oct Vloženo 19. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 Tak takhle mně to nevysvětlili ani v servisu..říkají tomu právě spíš manuální.. A jak to hlídá vnitřní vzduch, není to spíš teplota foukaného vzduchu, než interiéru? Jak je to potom s ruční regulací intenzity..přijde mi, že to má velký vliv na teplotu v autě.. Tady je popis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 19. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 Tak takhle mně to nevysvětlili ani v servisu..říkají tomu právě spíš manuální.. A jak to hlídá vnitřní vzduch, není to spíš teplota foukaného vzduchu, než interiéru? Jak je to potom s ruční regulací intenzity..přijde mi, že to má velký vliv na teplotu v autě.. Tady je popis climatronic je v pohodě, mně šlo spíš o Climatic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Jirik.DC - rozhodne nie som presvedčený o tom, že ak niečo povedia v servise alebo v predajni, že to tak musí byť aj naozaj. Tak beriem ich vyjadrenia s rezervou. Climatic určite nie je manuálna klimatizácia. Teplota u Climatic-u sa sníma aj v interiéri (ten priehľadný krúžok v strede medzi tlačidlami na paneli klimatizácie je vnútroný snímač, u Fabie je snímač za mriežkou). A samozrejme sníma sa aj teplota vzduchu vháňaného do interiéru. A že malá zmena požadovanej teploty môže aj výraznejšie zmeniť teplotu vháňaného vzduchu? To je logické, lebo ak má interiér 21st a ty chceš 20st, tak to bude fúkať studený vzduch (inak by teplota neklesla) a ak nastavíš teplotu na 23st, tak to bude samozrejme vháňať teplý vzduch (inak by teplota interiéru nestúpla). A to isté sa stane aj v prípade, ak sa požadovaná teplota nemení, ale mení sa teplota interiéru (napr. auto ide po slnku a zastane v tieni). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Škodováky už beru s rezervou Jinak já si právě říkám, že tu teplotu hodně ovlivňuje, jak moc nastavím rychlost a množství vzduchu dovnitř, ale je to možná jen subjektivní dojem.. Donedávna jsem jezdil s fanoušem a klimu jsem samozřejmě nepotřeboval Teď na ní nedám dopustit, i když v parném počasí jdou aspoň na chviličku okna dolu, vyvětrat a pak už jen udržovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Ja to robím rovnako, že po príchode k vyhriatemu autu ho najskôr trochu vyvetrám, až tak púšťam klimu. A pár minút (tak 3) pred odstavením auta sa snažím klimu vypnúť, aby sa vysušila a tak skoro nezosmradla. Navyše ak auto stojí kratšiu dobu, tak po opätovnom nasadnutí sa z ventilácie vyvalí horúci vlhký vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cetan Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 No ja mam Climatic. Diamant tu pise ze ak mam nastavene 20stupnov a v aute je 21 tak bude chladit, ale ako bude chladit ak vonku je 25 a ja som nestlacil to tlacitko AC. Cize mam mat stale (v lete) zapnute AC? aby mi to popripade chladilo? A ak mam zapnute AC tak ked netreba az tak chladit tak bude "zrat" ta klima menej? ... teda chladit menej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 No právě..a jak pak nastavit rychlost ventilátoru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 ja to chapu tak, ze jakmile chces chladit, zapnes AC. na klime v naftě nic neušetříš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokaran Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 To JirikDC a Cetan Já mám sice Climatronic 2, ale v případě že nechám zapnutý režim ECON (vypnu klimu) a na teploměru mám nastaveno 20 stupňů, tak v létě se stoupající teplotou mi stoupají i otáčky ventilátoru. V zimě je to naopak ventilátor po nastartování jede na plno a jak se ohřívá interiér ubírá si sám na otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 No právě u Climaticu musím všechno pěkně růčo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 To JirikDC a Cetan Já mám sice Climatronic 2, ale v případě že nechám zapnutý režim ECON (vypnu klimu) a na teploměru mám nastaveno 20 stupňů, tak v létě se stoupající teplotou mi stoupají i otáčky ventilátoru. V zimě je to naopak ventilátor po nastartování jede na plno a jak se ohřívá interiér ubírá si sám na otáčkách. a na Econ to zacne v zime topit driv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokaran Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 To Luke288 Nešlo ani tak o to jestli začne topit dřív, ale o to jak se chová ventilátor, když není zapnutá klimatizace a teplota na klimatizaci je jiná, než v interiéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 ja to vcera zkousel a na econ i na auto se mi tocil ventilator stejne a teplota byla nastavena jina nez byla v interieru. proto jezdim na auto i v zime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 cetan - samozrejme, ak je AC zapnuté, tak je spotreba vyššia. Výparník sa totiž neustále ochladzuje (samozrejme na to nie je potrebný taký výkon ako v horúcom lete). V podstate to má význam len vtedy, ak je potrebné vysúšať vzduch privádzaný do interiéru. Takže ja v zime jazdím s vypnutým AC. A samozrejme s vypnutým AC je možné do interiéru privádzať len taký teplý vzduch, aký sa nachádza vonku. Ale samozrejme tým nechcem povedať, že sa takto nedá ochladiť interiér. Ak auto stálo na slnku, tak to stačí, ale pri letnej tridisiatke sa bez klimy asi nezaobídeme Áno, čím väčší je rozdiel teploty interiéru a požadovanej teploty, tým vyššie otáčky ventilátora sú potrebné. Keď