Přejít na obsah

Výfuk s dieslu na MPI ?


Grigondis

Doporučené příspěvky

Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To neřeš.

Co je na výfuku opravdu špatně jsou krátké výfukové svody.

Tak jak jsou by musel motor točit 11000, aby mu ve vyplachování pomohly.

Jenže když použiješ správné délky svodů, tak už se ti tam nevejde katalyzátor.

Nebo bys ho musel dát místo středního tlumiče.

Pokud motoru chceš trochu prospět, vyměň sací potrubí za 50 kW.

Motor se tak od 4000 otáček příjemně odšpuntuje a od 4500 jede o poznání víc.

To se občas při předjíždění může hodit.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

všechny origo výfuky krom RS jsou zahnuté k zemi ;):p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ...

jasně Karle, tomu rozumím, já jen reagoval konkrétně na větu "...proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...