jeckjack Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Ahoj, nyní se u mého auta objevil následující problém. Krátce popíšu. Nastartuji studený motor, otáčky nevyskočí nad 1000ot/min, motor se celý klepe, klapavý zvuk. Při rozjezdu (plyn cca 2-2,5tis ot/min) jakmile jde začne spojka zabírat motor okamžitě ztrácí výkon, bez opětovného sešlápnutí spojky chcípne. Takže s autem se popojede tak o metr až dva. Do toho občas začně blikat kontrolka motoru (někdy se rozsvítí vytrvale, někdy zase zhasne). Na třetí až čtvrtý pokus vše ok a auto jede na první pocit celkem normálně. Na VAGu, kromě sporadických chyb, nic. Nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 tak zkus pro začátek ty sporadické chyby vyjmenovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 nejaký nápad mám a ten sa zhoduje čo napísal Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Snímač teploty motoru. Častá závada, sám jsem měl také u Octy. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeckjack Vloženo 27. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Ahoj, konečně jsem našel výpis z VAGu. Sporadické chyby byly: vynechání zapalování 1. válce, vynechání zapalování 3. válce, vynechání zapalování 4. válce. Toť vše. Pouze tyto tři sporadické chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 To by mohly byt i svicky jestli nevis jak dlouho tam jsou .. pak i lista zapalovani bych rekl ale jistej si nejsem .. je divne ze to pak uz jede .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeckjack Vloženo 29. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Svíčky jsou nové, ty bych vyloučil. Kamarád říkal, že zkusí vyměnit zapalovací lištu a uvidí se jestli se to tím vyřeší... metoda pokus-omyl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoSMiK86 Vloženo 5. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 mě se děje něco podobného, ne-li stejného - akorát je to závislé na teplotě. Když je venku pod cca 15° tak studený motor naskočí v pohodě, ale pokud je teplota vyšší tak se zakuckává, občas i chcípne. Situace ze dneška: ráno cca v 7, venku 10° motor naskočí úplně v pořádku, odpoledne po cca 8 hodinách stání před barákem, venku nějakých 16 stupňů a motor se zakuckává (cca prvních 10 sekund od nastartování) - viz . Dělá mi to jen když stojí delší dobu, např po 2 hodinách stání naskočí v pohodě. VAG po ruce nemám takže chyby si načíst nemůžu, a kontrolka motoru se mi nerozsvěcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Promin ale co jsem koukal na tom videu me prijde vse bezne akorad na zacatku ti nejak moc litaly otacky jestli jsi to nedelal ty .. chtelo by to ten vag .. nemas nekoho pobliz treba tady z fora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 (editace) KoSMIK86 : Mozna vymenit cidlo teploty, neni tak drahe a mohlo by to pomoci. Ovsem idealne napojit na Wag a pak budes chytrejsi. Jeste bych samozrejme dukladne vycistil klapku a zkouknul vzduchovy filtr, svicky atp. Kdyz mas uz motor teply jak vypadaji otacky? Edit: Jeste jsem si vsimnul, ze ti na pravem budiku blika service INSP. Takze vymazat a asi udelat potrebnou udrzbu auta, pokud s tim jezdis uz dlouho.. Editováno: 6. Říjen 2011, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 7. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 Ahoj, mi to dela neco podobneho, pri rozjezdu na benzin to vypada, ze chcipne, ale jakmile vyslapnu spojku, hned se vzpamatuje. Nejviditelnejsi je to na 1.,2. a 3. r.s. dale to nepozoruju. Jakmile prepnu na LPG jede absolutne bez problemu. Kdyz jsem jel na dovolenou a doslo mi LPG jel jsem asi 10km na benzin a velmi mirne to sem tam taky cuklo. Probiral jsem to s automechanikem a ten rikal, ze to nejspis budou zanesene vstriky, takze vycistit....a v horsim pripade pry spatne palivove cerpadlo. Tak ted babo rad :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoSMiK86 Vloženo 7. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 Promin ale co jsem koukal na tom videu me prijde vse bezne akorad na zacatku ti nejak moc litaly otacky jestli jsi to nedelal ty .. chtelo by to ten vag .. nemas nekoho pobliz treba tady z fora? no však právě na to lítání otáček si stěžuju. Když si dáš zvuk hodně nahlas tak i uslyšíš jak motor při tom lítání otáček "kucká". Nastartuju bez nohy na plynu a toto to dělá, někdy víc někdy míň. Pokud se hned po nastartování rozjedu tak mi i motor občas chcípne, jako by nereagoval na přidání plynu. KoSMIK86 : Mozna vymenit cidlo teploty, neni tak drahe a mohlo by to pomoci. Ovsem idealne napojit na Wag a pak budes chytrejsi. Jeste bych samozrejme dukladne vycistil klapku a zkouknul vzduchovy filtr, svicky atp. Kdyz mas uz motor teply jak vypadaji otacky? Edit: Jeste jsem si vsimnul, ze ti na pravem budiku blika service INSP. Takze vymazat a asi udelat potrebnou udrzbu auta, pokud s tim jezdis uz dlouho.. S teplým motorem jsou otáčky naprosto normální, žádné kolísání, stabilně se drží někde kolem 800. To čidlo zkusím, je za hubičku a pak uvidím jestli to pomůže. Servis (olej, filtry) jsem dělal asi před 6000 km ale nějak jsem se nedostal k tomu resetu. Zkusím asi nějakej servis aby mi vyčetly pamět závad, jestli tam něco bude. A pak to čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.