Jump to content

Datel

Uživatel
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Datel

  • Rank
    Junior
  1. Pokud je motor zahřátý na provozní teplotu a přesto drží na volnoběh těch cca 1000ot/min, tak právě probíhá regenerace DPF. Mám najeto cca 18000 a pokud jezdím hodně po městě, tak se to děje zhruba po 300-500km. K tomu zacukání, motor si sám přidá jak pouštíš spojku nebo jakmile se auto uvede trochu do pohybu (pustíš brzdu z kopce), tak jestli to není tím, že po uvolnění spojky ještě nepřidáváš nohou a automatika už také ne a pak to cukne. Zkus si na místě na neutrál sešlápnout spojku a pak ji pomalu pouštěj a zjistíš, jak si motor sám přidá.
×
×
  • Create New...