Publikováno Červenec 15, 200619 r Tak jsem včera zjistil, že mi malinko sákne chladič,nic moc, ale na obou stranách se mi objevují červený fleky a i pod startérem na těch plechách jsou červený skvrny. Dolil jsem půl litru a dnes ráno když jsem se jel kouknout na bohemku tak teploměr byl jak pominutej,chvíli ukazoval normálně,pak začal padat, zase nahoru,pak spadnul úplně dolů a tak pořád dokola.Už jsem myslel, že nedojedu.Pak auto asi tři hodiny stálo a při přejezdu na další erzetu a i při cestě domů byl teploměr zcela v klidu. Řekl bych, že za těch asi 200km se kapalina z chladiče neztratila,je ji tam pořád stejně.Mám pár otázek,může poblázněnej teploměr souviset s chladičem? Dá se chladič něčím utěsnit, nebo je lepší dát novej?Nerad bych až pojedu na dovolenou zůstal stát s kalužej pod autem. Jen dodám O1, 2.0 rok 99.
Červenec 16, 200619 r Pokud teče cladič, existuje nějaká směs, která se tam dá a měla by tu díru ucpat, ale prej se moc nedoporučuje, zasere ti celý chladící systém a topení.Raději nový chladič
Červenec 16, 200619 r se smesí nemam zkusenosti, ale chladic mi tekl taky, a taky jsem ho chtel zalepit. ale na jak dlouho? neriskoval jsem to a tak jsem ho vymenil. v auto kelly jsem za nej dal 2200. a vyměnil jsem ho sam. docela to slo (muj prvni zasah do vozu). A ze lita teplota? asi se k cidlu dostal vzduch.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.