Publikováno Září 7, 201114 r zdravim vsechny,stal sem se majitelem fabky 2,0.mel sem zalusk na jine auto ale narazil sem na tohle a hned me zaujala-plna vybava,udrzovany fakt pekny auto i v recenzich pisou ze nejlepsi benzin motor co do toho davali,silny,da se 5 a jede porad tak sem se nemohl dockat az se svezu.takze jsem prijel k majiteli ,auto vypadalo este lip nez na foto opravdu v super stavu,sednu za volant a šok,neochota se vytacet,vubec netahne pro porovnani znameho fiesta 1,1 bych rekl jede o trochu lip a i je zivejsi.majitel na to ze se mu zda je je to normalni,jede to takhle pry od zacatku,ze je to 8v a to je normalni.auto jsem i tak koupil jelikoz v tom stavu tezko hledat neco jinyho. takze k motoru-chyta prefekne,tichy,diagnostika bez zavad. pri pridani plynu neochota do otacek,jakoby se dusi,zkousel jsem asi 3 vahy a porad nic,podtlaky hadice vse se zda ok budu rad za kazdy napad,nejradej bych se chtel svezt s jinou fabkou 2,0 na porovnani kdyby nekdo byl v okoli jidrichuv hradec nebo jihlava dik za rady
Září 12, 201114 r Mám sice 1,4 ale taky MPI. A necuká třeba? Jestli chceš aby se to líp vytáčelo, tak možná můžu doporučit sportovní filtr, teda spíš vložku. A navíc Fabia je poměrně těžký auto a když tam dáš 2.0 tak ještě těžší. Fiesta 1,1 je bych řekl o čtvrtinu lehčí a to je sakra znát. Mám jen 1,4 ale taky se jí nechce do otáček, u všech MPI to bude podobný. Možná je to daň za to, že MPI je levný na údržbu. A reakci na plyn zlepšíš snad jen chiptuningem. Upraveno Září 12, 201114 r od Jehla23
Září 14, 201113 r Autor dik za odpoved,nevim proste se mi zda ze 2,0 musi preci trochu jet i kdyz to jen 8v mpi?nez jsem ji kopoval dal sem hlavne na recenze a tam motor chvalili,dobry tah hned od spodu,na 5 muzu jet treba 50 tkou atd.tohle me prave prekvapilo jak prijde trochu kopec tak podrazuju i na 3.nicmene prohledl jsem vse,jediny co jsem nasel ze podle tabulek ma davat benzinove cerpadlo 3,5bar a me to tlaci 2,4 bar coz u normalniho mpi by bylo ok ale prekvapilo ze u tohodle motoru ma byt tak vysoky tlak?
Září 14, 201113 r 2.0 má zrychlovat za necelých 10 sec, to musí jet jak z praku. Fiesta 1.1 ani 1.3 se tomu nemůže ani přiblížit...
Září 14, 201113 r co běžná údržba? jak je na tom palivák a vzduchový filtr....ten 2.0MPi je ve Fabce celkem svižnej motor se slušnou pružnosí, s Fiestou se to nedá srovnávat
Září 14, 201113 r Presne tak jak pisou kluci. Ten motor prave ze je 8v tak musi brat uz pekne od spodu, takze je to spis charakterem neco mezi benzinem a dieslem Ja s moji 1,4 MPI jezdim 55km/h na 4ku a neni prooblem. Takze ten tvuj 2litr musi frcet jako nic. Takze zkontroloval a vymenil bych vsechny filtry a mrknul na svicky a kdyz to nepomuze, tak leda premerit tlaky=kompresi ve valcich Pak se dostanes trosku dal.
Září 15, 201113 r Autor filtry ,svicky,rozvody sedi,cidla ok,diagnostika nic,lambdy ok,jedine ten tlak paliva je mozna mensi.pro porovnani vykonem asi jak felda 1,3.kdyz sednu do feldy 1,6 tak ta teda jede o hodne lip
Září 15, 201113 r Kolik ma to auto najeto? Jses si jistej ze tam ma opravdu motor 2,0litru ? Tak leda zkusit jine cerpadlo, ale jeste bych promeril tlaky valcu jak jsem psal. Co se tyka tech filtru, tak ten palivak jsi menil a nebo jen zkontroloval? Jeste jestli jsi mel venku svicky, tak se podivat na vsechny jednotlive, jak jsou opalene. Mohlo by to taky nepovedet jestli nejaky valec treba spatne nespaluje a mohl by teda byt treba problem ve vstricich Edit: Ja osobne bych takove pochybne auto co nejede nekupoval, ale kazdy mame jine hodnoty Upraveno Září 15, 201113 r od Grym
Září 15, 201113 r No je zvláštní, že já s 1,4 musím dát 3 do kopce. Máš opravdu 2.0? Protože jestli máš všechno OK, tak je to vážně divný. Kolik je vůbec tlak u 1,4? Jestli nejede tak je buď něják zasranej přívod paliva nebo vzduchu..že se vlastně dá říct až dusí a nechce to jet. Dneska je to s prodejem aut docela hrůza...pokud auto bylo udržovaný tak bych se možná obrátil na prodejce. A nebo je to asi nejmíň pravděpodobná možnost, abych tě něják neurazil, ale že jsi si představoval takový tah a sílu, že to 2.0 ani nesplňuje..Zkus se projet v jiné 2.0 MPI jestli to třeba není jen v pocitech a je to vlastně pořádku Upraveno Září 15, 201113 r od Jehla23
