Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ještě že tak...taky jsem tu měl jednoho...namontovali jsme Jeep 4.7 8 válec...asi po 6-7 tisících problémy, pak z něj vylezlo, že za tu dobu stačil "vylepšit" auto 2x svíčkami, pak si objednal "originální" filtry do plynu(nakonec byly polské šmejdy), a auto díky internetovým diskusím a zaručeným radám druhých dostal do stavu, že tu pak stál jak hošík, co ukradl v sámošce čokoládu, hlavu svěšenou a jestli mu to dám dohromady.....auto jsem dával dohromady 18 !!! dní než jezdilo jak má......taky miluji kutily....

Jo,sú rozhodlé pro tantarini!

Tendle motor je podle mě nejpovedenější z těch běžných koncernových malomotorů. Krom jiného jsme přestavovali sérii fungl nových Fabií právě s timhle motorem pro jednoho škodováckýho prodejce. Použili jsme BRC Seq24, tenkrát novinku MY07, auta jezděj bez problémů, jezděj s tim jako drak, nedávno tu bylo jedno na servise a mělo najeto 130 000km. Teď chtěla firma u toho samýho prodejce obměnit vozovej park, a zase na plyn, ale vybrali si motory TSI - tak jsem je zatím musel zklamat - ty TSI snad na podzim... Ale 1,4 63kW na plyn v pohodě.

Ivan

S přestavbou na plyn nemám zkušenosti, ale s motorem ano. Je to opravdu špička co se týče výkonu, točivého momentu a spotřeby, kterou udržíte v pohodě pod 6 litrů i s těžší nohou. Spolehlivostí vyniká opravdu výborně, najedete bez problémů 500 000 km

Něco jako excel, akorát nevidíš hodnoty vůbec žádné :D musíš mít HW KEY

tak to mi prijde taky malinko prehnany. je to jak dnes se vsim. vsechno aby lidem opravoval odbornik a lidi platili a platili. zrovna vcera jsem slysel od kolegu v praci ze jezdej s jizdnim kolen na inspekcni prohlidku a to studovali technicke obory a a technika (aspon na pocitaci) je zivi.

jo kdyz jste tu mluvili o prepinani na LPG co rikate na startovani primo na LPG? STAG (ostatni asi taky) ma primo v nastaveni moznost warm start... nikdo o tom nemluvi a ani jsem o tom nic necetl. kolikrat startuju teply motor zbytecne na benzin tak by me zajimalo jestli to mam zapnout

musíš to brát i z té druhé stránky, když bude mít do softu přístup kde kdo, tak ve snaze "odstranit" si nějakou závadu, pohýbe čék s kde čím, nahodí do mapy nesmysly a pak přijede za servisákem, že už mu to nejede vůbec a ať mu to opraví. A on pak bude spoustu času trávit hledáním s čím vším bylo pohnuto změněno apod. než se vůbec dostane k jádru problému a stavu před "odborným" zásahem. Tartarini má warm start na 3 pokusy, pak dojde k blokaci jednotky a musel bych za servisákem, takže v tomto případě postrádám smysl využívat tuto funkci pro běžné starty teplého motoru přímo na LPG, apropo obzvlášť, když v tomto případě mi systém přepíná snad do 5 sekund (mluvím o tom new systému, starý má nastaveno 20s).

Upraveno od Malta

ja nemluvim ted o nouzovem startu (dlouhe drzeni tlacitka) mel jsem na mysli automaticke nastartovani na LPG aspon tak jsem si tu funkci "warm start" v nastaveni pochopil... mozna se pletu

jinak ja mam nastaveno u tepleho motoru 3s a cylinder switch over 200ms (standart u STAGU) ale nejaka sekunda sem sekunda tam. Spis by me zajimalo jestli je nejaky problem v tom startovanim na LPG, urcite na to jsou jine vstrikovaci casy jestli s tim nema plynova jednotka nejaky problem... jen na okraj resim to jen z technickeho hlediska ne abych usporil kapku benzinu :)

jóó už su obědnané...!

Nemáš namysli LPG funkci pro potlačení funkce nějakých aut, jež mají Start&Stop? Dojedeš n akřižovatku, motor vypne, chceš se rozjét, motor nastartuje a jede. .....

presne tuhle funkci myslim. v popisu maj:

Hot start - pokud je vybrána tato možnost, bude motor vozidla startovat na LPG, pokud

teplota na reduktoru překročí nastavenou prepinaci teplotu. Tato volba je užitečná zejména u vozidel s "Start-stop".

ted otazka asi clovek nesmi vypnout zapalovani, par situaci si dovedu predstavit kdy bych to mohl vyuzit (semafory, zeleznicni prejezdy, zacpa na dalnici...)

Su objednané na začátek července,dřív není termín....ale už se na to těším.

tak to je mazec, já čekal 14 dní a kolega v práci musel čekat s tím Mondeem měsíc

No jo no,drahej benzin tak jdou lidi víc do plynu...

Jenom já nemám co dělat :kol-32:

Asi su nějaký :kol-44:

Poslední 3 týdny sem v práci dělal průměrně denně 11-12hodin, teď je nějaký úpadek. Já buď nestíhám, tak že musím dělat extra nesmyslných přesčasů a nebo nemám co na práci.

Zdravím také přemýšlím o přestavbě na lpg mám roomstera 1.6.Koho by jste mi doporučily z okolí Prostějova a jakou značku.Nejznámější je tu Fedor zkušenosti nemám a slyšel jsem že by neměl být špatný,jen je drahy v Olmíku mi zas někdo říkal o Autogas eko montují Magic který vychází levněji.

Díky za rady a zkušenosti Tomj

zajeď si jak mulis (z Prostějova) také "přes kopec" do Boskovic a budete mít oba Tartarini :kol-28:

Defakto je to paradox, ale ty dražší montáže (BRC, Landi Renzo) je menší vývar než Stag nebo Lovato.

Jinak co se týče drahý - nedrahý je to trochu sporné....záleží co si vybereš za zařízení.

Myslím, že Lovato dokáže konkurovat Tartarini. Tím ale nic neříkám, ani nenaznačuju.

Já právě bévám na tym kopcu,do Boskovic blíž jak do PV a do Jevička ještě kousek blíž....

takže Okrouhlá, Protivanov??? :kol-28:

Upraveno od Malta

Horní Štěpánov

tak to fakt máš do Jeva co by kamenem dohodil a zbytek dojde pěšky :kol-28: , na Štěpánov jsme jezdívali na pouť, otec pochází z Pohory :)

Jak je ten svět malé že....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.