Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dnes si tak idem z roboty ,rano, v tunely sitina v bratislave,tempomat na 90 a yraru sa rozsvietila pristrojovka,napisalo ze esp porucha,chyba motora,chodte do servisu..alebo nieco v takom zmysle...kedze som mal cas tak hned som siel do servisu,..ale pred tym som este zasiel na krajnicu ,vypol zapol motor,kontrolka ziadna,len hlaksa ze mam ist do sevisu....na tretie nastartovanie uz ani ta hlaska....ale siel som....napichli to na diagnostiku a nieco im tam vypisalo ze neviem co na prvom valci...hm...zmazali chybu,ze ked sa to objavi este raz tak nech dojdem a ze si tam nechaju auto...hm...odtvetdy som asi 5 krat startoval,motor sa chova normalne,ale technik mi povedal ze to bude predzvest nejakeho problemu ktory bude aj tak treba v buducnosti riesit,......co vlastne sa mohlo stat na tom prvom valci???...inac v servise som bol v skode na panonskej v bratislave,tam som ho aj kupil....ako just tento mesiac musim vela km najazdit a teraz som taky neisty...

Vloženo (editace)

vyborne...cize mam cakat ze mi auto klane na ceste do roboty???a čo to ma zatiaľ spojené s rozvodmy.veď keby už preskočili tak mám v shitu celý motor a nie jeden valec.či mozu byť roztahane? či ako?

Editováno: , autor: chillike
Vloženo

Tady to teď myslím nevyřešíš. Můžou to být třeba rozvody, jak píše kolega KoNG, ale třeba také jenom vynechání zapalování na tom prvním válci. Porucha může být sporadická. Už se třeba nemusí znovu ukázat. Nezbyde ti než čekat až se závada projeví. Při "šikovnosti" některých značkových servisů ti s tím teď stejně moc neudělají. Auto máš nové v záruce + záruku mobility. Když ti někde klekne, tak ať se škodovka snaží.

Vloženo

pawouk,veď budem čakať.to mi povedali aj oni,že je to sporadicka chyba.no ten pocit,že kedy a či sa opäť "sporadicky" vyskytne.hm.už nemám spolah na auto.mobilita je aj záruka,ale je to prde platné ked budem zbalený so ženou a jednorocnym synom niekde na ceste a klakne to.uff.nechcem si ani predstaviť.

Vloženo

Tak se nezlob. :) Tvé pocity znám. I když ne u nového auta. Moje předchozí FI mně párkrát vypekla pár set km od domova. Ještě že funguje Škoda Assistance.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

dnes je pomaly meisac co mi zasvietila kontrolka epc aj vsetky okolo...bol som v servise..povedali ze nieco na druhom valci..vymazali chybu....odvtedy som urobil cca 1500km...autu som dal miestami dobre zabrat ...taha jak besne..,chyba ziadna....mohlo to byt len nahodna chyba???...ako nahodne mnoze tato chyba nastat..ved musela mat nejaky impulz...mal som take blbe pocity ked sa mi to stalo..bo som mal vela doleziteho jazdenie pred sebou ....ze ma auto necha v sr*ckach..ale drzalo bez najmenseho zavahania...tak klopem si na gebac ze to bola len nahodna chyba....

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Motor 1,2 TSI 77 kw. Po 20.000 km se projevoval při startu zvuk jako u traktoru cim dal casteji az jednou zkoncil motor v EPC. Resen ov servisu vymenou komplet rozvodu, turba a prehratim noveho SW. Oprava 40.000 Kc.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dnes se objevila známá kombinace kontrolek - napřed Check, pak se přidal EPC a motor bez výkonu. Po zhasnutí a znovu nastartování chvíli jenom Check, pak zase EPC a znovu bez výkonu. Fabka je v servisu. No to jsem zvědav, co tomu je. :kol-32: Že by opět turbo?

Vloženo (editace)

pawouku, co ten geniální výkřik techniky vrátit zaměstnavateli a poprosit ho, jestli by ti nedal Fobii z nějakým normálním motorem, třeba 1.4 63kW??

