Říjen 9, 20159 r Hlavně u 4x4 bych použil i jiný lak. S Yetim jsem jednou jel lesní cestou a celé auto bylo poškrábané od mini větviček, spíše od trní.
Říjen 9, 20159 r no, mě sice Scout nevadí - i když podle mě má smysl až s 4x4, bez něho mi to přijde stejný kýč jak monte carlo...
Říjen 9, 20159 r jenže Favoriťácký byly fakt decentní, Monte Carlo a Scout line si hraje na něco co fakt není...
Říjen 9, 20159 r Black Line byl krasavec. Kdysi jsme měli Š136tku v úpravě Kamei z NDR a to byla taky krasavice.
Říjen 9, 20159 r Rypi... je fakt, že to Monte Carlo se mi ani moc nelíbí... ani přesně nevím, co do toho dávají za motory... ale Scout 4x2 s 1.0 MPi a 55 kW je imo komický...
Říjen 9, 20159 r Monte Carlo... to je asi fór... já teda nevím, ale jestli to má být jako sportovní auto, tak proč mám připlácet za sportovní podvozek??? Ani tempomat to nemá, ani parkovací senzory... okna v elektrice vzadu... hmm
Říjen 10, 20159 r Panove, ja nevim, otazka je, jak kdo tyhle verze chape. Monte Carlo, a stejne tak i ScoutLine, jsou jen designova provedeni, ktere maji evokovat sport, resp. offroad. Nikdo nerekl, ani samotna Skodovka, ze se jedna o sportovni/offroad auto. Od toho je/byla RS verze a Yeti, resp. Octavia Scout. Pak mi ani nevadi, ze jsou nabizeny treba i s trivalcem 1.0 MPi. Proc by napr. zena do mesta nemohla mit bohate dostacujici trivalec v pro ni vzhledove atraktivnim provedeni? Na tom pro me nemeni nic ani to, ze MC bylo hezci odvozene od FII FL (kdyz pominu zakladni proporce).
Říjen 10, 20159 r Z těch 3 verzí, co bude škodovka vyrábět se mi nejvíce líbí německá Edition v černé, dávají příplatek jen 800e.
Říjen 10, 20159 r asi máš pravdu Mavericku... je důležité, aby si potenciální zákazník uvědomil, co kupuje a nebyl pak nemile překvapen...
Říjen 10, 20159 r Panove, ja nevim, otazka je, jak kdo tyhle verze chape. Monte Carlo a stejne tak i ScoutLine jsou jen designova provedeni, ktere maji evokovat sport, resp. offroad. Nikdo nerekl, ani samotna Skodovka, ze se jedna o sportovni/offroad auto. Od toho je/byla RS verze a Yeti, resp. Octavia Scout. Pak mi ani nevadi, ze jso nabizeny treba i s trivalcem 1.0 MPi. Proc by napr. zena do mesta nemohla byt bohate dostacujici trivalec v pro ni vzhledove atraktivnim provedeni? Na tom pro me nemeni nic ani to, ze MC bylo hezci odvozene od FII FL (kdyz pominu zakladni proporce). Přesně tak. Oni totiž nechápou, že v dnešní době se spousta lidí a věcí jen na něco hraje, a toto je ten stejný případ. Přináší to automobilce zisk? Přináší, tak není co řešit. Kupovat to přece nemusí.
Říjen 10, 20159 r tak jste si to olajkovali, ale vy zase nechápete jednu věc, že na to můžeme mít svůj názor ( od toho je demokracie ) a můj je ten, že Monte Carlo bez úpravy podvozku a motoru je rozporuplný a Scoutline bez 4x4 už tuplem Je mi jedno co to má evokovat, jestli to vydělává nebo ne, kdyby se to možná jmenovalo jinak, neřešil bych to... Edit: marketingově to teda prodávají jinak, člověk má pocit, že na něj čeká něco víc než bodykit... http://www.skoda-auto.cz/models/nova-fabia-monte-carlo Upraveno Říjen 10, 20159 r od Rypicong
Říjen 10, 20159 r Vyjadruju/jeme tu svuj nazor stejne jako ty, v zadnem pripade ti ho nerozporuju/jeme. Tak o co ti jde? V odkazovane marketingove komunikaci nevidim zadny rozpor s tim, co jsem napsal. Hlavni message zni: "Charakter modelu Fabia Monte Carlo a Fabia Combi Monte Carlo skvěle padne řidičům se sportovním založením. Tento kompaktní městský vůz znamená hodně zábavy. A díky prostornému interiéru se rozhodně nemusíte nijak uskromňovat. Co na jeho zaklade bys konkretne ocekaval? Navic v kontextu s modelem Fabia? Sportak? Nebo high performance auto? A opet, nic nerozporuju, jsem jen zvedavej, tudiz se ptam.
