Přejít na obsah

Superb II facelift


OEII

Doporučené příspěvky

Můj pohled a dojem ze zveřejněných fotografií:

1) přední nárazník - stylu nových modelů je pěkný - hodnocení 90%

2) nová přední světla a maska - trochu se u nich bije nový hranatý a původní kulatý styl, přesto nevypadají rozhodně špatně - hodnocení 70%

3) zadní část sedan - základ nebyl ideální, zlepšil se vzhled, ale čekal jsem podle informací zde na fóru jednodušší jednodílná světla ve stylu Rapida nebo Octavie, která by se mi asi i víc líbila - hodnocení 40%

4) zadní část combi - povedený základ nebylo nutné příliš měnit - hodnocení 95%

 

Můj osobní výsledek mezi 73 až  74% není nikterak zázračný, ale výhodou je, že minimálně neurazí, pravděpodobně ani nenadchne.

 

Jsem zvědavý na "osobní" setkání, zvláště na zlomená zadní světla sedanu. Povětšinou vypadají škodovácké modely lépe v reálu, než-li na fotkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3) zadní část sedan - základ nebyl ideální, zlepšil se vzhled, ale čekal jsem podle informací zde na fóru jednodušší jednodílná světla ve stylu Rapida nebo Octavie, která by se mi asi i víc líbila - hodnocení 40%

 

Ale ved cely cas bolo jasne, ze sedan dostane dvojdielne svetla...

 

1338444921C5268.jpg

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně si upřimně nedovedu představit kdo koupí SII FL když vedle něj stojí OIII úplně s jinou technikou která je o několik tříd dál než to co mu nabídne SII fl, jinak facelift se mě vzhledově celkem libí ale použití staré techniky už NE!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Noční můra. Dle mého všechno špatné to auto dostalo... Předek se mi sice nelíbí, ale ještě bych jej třeba v případě combi překousl.. Ale to, co udělali se zadní částí liftbacku je prostě za mě k zblití, ačkoli to nikdy nebylo ono, přijde mi, že je to 100% horší....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedano/liftback se mi nikdy nelíbil a ani FL na tom nic moc nezměnil. Za to nové Combi se mě až na ten prolis v zadu líbí moc,doknce víc jako opěvovaná OIII. A s tou technikou - moc to prožíváte,protože se o tyto věci zajímate a máte přehled. Fůra zákazníků ovšem vůbec netuší,co v těch autech pod povrchem vlastně je,a je jim to celkem fuk.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně si upřimně nedovedu představit kdo koupí SII FL když vedle něj stojí OIII úplně s jinou technikou která je o několik tříd dál než to co mu nabídne SII fl, jinak facelift se mě vzhledově celkem libí ale použití staré techniky už NE!

To bych uplne taky nevidel. Jde o to zda tu techniku clovek v aute potrebuje. Nekdo radsi uprednostni lepsi podvozek, lepsi odhlucneni, lepsi komfort samotneho SII, lepsi prestiz vozu.

Lidi nejsou takovy kopita ze musi mit za kazdou cenu Lane asistent, upozornovani na znacky a dalsi predrazene vymozenosti podle mne za tu cenu uplne zbytecnych co se daji pridat do OIII.

Podle mne se na nejaky facelift meli vykaslat a radsi udelat novou verzi vcetne noveho interieru. Jedina slabina SII je jeho okoukanost, jinak je to stale dobre auto.

Jedinej prehmat vidim v tom ze FL nema adaptivni tempomat. Ten by lidi asi brali vice, nez pridane (za priplatek) robotizovane parkovani. A radia taky meli dat jiny, clovek ktey ma odjezedenyho supa a bude chtit novej si sedne zas do stejnyho kokpitu a bude sahat zas na stejny radio. Lidi potrebuji vnimat zmeny. Hlavne se mi nelibi ta unifikace vzhledu na pric celou skodovkou. Kdyz kolem Vas projede auto meli by byt na prvni pohled jasne a zretelne jaky auto a jakeho typu kolem vas projelo. Ale kdo nezna detaily v rozdilech, tak s tim bude hodne problemu a klidne si vase auto za milion splete s rapidem za nekolik stovek tis :)

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: přesně tak, spousta lidí ani neví, co to auto umí a z čeho se skládá a mě osobně by to bylo jedno, že to nemá line assitent apod. kraviny, stejně bych to v tom autě nechtěl, takže mě by osobně bohatě stačila stará technika :D

 

Sergentuy: co tím chceš říct? Horní jsou rovně, spodní část je v prolisu, na obrázku to vypadá nesymentricky, ale je to stejné a oboje končí na stejném místě :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě je designový směr, kterým se ubíra Škoda z velké části nevyhovující a ty "zkurwený" prolisy fakt nezkousnu, nehledě na rozporuplné i jiné části vozu, mluvím hlavně o O3, alei S2FL combi má na jedné fotce prolisy. Ani už mě nějak nezajímá O3RS, jelikož tu prdel tam nepřekousnu a pochybuju, že si nové designové prvky odpustí a udělají to jinak. Za mě palec dolů a nejkrasnější škodovkou pro mě zústáva S2 Combi a O2RS, potažmo FLRS (musím si příhřát polívku) a O1 RS. Nazdar a mrzí mě to jak to dopadlo :)

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na prvních fotkách to vypadá všelijak (no jako obvykle). Mně teda vadí, že u sedanu nenechali tu SPZ v nárazníku. No vůbec si myslím, že ten zadek sedanu není o nic hezčí než doposud. Se Kabaň zrovna nevytáhnul. Ostatně marně vzpomínám, jaká Škodovka, kterou navrhnul, se mi vlastně líbí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nemohu pomoci, ale to zlepšení prostě nevidím..

