Přejít na obsah

Servisní akce - výměna rozvodů 1.2 TSI


hopa26

Doporučené příspěvky

Hoši klid, je to jen maličkost, odstraňuje to jemné cukání za studena v nižších otáčkách a drnčení tyčky turba, mě to dělali na počkání před servisem a je to otázka max. pěti minut, pod ovládací ventil turba se vkládá cca 2 mm silná distanční podložka a nastavuje se ventil přes VAS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže na motory 1,2 Tsi je vyhlášena další svolávačka a sice montáž podložky pod ovládání tyčky regulace obtoku turba. Jsem objednán na zítra plus je svolávačka na výměnu zadního znaku. Auto vyrobeno 05/10 .

Co ty znaky jsou nalepeny nakřivo? Ale ta tyčka je řešena údajně preventivně potichu u každého auta. TSI- TakováSnůškaImprovizací.To teda šlápli k.revsky ale brutálně do l.jna. Proč to nenechali komplet z 1,4 TSI jenom to převrtat nebo zmenšit zdvih....Jsem zvědavý co bude dělat v hliníku ten "open-deck". Zkoušeli to možná na bzdě,ale testl někdo 4 km do práce. 4 z práce jako během celého roku?. Ani zahřátí natož prohřátí a zchládnutí. Toto v mínus 15ti né-li více. Roztažnost AL vs litina.....Kaskadéři. Aby se na tyto motory nevzpomínalo ve zlém jako na TDI v dobrém. A na bazarech bude TSI přítěží než kladem....No mi to zatím po výměně rozvodů jezdí, krom elektriky- problikávání palubky. Dostal jsem novou baterku.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak u mě to potichu nebylo,protože to nejelo... A drnčení ta distanční podložka nevyřešila... Připdá mi to,že se chytají každého stébla...

Po výměně baterky ti to už neproblikává?

A co tomu bylo? Pro změnu něco dalšího?

Neproblikává to, dali tam i silnější baterku a minimalizuje se tím mžournutí světel na volnoběh.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcem sa informovat, auto mam uz po zaruke, plati aj na mna zvolavacka na ten cukajuci motor za studena...? Budem si to musiet uhradit zo svojho alebo to zatiahne Skoda. Inac na ten cukajuci motor som sa v servise stazoval este zaciatkom minuleho roku a nikto nic neriesil... :(

Zajeď tam a uvidíš. Já taky nebyl ve svolávačce na rozvody a už je mám nové.Nenech se odbýt, že to budeš platit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fordí tříválec ale nemá řetěz. Ovšem ty řemínky co tam jsou,to je taky věc... "Řemen je v malé míře vlhčen olejem. To ho zvláčňuje, což snižuje rázy na zubech vačkových kol a pomáhá odvádět teplo. Díky tomu a drátěné výztuze jsme mohli stanovit životnost na 240 000 kilometrů." Toť slova šéfa vývoje benzínových motorů. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

tak jsem byl v servisu na dvoulete garanci, krom rozvodu jeste dalsi dve svolavaci akce. Na zadni znak a na podlozku pod turbo. jeste k tomu nahrali novy soft. Prijde mi, ze ma auto lepsi reakci na plynovy pedal. Ale zadny kryt kabelu jsem nedostal, akorat mi rikali, ze ho obcas okusuji mysi..

Editováno: , autor: luxus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co ty bukvice vymýšlí se znakem? To je to poslední co mne s.re.Raději ať vyřeší to TSIčko a bude pokoj. Akorát bych rád věděl je-li pravda co mi řekl mechoš Š-A že ty řetězy vyměňují za řetěz o článek kratší....

Hezká je ta formulace "mohla stanovit". To tady taky stanovovali a ejhle praxe ukázala omyl CAD výpočtů...

A ten kabel(zapalovací) občas? To snad není 1,2TSI, kde by to kuna neochutnala, vč mne. Mám to napatlané spreyem, zalepené jako svině,ale zatím asi rok nic.

Editováno: , autor: Sranki
podla pravidiel fora, necitujeme predchadzajuci prispevok ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dnes vyzvednuto auto po servisní akci na podložku pod turbo, provedl jsem projíždku a asi po 5 km vyskočila hláška porucha motoru a rozsvitilo se epc, plus byl omezenen výkon motoru. Vratil jsem se tedy do servisu dali to na diagnostiku a vyskočilo mechanická závada na regulaci turba. Neví si s tím rady čekají na pomoc z Mlade Boleslavi. Jsem tedy bez auta. Takže opravdu Simply Clever.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Dnes som bol s autom v servise, lebo sa mi rozsvietila kontrolka ABS a stabilizačného systému. Výsledok= poškodený kábel pri ľavom prednom kolese. (nedávno sa mi pretrhla snehová reťaz na lyžovačke) takže asi preto. Popri tom samozrejme akcia Škoda. Výmena podložky, o znaku ani slovo(našťastie, ten môj je ako nový), nový soft. Na otázku v čom je podložka iná, odpoveď = je hrubšia, odstraňuje drnčanie. Na otázku moje turbo je tiché, odpoveď = musíme. Inak...kábel k abs = 35€, práca = 60€. Ešte že sa neskratoval snímač lebo by bolo ďalších 55€.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dnes jsem byl přezout. Při té příležitosti mi předělali elektriku vyhřívání sedaček (ano Maty) a je objednaný zlobivý zámek pátých dveří. Také mám vyměněný znak na zádi a provedena kontrola turba. Podle mne podložka... Když jsem přijel pro auto, technik zrovna něco stříkal na káblíky do motoru. Jalo mě podezření... ano... Artigas by měl radost! Kousanec na bužírce! Mám podezření na nového nájemníka. Minulý čtvrtek tu podpálili bezdomovci v sousední uličce ve 3 h ráno domek, kde přebývali. A jejich kocour se nastěhoval k nám na zahradu. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Artigas se tlemí na celou hubu. :_icon_smich2:

To máš za to, že se mi pořád směješ. Tvé auto za nic nemůže, takže by bylo rozumné, kdyby ta kuna pokousala raději tebe.

Ale mám pro tebe radu. Kočku si vem k sobě domů a kuna se opět vrátí na zahradu a autu dá pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni,

v úterý jedu taky k prodejci (najeto 20 tis.km - výměna oleje a filtrů, snížení servisního intervalu na 15 tis.km) a u té příložitosti mám lehký výčet závad k dořešení:

- opětovné cinkání rozvoďáku při startu (toto mě už fakt se.re a bude to snad i důvodem k prodeji milovaného auta...)

- pazvuk ve středovém panelu (začalo to dělat po těch artických mrazech)

- občas mi vypadne reproduktor v předních levých dveřích

- drhnou páté dveře při dovírání a otevírání v zámku

K tomu chci řešit absolutně nestandartně korodované kotouče, člověk když jeden den nejede (a stojí venku), tak pakzvuk při brždění připomíná něco, no snad ani nevím co...

Ten rozvoďák mě ale opravdu štve, připadá mi absolutně nepřijatelné, aby člověk tuto závadu řešil na autě za půl mega po ročním používání podruhé!!!

Editováno: , autor: maty13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...