libero Vloženo 19. Červen 2014 Vloženo 19. Červen 2014 sa zohni k ľavému prednému kolesu a z vnútornej platničky pôjde kábel Citovat
Casy Vloženo 19. Červen 2014 Vloženo 19. Červen 2014 (editace) Takto vypadá kontrolka při zapnutí klíčku na palubce viz. foto, jinak na levém třmenu , tuším , vede jedné destičky el. svazek Editováno: 19. Červen 2014, autor: Casy Citovat
Bercyy Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Nazdar pani, mam roomstera 1.2 TSI 63kW, 06/2013, najazdenych 19 000 km. Zhruba od marca, resp. po zime sa mi, pri brzdeni, ozyva suchot od prednej napravy. Ono to znie ako ked auto stoji dva dni a prsi a kotuce chytia taku patinu, ale po par zabrzdeniach je to prec. No mne nepomaha ziadne prudsie zabrzdenie ani ked som isiel dolu kopcom a som sa snazil z vysej rychlosti plynule dobrzdit ani ked som dupol na brzdu. Najviac to pocut pri zastavovani. Ten suchot mi naozaj lezie na nervy. Auto ma rok a to sa mi vidi ozaj malo na to aby mi zhrdzaveli kotuce, navyse jazdim denne, vacsinou kratsie trasy cca 20-30km. Ked som si tie kotuce obzeral tak nie su krasne leskle ale ani zhrdzavene. Mam to reklamovat, alebo sa tomu da nejako pomoct? Vopred dik. Citovat
Alma Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Máš to v záruce? Asi jo, tak to běž reklamovat a uvidíš. Maximálně ti to neuznají. Citovat
e1. Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Tých pár silných brzdení asi nestačí. Ja mám jeden trochu extrémny nápad ako tie kotúče a platničky vyleštiť, ale v celkových nákladoch by bolo výhodnejšie tie brzdy rovno vymeniť. Takže moja rada znie, zájdi s tým pekne do servisu, povedz im v čom je problém, sprav im demo jazdu! Ak budú tvrdiť že je to ok, porovnajte s nejakou predvádzačkou alebo ich služobným autom (nie takým autom ktoré tam už dlhšie stojí)! Ak tam bude rozdiel, budú to musieť riešiť. Auto máš v záruke, tak nech sa starajú a vymenia čo je zlé!P.s.: Nechápem, že na čo si čakal štyri mesiace a aké čakáš riešenie od nás. Je to jednoznačne vec ktorú musíš riešiť v servise. Citovat
Iwoteck Vloženo 8. Srpen 2014 Vloženo 8. Srpen 2014 Nazdar chlapi,pri brzdeni mi vybruje volant tak se divam na kotouce a vypadaj dost sjety tak jsem se rozhodl ze koupim novy spolu s destickama.Tady jsem se docetl ze jsou vcelku vpoho ty Zimmermann ?! Nebo doporucte mi nejaky kompromis cena kvalita A jeste mensi otazka,na Fll sportline mam velikost kotoucu 256x22 ?? Citovat
Malta Vloženo 8. Srpen 2014 Vloženo 8. Srpen 2014 stačí když se na ten kotouč po sundání kola podíváš je to tam vyražené Citovat
Iwoteck Vloženo 8. Srpen 2014 Vloženo 8. Srpen 2014 A nejaky to doporuceni ve vyberu kotoucu a desek ?! Citovat
Galvi Vloženo 8. Srpen 2014 Vloženo 8. Srpen 2014 Za sebe bych šel jedině do originálu, co tam bylo původně. Takže tuším ATE nebo TRW, i za jejich vyšší cenu.. Hledat kompromis ceny výkon zrovna u brzd mi přijde trochu blbé 3 Citovat
Alma Vloženo 9. Srpen 2014 Vloženo 9. Srpen 2014 Na FI mám od jara obyčejné Bremba+obyč. desky taky bremba,stálo to cca 2200,- a brzdí to skvělě. Na Rommstra mám připravené Bremba Max,tak jsem zvědav. Citovat
Pitris.K Vloženo 9. Srpen 2014 Vloženo 9. Srpen 2014 Kuci koupil jsem TRW a desky taky TRW a po celou dobu co je mam na aute tak dost pískají.Tak už bych do nich znovu nešel.U obyč Ferodo se mi nikdy nestalo, že by pískly. Citovat
Iwoteck Vloženo 10. Srpen 2014 Vloženo 10. Srpen 2014 Pitris.K : dik za zkusenost,prave se rozhoduju jaky kotouce a desky koupit..Tak do TRW nepujdu. A ma nekdo zkusenosti se ZIMMERMANN ?! Citovat
Malta Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 tak tak, do FI jsem po origo (jak dojely) bral TRW, v 15t km reklamace zvlněné jak prase, vyreklamované vydržely cca to samé a opět zvlněné. Pak jsem koupil Ferodo kotouče i desky, sice se časem také zvlnily, ale asi tak za jednak tolké kilometry a né tak rapidně jak TRW. Jezdím na ně dodnes, tedy najeto na ně cca 100-120t km a musím říci že ani neubývají tolik co origo (nedávno měřené a ještě pořád měly přes 20,5 mm) Citovat
japato Vloženo 16. Srpen 2014 Autor Vloženo 16. Srpen 2014 Nazdar přátelé, tak jsem s těmi kotouči vydržel do 56000km a včera jsem to nechal vyměnit. Před tím jsem ty původní kotouče na 27000km nechal slíznout, ale postupem času začaly opět házet. Nyní ten pocit brzdit bez vlnění a kopání do brzdového pedálu je nádherný. Osadil jsem to kotouči TEXTAR 256x22 + destičky od téže firmy, tak jsem zvědavý, aby to nebyly nějaký šroty. Výměna proběhla v pohodě, akorát jsme se netrefili s konektorem, ale napodruhé už to bylo OK. Konečně jsem viděl i spodek auta a musím říct, že za poslední 2 roky jezdím denně, parkuji venku a spodek parádní. Citovat
Iwoteck Vloženo 16. Srpen 2014 Vloženo 16. Srpen 2014 Japato: Jak ti to vyslo financne,kolik jsi za vse platil ?! Citovat
japato Vloženo 16. Srpen 2014 Autor Vloženo 16. Srpen 2014 (editace) Dohromady 3600,- Editováno: 16. Srpen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat
pepino17 Vloženo 16. Listopad 2014 Vloženo 16. Listopad 2014 Zdravím vas chcem sa popítat.Chcem dat stiahnut predne kotuče aka je min.hrubka kotuča,teraz maju asi 20,50mm.Tak či ist vobec do toho.Dakujem Citovat
libero Vloženo 16. Listopad 2014 Vloženo 16. Listopad 2014 pri kotúčoch 256mm je minimálna hrúbka 19mm Citovat
akubus Vloženo 17. Listopad 2014 Vloženo 17. Listopad 2014 Sťahovanie sa neopláca, problémy s vibrovaním sa po čase vrátia, keď už všetko rozoberať tak rovno treba dať všetko nové. Citovat
Misubaro Vloženo 17. Listopad 2014 Vloženo 17. Listopad 2014 .....kotouče mám stále původní, jednou stažené, pač začali mírně vibrovat. Stažení bylo uskutečněno při cca 150.000km. Do teď žádný problém! Na jaře jsem dával destičky a přitom nechal kotouče přeměřit a vše ok.......současně najeto 285.000km Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.