Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

sa zohni k ľavému prednému kolesu a z vnútornej platničky pôjde kábel

Takto vypadá kontrolka při zapnutí klíčku na palubce viz. foto, jinak na levém třmenu , tuším , vede jedné destičky el. svazek

post-21191-0-12125700-1403188450.gif

post-21191-0-70393700-1403188553_thumb.j

Upraveno od Casy

Dik za radu chlapi ;)

  • 3 týdny později...

Nazdar pani, mam roomstera 1.2 TSI 63kW, 06/2013, najazdenych 19 000 km. Zhruba od marca, resp. po zime sa mi, pri brzdeni,  ozyva suchot od prednej napravy. Ono to znie ako ked auto stoji dva dni a prsi a kotuce chytia taku patinu, ale po par zabrzdeniach je to prec. No mne nepomaha ziadne prudsie zabrzdenie ani ked som isiel dolu kopcom a som sa snazil  z vysej rychlosti plynule dobrzdit ani ked som dupol na brzdu. Najviac to pocut pri zastavovani. Ten suchot mi naozaj lezie na nervy. Auto ma rok a to sa mi vidi ozaj malo na to aby mi zhrdzaveli kotuce, navyse jazdim denne, vacsinou kratsie trasy cca 20-30km. Ked som si tie kotuce obzeral tak nie su krasne leskle ale ani zhrdzavene. Mam to reklamovat, alebo sa tomu da nejako pomoct? Vopred dik.

Máš to v záruce? Asi jo, tak to běž reklamovat a uvidíš. Maximálně ti to neuznají.

Tých pár silných brzdení asi nestačí. Ja mám jeden trochu extrémny nápad ako tie kotúče a platničky vyleštiť, ale v celkových nákladoch by bolo výhodnejšie tie brzdy rovno vymeniť. :D

 

Takže moja rada znie, zájdi s tým pekne do servisu, povedz im v čom je problém, sprav im demo jazdu! Ak budú tvrdiť že je to ok, porovnajte s nejakou predvádzačkou alebo ich služobným autom (nie takým autom ktoré tam už dlhšie stojí)! Ak tam bude rozdiel, budú to musieť riešiť. Auto máš v záruke, tak nech sa starajú a vymenia čo je zlé!

P.s.: Nechápem, že na čo si čakal štyri mesiace a aké čakáš riešenie od nás. Je to jednoznačne vec ktorú musíš riešiť v servise.

  • 4 týdny později...

Nazdar chlapi,pri brzdeni mi vybruje volant tak se divam na kotouce a vypadaj dost sjety tak jsem se rozhodl ze koupim novy spolu s destickama.Tady jsem se docetl ze jsou vcelku vpoho ty Zimmermann ?! Nebo doporucte mi nejaky kompromis cena kvalita ;) A jeste mensi otazka,na Fll sportline mam velikost kotoucu 256x22 ??

Velikost kotoučů záleží na motorizaci  ;)

stačí když se na ten kotouč po sundání kola podíváš je to tam vyražené

Mam 1.2 tsi 63 kw..

Tak to si měl pravdu, 256x22 předek  :kol-28:

A nejaky to doporuceni ve vyberu kotoucu a desek ?!

Za sebe bych šel jedině do originálu, co tam bylo původně. Takže tuším ATE nebo TRW, i za jejich vyšší cenu.. Hledat kompromis ceny výkon zrovna u brzd mi přijde trochu blbé  :kol-32:

Na FI mám od jara obyčejné Bremba+obyč. desky taky bremba,stálo to cca 2200,- a brzdí to skvělě. Na Rommstra mám připravené Bremba Max,tak jsem zvědav.

Kuci koupil jsem TRW a desky taky TRW a po celou dobu co je mam na aute tak dost pískají.Tak už bych do nich znovu nešel.U obyč Ferodo se mi nikdy nestalo, že by pískly.

Pitris.K : dik za zkusenost,prave se rozhoduju jaky kotouce a desky koupit..Tak do TRW nepujdu.

A ma nekdo zkusenosti se ZIMMERMANN ?!

tak tak, do FI jsem po origo (jak dojely) bral TRW, v 15t km reklamace zvlněné jak prase, vyreklamované vydržely cca to samé a opět zvlněné. Pak jsem koupil Ferodo kotouče i desky, sice se časem také zvlnily, ale asi tak za jednak tolké kilometry a né tak rapidně jak TRW. Jezdím na ně dodnes, tedy najeto na ně cca 100-120t km a musím říci že ani neubývají tolik co origo (nedávno měřené a ještě pořád měly přes 20,5 mm)

  • Autor

Nazdar přátelé, tak jsem s těmi kotouči vydržel do 56000km a včera jsem to nechal vyměnit. Před tím jsem ty původní kotouče na 27000km nechal slíznout, ale postupem času začaly opět házet. Nyní ten pocit brzdit bez vlnění a kopání do brzdového pedálu je nádherný. Osadil jsem to kotouči TEXTAR 256x22 + destičky od téže firmy, tak jsem zvědavý, aby to nebyly nějaký šroty. Výměna proběhla v pohodě, akorát jsme se netrefili s konektorem, ale napodruhé už to bylo OK. Konečně jsem viděl i spodek auta a musím říct, že za poslední 2 roky jezdím denně, parkuji venku a spodek parádní.

Japato: Jak ti to vyslo financne,kolik jsi za vse platil ?!

  • Autor

Dohromady 3600,-

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.

  • 3 měsíce později...

Zdravím vas chcem sa popítat.Chcem dat stiahnut predne kotuče aka je min.hrubka kotuča,teraz maju asi 20,50mm.Tak či ist vobec do toho.Dakujem

pri kotúčoch 256mm je minimálna hrúbka 19mm

Sťahovanie sa neopláca, problémy s vibrovaním sa po čase vrátia, keď už všetko rozoberať tak rovno treba dať všetko nové.

Ďakujem  :kol-47:

.....kotouče mám stále původní, jednou stažené, pač začali mírně vibrovat. Stažení bylo uskutečněno při cca 150.000km. Do teď žádný problém!

Na jaře jsem dával destičky a přitom nechal kotouče přeměřit a vše ok.......současně najeto 285.000km :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.