Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

Tak ja jsem viděl tedka fabku 2005 s klimou a výbava ambient za 155 000 (46 tisíc najeto)takže příští rok to musí jít minimálně o 10% dolů : Jinak škodovka půjde dost dolů. Protože nové se tedka prodavají za 229 t. a má to 4 airbagy,abs a za 10t klimu s centrálem.

no a je to třeba dva týdny, co sem jeden nový majitel psal, že koupil krátkou FI (sice s 1.4 16V) rv 2005 za 195t! Podle mě je těch 130t málo, pokud ti teda nebude stačit úplný základ. Počítal bych raději s cenou okolo 150t i víc. Taky ber v úvahu, že ceny ojetých aut v bazarech jsou na podzim s cenou trochu dole. Teď švagrová prodala FI classic 1.4 MPI rv 2001 s žádnou výbavou za 105t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kamarád si koupil tedka 1.4 (50kw) r. 2003 s 66 tisíci najeto za 90 uplný základ ale udržovaná chce to počkat si na ten zprávný kousek a já na to nebudu spěchat takže si vyberu opravdu pěkný kousek . Jinak ja jsem psal že si ju budu kupovat až na jaře a po novém roce automaticky jdou ceny dolů plus to že zlevnila nová fabka ji taky nepřidá. Už tedka jse dá sehnat za 140 ale je to s minimalní vybavou. Neříkam že to bude přesně 130 t ale kolem toho (potvrdil mi to i pán ve škodovce-tatkův známy). Jo a ja si žaden základ určitě nebudu kupovat a než si koupit juniora tak radší pěknou a vybavenou felicii :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Sice nemám naftu, ale já bych šel kdyžtak do 1,4TDi...je živější než líná 1,9SDi...a i povinný a pojistka bude levnější.....původně jsem taky chtěl 1,4TDi...ale finance rozhodly jinak :-), ale jinak nej by byla 1,9TDi

Toť můj názor....

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice nemám naftu, ale já bych šel kdyžtak do 1,4TDi...je živější než líná 1,9SDi...a i povinný a pojistka bude levnější.....původně jsem taky chtěl 1,4TDi...ale finance rozhodly jinak :-), ale jinak nej by byla 1,9TDi

Toť můj názor....

Poistka ma nezaujíma, dôležité sú skúsenosti so spoľahlivosťou, závadami (turbo navyše!!), kultivovaný chod, hlučnosť, spotreba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ber 1,9TDi - nejkultivovanejsi a zaroven aspon trosku zivej motor....turba se bat nemusis, teda pokud nechytnes nejakej "extra" kousek - a kdyby se ti nahodou pos... tak uz se da za solidni peniz poridit jety nebo repase ( cca 7-12t). Ja mam na fabce cca 130 000km a max spokojenost - 60/40% dálnice město cca 5,2l nafty/100km a to na dálnici jezdim svižně :) Nyní po resetu dojíždím přez několik vesnic denně do práce 13km sem tam, kdy se motor ani pořádně nezahřeje a spotřeba?...6,1l/100km ;) Jináč ropáci od Škodovky respektivě VW nejsou ty "nejtišší" než se motor zahřeje, tak je to trošku traktůrek :) Skrátka tu 1,9TDi můžu jen a jen doporučit :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl Octávku v servisu, půjčili mi jako náhradní vůz Fabii 1,4 TDI 55 kW. Otřesný zážitek. Po nastartování se vše klepalo, pod 2200 ot. to nechtělo vůbec jet. Jedině jako udržovací rychlost, ale s drnčivým doprovodem. Na 2200 turbo zabralo, ale až dost razantně. Potom se to už doclela slušně sbíralo, v rychlosti kolem 90 to byla vcelku pohoda. Spotřeba dle palub. počítače za ta tři dny 4,5 což byla směs kratších a delších jízd do cca 20 km. Čtyřválec bude na ty krátké jízdy jezdit o pár deci víc, ale nestojí to za to. Přestup do tohoto vozu si umím představit leda z Trabanta. Nová Multicar je podstatně kultivovanější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl Octávku v servisu, půjčili mi jako náhradní vůz Fabii 1,4 TDI 55 kW. Otřesný zážitek. Po nastartování se vše klepalo, pod 2200 ot. to nechtělo vůbec jet. Jedině jako udržovací rychlost, ale s drnčivým doprovodem. Na 2200 turbo zabralo, ale až dost razantně. Potom se to už doclela slušně sbíralo, v rychlosti kolem 90 to byla vcelku pohoda. Spotřeba dle palub. počítače za ta tři dny 4,5 což byla směs kratších a delších jízd do cca 20 km. Čtyřválec bude na ty krátké jízdy jezdit o pár deci víc, ale nestojí to za to. Přestup do tohoto vozu si umím představit leda z Trabanta. Nová Multicar je podstatně kultivovanější.

