Září 9, 201411 r Díky turbu se v nízekjch točkách setře rozdíl v obtížnosti plnění jedním nebo dvěma ventilama, i když plocha součtu dvou ventilů bude určitě větší než u jednoho. Rozdíl bude patrnej až v točkách nad zhruba 3000rpm, kde už tomu osmiventilu i s turbem znatelně chybí dech a potřeboval by turbo s mnohem větším průměrem = větším průtočným objemem nebo vyšším maximálním tlakem. Při 4 ventilech na válec stačí i při vyšších točkách menší maximální plnicí tlak k dosažení dostatečnýho nafouknutí válce vzduchem i při kratší době otevření sacích ventilů = není potřeba větší a výkonnější turbo, který by zase omezovalo rychlost reakce v nízkejch otáčkách... Můj dojem (i když jsem s EA211 = TSI šestnáctiventilem ještě nejel) je, že rozdíl se pozná až opravdu při výjezdu mimo město a hlavně na dálnici, kde EA211jednak udrží krouťák o poznání vejš než EA111, druhak ani v "dálničních" otáčkách spotřeba nepoleze tolik nahoru, protože díky chlazenýmu vejfuckovýmu svodu už nebude potřeba dochlazovat plyny ve válci přívstřikem beneli - tam se teprve projeví ta deklarovaná "úspornost daná vysokou účinností turbomotoru".
Září 9, 201411 r Údaje ze SM pro 1.0 MPI:44 kW/5000 a 95 Nm/3000, zrychlení 15,7 55 kW/6200 a 95 Nm/3000, zrychlení 14,7V tom článku píšou, že to dost nestíhalo hlavně v kopcích. do města to bude dobrý, ale jinak...
Září 9, 201411 r Tak plno lidem to stačí, ale 16 sekund zrychlení to je sila To chci vidět s tím rozjezd na dálnici či z vedlejší silnice na okresku kde často se nachází příkaz STOP Opravdu by Se me tam líbila 1.6 MPI co je v Rusku nebo alespoň 1,4 co byla v o2 fl Edit: koukam ze fabia I 40kw mela 100km/h za 18,5 sekund Upraveno Září 9, 201411 r od kokta7
Září 9, 201411 r Celkově to zrychlení je nelineární, tj. třeba z nuly = auta v klidu na 30kmh se rozjede za 2 vteřiny, ale dál na 60kmh mu to už bude trvat DALŠÍ 3-4 vteřiny, neboli z nuly na dvojnásobnou rychlost to potrvá 3x tak dlouho. Dál jak roste aeroodpor i valivý odpory tak se další zrychlování víc a víc zpomaluje, až třeba z 90 na konečnejch 100kmh neboli o 10kmh bude zrychlení trvat stejně dlouho, jako předtím zrychlení o 40-50kmh. Kdyby takový auto bylo schopný akcelerovat až do stovky stejně rychle, jako akceleruje z místa do 20-30kmh, tak by to byl málem supersport, protože na stovku by zrychlovalo za zhruba 6-7 vteřin...
Září 9, 201411 r kokta7: A to si ještě nevzal to nejpomalejší, extrem byla Fabie I s 1.0 MPI 0-100 km/h za 20,9 s 37kW, 84 Nm... Upraveno Září 9, 201411 r od Galvi
Září 9, 201411 r To je nějaké zrychlené .. Já jezdil chvíli s jednou co jsme měli na brigádě a ta tak rychlá opravdu nebyla, na tom videu musel mít prázdnou nádrž i auto a ještě běžet vedle.. EDIT: Upraveno Září 9, 201411 r od Galvi
Září 9, 201411 r To je ten sport filter a beztak to měl z kopce, a nebo ty jsi jezdil ve verzi s klimou, tu když jsi tady pustil, tak jsi couval.
Září 9, 201411 r Klimu to nemělo, ani zadní plato to nemělo, radio to nemělo, kus přístrojky chyběl a byla tam díra...aby to bylo lehčí.. Byl to jeden z prvních Juniorů co se dělal... Ale dělali jsme si tehdy z Fabky srandu, že čím vyšší rychlost si zařadil tim rychleji ti to zpomalovalo
Září 9, 201411 r Ne junior snad už nehrozí, ale určitě bude nějaká verze easy nebo jak se to jmenuje, co nebude mít nic a místo všeho záslepky nebo díry.. Koneckonců by mě i zajímalo, jak bude vypadat Fabie ve výbavě která se bude u nás prodávat nejvíc.. Bojím se, že to bude s přípravou pro radio a s klimatizací... Žádný displej uprostřed palubovky, nebo metalíza.. Libor: Jo 6000 jako nic , když nic jiného, ten jednolitr měl alespoň zajímavý a celkem líbivý zvuk, jen teda ten zvuk odpovídal minimálně tak 3x silnějšímu autu...
Září 9, 201411 r Ten motor ze Citiga jede celkem pekne...to zase testovali novinari, kteri maji predsudky
Září 9, 201411 r Junior ani neměl prihradku před spolujezdcem ne? což bylo ještě dobrý, nebylo to tolik vidět, ale díra v současný Fabii ve verzi Activ - dříve Classic, to je ještě horší skok...
Září 9, 201411 r Az se s tim projedes tak treba zmenis nazor...nebo jsi mel tu moznost s tim jezdit? :-)
Září 9, 201411 r Ne, ale i mých 90 kW a 200 Nm mi někdy přijde jako málo, takže 1.0 MPI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současní 1.2 TSI 63 kW ve Fabii není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel.
Září 9, 201411 r A abych to doplnil, tak 1.2 TSI má ty údaje o výkonech takto:66 kW/4400 a 160Nm/1400, zrychlení 10,981 kW/4600 a 175 Nm/1400, zrychlení 9,41.4 TDI:66 kW/3000 a 230Nm/1750, zrychlení 11,1 77 kW/3500 a 250 Nm/1750, zrychlení 10,1Všechny údaje dle SM.
Září 9, 201411 r Pawouku, jak parametry 1.2TSI 63kW nejsou žádný zázrak ? To auto je dělané na krátké trasy ( nemyslím zrovna 5km ), na dojíždění do práce apod. Co chceš aby to mělo ? zrychlení za 9sec ? k čemu ? drtivá většina majitelů Fábií to ani nepotřebuje a nevyužije, zas neblázni.
Září 9, 201411 r Ehm, to jsem nikde nenapsal, a bylo to míněno ve vztahu k té 1.0 MPI. A když si přečteš příspěvky některých jejich majitelů, tak si připadáš, že jezdíš v úplně něčem jiném.
Září 9, 201411 r Parametry pro jeho segment a cílovou skupinu zákazníků jsou v pohodě. Chceli někdo závod'ák, náklad'ák, nebo auto na dovolené pro rodinu musí zacílit jinam. A tak to je
Září 9, 201411 r Ne, ale i mých 90 kW a 200 Nm mi někdy přijde jako málo, takže 1.0 MPI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současní 1.2 TSI 63 kW ve Fabii není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel. I mých 103kW mi někdy přijde jako málo, takže 1.4TSI to rozhodně nevylepší. A v zatíženém autě to bude určitě lahůdka. I současný 1.6/77kW v Roomsteru není žádný zázrak, pod tuto hranici bych nikdy nešel. Asi takový nesmysl se ti podařilo napsat. Někdo někoho nutí kupovat si základní motorizaci?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.