Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Díky turbu se v nízekjch točkách setře rozdíl v obtížnosti plnění jedním nebo dvěma ventilama, i když plocha součtu dvou ventilů bude určitě větší než u jednoho. Rozdíl bude patrnej až v točkách nad zhruba 3000rpm, kde už tomu osmiventilu i s turbem znatelně chybí dech a potřeboval by turbo s mnohem větším průměrem = větším průtočným objemem nebo vyšším maximálním tlakem. Při 4 ventilech na válec stačí i při vyšších točkách menší maximální plnicí tlak k dosažení dostatečnýho nafouknutí válce vzduchem i při kratší době otevření sacích ventilů = není potřeba větší a výkonnější turbo, který by zase omezovalo rychlost reakce v nízkejch otáčkách... Můj dojem (i když jsem s EA211 = TSI šestnáctiventilem ještě nejel) je, že rozdíl se pozná až opravdu při výjezdu mimo město a hlavně na dálnici, kde EA211jednak udrží krouťák o poznání vejš než EA111, druhak ani v "dálničních" otáčkách spotřeba nepoleze tolik nahoru, protože díky chlazenýmu vejfuckovýmu svodu už nebude potřeba dochlazovat plyny ve válci přívstřikem beneli - tam se teprve projeví ta deklarovaná "úspornost daná vysokou účinností turbomotoru". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak plno lidem to stačí, ale 16 sekund zrychlení to je sila :D

To chci vidět s tím rozjezd na dálnici či z vedlejší silnice na okresku kde často se nachází příkaz STOP

Opravdu by Se me tam líbila 1.6 MPI co je v Rusku nebo alespoň 1,4 co byla v o2 fl

Edit: koukam ze fabia I 40kw mela 100km/h za 18,5 sekund

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkově to zrychlení je nelineární, tj. třeba z nuly = auta v klidu na 30kmh se rozjede za 2 vteřiny, ale dál na 60kmh mu to už bude trvat DALŠÍ 3-4 vteřiny, neboli z nuly na dvojnásobnou rychlost to potrvá 3x tak dlouho. Dál jak roste aeroodpor i valivý odpory tak se další zrychlování víc a víc zpomaluje, až třeba z 90 na konečnejch 100kmh neboli o 10kmh bude zrychlení trvat stejně dlouho, jako předtím zrychlení o 40-50kmh. Kdyby takový auto bylo schopný akcelerovat až do stovky stejně rychle, jako akceleruje z místa do 20-30kmh, tak by to byl málem supersport, protože na stovku by zrychlovalo za zhruba 6-7 vteřin...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klimu to nemělo, ani zadní plato to nemělo, radio to nemělo, kus přístrojky chyběl a byla tam díra...aby to bylo lehčí.. Byl to jeden z prvních Juniorů co se dělal... Ale dělali jsme si tehdy z Fabky srandu, že čím vyšší rychlost si zařadil tim rychleji ti to zpomalovalo   :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne junior snad už nehrozí, ale určitě bude nějaká verze easy nebo jak se to jmenuje, co nebude mít nic a místo všeho záslepky nebo díry.. Koneckonců by mě i zajímalo, jak bude vypadat Fabie ve výbavě která se bude u nás prodávat nejvíc.. Bojím se, že to bude s přípravou pro radio a s klimatizací... Žádný displej uprostřed palubovky, nebo metalíza..  :kol-32:

 

Libor: Jo 6000 jako nic  :kol-28: , když nic jiného, ten jednolitr měl alespoň zajímavý a celkem líbivý zvuk, jen teda ten zvuk odpovídal minimálně tak 3x silnějšímu autu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, jak parametry 1.2TSI 63kW nejsou žádný zázrak ?

 

To auto je dělané na krátké trasy ( nemyslím zrovna 5km ), na dojíždění do práce apod. Co chceš aby to mělo ? zrychlení za 9sec ? k čemu ? drtivá většina majitelů Fábií to ani nepotřebuje a nevyužije, zas neblázni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, ale i mých 90 kW a 200 Nm mi někdy přijde jako málo, takže 1.0 MPI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současní 1.2 TSI 63 kW ve Fabii není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel.

 

I mých 103kW mi někdy přijde jako málo, takže 1.4TSI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současný 1.6/77kW v Roomsteru není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel. Asi takový nesmysl se ti podařilo napsat.

 

Někdo někoho nutí kupovat si základní motorizaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...