Grigondis Vloženo 4. Červenec 2011 Vloženo 4. Červenec 2011 Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám ! Citovat
Tonda-B Vloženo 4. Červenec 2011 Vloženo 4. Červenec 2011 (editace) To neřeš. Co je na výfuku opravdu špatně jsou krátké výfukové svody. Tak jak jsou by musel motor točit 11000, aby mu ve vyplachování pomohly. Jenže když použiješ správné délky svodů, tak už se ti tam nevejde katalyzátor. Nebo bys ho musel dát místo středního tlumiče. Pokud motoru chceš trochu prospět, vyměň sací potrubí za 50 kW. Motor se tak od 4000 otáček příjemně odšpuntuje a od 4500 jede o poznání víc. To se občas při předjíždění může hodit. Editováno: 4. Červenec 2011, autor: Tonda-B Citovat
Malta Vloženo 4. Červenec 2011 Vloženo 4. Červenec 2011 Něco jsme slyšel o tom, že by měl pasovat koncový díl výfuku z dieslu na moji Fabii 1.4MPI/44kW 2002 . Nevím co je na tom pravdy, proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi. Právě mi odchází a musí koupit nový. Teď nevím v jakém čísle motoru jsem četl, že by tam právě měl pasovat a že by měl sice neznatelně přispět k výkonu. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit. Koupil bych ho jedině, kdyby tam pasoval bez jediné úpravy. Díky Vám ! všechny origo výfuky krom RS jsou zahnuté k zemi Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Červenec 2011 Vloženo 4. Červenec 2011 Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ... Citovat
acek Vloženo 4. Červenec 2011 Vloženo 4. Červenec 2011 Žeby u tohohle typu motoru byl znát každej šemík navíc? Citovat
Malta Vloženo 4. Červenec 2011 Vloženo 4. Červenec 2011 Tady se asi jedná o to, že ten z dieselu má větší roury a menší průchozí odpor, takže by měl "míň dusit". Rozdíl asi bude minimálně znatelný, spíš bych (pokud se Ti opravdu jedná o nějaké navýšení výkonu) doporučil koupit nějaký opravdu "úpravový" výfuk - například od firmy Laityng - ODKAZ ... jasně Karle, tomu rozumím, já jen reagoval konkrétně na větu "...proto se ptám, vím jediné a to, že má konec oproti benzinu zahnutý k zemi." Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Červenec 2011 Vloženo 5. Červenec 2011 A ty zahnutý fajfky dolů mne dost stolicujou, už jsem přemejšlel o nádobce na brzdovku, malým čerpadle a silikonový hadičce pod autem... Občas někomu předvést dýmovou clonu jak za tankem Citovat
Sdíčák Vloženo 5. Červenec 2011 Vloženo 5. Červenec 2011 Výfuk se dáva z Fabie 1.9SDI, Ale pouze zadní díl s tlumičem. Citovat
Jarek-Black Vloženo 11. Únor 2012 Vloženo 11. Únor 2012 Taky přemýšlím o koupi výfuku 1.9 SDI na motor 1.4 mpi ale jen z důvodu že sem sehnal koncovku z RS a ta má dva vývody a origo výfuk má jen jeden. A taky by mě zajímalo kdybych vyměnil i střední díl co by se stalo Citovat
Jojo sdi Vloženo 14. Únor 2012 Vloženo 14. Únor 2012 (editace) A to má koncový výfuk z SDI lepší priechod (prúchod) ? Editováno: 14. Únor 2012, autor: Jojo sdi Citovat
Jojo sdi Vloženo 17. Únor 2012 Vloženo 17. Únor 2012 Tak asi nie....bola by to zbytočnosť.... Len či by pasovala vstupná trubka do koncového dielu...Asi bude hrubšia...či? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.