Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

To neřeš.

Co je na výfuku opravdu špatně jsou krátké výfukové svody.

Tak jak jsou by musel motor točit 11000, aby mu ve vyplachování pomohly.

Jenže když použiješ správné délky svodů, tak už se ti tam nevejde katalyzátor.

Nebo bys ho musel dát místo středního tlumiče.

Pokud motoru chceš trochu prospět, vyměň sací potrubí za 50 kW.

Motor se tak od 4000 otáček příjemně odšpuntuje a od 4500 jede o poznání víc.

To se občas při předjíždění může hodit.

Upraveno od Tonda-B

Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám !

všechny origo výfuky krom RS jsou zahnuté k zemi ;):p

Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ...

Žeby u tohohle typu motoru byl znát každej šemík navíc? :smich:

Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ...

jasně Karle, tomu rozumím, já jen reagoval konkrétně na větu "...proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi."

A ty zahnutý fajfky dolů mne dost stolicujou, už jsem přemejšlel o nádobce na brzdovku, malým čerpadle a silikonový hadičce pod autem... Občas někomu předvést dýmovou clonu jak za tankem :smich::smich::smich::smich:

Výfuk se dáva z Fabie 1.9SDI, Ale pouze zadní díl s tlumičem.

  • 7 měsíců později...

Taky přemýšlím o koupi výfuku 1.9 SDI na motor 1.4 mpi ale jen z důvodu že sem sehnal koncovku z RS a ta má dva vývody a origo výfuk má jen jeden. A taky by mě zajímalo kdybych vyměnil i střední díl co by se stalo

A to má koncový výfuk z SDI lepší priechod (prúchod) ?

Upraveno od Jojo sdi

Tak asi nie....bola by to zbytočnosť....

Len či by pasovala vstupná trubka do koncového dielu...Asi bude hrubšia...či? ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.