libero Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 tu sa o tom píše: http://forum.skodahome.cz/topic/115389-drnciaca-tycka-regulacie-obtokoveho-kanala-turba/page__fromsearch__1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Hoši klid, je to jen maličkost, odstraňuje to jemné cukání za studena v nižších otáčkách a drnčení tyčky turba, mě to dělali na počkání před servisem a je to otázka max. pěti minut, pod ovládací ventil turba se vkládá cca 2 mm silná distanční podložka a nastavuje se ventil přes VAS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Díky kluci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 (editace) Takže na motory 1,2 Tsi je vyhlášena další svolávačka a sice montáž podložky pod ovládání tyčky regulace obtoku turba. Jsem objednán na zítra plus je svolávačka na výměnu zadního znaku. Auto vyrobeno 05/10 . Co ty znaky jsou nalepeny nakřivo? Ale ta tyčka je řešena údajně preventivně potichu u každého auta. TSI- TakováSnůškaImprovizací.To teda šlápli k.revsky ale brutálně do l.jna. Proč to nenechali komplet z 1,4 TSI jenom to převrtat nebo zmenšit zdvih....Jsem zvědavý co bude dělat v hliníku ten "open-deck". Zkoušeli to možná na bzdě,ale testl někdo 4 km do práce. 4 z práce jako během celého roku?. Ani zahřátí natož prohřátí a zchládnutí. Toto v mínus 15ti né-li více. Roztažnost AL vs litina.....Kaskadéři. Aby se na tyto motory nevzpomínalo ve zlém jako na TDI v dobrém. A na bazarech bude TSI přítěží než kladem....No mi to zatím po výměně rozvodů jezdí, krom elektriky- problikávání palubky. Dostal jsem novou baterku. Editováno: 12. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 No tak u mě to potichu nebylo, protože to nejelo... A drnčení ta distanční podložka nevyřešila... Připadá mi to, že se chytají každého stébla...Po výměně baterky ti to už neproblikává? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubomir Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Chcem sa informovat, auto mam uz po zaruke, plati aj na mna zvolavacka na ten cukajuci motor za studena...? Budem si to musiet uhradit zo svojho alebo to zatiahne Skoda. Inac na ten cukajuci motor som sa v servise stazoval este zaciatkom minuleho roku a nikto nic neriesil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 (editace) No tak u mě to potichu nebylo,protože to nejelo... A drnčení ta distanční podložka nevyřešila... Připdá mi to,že se chytají každého stébla... Po výměně baterky ti to už neproblikává? A co tomu bylo? Pro změnu něco dalšího? Neproblikává to, dali tam i silnější baterku a minimalizuje se tím mžournutí světel na volnoběh. Editováno: 13. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Chcem sa informovat, auto mam uz po zaruke, plati aj na mna zvolavacka na ten cukajuci motor za studena...? Budem si to musiet uhradit zo svojho alebo to zatiahne Skoda. Inac na ten cukajuci motor som sa v servise stazoval este zaciatkom minuleho roku a nikto nic neriesil... Zajeď tam a uvidíš. Já taky nebyl ve svolávačce na rozvody a už je mám nové.Nenech se odbýt, že to budeš platit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Dnes auto vyzvednuto ze servisu. Znak vyměněn za nový. Podložka u turba nenamontována nepovedl se stahnout z MB nový soft. Bude zaslan dodatečně možná zítra. Takže škodovka opět nezklamala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 No aspon že ten znak se jim povedl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 A co tomu bylo? Pro změnu něco dalšího? Výpadek výkonu motoru, odstraněno montáží distanční podložky... Více zde: http://forum.skodaho...ost__p__1587066 a zde: http://forum.skodaho...ost__p__1588235 No aspon, že ten znak se jim povedl Neboj, ten taky "zkoroduje". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Hoši, tady je to samý optimista. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Svět se asi zbláznil......Další sebevrazi.... http://www.auto.cz/hyundai-motor-1-2-t-gdi-nova-zbran-proti-koncernovemu-tsi-65584 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 Takže mě po výměně rozvodů sem tam auto taky někdy zadrnčí ... to je děs! . A před měsícem mi zkončila záruka tak jsem zvědavej jak by se v servise postavily k té podložce :-D . Znak a a nějakou tu krytku na ten kabel už mám taky za sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Svět se asi zbláznil......Další sebevrazi.... http://www.auto.cz/h...ovemu-tsi-65584 A co tohle? http://www.ford.cz/AboutFord/News/CompanyNews/2011/sef-fordu-alan-mulally-zahajil-vyrobu-motoru-1-0-EcoBoost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Fordí tříválec ale nemá řetěz. Ovšem ty řemínky co tam jsou,to je taky věc... "Řemen je v malé míře vlhčen olejem. To ho