Přejít na obsah

Chip 1.4 74 kW


freek

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
No když si představím, že tenhle motor čipuje sama škodovka na 116koníků, když to dává do rs na jiný trhy, tak si myslim, že to pomůže... :t

Coo?To mas dake pomylene,snad chipuju 1.9 tdi a nie 16v. Do FRS som este benzinak nevidel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když si představím, že tenhle motor čipuje sama škodovka na 116koníků, když to dává do rs na jiný trhy, tak si myslim, že to pomůže... :t

Coo?To mas dake pomylene,snad chipuju 1.9 tdi a nie 16v. Do FRS som este benzinak nevidel

Třeba do Řecka se "FRS" s 1.4 115HP dodává ;)

EDIT: koukám, že to Řecko nás napadlo všechny :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem o tom kdysi uvažoval, ale pročetl jsem si o tom dost a závěr je ten, že to nemá smysl, snad pomůže vyjádřeni k čipu od Cimbu na 1.4 74 kW:

Na základě podrobného průzkumu požadavků zákazníků jsme zjistili, že uživatelé chtějí vyšší a lepší průběh točivého momentu, především v nižších otáčkách. Dosáhnout toho změnou softwaru není možné, je to dáno šestnácti ventilovou koncepcí hlavy motoru. Konstrukce provedení hlavy motoru se čtyřmi ventily na válec se používá z důvodu snadnějšího dosažení vysokého výkonu a složení výfukových plynů, nevýhodou je právě nižší točivý moment v nízkých otáčkách. U dražších motorů se na odstranění tohoto nedostatku používá změna časování otevření ventilů naklápěním vačkových hřídelů, změna velikosti zdvihu ventilů případně ještě proměnné sací potrubí. Vzhledem k tomu, že takto vyrobený malo objemový motor by vycházel velmi draze a vůz by byl neprodejný, nepoužívá se.

Jediné, co mohu poradit šťastným majitelům Fabie s tímto motorem je, aby motor vytáčeli na cca 5 500 ot/min a teprve potom řadili. Po změně převodového stupně se pak dostanou na otáčky nejvyššího točivého momentu a dosáhnou tak i slušné dynamiky a aktivní bezpečnosti při předjíždění.

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hazejte po mne klidne sutry, ale chipovani slabejch benzinu a atmosferickejch benzinu vubec je podle me nesmysl. Jel jsem s oktou slabou 1.6 a podle me jediny co se zmenilo je ze mu trosku zvedli otacky.

O nafte to je jina, kdyz zvednou vykon ze treba 77 kW na 113 a kroutak o 74 Nm tak to ma smysl, ale zvysovani vykonu o nejakejch 6 kW je nesmysl

Nerozpoutavam zadny hadky benzin x nafta ale fakt to jsou podle me vyhozeny prachy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemá někdo zkušenosti s chiptuningem 1,4 74 kw ? chtěl bych si to nechat trochu vylepšit ale nedaří se mi sehnat někoho důvěryhodného . má to někdo od SPORTMOTOR nebo X TUNING ? dík

Do chipu 1.4 16V zbytečně nechoď , úprava není nějak extra poznat, snad jen, že je cítit, že auti trošku dřív zatáhne, ale to je asi tak všechno, nárust výkonu nepoznáš.

Spíš, jestli uvažuješ o úpravě tak by ti poradil Milan ( jak píše Martin ;) ) ten si nechal dělat úpravu vačky ( úpravu je možné vrátit zpět do původního stavu ) a psal mi, že jde líp do otáček - nemusí ji tak vytáčet. Zase druhá strana mince je, že motor je prý hlučnější. Nevím, neměl jsem možnost to porovnat, i když mi tu možnost nabízel, nenašel jsem si čas za ním zajet.

Jinak já mám chipnuto od Sportmotor. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...