sa ale už teplota v interiéri ustáli, tak je výhodné mať nastavené skôr nižšie otáčky ventilátora. Výparníkom prúdi menej vzduchu a odoberá sa tak z motora menej energie. Vyskúšajte si to na voľnobehu pri zapnutej klimatizácii (asi až keď sa poriadne oteplí), že ak sa nezmení na klime požadovaná teplota, iba sa pridajú otáčky ventilátora, spotreba stúpne. Klokaran - mne sa otáčky ventilátora na Climatronicu 2 časom znižujú aj keď som ich zmenil ručne a zhaslo Auto. Užitočná funkcia. Myslím, že sa to nedá jednoznačne povedať, či to v režime ECON začne kúriť skôr. Ak mrzne, tak by sa klima ani nemala zapnúť. Ale ak je nad nulou, tak je možné, že sa klima zapne a vstupný vzduch sa bude ochladzovať (a aj vysúšať), takže sa bude misiať viacej ohrievať a teda to skutočne začne kúriť neskôr. Ale zase klima odoberá z motora mechanickú prácu = vyššia spotreba = viac tepla. Ale myslím, že na ECON to začne kúriť skôr. Presne tak, na ECON sa správa ventilátor rovnako ako so zapnutou klimatizáciou. Stačí len, ak je zapnuté Auto. Ja mám auto vždy zapnuté a keď sa ochladí, tak mám vypnutú klimatizáciu (režim ECON zapnutý). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giacomo Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Jestli to tedy dobře chápu.. climatik je klimatizace co má 3 kolečka - na teplotu vzduchu, rychlost ventilátoru a směr foukání a climatronic má 2 displaye pro nastavení teploty a 2 kolečka pro nastavení teploty vzduchu na každou stranu zvlášť? Na kolik by asi přišlo předělání tý manuální na tu digitální.. vypadá vzhledově podstatně líp a člověk to nemusí furt hlídat.. kam mu to fouká.. Zajímalo by mě jen orientačně.. kdybych to třeba poscháněl po vrakáčích a jak by to bylo moc pracný? Máte někdo představu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giacomo Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 A ještě jedna otázka kdybych chtěl používat jen ten panel z climatronicu na ovládání climaticu? lze? samozřejmě s tim že by se to nechovalo jako 2 zónový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Jestli to tedy dobře chápu.. climatik je klimatizace co má 3 kolečka - na teplotu vzduchu, rychlost ventilátoru a směr foukánía climatronic má 2 displaye pro nastavení teploty a 2 kolečka pro nastavení teploty vzduchu na každou stranu zvlášť? Na kolik by asi přišlo předělání tý manuální na tu digitální.. vypadá vzhledově podstatně líp a člověk to nemusí furt hlídat.. kam mu to fouká.. Zajímalo by mě jen orientačně.. kdybych to třeba poscháněl po vrakáčích a jak by to bylo moc pracný? Máte někdo představu? Sehnat celý komplet po vrakáčích se ti asi povede, ale výměna ve voze bude dost obtížná.Měl jsem rozdělanou pravou polovinu palubky a jak jsem to tak okukoval, před demontáží tělesa klimy by se zřejmě musel vymontovat celý modul airbagu před spolujezdcem a to samo o sobě nebude legrace.Sundej si schválně spodní plastový díl před spolujezdcem a demontuj schránku a podívej se tam jestli si na to troufneš-teprve pak případně scháněj díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Sehnat celý komplet po vrakáčích se ti asi povede, ale výměna ve voze bude dost obtížná.Měl jsem rozdělanou pravou polovinu palubky a jak jsem to tak okukoval, před demontáží tělesa klimy by se zřejmě musel vymontovat celý modul airbagu před spolujezdcem a to samo o sobě nebude legrace.Sundej si schválně spodní plastový díl před spolujezdcem a demontuj schránku a podívej se tam jestli si na to troufneš-teprve pak případně scháněj díly. musí celá palubka ven! pak to jde jedna dvě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giacomo Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 tak to je v poho.. jestli je to půjde takhle.. teď jde spíš o to oc všechno k tomu sehnat (řídící jednoky, čidla atd... ) co by mě ještě zajímalo.. jak se tak cenově pohybuje komplet jetej climatronic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 musíš sehnat celé topení climatronicu s elektrikou a ovládacím panelem/RJ, šlahoun pro klimatizovanou schránku spolujezdce a uzávěr do ní, jinej rámeček kolem rádia a klimy. jediné, co zatím nevím, jak je to s elektrikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 a má to vůbec smysl, při těch potížích ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 a má to vůbec smysl, při těch potížích ? tak hrozný to zase neni, ale jak se objeví nějaká totálka MR09 od prosince, tak z ní už problémy nebudou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaT4 Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 jeden si to ode mne bral,prej už s tím má zkušenosti. tedy jeho mechanik a potřeboval,topení,čidlo z palubky,čidlo co je ve vedení vzduchu,ovládání,rámeček,a kousek svazku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cujo Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 Chcem sa opytat.Ja mam climatic.Mne to staci len by som chcel vymenit radio za navigaciu original.Je to mozne len tak ,alebo treba menit cely ten plast okolo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giacomo Vloženo 16. Březen 2008 Sdílet Vloženo 16. Březen 2008 jeden si to ode mne bral,prej už s tím má zkušenosti.tedy jeho mechanik a potřeboval,topení,čidlo z palubky,čidlo co je ve vedení vzduchu,ovládání,rámeček,a kousek svazku. prosimtě a finančně to vyšlo cca nakolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.