Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Díky turbu se v nízekjch točkách setře rozdíl v obtížnosti plnění jedním nebo dvěma ventilama, i když plocha součtu dvou ventilů bude určitě větší než u jednoho. Rozdíl bude patrnej až v točkách nad zhruba 3000rpm, kde už tomu osmiventilu i s turbem znatelně chybí dech a potřeboval by turbo s mnohem větším průměrem = větším průtočným objemem nebo vyšším maximálním tlakem. Při 4 ventilech na válec stačí i při vyšších točkách menší maximální plnicí tlak k dosažení dostatečnýho nafouknutí válce vzduchem i při kratší době otevření sacích ventilů = není potřeba větší a výkonnější turbo, který by zase omezovalo rychlost reakce v nízkejch otáčkách... Můj dojem (i když jsem s EA211 = TSI šestnáctiventilem ještě nejel) je, že rozdíl se pozná až opravdu při výjezdu mimo město a hlavně na dálnici, kde EA211jednak udrží krouťák o poznání vejš než EA111, druhak ani v "dálničních" otáčkách spotřeba nepoleze tolik nahoru, protože díky chlazenýmu vejfuckovýmu svodu už nebude potřeba dochlazovat plyny ve válci přívstřikem beneli - tam se teprve projeví ta deklarovaná "úspornost daná vysokou účinností turbomotoru". 

Údaje ze SM pro 1.0 MPI:
44 kW/5000 a 95 Nm/3000, zrychlení 15,7

55 kW/6200 a 95 Nm/3000, zrychlení 14,7

V tom článku píšou, že to dost nestíhalo hlavně v kopcích. do města to bude dobrý, ale jinak...

Tak plno lidem to stačí, ale 16 sekund zrychlení to je sila :D

To chci vidět s tím rozjezd na dálnici či z vedlejší silnice na okresku kde často se nachází příkaz STOP

Opravdu by Se me tam líbila 1.6 MPI co je v Rusku nebo alespoň 1,4 co byla v o2 fl

Edit: koukam ze fabia I 40kw mela 100km/h za 18,5 sekund

Upraveno od kokta7

Celkově to zrychlení je nelineární, tj. třeba z nuly = auta v klidu na 30kmh se rozjede za 2 vteřiny, ale dál na 60kmh mu to už bude trvat DALŠÍ 3-4 vteřiny, neboli z nuly na dvojnásobnou rychlost to potrvá 3x tak dlouho. Dál jak roste aeroodpor i valivý odpory tak se další zrychlování víc a víc zpomaluje, až třeba z 90 na konečnejch 100kmh neboli o 10kmh bude zrychlení trvat stejně dlouho, jako předtím zrychlení o 40-50kmh. Kdyby takový auto bylo schopný akcelerovat až do stovky stejně rychle, jako akceleruje z místa do 20-30kmh, tak by to byl málem supersport, protože na stovku by zrychlovalo za zhruba 6-7 vteřin...

kokta7: A to si ještě nevzal to nejpomalejší, extrem byla Fabie I s 1.0 MPI 0-100 km/h za 20,9 s 37kW, 84 Nm... 

Upraveno od Galvi

To je nějaké zrychlené  :kol-28: .. Já jezdil chvíli s jednou co jsme měli na brigádě a ta tak rychlá opravdu nebyla, na tom videu musel mít prázdnou nádrž i auto a ještě běžet vedle..

 

EDIT: 

Upraveno od Galvi

To je ten sport filter a beztak to měl z kopce, a nebo ty jsi jezdil ve verzi s klimou, tu když jsi tady pustil, tak jsi couval. :D

Klimu to nemělo, ani zadní plato to nemělo, radio to nemělo, kus přístrojky chyběl a byla tam díra...aby to bylo lehčí.. Byl to jeden z prvních Juniorů co se dělal... Ale dělali jsme si tehdy z Fabky srandu, že čím vyšší rychlost si zařadil tim rychleji ti to zpomalovalo   :D

Cápek to tam šlape na 6000ot. a ono to nějak...Nejede :D

Ne junior snad už nehrozí, ale určitě bude nějaká verze easy nebo jak se to jmenuje, co nebude mít nic a místo všeho záslepky nebo díry.. Koneckonců by mě i zajímalo, jak bude vypadat Fabie ve výbavě která se bude u nás prodávat nejvíc.. Bojím se, že to bude s přípravou pro radio a s klimatizací... Žádný displej uprostřed palubovky, nebo metalíza..  :kol-32:

 

Libor: Jo 6000 jako nic  :kol-28: , když nic jiného, ten jednolitr měl alespoň zajímavý a celkem líbivý zvuk, jen teda ten zvuk odpovídal minimálně tak 3x silnějšímu autu... 

Ježiš Galvi :D :D :D 1.0 ešte horšie ako HTP :D :D :D:smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: 

 

nemôžem z vás chlapi :D

Junior ani neměl prihradku před spolujezdcem ne?

Ten motor ze Citiga jede celkem pekne...to zase testovali novinari, kteri maji predsudky

Junior ani neměl prihradku před spolujezdcem ne?

což bylo ještě dobrý, nebylo to tolik vidět, ale díra v současný Fabii ve verzi Activ - dříve Classic, to je ještě horší skok...

Já předsudky nemám, ale vidím určité parametry a ty něco napovídají.

Az se s tim projedes tak treba zmenis nazor...nebo jsi mel tu moznost s tim jezdit? :-)

Ne, ale i mých 90 kW a 200 Nm mi někdy přijde jako málo, takže 1.0 MPI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současní 1.2 TSI 63 kW ve Fabii není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel.

A abych to doplnil, tak 1.2 TSI má ty údaje o výkonech takto:
66 kW/4400 a 160Nm/1400, zrychlení 10,9
81 kW/4600 a 175 Nm/1400, zrychlení 9,4

1.4 TDI:
66 kW/3000 a 230Nm/1750, zrychlení 11,1

77 kW/3500 a 250 Nm/1750, zrychlení 10,1

Všechny údaje dle SM.
 

Pawouku, jak parametry 1.2TSI 63kW nejsou žádný zázrak ?

 

To auto je dělané na krátké trasy ( nemyslím zrovna 5km ), na dojíždění do práce apod. Co chceš aby to mělo ? zrychlení za 9sec ? k čemu ? drtivá většina majitelů Fábií to ani nepotřebuje a nevyužije, zas neblázni.

Ehm, to jsem nikde nenapsal, a bylo to míněno ve vztahu k té 1.0 MPI. A když si přečteš příspěvky některých jejich majitelů, tak si připadáš, že jezdíš v úplně něčem jiném. :kol-32: 

Parametry pro jeho segment a cílovou skupinu zákazníků jsou v pohodě. Chceli někdo závod'ák, náklad'ák, nebo auto na dovolené pro rodinu musí zacílit jinam. 

 

A tak to je 

Ne, ale i mých 90 kW a 200 Nm mi někdy přijde jako málo, takže 1.0 MPI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současní 1.2 TSI 63 kW ve Fabii není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel.

 

I mých 103kW mi někdy přijde jako málo, takže 1.4TSI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současný 1.6/77kW v Roomsteru není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel. Asi takový nesmysl se ti podařilo napsat.

 

Někdo někoho nutí kupovat si základní motorizaci?

? Jen jsem odpověděl na s-talkerovu otázku. Nevím, co v tom hledáš za jinotaje.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.