...dakujem, za postrehy a rady, rozhodnutie padlo na 1,9 TDI Comfort... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že k tomuto tématu se taky přidám jelikož jsem hrdým vlastníkem 1.4 TDI a abych pravdu řekl jsem s tímto motorem nadmíru spokojen. Jak co se týče jízdních vlastností spotřebou výkonově pravda možná za studena je motor trochu hlučnější ale to většina dieselů. Ale zase má v otáčkách krásný zvuk cca 2200 - 3000 3500 a zaběr luxusní . Toť mé postřehy snad to někomu pomůže při vybírání :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že k tomuto tématu se taky přidám jelikož jsem hrdým vlastníkem 1.4 TDI a abych pravdu řekl jsem s tímto motorem nadmíru spokojen. Jak co se týče jízdních vlastností spotřebou výkonově pravda možná za studena je motor trochu hlučnější ale to většina dieselů. Ale zase má v otáčkách krásný zvuk cca 2200 - 3000 3500 a zaběr luxusní . Toť mé postřehy snad to někomu pomůže při vybírání :)

Chtěl bych doplnit, že se jednalo o výše uvedený motor. Jeho nástupci 51 a 59 kW jsou na tom prý z hlediska kultivovanosti lépe, hlavně ten s vyšším výkonem. Takže, moje kritika se týkala provedení 55 kW, ty další dva osobně neznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice nemám naftu, ale já bych šel kdyžtak do 1,4TDi...je živější než líná 1,9SDi...a i povinný a pojistka bude levnější.....původně jsem taky chtěl 1,4TDi...ale finance rozhodly jinak :-), ale jinak nej by byla 1,9TDi

Toť můj názor....

otec diky te 1.4 uz TDi nechce ani videt...vzdy mel benzin a rikal ze v te 1.4 to je smrt..ze to absolutne nejdes coz se nediviim ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ber 1,9TDi - nejkultivovanejsi a zaroven aspon trosku zivej motor....turba se bat nemusis, teda pokud nechytnes nejakej "extra" kousek - a kdyby se ti nahodou pos... tak uz se da za solidni peniz poridit jety nebo repase ( cca 7-12t). Ja mam na fabce cca 130 000km a max spokojenost - 60/40% dálnice město cca 5,2l nafty/100km a to na dálnici jezdim svižně :) Nyní po resetu dojíždím přez několik vesnic denně do práce 13km sem tam, kdy se motor ani pořádně nezahřeje a spotřeba?...6,1l/100km ;) Jináč ropáci od Škodovky respektivě VW nejsou ty "nejtišší" než se motor zahřeje, tak je to trošku traktůrek :) Skrátka tu 1,9TDi můžu jen a jen doporučit :palec2:

Asi máme každý jinou představu svižné jízdy po dálnici, jinak bys průměr 5,1 neměl ani kdyby ses rozkrájel. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
chcem kúpiť nafťák, čo je výhodnejšie? 1,9SDI, alebo novší trojvalec 1,4TDI?...výška poistného nerozhoduje, zaujímajú ma skúsenosti s motorom.

Ďakujem

s tou lenosti u 1,9Sdi souhlasim ..mam ji ale jinak bych nemenil...akcelerace neni pro me dulezita predjedu kdyz vidim...musi se podradit trochu to vytocit..ale v lete jezdim ...tedy jezdil jsem spise mimo mesto za nejakych 4.2-4.5l ted jezdim jen po meste tak za sest....myslim si ze tato volba neni spatna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi máme každý jinou představu svižné jízdy po dálnici, jinak bys průměr 5,1 neměl ani kdyby ses rozkrájel. :p

Pro mne svižná jízda dálnice: tachometrovejch 145 km/h cca kolem 130 km/h reál, mimo město tachometrovejch 100 km/h- provoz nebrzdím a jedu dle zákona, co víc sipřát ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia 1,9 TDi 2001

Ted jsem schvalne koukal na palubni pocitac. Dlohodoba spotreba: 5,4 l/ 100 km; najeto 5500 km; prumerna rychlost 57 km/hod.

Jinak v lete mam dlouhodoby prumer 4,9 l/100 km; v zime 5,3 - 5,4 l/ 100 km a to kazdy rok.

Jestli chceš fabku diesela, tak jedine 1,9 tdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj poko,

osobně, co má míň jak čtyři válce je pro mne už divné. Pravdou, ale je, že jsem vlastnil i Trabanta a zdálo se mi tehdá, že je to žihadlo. Nikomu však nechci hanit tří válec! Jsme tady snad jedna rodina. Vlastním F1, 1.9 TDI 74kW. Záleží na Tobě co očekáváš od vozidla? Nejsem žádný závodník, ale když někdy ten " power " potřebuji, tak je to fajn. Na závěr si dovolím, F1 je stejně z Fabií nejkrásnější. Šťastnou ruku při výběru.

Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny fandy Fabií,

chtěla jsem se zeptat myslíte si, že se hodí fabia combi jako rodinné vozítko nebo je to malé? Máme 3měsíční miminko a sháníme něco co nás doveze k doktorům, na návštěvy a občas na dovolenou...máme to vše do 30 km....kromě dovolené..

Co říkáte na tohle??

http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/skoda/fabia/7039781

Díky všem za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem pěkná cena, ale bez výbavy, hlavně bez klimy, bez ty bych si auto nikdy nekoupil. Jinak, pokud nemáte velké nároky na prostor při cestování, tak se to dá přežít :) Mám dvě děti, a na běžné jízdy po městě nám vystačí i krátká fabie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jaký máš kočárek. My jsme s prckem přestupovali s Felicie kombi, která má o dost větší kufr, a nebylo to úplně příjemné. Najednou jsme museli sundavat kolečka, aby se za kočárek vešly tašky. Teď máme děti dvě a kočárek už nevozíme a kufr plně dostačuje. Jen teda na delší dovolené, by přeci jen mohl být o něco větší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to bez problémů jako rodiné auto používám. Kočár už teda nepoužíváme, ale bez problémů se do kufru vešel, a nebyl to žádnej pidi kočár.

Výbavu mám skoro stejnou, navíc jen el. okna, zrcátka, origo. dálku, hagusy a další zbytečnosti. Klimatizaci nemám, protože jezdím 90% město, max. chalupa 20 km, přijde mi to jako zbytečnost a žrout benzínu. A na dovolenou jedině letadlem ;)

Editováno: , autor: oggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...