Pochopitelné je, že se jedná o starý model, který není vyvinut k tomu, aby sdílel techniku s OIII, či vyšší. Spíše mě tedy zaráží, proč přišel facelift tak pozdě, neboť tato rádoby vlajková loď Škodovky je skoro stejně velká jako OIII (na šířku dokonce ztrácí) a právě v ohledech bezpečnosti a techniky jako takové dosti zaostává..

Pokud bych design vzal jako celek, interiér je OK, vesměs nezměnili nic, než volant. Na rozdíl od OIII tedy nějak vypadá. Jen ta hnědá namísto černé mně vždy praštila do očí, dnes se to už přece nenosí, působí to lacině...

Přední část: není nejhorší, ovšem tvarově zdaleka neladí tolik, jako původní design. Upřímně nechápu tu pointu, proč mrvit celkový dojem z designu, když je přední část de facto shodná s původním stavem, vyjma několika málo detailů. Velikost světel jako u nějakého starého korejce, či novodobého číňana nic nezachrání a na tuto třídu se nehodí. To LED osvětlení vypadá, tak jako obvykle, jen jako nějaký laciný vánoční stromeček z vietnamských trhů. Chválím jen novou masku (stará už moc atraktivní nebyla) a decentní design nárazníku. S původními světly by byl dojem z přední části 100% lepší.

Co se zadní části týče, přijde mi, že je tam snad všechno špatně - tedy u liftbacku, combi je OK.

Dosud to byl divně tvarovaný, zavalitý zadek, který se mi nikdy nelíbil. Škodovka měla možnost ukázat kreativitu a ukázala tak leda kreténtivitu....

Já osobně chválím posun SPZ směrem nahoru. Zadek nepůsobí tak zavalitě a neohrabaně jako dosud. Nárazník s odrazkami a difuzorem je také OK, ačkoli ty odrazky si mohli odpustit..

Ale ta světla.. Já všechny ty fotografie a fotomontáže jen považoval za kachny a opravdu nemohu uvěřit a stále strávit, že toto Škodovka vážně provedla. Zřejmě v tom byl úmysl ušetřit peníze, aby neměnili nic, než nárazník a víko kufru, ten design mi ale vůbec nedává smysl, nesedí to, světla jsou obrovská a zavalitá, nekorespondují s ničím, co Škodovka dosud vyrobila. Působí to strašně lacině, opravdu jakoby se nějaká Čínská automobilka pokusila něco napodobovat. Hrůza. Uživatel Sergentuy výše přišel s vylepšením v podobě odstranění spodních vnitřních rohů, které by světlům 100% prospělo, ovšem proč škodovka nezvolila nadčasová a elegantní jednodílná světla, to opravdu nechápu.

Nakonec musím okomentovat poslední novodobou kýčovitost, kterou si Škodovka osvojila: Nápisy. Dosud pěkné, originální a decentní nápisy Škodovka změnila na obrovská, zavalitá písmena bez jediného nápadu, která zabírají polovinu zadní části. Vážně nevím, koho zajímá 30 různých tabulek ŠKODA - OCTAVIA (aj.) - TDI... Ještě by tam mohli přidat TUNING SPORT XTRÉME V168 a dílo bude dokonáno - čím více chromových nápisů, tím lépe přeci.  :kol-25:

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cjoctavian: Občas tu proběhlo na fóru, že nebudou světla dělená, fotky s částečným zakrytím jsem viděl také už dávno, a protože se mi moc nelíbily, věřil jsem v jinou variantu.

_Denis_: Výborná poznámka s nápisy. Líbí se mi, jak v Německu nápisy na autech často nemají, jde o decentnost, ale v Čechách se nese buranství, Já mám třeba na autě nápisy ponechány, protože FII podle mého soudu opticky rozšiřují (i když stále uvažuji o jejich odstranění), ale na jiných modelech (např. OII, OIII, RA, SII, atd.) bych je rozhodně sundal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče nápisů, tak stačí u koupi nového vozu říct prodejci, že to chceš bez označení, stojí to 0 kč, jen většina lidí ani neví o takové možnosti a prodejci to nejspíš nezmiňují. Ono je to i bezpečnější. Lepší na autě nemít nic, než třeba 1,8 TSI, kde je jasné, že to auto nebude nejlevnější. U V6 je to poznat na pohled, 2 výfuky nemá jiná motorizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si oponovat. Nápisy se mi sice nelíbí nikde (tedy ani na jinak nádherném CLS), ovšem mám-li v jedné linii historicky známé označení modelu, motorizace a pohonu (zde jen velmi stručně), nejeví se mi nápis tak hrozný, jako mít nalevo ŠKODA, napravo např. OCTAVIA (nebo ještě hůře ROOMSTER, jehož nápis je dlouhý jako týden bez peněz) a níže, naprosto dispozičně rozbitě, ještě navíc třeba TDI. Až to bude 4x4, bude ještě obří 4X4 nalevo v linii TDI, aby byl zadek zaplácaný již celý?

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...