 lidma na palube.

Jestli jsem nekdy premyslel ze Octavia 1.2 by mohla stacit tak po zhlednuti akcelerace jsem vylecen. Proste ta sestka je hodne do tezka a ten motor na to nema at na papire to vypada vic nez dobre. Skoda

 Sorry, ale vobec nevies odkial fuka vietor a je vidiet, ze si TSI moc nesoferoval. Pri predvadzacke som si urobil srandu s tlaciaceho sa HTP ked som nechal 5-ku a plny plyn zo 60km/h hore do tych 70km/h sa drzal ale uz od 75km/h bol v ......a utekal som mu uplne s prehladom. Chod sa povozit na HTP a hned na TSI a napis co si zistil ( najskor chod na tom HTP, lebo si budes mysliet, ze to je pokazene a odpadol ti motor)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netvrdím že je slabá asi by som ju nekúpil ale tvrdím že sú aj silnejšie opel astra 110kw to je len príklad mojho auta ktorých jazdí asi tak ako polka fábii co znamená dosť a potom su závodnne výnimky to je opc,rs,sport,gti a tak a jazdil som na 3 z nich a verte mi je to jazditelné. Nehovorím že je to bezpečne ale to su fakt silné auta na ich váhy. Podla mna ideál je tych 81 pripadne do 90kw čo sa týka spotreby výkonu a všetkého. Pod 70kw by som neišiel i ked musím uznať ze f3 s 66kw motorom je velmi postačujúca pre bežného užívatela ako náhrada HTP do takèho motoru sa neoplatí ist. Príplatok nie je až taký veĺky a spotreba je priaznivejšia čiže návratnosť tam je

Editováno: , autor: Jakub3211
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale urcite je F3 TSI 81kW dost silne vzhladom na to co sa pohybuje na cestach si zober Fabie vacsina 1,2 (60-70 HP), Golf V 1,4 55/59kW alebo 1,6 75kW nejaka 1,9 TDI 77kW, dalej napr. take Ford C max TDCI 66kW pripadne 80kW, VW Sharan 85kW, Octavie najviac TDI 77kW, o malych autach citroen C3 1,1 60 koni alebo 1,4 75koni a podobne.........

Sorry ale kolko segmetov sa píse tu??porovnávam tak ako porovnávate vy

Editováno: , autor: Jakub3211
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je naprostej nesmysl porovnávat maxima výkonu agregátů, dosahovaný při otáčkách, do kterejch se auto dostane nanejvejš 1x za měsíc. Je potřeba srovnat výkon v oblasti ve který bude nejvíc využívanej, neboli v otáčkách ± 1000 kolem maxima krouťáku. Pak se dá mluvit o tom, jestli je nebo není nějaký auto přemotorovaný. Obecně za mne - většina evropskejch aut je podmotorovanejch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prepac houmr to bola odpoved pre rypiconga. A jako netvrdim že nemas pravdu ale ked ideme porovnavat viac segmentov tak nemyslim ze sa budeme pohybovat do 81 lebo ked zoberes do uvahy suv a vsetky kategorie vyssej triedy tak urcite nie su 81kw dost silne na cestach. Ale nechcem sa hadat podstatou mojej prvej myslienky je ze 81kw nie je absolutne ziadny trhac asfaltu. I ked ide o velmi pekny vykon na vahu a kategoriu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale urcite je F3 TSI 81kW dost silne vzhladom na to co sa pohybuje na cestach si zober Fabie vacsina 1,2 (60-70 HP), Golf V 1,4 55/59kW alebo 1,6 75kW nejaka 1,9 TDI 77kW, dalej napr. take Ford C max TDCI 66kW pripadne 80kW, VW Sharan 85kW, Octavie najviac TDI 77kW, o malych autach citroen C3 1,1 60 koni alebo 1,4 75koni a podobne.........

Sorry ale kolko segmetov sa píse tu??porovnávam tak ako porovnávate vy

jenže čím vyšší segment, tím větší paleta výkonějších motorů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mp390: ta informace ohledně zdražení je oficiální? Nějaká informace jaké zdražení ? V rámci stovek, tisíců, desetitisíců? :) Díky.

Když jsem byl mrknout na novou Fabii tak se prodejce zmínil, že očekávají změnu ceny jen u výbavy Style. Prý je rozdíl cen mezi Ambiente a Style dost malý oproti tomu co má Style navíc, ale to byl jen jejich názor, nic oficiálního. Jestli přidraží tak budou cenou na úrovni Rapida a to se mi moc nezdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...