Září 15, 201113 r Autor jasne za tam je je 2,0 svechno se zda byt v poradku,mluvil jsem nekolikrat o tom s byvalym majitelem,ten to nikdy neresil a zdalo se mu ze aut jede.¨pred chvili jsem mluvil s panem co ji mel asi pred 5 letya rikal ze se ji musel zbavit ,auto nejelo a zralo
Září 15, 201113 r Tezko ti radit, kdyz ani neodpovis kolik auto ma ujeto a zda jsi vymenil nebo jen kontroloval palivak a jestli ses dival na svicky atp. Jako tvuj pristup nijak nenaznacuje abys problem vyresil, takze ja se poroucim
Září 15, 201113 r Tak zkus zkontrolovat to co ti říkal Grym. Bývalý majitel se jen snažil prodat auto a pravdu ti ani říkat nemusí, ale nechci malovat čerta na zeď, beru to z vlastní zkušenosti
Září 15, 201113 r Autor bohuzel,psal sem vse v rychlosti jelikoz casove vytizen,auto ma 140tis najeto,serviska,dle stavu vypada i na min,opravdu km by mely sedet.vymenil jsem vzduchovy,palivovy filtr,svicky,stare vypadaji stejne opalene,zkontrolovane rozvody,obje lambdy,komplet diagnostika,katalyzator taky ok,motor chyta pekne,tichy.auto proste jakoby mu chybela sila,tak kolem 2tis ot jakoby skubne,vahy vzduchu asi od trech vyrobcu.z kopce a po rovine to jde ale do kopce to musim drzet aby trochu jela. zkusim ty tlaky,mozna regulator paliva a cerpadlo jinak me nic nenapada majitel se o auto opravdu staral a verim ze kuli tomu vykonu se nezbavoval potreboval bych to s necim porovnat kdo s 2,0 jel jelikoz ji je strasne malo a tezko na nekoho narazim
Září 15, 201113 r Takle těžko říct kde je problém, ale když nepomůže ani Škoda servis, zkusil bych se obrátit na Cimbu autosport, mají perfektně zařízenou dílnu a spoustu zkušeností s motory Škoda.
Září 17, 201113 r to bude asi trvat než seženeš někoho s 2.0 na porovnání, je jich málo... Ale jinak jak řikám, má to papírové zrychlení pod 10sec to musí jet že ti to musí vyloudit úsměv na tváři
Září 17, 201113 r to bude asi trvat než seženeš někoho s 2.0 na porovnání, je jich málo... Ale jinak jak řikám, má to papírové zrychlení pod 10sec to musí jet že ti to musí vyloudit úsměv na tváři kéž by to krásně uměla i 1,4 Upraveno Září 17, 201113 r od Jehla23
Září 17, 201113 r kéž by to krásně uměla i 1,4 zase tě ten motor nic nestojí, a opravy jsou za pakatel akorát žere a moc nejede
Září 17, 201113 r Rypicong: No má svoje výhody nevíš jak je to s 2.0 MPI, je to stejný když je to také MPI?
Září 18, 201113 r Jehla: co konkrétně myslíš ? já moc s ním zkušenost nemám, jediné co vím je to, že je to nejlepší benzinový motor co lze do Fabie sehnat. Proč jich není tolik je to, že byl drahý a v době vzniku Fabie bylo pekelně drahý pov. ručení na takový auto. Diesel se vrátil na spotřebě. Je to i spolehlivý motor s ldouhou výdrží. Spotřebu netušim, ale horší jak 1.4MPi to nebude
Září 18, 201113 r Autor to je prave to proc jsem ji chtel,jednoduchy motor a jak se pise nejlepsi motor ve fabii,jenze jelikoz jich je opravdu malo tak zatim nikdo moc neporadil co stim vykonem .jinak spotreba zatim dlouhodoby prumer 7,1.normalni deni spotreba na pc 6-8 litru coz nejni spatny Upraveno Září 18, 201113 r od davidpopjak
Září 28, 201113 r kamarád měl 2,0 v VW new beetle a to samé,co ty.. nejelo to a žralo to olej, tak koupil 1,8T
Září 28, 201113 r Autor prece to jet musi,2,0 je porad 2,0.vyzkousel jsem snad vse co me napadlo,nevim po cem este jit,preci nemuze jet jak felda1,3?vzdyd ty motory se davaly do superb nebo sharan a to je tezky auto,fabka je lehoucka proti tomu to musi proste letet
Září 30, 201113 r Nechej zmerit tlaky na valcich, tyhle motory si obcas vezmou i nejaky ten olej, tak muze byt mensi tesnost pistnich krouzku a pak se to muze projevovat slbsim vykonem.
Září 30, 201113 r Autor tlaky zkusim zmerit,zatim najeto asi 5tis a olej neubyva,i kdyby byli mensi tak pochybuju ze by to melo vliv na takovy rozdil ve vykonu.je to zahada ,neprisel na to i znamy ,dela do aut dyl jak ja a ma dost zkusenosti a nic
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.