Říjen 10, 20159 r rozporujete ( ty konkrétně ne, ale Pawouk jo ), ale jak už jsi napsal, je to názor vs názor... já třeba v PR řečech rozpor vidím: ...padne řidičům se sportovním založením.... Rozhodně sportovně založený řidič, nesáhne po bodykitu a nevezme si k tomu tříválec... A co bych si představoval pod autem Škoda s označením Monte Carlo což byla slávně sportovní etapa této značky ? Je to strašně jednoduché, klidně ten bodykit a interiér co se nabízí, ale hlavně trošku upravený motor a podvozek... Myslím, že tahle otázka není na místě, protože už to tu bylo několikrát řečeno co lidem na Monte Carlu vadí. Kontext Fabia ? v čem je problém ? máme tu hromadu ostrých, nebo méně ostrých verzí modelů segmentu B... Ale já bych tohle téma uzavřel, jsou to jenom žabomyší války, názor vs názor a je zcela zbytečný se kvůli tomu hádat
Říjen 10, 20159 r Já tyhle marketingové žvásty zásadně nečtu, tak je možné, že jsem s nimi v rozporu. Jestli je někdo žere a na jejich základě si pak dotyčný výrobek koupí, a myslí si, kdoví jaký sporťák, nebo SUV nemá, je jen jeho problém. Ovšem jak je vidět, lidi to žerou, kupují, tak se to vyrábí a vydělává se. Názory nějakého rejpala Rypiconga, nebo Pawouka, jsou v této věci podružné. Prostě to tak je. Mimochodem, já třeba o žádné skutečně sportovní škodovce nevím (kromě závodních speciálů).
Říjen 10, 20159 r otázkou je, co myslíš tím "sportovním" autem? auto, které má silný motor, auto, které projede lehčím terénem, auto, které odveze v kufru dvě jízdní kola? například hned několik těchto parametrů splňují již několikrát zmíněná auta typu SUV - Sport Utlity Vehicle (Sportovné užitkové vozidlo) ... takže i Škodovka dělá "sportovní" auta...
Říjen 10, 20159 r Uměle vytvořené názvy (kategorie) ještě z celkem obyčejného auta nedělají sportovní vůz. Já jsem to označení nevymyslel. Co je třeba na takovém Yetim, nebo Scoutu (či nějaké parodii na něj) sportovního? Pořádný motor a výkon to nemá, podvozek to nemá, atd... Sportovní vůz je prostě sportovní vůz, a ne nějaká rádoby stylovka, co si na něj jen hraje. Pokud se alespoň trochu zajímáš o auta, musí ti to být naprosto jasné. Pokud ne, nemá smysl se o tom bavit. Víc k tomu nemám co dodat. A už je to dost OT.
Říjen 10, 20159 r rozporujete ( ty konkrétně ne, ale Pawouk jo ), ale jak už jsi napsal, je to názor vs názor... já třeba v PR řečech rozpor vidím: ...padne řidičům se sportovním založením.... Rozhodně sportovně založený řidič, nesáhne po bodykitu a nevezme si k tomu tříválec... A co bych si představoval pod autem Škoda s označením Monte Carlo což byla slávně sportovní etapa této značky ? Je to strašně jednoduché, klidně ten bodykit a interiér co se nabízí, ale hlavně trošku upravený motor a podvozek... Myslím, že tahle otázka není na místě, protože už to tu bylo několikrát řečeno co lidem na Monte Carlu vadí. Kontext Fabia ? v čem je problém ? máme tu hromadu ostrých, nebo méně ostrých verzí modelů segmentu B... Ale já bych tohle téma uzavřel, jsou to jenom žabomyší války, názor vs názor a je zcela zbytečný se kvůli tomu hádat MC s tříválcem nikdo nevezme, protože se nevyrábí. Ke sportu patří turbo a to má vždy.
Říjen 10, 20159 r Totálne zbytočná debata páni. Pre každého je za spomínanými pojmami skryté niečo iné, čo si predstavuje a je to tak dobre. O tom je trh a rozčuľovať sa nad tým mi príde ako keď sa deti hádajú na pieskovisku, koho lopatka je krajšia. Fabia predsa nie je ani športovým autom a ani terénnym, ale ak niekto chce, aby jeho auto tak vyzeralo, tak nech si naňho obuje kľudne 19" kolesá bez gumy a vláči ho po zemi, alebo ho oplastuje, nech sa cíti bezpečnejšie v mestskej džungli, ale prečo to vždy dvihne záplavu príspevkov z pieskoviska?
Říjen 11, 20159 r Jenze od toho prave forum je. Pokud bychom k tomu pristupovali takhle (a nerikam, ze v principu to neni dobre), bylo by forum bez podobnych debat skoro prazdne...
Říjen 11, 20159 r Taky se mi moc nelíbí, když si auto na něco hraje. Zvýšený oplastovaný kombík nebo SUV bez pohonu všech kol je podle mě špatně. Stejně jako je podle mě špatně auto obehnat spojlery a difozory jako u závoďáku (které ani nemají žádnou funkci) a přitom nesáhnout na techniku. Takže MC si hraje designem na závoďák, ale moje nenápadná FIII je stejně rychlá. A to se mi na mém autě líbí - nenápadný rychlík. Stejně je tomu například u S řady Audi. Vypadají stejně jako obyčejné A modely s S line paketem, ale technika je někde jinde.
Říjen 11, 20159 r Mave.. jasné, ale podobné debaty nikam nevedú, pretože keď sem každý napíše svoj názor, tak má každý pravdu. Niekedy sa to tu tak vyhrotí, že pomaly jeden druhému vynadá do neviem koho.. Veď každého vedie k nákupu auta a jeho verzie niečo v základe podobné, ale v detailoch tak iné, že z toho vznikne jemu vyhovujúca objednávka. Môže sa tu stokrát písať o tom, že fabia scout alebo zvýšený podvozok nemá zmysel, ale viem si predstaviť podmienky, ktoré si takéto auto vyžadujú a pri tom 4x4 potrebné až tak nie je. Rovnako MC, niekomu sa to proste páči, iný preferuje nenápadnosť.
Říjen 11, 20159 r Armyk: Ono když to takhle vezmeš, tak 70% věcí tady na fóru je o ničem, včetně Tvého a mého příspěvku Prostě jak zde už padlo, dnešní doba je trend, kde si většina na něco hraje.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.