mirek.ka Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Dobrý den ,tak si to tu čtu a zjišťuji ,že se ty motory 1,2TSI moc ,,nepovedly"Sám jsem jednim z nich.Vlastním Yetiho r.v. 2009 v lednu 2011 mě byl vyměněn v automobilce motor(prý si ho vezmou na testovací zkoušky,projevilo se u něho vytažení rozvodového řetězu),následně přišla akce ,kde se vyměňují rozvody u všech motorů 1,2TSI.V září 2011 mě byly vyměněny rozvody i nového motoru a přidán kryt rozvodů s nálitky ,aby nemohl řetěz přeskočit na ozubených kolech(to se stalo u původního motoru).Vlednu letošního roku následovala výměna gufera na klice.Dnes ,kdy mám najeto na novém motoru 15 tis. km,je závada opět stejná.Řetěz je opět vytahaný a nastupuje výměna dílů v servisu.Díky prodlouženné záruce by měla výměna proběhnout gratis. Kde je však záruka ,že to výrobce upravil natolik ,aby se závada tak rychle neopakovala?Jsem přesvědčen ,že to je především vinou ůspor na meteriálu,kdy se kažný snaží ušetřit na kvalitním materiálu.Pravdou je ,že si člověk dnes nevybere šetření se projevuje napříč všemi automobilkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Je fakt že všichni šetři,ale bohužel v konečnem dusledku to odnese stejně zakaznik-to je na tom to nejsmutnějši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 18. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 A přitom se člověk nikde ověřeně nedočte,jak je to dopopravdy.Myslím na počet prodaných kusů je tolik a tolik špatných. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Už to komentovali- údajně počet porouchaných aut nedosahuje čísel statistického významu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Tak to jsem teda šťastlivec, který nabourává statistický význam. Auto ještě nemám dva roky a už mám třetí rozvody...První byly z výroby, druhé se měnili okolo 18 tisíc a teď mám 14 dnů zase po výměně, najeto 32 tisíc... Už mě napadlo, že se na to půjdu podívat do servisu, jak se to dělá, abych to zvládl po záruční době svépomocí... Vždy před zimou, jak budu měnit pneu, si preventivně vyměním řetěz... Auto jinač nemá žádné chyby, ty rozvody mě ale opravdu serou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek.ka Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) Zajímalo by mne ,jak je to potom se záručními podmínkami,dle mého posouzení ,by se na to měla vztahovat dvouletá záruka. Editováno: 18. Listopad 2012, autor: žralok Citace předchozího příspěvku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) Já mám prodlouženou záruku na 4 roky a 60000km, tak to v tuto chvíli moc neřeším, protože i po dvouleté záruce za výměnu jsem stále přikryt zárukou Škoda. Spíše by mě zajímalo, co se stane, když se rozvody opět rozřechtají. Z obchodního zákoníku vyplývá, že v případě reklamace (uznané) třikrát stejné závady má zákaznik právo vrácení výrobku (auta) a obdrží zpět peníze. Editováno: 18. Listopad 2012, autor: maty13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Už to komentovali- údajně počet porouchaných aut nedosahuje čísel statistického významu..... No, kdyby to bylo statisticky nevýznamné, tak by asi neměli důvod měnit řetězové rozvody za rozvodový řemen. Taktéž patřím do té skupiny "šťastných" a říkam si, že by asi bylo lepší tahle bourat statistiku ve Sportce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Po 24W6 chce to vic točit dřiv sem jezdil na spotřebu ted už to nějak nemá smysl... Ale koukám, že celková průměrná spotřeba má sestupnej trend. Na tu se sotva dostává Fábka 1,2 TSI 63kW v poklidným režimu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Já mám prodlouženou záruku na 4 roky a 60000km, tak to v tuto chvíli moc neřeším, protože i po dvouleté záruce za výměnu jsem stále přikryt zárukou Škoda. Spíše by mě zajímalo, co se stane, když se rozvody opět rozřechtají. Z obchodního zákoníku vyplývá, že v případě reklamace (uznané) třikrát stejné závady má zákaznik právo vrácení výrobku (auta) a obdrží zpět peníze. Podle vyjádření i vlkohradu pro zákazníky v Deutschu dělají i kulance po záruce. Nové TSI už nedostanou nic ani v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) To je jenom dobře, takhle by to mělo vypadat. Editováno: 18. Listopad 2012, autor: žralok Citace předchozího příspěvku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Zajímavý odkaz http://auto.idnes.cz...46_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 No jo fabrika se k tomu nebude hlásit,že se jim to tak nějak nepovedlo.... By se z toho v servisech asi potom zhroutili,ostatně pokud tam nemáš známého tak Ti budou říkat,že pokud vůbec nějaké problémy jsou,tak je to naprosté minimum. Já jen tiše doufám,že mi mé TSI nehupsne po záruce,pak bych se z toho zhroutil určitě já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek.ka Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 (editace) Dobrý den , tak jsem byl dnes v servisu s vytahaným rozvodovým řetězem,auto sice ještě opravené nemám ,ale informoval jsem se ,jak je to se záručními podmínkami na uvedenou rozvodovou sadou..Prodloužená čtyřletá záruka končí příští rok a po této době mě na již vyměněnou sadu nebude dvouletá záruka na materiál platit.Takže jsem zvědavý kolik km opět na nové rozvody najedu. Editováno: 19. Listopad 2012, autor: žralok Odkaz zde již je, koukej se