zvláčňuje, což snižuje rázy na zubech vačkových kol a pomáhá odvádět teplo. Díky tomu a drátěné výztuze jsme mohli stanovit životnost na 240 000 kilometrů." Toť slova šéfa vývoje benzínových motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luxus Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 (editace) Zdravim, tak jsem byl v servisu na dvoulete garanci, krom rozvodu jeste dalsi dve svolavaci akce. Na zadni znak a na podlozku pod turbo. jeste k tomu nahrali novy soft. Prijde mi, ze ma auto lepsi reakci na plynovy pedal. Ale zadny kryt kabelu jsem nedostal, akorat mi rikali, ze ho obcas okusuji mysi.. Editováno: 18. Březen 2012, autor: luxus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 (editace) A co ty bukvice vymýšlí se znakem? To je to poslední co mne s.re.Raději ať vyřeší to TSIčko a bude pokoj. Akorát bych rád věděl je-li pravda co mi řekl mechoš Š-A že ty řetězy vyměňují za řetěz o článek kratší.... Hezká je ta formulace "mohla stanovit". To tady taky stanovovali a ejhle praxe ukázala omyl CAD výpočtů... A ten kabel(zapalovací) občas? To snad není 1,2TSI, kde by to kuna neochutnala, vč mne. Mám to napatlané spreyem, zalepené jako svině,ale zatím asi rok nic. Editováno: 19. Březen 2012, autor: Sranki podla pravidiel fora, necitujeme predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 Takže dnes vyzvednuto auto po servisní akci na podložku pod turbo, provedl jsem projíždku a asi po 5 km vyskočila hláška porucha motoru a rozsvitilo se epc, plus byl omezenen výkon motoru. Vratil jsem se tedy do servisu dali to na diagnostiku a vyskočilo mechanická závada na regulaci turba. Neví si s tím rady čekají na pomoc z Mlade Boleslavi. Jsem tedy bez auta. Takže opravdu Simply Clever. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 (editace) To si dělají k.zy nebo co. Pomoc z Boleslavi. To nikdy neviděli auto? Jak Kocourkov... Editováno: 20. Březen 2012, autor: Sranki Podla pravidiel fora, necitujeme predchadzajuci prispevok :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 No však co bys čekal od značkového servisu? To dobře znám. Dostane nejspíš nové turbo, servo obtoku nemá náhradní díl, mění se komplet i s turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivik Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Zdravím. Dnes som bol s autom v servise, lebo sa mi rozsvietila kontrolka ABS a stabilizačného systému. Výsledok= poškodený kábel pri ľavom prednom kolese. (nedávno sa mi pretrhla snehová reťaz na lyžovačke) takže asi preto. Popri tom samozrejme akcia Škoda. Výmena podložky, o znaku ani slovo(našťastie, ten môj je ako nový), nový soft. Na otázku v čom je podložka iná, odpoveď = je hrubšia, odstraňuje drnčanie. Na otázku moje turbo je tiché, odpoveď = musíme. Inak...kábel k abs = 35€, práca = 60€. Ešte že sa neskratoval snímač lebo by bolo ďalších 55€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 Dnes jsem byl přezout. Při té příležitosti mi předělali elektriku vyhřívání sedaček (ano Maty) a je objednaný zlobivý zámek pátých dveří. Také mám vyměněný znak na zádi a provedena kontrola turba. Podle mne podložka... Když jsem přijel pro auto, technik zrovna něco stříkal na káblíky do motoru. Jalo mě podezření... ano... Artigas by měl radost! Kousanec na bužírce! Mám podezření na nového nájemníka. Minulý čtvrtek tu podpálili bezdomovci v sousední uličce ve 3 h ráno domek, kde přebývali. A jejich kocour se nastěhoval k nám na zahradu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 Artigas se tlemí na celou hubu. To máš za to, že se mi pořád směješ. Tvé auto za nic nemůže, takže by bylo rozumné, kdyby ta kuna pokousala raději tebe. Ale mám pro tebe radu. Kočku si vem k sobě domů a kuna se opět vrátí na zahradu a autu dá pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 (editace) Ahoj všichni, v úterý jedu taky k prodejci (najeto 20 tis.km - výměna oleje a filtrů, snížení servisního intervalu na 15 tis.km) a u té příložitosti mám lehký výčet závad k dořešení: - opětovné cinkání rozvoďáku při startu (toto mě už fakt se.re a bude to snad i důvodem k prodeji milovaného auta...) - pazvuk ve středovém panelu (začalo to dělat po těch artických mrazech) - občas mi vypadne reproduktor v předních levých dveřích - drhnou páté dveře při dovírání a otevírání v zámku K tomu chci řešit absolutně nestandartně korodované kotouče, člověk když jeden den nejede (a stojí venku), tak pakzvuk při brždění připomíná něco, no snad ani nevím co... Ten rozvoďák mě ale opravdu štve, připadá mi absolutně nepřijatelné, aby člověk tuto závadu řešil na autě za půl mega po ročním používání podruhé!!! Editováno: 5. Duben 2012, autor: maty13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.