Publikováno Srpen 11, 201114 r Zdravím. Vlastním OC "III" s motorem 1,6 TDi (najeto 1500 km) a rád bych se zeptal, zda někdo zažívá stejné "chování" tohoto motoru. I při okolní teplotě 20C motor při první cestě ráno často nepřijemně zacuká se značnou ztrátou výkonu - toto se občas objevuje až do jeho kompletního zahřátí. Dalo by se to popsat jako kdyby benzinový motor nezapaloval či do něho nešlo palivo. Při další jizdě i při opětovném zahřívání motoru (odpoledne) se toto již nevyskytuje. Dále jsem si povšiml, že motor občas drží i při stání otáčky 1000/min, přestože normálně otáčky po zastavení klesnou na cca 800 ot/min. Toto je můj první naftový motor, a tak bych se rád zeptal, zda se takové chování vyskytuje, či je znakem nějaké vady, které je lépe zavčas předejí. Děkuji za reakce.
Srpen 12, 201114 r Autor To je OC II po FL - děkuji za konstruktivní odpověď... Upraveno Srpen 13, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Srpen 12, 201114 r Auto je v ZARUKE . Reklamovat!!! reklamovat!!! Alebo netankovat naftu na JZD. Upraveno Srpen 12, 201114 r od PROCHY603
Srpen 12, 201114 r Pokud je motor zahřátý na provozní teplotu a přesto drží na volnoběh těch cca 1000ot/min, tak právě probíhá regenerace DPF. Mám najeto cca 18000 a pokud jezdím hodně po městě, tak se to děje zhruba po 300-500km. K tomu zacukání, motor si sám přidá jak pouštíš spojku nebo jakmile se auto uvede trochu do pohybu (pustíš brzdu z kopce), tak jestli to není tím, že po uvolnění spojky ještě nepřidáváš nohou a automatika už také ne a pak to cukne. Zkus si na místě na neutrál sešlápnout spojku a pak ji pomalu pouštěj a zjistíš, jak si motor sám přidá.
Srpen 24, 201114 r To nemůže být normální řešil bych to skrz servis... kdyby mi to dělalo 10 let starý auto tak řeknu že je starý ale nový vůz to by mě štvalo
Květen 27, 201213 r Otáčky cca 1000 ot/min jsou spuštěná regenerace filtru DPF a to pocukávání je buď taky projev při regeneraci a nebo u 1,6 TDI je docela častej problém s EGR ventilem..Přidírá se v něm přepouštěcí klapka spalin... Dokonce u některejch motorů 1,6 TDI na to byla svolávací akce výrobce...
Březen 12, 201411 r Mám elektronicky deaktivovaný EGR + zaslepený a vše funguje. Regenerace DPF ponechány
Červenec 10, 201411 r Stejný problém s cukáním studeného motoru jsem měl,najeto 7000 km. V autorizovaném servisu na to mají upgrade řídící jednotky a poté vše OK. Vyšší otáčky volnoběhu cca 1000/1min. jsou způsobeny potřebou dobití baterie-elektrické topení,vyhřívané sedačky atd.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.