Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ja mám problém iný, mne olej pribúda, spolu s rozvodovou sadou som dostal olej a filter, po cca 2000km pribudlo cca 20mm oleja, tak mi olej znovu vymenili a dali novší FW podstatne zvyšujúci spotrebu na krátke trasy, teraz mám zhruba ďalších 2000km a oleja mám o 10mm viac, hodlám sa objednať na váhovú skúšku oleja, olej by som menil tak či tak. Ak pribúdanie oleja "bude v norme" tak si zaplatím cca 50€ olej + cca 18l BA95 + 100 časových jednotiek, teda hodinu práce a samozrejme mi otvory motora zaserú lepidlom od pečatných pásiek. Stále mi tvrdia, že pribúdanie oleja je normálne, že zrejme jazdím krátke trasy. Neviem či zmes 3l oleja + 1l ťažších zložiek benzínu je ešte možné nazvať olejom.

Tak to je něco málo přes 1deci oleje na 1000km, což je v normě.

Já byl ujišťován, že dávájí komplet novou rozvodnou sadu. Takže to není pravda? A když to po záruce budu mít stejný problém, lze to předělat na širší řetěz? 

To mě řikaj při každý výměně že je to už na furt . Zajímavé že čislo opravné sady je stale to stejné.  Na širší řetěz to asi nejde předělat jedině že by se toho chytil nějaký nadšenec . Nevite kolik stoji novej celý motor? A to sem nešel do nafty a 1.4 že tohle je takovej jednoduchej moturek . Neměnit řetěz po 20 tkm tak je to super motor .  

to deci je sice v norme, ale ja jsem nikdz nedolival na zadnym aute, proto by mne to na novym stvalo. u nove vzrobenejch motoru jsou uz jiny kola, napinak, retez?

Nevite kolik stoji novej celý motor?

V Etce je shortmotor 1.2 TSI 63/77 kW za 144 000 Kč. "X" (nejspíš repasovaný ?) shortmotor za 54 000 Kč.

Tak to mi řekněte co s tím mám dělat. To to mám radši prodat, abych měl klid? To fakt ani po té třetí modifikaci nebude klid? 

To jsem zvědav co budu dělat po další výměně rozvodů. Záruka bude končit a pak jsem už nahranej. :(

Ved ak ti ich vymenia tak mas zase 2 roky na rozvody zaruku. Aj ja dufam ze ak sa to ma posrat tak sa to posere pocas tychto dvoch rokov.

Tomu nevěřím že je dva roky záruka na řetěz . Taky řeším co s tim po zaruce , cena auta spadla a tak si ho radši necham akorat dořešit kdo mě bude měnit řetězy .   

a nevite jak jsou na tom motory vyrabeny v soucasnosti? ty sirsi kola a dalsi upravy? vede to nekam, nebo to jenom lip maskuje nedostatky motoru. stejne novej tsi v oIII bude v prvnich seriich taky pruserovej, proto je nejlepsi kupovat posledni rocniky.

Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI.

Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno).

Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát.

Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou).

Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách...


A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby).

Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů).

Edit 10.4. - tak už 47 ks...

Upraveno od Pawouk

a nevite jak jsou na tom motory vyrabeny v soucasnosti? ty sirsi kola a dalsi upravy? vede to nekam, nebo to jenom lip maskuje nedostatky motoru. stejne novej tsi v oIII bude v prvnich seriich taky pruserovej, proto je nejlepsi kupovat posledni rocniky.

 

Já myslím že v OIII už to bude v pohodě.

Asi tak rok než se začnou projevovat první prusery  :kol-28:

každá první série novejch motorů měla vždy svoje nedostatky, nepředpokládám, že by teď koncern vyplivnul napoprvé něco stoprocentního

Já věřím, že snad už to nebude horší než ty stávající.

To bych sice nečekal, ale třetí rozvodová sada během dvou let a 56 tisíc km? To se mi zdá trochu moc za hračku s cenou 350 tisíc (cena vozu v roce 2010). 

 

Nevíte jak je to se zárukou, když mi ten daný díl vymění? 

já to s tím rachtáním pořád nechápu. to řešíte, že vám to chrčí třeba 10s po startu, nebo to tak rachotí neustále?

Upraveno od vormen

Ano řeším, že mi to jednak rachtá 10 s po startu, ale třeba i 20 min. kovového projevu motoru. Vadí mi, že jsem si koupil Roomstera, z kterého budu mít na 100 tisících skleník.

jakože nastartuješ, rachtá to, rojdedeš se s tím a třeba po deseti minutách jízdy, když zastavíš, tak to pořád dělá stejně hnusnej zvuk?

Ano řeším, že mi to jednak rachtá 10 s po startu, ale třeba i 20 min. kovového projevu motoru. Vadí mi, že jsem si koupil Roomstera, z kterého budu mít na 100 tisících skleník.

reklamovat a chtít písemně pokud to neuznají že se jedná o běžný projev motoru protože až ti to skočí a ty to někde mlaskneš tak potřebuješ mít aspoň něco v ruce ;) 

Projel jsem největší témata na celém foru,týkajících se motorů 1.2 TSI.

Celkem jsem objevil 44 ks různých typů vozů s tímto motorem,u kterých došlo k výměně rozvodů (možná jich bude víc,nečetl jsem samozřejmě všechno).

Z toho u 5 ks již proběhla výměna dvakrát.

Z celkového počtu 44 ks se u 13 objevuje znovu rachocení již vyměněných rozvodů (možná jich bude také víc,někteří uživatelé se již neozvou).

Dále je tady minimálně jeden,co mu to znovu chrastí po dvou výměnách...

A na závěr to nejzajímavější - 3 ks vozů vyrobených v roce 2012,které již mají po výměně rozvodů (je možné,že i jich je víc,ne všude se dá dohledat rok výroby).

Edit: ještě doplnění - v průměru se výměna rozvodů koná po najetí 22 000 km (stav km zjištěn u 19 vozů).

 

Takúto štatistiku som už tu chcel vidieť dlhšie. Nemáš náhodou číslo aj o tom, že z akého celkového množstva majiteľov 1.2 TSI je táto štatistika robená, resp. koľko ľudí ešte reťaz nemenilo? Ja osobne problém s reťazou nemám, r.v. 12/2011, najazdených 32800 km. Možno iba preto že mám DSG prevodovku, a tá je nastavená tak, aby šetrila reťaz. Potom sa ale problémom nevyhnem ani ja, len možno ma to zastihne až keď mi skončí záruka...

To bohužel nemám,počítal jsem jen ty,co mají alespoň jednou vyměněné rozvody. Obecně jsou to všichni,co přispívají na forum a nemají ještě vyměněno. :kol-28:  A souvislost s DSG je zajímavá myšlenka. Mám takový pocit,že to jsou samé manuály (možná výjimka tam je,nevím to přesně,protože ne všude je jasné,jakou převodovku uživatelé mají a sám jsem to nesledoval :kol-26: ) - ať už pěti,či šestistupňové.

Upraveno od Pawouk

Tak tu je rozdiel v napinakoch retaze. cca 6 mm. Navzajom zamenne to nie je. Ten novsi je kratsi preto, lebo zjavne novsie motory maju sirsiu retaz, preto aj opasanie je vacsie a napinak kratsi.

Opravna sada 03F198229 je pre motory do 31.05.2011

Opravna sada 03F198229A je pre motory do 06.11.2011

Opravna sada 03F198229B je pre motory od 07.11.2011

 

post-55743-0-28155800-1365505293_thumb.j

fotka tech sirsich kol a retezu by nebyla?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.