Editováno: , autor: JirkaBrno
Vloženo

no já ji mám taky a parádička--- na horách v -2Oti starty v poho, spotřeba kolem 6.5 litru- měřeno dotankovanim do vypnuti pistole... žádné překouslé kabely, žádné vadné rozvody... a řekl bych, že nejede o nic hůř než Tsi...

Vloženo

a řekl bych, že nejede o nic hůř než Tsi...

Tak v tomto bodě nemohu souhlasit. Dnes jsem s funglovkou Fabií s tímto motorem (1.4 16V 63 kW) najel okolo 70 km. Sice jenom ve městě a kousek po dálnici a oproti TSI to je tedy sešup dolů. Můj pocit je, že je to "lenivé". Tam kde TSI už frčí (cca 1800 ot.) se tady skoro nic neděje. A moc toho se neděje ani když se to vytočí. Při jízdě po dálnici rychlostí 130 km/h je motor celkem hlučný. Točí to 3700 ot., což je mírný pokrok oproti mé bývalé 1.4 16V 74 kW, kde to bylo cca až 4000 ot. ale tam jsem na to šlápnul a frčelo to vesele dál, tady už se tomu moc nechtělo. Vím, je to nezajetý motor ,ale pochybuju, že se to nějak výrazně zlepší. Prostě charakteristika TSI je bych řekl "uživatelsky přívětivější". Bohužel, o spolehlivosti TSI to už moc říct nemůžu...
Vloženo

Dnes se objevila známá kombinace kontrolek - napřed Check,pak se přidal EPC a motor bez výkonu. Po zhasnutí a znovu nastartování chvíli jenom Check,pak zase EPC a znovu bez výkonu. Fabka je v servisu. No to jsem zvědav,co tomu je. :kol-32: Že by opět turbo?

Takže podle servisu se bude měnit (nebo montovat? - z jejich hlášek to nebylo zřejmé) nějaká distanční podložka někde u turba. Už se s tím někdo setkal? Jinak, rozvody nevymění, protože podle VIN to do té servisní akce nespadá a podle nich tam ten šílený zvuk dělá ta ovládací tyčka obtoku turba, což mimo jiné, vyřeší ta distanční podložka...Ta tyčka sice drnčí, ale to je úúúúplně jiný zvuk... :kol-34:
Vloženo

Dnes se objevila známá kombinace kontrolek - napřed Check,pak se přidal EPC a motor bez výkonu. Po zhasnutí a znovu nastartování chvíli jenom Check,pak zase EPC a znovu bez výkonu. Fabka je v servisu. No to jsem zvědav,co tomu je. :kol-32: Že by opět turbo?

Takže,podle servisu se bude měnit (nebo montovat? - z jejich hlášek to nebylo zřejmé) nějaká distanční podložka někde u turba. Už se s tím někdo setkal? Jinak,rozvody nevymění,protože podle VIN to do té servisní akce nespadá a podle nich tam ten šílený zvuk dělá ta ovládací tyčka obtoku turba,což mimo jiné,vyřeší ta distanční podložka...Ta tyčka sice drnčí,ale to je úúúúplně jiný zvuk... :kol-34:

Takže ta podložka tam původně není?

Fabia je už opravená, celé to skutečně spočívalo v montáži distanční podložky pod servo ovládající obtokový ventil turba a jeho nastavení (jak psal kolega KoNG). Nějak ovšem nerozumím tomu, že to od výměny turba fungovalo bez té podložky cca 22 000 km bez problémů a najednou je tam ta podložka nutná...

Edit: přidány fotky v lepší kvalitě - na poslední bez podložky, ostatní s podložkou:

post-32075-0-88843700-1330096134_thumb.jpost-32075-0-52076500-1330096150_thumb.jpost-32075-0-91025600-1330096161_thumb.jpost-32075-0-10489700-1330096174_thumb.j

post-32075-0-77184500-1330013567_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...