Duben 18, 201213 r ještě že tak...taky jsem tu měl jednoho...namontovali jsme Jeep 4.7 8 válec...asi po 6-7 tisících problémy, pak z něj vylezlo, že za tu dobu stačil "vylepšit" auto 2x svíčkami, pak si objednal "originální" filtry do plynu(nakonec byly polské šmejdy), a auto díky internetovým diskusím a zaručeným radám druhých dostal do stavu, že tu pak stál jak hošík, co ukradl v sámošce čokoládu, hlavu svěšenou a jestli mu to dám dohromady.....auto jsem dával dohromady 18 !!! dní než jezdilo jak má......taky miluji kutily....
Duben 18, 201213 r Tendle motor je podle mě nejpovedenější z těch běžných koncernových malomotorů. Krom jiného jsme přestavovali sérii fungl nových Fabií právě s timhle motorem pro jednoho škodováckýho prodejce. Použili jsme BRC Seq24, tenkrát novinku MY07, auta jezděj bez problémů, jezděj s tim jako drak, nedávno tu bylo jedno na servise a mělo najeto 130 000km. Teď chtěla firma u toho samýho prodejce obměnit vozovej park, a zase na plyn, ale vybrali si motory TSI - tak jsem je zatím musel zklamat - ty TSI snad na podzim... Ale 1,4 63kW na plyn v pohodě. Ivan S přestavbou na plyn nemám zkušenosti, ale s motorem ano. Je to opravdu špička co se týče výkonu, točivého momentu a spotřeby, kterou udržíte v pohodě pod 6 litrů i s těžší nohou. Spolehlivostí vyniká opravdu výborně, najedete bez problémů 500 000 km
Duben 18, 201213 r tak to mi prijde taky malinko prehnany. je to jak dnes se vsim. vsechno aby lidem opravoval odbornik a lidi platili a platili. zrovna vcera jsem slysel od kolegu v praci ze jezdej s jizdnim kolen na inspekcni prohlidku a to studovali technicke obory a a technika (aspon na pocitaci) je zivi. jo kdyz jste tu mluvili o prepinani na LPG co rikate na startovani primo na LPG? STAG (ostatni asi taky) ma primo v nastaveni moznost warm start... nikdo o tom nemluvi a ani jsem o tom nic necetl. kolikrat startuju teply motor zbytecne na benzin tak by me zajimalo jestli to mam zapnout
Duben 19, 201213 r musíš to brát i z té druhé stránky, když bude mít do softu přístup kde kdo, tak ve snaze "odstranit" si nějakou závadu, pohýbe čék s kde čím, nahodí do mapy nesmysly a pak přijede za servisákem, že už mu to nejede vůbec a ať mu to opraví. A on pak bude spoustu času trávit hledáním s čím vším bylo pohnuto změněno apod. než se vůbec dostane k jádru problému a stavu před "odborným" zásahem. Tartarini má warm start na 3 pokusy, pak dojde k blokaci jednotky a musel bych za servisákem, takže v tomto případě postrádám smysl využívat tuto funkci pro běžné starty teplého motoru přímo na LPG, apropo obzvlášť, když v tomto případě mi systém přepíná snad do 5 sekund (mluvím o tom new systému, starý má nastaveno 20s). Upraveno Duben 19, 201213 r od Malta
Duben 19, 201213 r ja nemluvim ted o nouzovem startu (dlouhe drzeni tlacitka) mel jsem na mysli automaticke nastartovani na LPG aspon tak jsem si tu funkci "warm start" v nastaveni pochopil... mozna se pletu jinak ja mam nastaveno u tepleho motoru 3s a cylinder switch over 200ms (standart u STAGU) ale nejaka sekunda sem sekunda tam. Spis by me zajimalo jestli je nejaky problem v tom startovanim na LPG, urcite na to jsou jine vstrikovaci casy jestli s tim nema plynova jednotka nejaky problem... jen na okraj resim to jen z technickeho hlediska ne abych usporil kapku benzinu
Duben 20, 201213 r Nemáš namysli LPG funkci pro potlačení funkce nějakých aut, jež mají Start&Stop? Dojedeš n akřižovatku, motor vypne, chceš se rozjét, motor nastartuje a jede. .....
Duben 21, 201213 r presne tuhle funkci myslim. v popisu maj: Hot start - pokud je vybrána tato možnost, bude motor vozidla startovat na LPG, pokud teplota na reduktoru překročí nastavenou prepinaci teplotu. Tato volba je užitečná zejména u vozidel s "Start-stop". ted otazka asi clovek nesmi vypnout zapalovani, par situaci si dovedu predstavit kdy bych to mohl vyuzit (semafory, zeleznicni prejezdy, zacpa na dalnici...)
Duben 24, 201213 r Jenom já nemám co dělat Asi su nějaký Poslední 3 týdny sem v práci dělal průměrně denně 11-12hodin, teď je nějaký úpadek. Já buď nestíhám, tak že musím dělat extra nesmyslných přesčasů a nebo nemám co na práci.
Květen 1, 201213 r Zdravím také přemýšlím o přestavbě na lpg mám roomstera 1.6.Koho by jste mi doporučily z okolí Prostějova a jakou značku.Nejznámější je tu Fedor zkušenosti nemám a slyšel jsem že by neměl být špatný,jen je drahy v Olmíku mi zas někdo říkal o Autogas eko montují Magic který vychází levněji. Díky za rady a zkušenosti Tomj
Květen 2, 201213 r zajeď si jak mulis (z Prostějova) také "přes kopec" do Boskovic a budete mít oba Tartarini
Květen 2, 201213 r Defakto je to paradox, ale ty dražší montáže (BRC, Landi Renzo) je menší vývar než Stag nebo Lovato. Jinak co se týče drahý - nedrahý je to trochu sporné....záleží co si vybereš za zařízení. Myslím, že Lovato dokáže konkurovat Tartarini. Tím ale nic neříkám, ani nenaznačuju.
Květen 3, 201213 r Já právě bévám na tym kopcu,do Boskovic blíž jak do PV a do Jevička ještě kousek blíž....
Květen 3, 201213 r tak to fakt máš do Jeva co by kamenem dohodil a zbytek dojde pěšky , na Štěpánov jsme jezdívali na pouť, otec pochází z Pohory
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.