pořádně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Tak dnes jsem obdržel opravené auto - výměna rozvodových částí. Dal jsem prodejci nůž na krk, jelikož mám do konce záruky měsíc, řekl jsem že pokud mi ty rozvody nevymění, tak mi dají čestné prohlášení, že je vše v pořádku a že ty rozvody mají životnost motoru, a v případě že se závada na rozvodech a příslušejících částí objeví, bude bezplatně opravena. A nakonec servis přiznal, že motor je vyroben 05/2011 a od 06/2011 se montují ty nové. Můj motor má tedy staré - na výměnu !!! Celou dobu mi tvrdili, že mám nový typ rozvodů atd...............No rozvody měněny, olej, filtr. Jo jinak pokud někomu u středního sloupku vytéká voda a plastový práh a ten práh je pak od té vody a těžko se to myje, zajeďte do servisu , měnili mi komplet těsnění na všech dveřích a taky nějaké lišty u oken a nakonec auto krásně vyleštili :-) !!! Jinak se mi zdá, že motor má jinný zátah...líp táhne.....uvidíme časem, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Správný postup se ti vyplatil. Máš ponětí jakou opravnou sadu (číslo) ti tam sevis dal? A kolik km máš najeto? Jinak tě moc nepotěším - jsi mezi 47 ks 1.2 TSI, co jsem zde na foru našel, co mají po výměně řetězu. Většině z nich to po nějakém čase rachotí znovu. Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/122386-retez-v-rozvodech/page-6#entry1749122 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 (editace) Správný postup se ti vyplatil. Máš ponětí jakou opravnou sadu (číslo) ti tam sevis dal? A kolik km máš najeto? Jinak tě moc nepotěším - jsi mezi 47 ks 1.2 TSI,co jsem zde na foru našel,co mají po výměně řetězu. Většině z nich,to po nějakém čase rachotí znovu. Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/122386-retez-v-rozvodech/page-6#entry1749122 No vyplatil na jak dlouho. Při předání vozu mě prodejci informoval, že pokud to bude rachotit znova tak je to v normě :-) tomu jsem se zasmál. Pokud to bude dělat znova jsem tam pečený vařený, co pak s tím dále ? Jakou sadu netuším, mám v servisní knížce jen napsáno ,že došlo k výměně atd...........Když mi tady pošleš fotku kde to číslo najdu, pohledám , ale asi to bude někde v nitru motoru a tam se asi nedostanu. No mám najeto 12 050 km a rozvody rachotí od 7 000 km, poprvé úprava softu řídící jednotky a podruhé se závada neprojevila. A nyní jsem řekl dost, a udělal jsem co jsem napsal výše. Editováno: 11. Duben 2013, autor: Sranki necituj predchadzajuci prispevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Číslo nenajdeš, to by ti musel sdělit sevis. Vypadá to, že se asi odvolávají na TPI, kde je napsáno, že od data výroby motoru 18.6.2011 se rozvody nemění. A něco podobného platí za určitých okolností i pro opravnou sadu. Nicméně zde na foru jsou minimálně tři majitelé vozů s 1.2 TSI, kteří tvrdí, že již mají rozvody kvůli rachocení vyměněny. Tak nevím. Asi záleží na konkrétním servisu. Anebo škodovka vydala nějaké nové doporučení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Já mám JAPANVERSION a práská to znovu. Jak jsem psal, dohodnuto, že při stavu 59000 tam naklušu znovu a na záruku. JInak zpráva z bulváru- kolega Tygřík má pravděpodobně v háji turbo . Stav 48000km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Ajaj, tak to je také nepříjemnost. Má to ještě v záruce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Naštěstí jo, 4/60000. Já to taky tak posichroval a jak už se zopáknu tak 10 dní po dvouletce to prdlo taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Rolf3 Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Nedá mi to,abych si nepřisadil do tohoto nemilého tématu .1.2 jsem koupil v prosinci 2011 jako skladový vůz,dle tach najeto 30 km.Teprve počátkem roku jsem začal sledovat na různých fórech štěbetání o problémech s řetězy a pak čekal,kdy se ozve.Myslím,že mám v této disciplině primát,protože se ozval asi ve 3.500km a jeho chřestýší hlas se ozýval čím dál tím více,ať to bylo ve stavu studený či teplý motor,vše jedno.Kupodivu servis,kde jsem vůz koupil,po mé reklamaci bez jakýchkoliv komentářů celou sadu vyměnil,a já v 5tis ještě vyměnil olej.Od výměny rozvodů proběhlo 10tiskm,zatím vše v klidu.Dlouhodobá spotřeba 6,2,jezdím bez ohledu na počasí,takže s tímto jsem spokojen.Ovše dálniční proběh minimální,převážně město a mimo město.Doplňující info pro Pawouka,mám manuál. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Tak to je skutečně extrém, při tak málo najetých km. Dík za info. Ještě kdybys mohl uvést měsíc výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Zdravím ,takže jsem kecal , první reklamace řechtajících rozvodů se objevila v 3600km (mám výpis ze servisu)! Oprava řešena přehrátím softu řídící jednotky. Od té doby se řechtání objevilo minimálně, ale vždy po startu studeného motoru vyletěly otáčky výše a udělall motor rrrrrrrrrrrrrrrrr, otaáčky cca.2000ot/min a pomalu klesaly. Tuž uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 No i tak se to chová mimo standard. Povylezení otáček nyní při teplejším počasí je normální, ale vyskočí to tak na cca 1300 a sleze, ale jak to stále rachotí tak tomu dát čas maximálně na hranici záruky a dožadovat se výměny. Pak to půjde ze Tvého a v ten okamžik jsou, jak to znám měnit půlku auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.