Jump to content

Výfuk s dieslu na MPI ?


Grigondis
 Share

Recommended Posts

Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

Link to comment
Share on other sites

To neřeš.

Co je na výfuku opravdu špatně jsou krátké výfukové svody.

Tak jak jsou by musel motor točit 11000, aby mu ve vyplachování pomohly.

Jenže když použiješ správné délky svodů, tak už se ti tam nevejde katalyzátor.

Nebo bys ho musel dát místo středního tlumiče.

Pokud motoru chceš trochu prospět, vyměň sací potrubí za 50 kW.

Motor se tak od 4000 otáček příjemně odšpuntuje a od 4500 jede o poznání víc.

To se občas při předjíždění může hodit.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

všechny origo výfuky krom RS jsou zahnuté k zemi ;):p

Link to comment
Share on other sites

Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ...

Link to comment
Share on other sites

Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ...

jasně Karle, tomu rozumím, já jen reagoval konkrétně na větu "...proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi."

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...