Přejít na obsah

Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim


pery.a

Doporučené příspěvky

Zdravim mam podobný problém. Auto mi padá do nouzáku a občas mi svítí kontrolka emise do dílny. Auto jsem napíchl na diagnostiku a vyjelo mi toto. Ps: váhu vzduchu jsem měnil.

 

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
            P0672 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 53.7 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 10110000

16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
            P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 1596 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 41.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 1071.0 mbar
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
            P1592 - 000 - Implausible Correlation
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.31 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Absolute Pres.: 979.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 1386 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 35.0 km/h
                    Temperature: 7.2°C
                    Absolute Pres.: 1407.6 mbar
                    (no units): 60.0
                    (no units): 1.52
                    Temperature: 87.3°C

18017 - Crash Shut-Down Activated 
            P1609 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 777 /min
                    Torque: 148.8 Nm
                    Speed: 19.0 km/h
                    Load: 89.4 %
                    Voltage: 12.77 V
                    Bin. Bits: 11000111
                    Torque: 165.9 Nm
                    Torque: 319.6 Nm

Editováno: , autor: cranked
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ahojte,
poprosim o radu, mam Skoda Octavia II FL, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW, BXE, 190.000km, este povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil diagnostiku na 4-ke, plny pedal od 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania. 

Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny

Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu :( 

dik

_________________
Skoda Octavia II, 1.9DTi, 77kWh, r.2010

myLOG-01-001-003-011.CSV

Editováno: , autor: salate
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám to samé auto se stejnou motorizací i motorem.  Měl jsem stejný problém. Přidíralo se turbo.  Kamarád v servisu ho rozebral, vyčistil a podložil podložkama 0,01mm a mám naprostý klid. Auto tahá jak má.  Tím že se turbo podloží nemá karbon šanci, aby se usazoval a přidíral turbo.  Máš klid na pořád.  Nech si to udělat někde kde to umí, aby ti to nepodělali. :):) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Taky jsem řešil něco podobného , jen spodní mez nedosažena , klasika jako když máte vadný podtlak. hadičky

-zkontrolovány podtlakové hadičky OK

-z kontrolováno banka na turbu podtlakovou pistolí OK

-regulace nastavena na max tlak po startu  OK

-výfuk pruchozí OK

-pal. filtr OK

-váha hodnoty neměla protože to nemělo tlak plnění ani půchod vzduchu to mi nic neřeklo směrodatnýho...

-vzduch. filtr Ok

-vyzkoušena jiná rozvodná podtlaková jednotka OK (auto stále neplní )

někdo přede mnou mu vyměnil snímač tlaku  (neoriginal) psalo to na diag v angličtině (přeloženo že jde o snímač tlaku ) tak jsem ho neřešil,

tak turbo ven a podívat se dovnitř , po demontáži turba a rozebráni turbo pěkné čisté bez karbonu lopatky nastavení fungovali dobře tak jsem preventivně vyčistil a složil ,

po složení do auta stále nejelo a psalo známou hlašku spodní mez nedosažena

znova diag a zkoumání bloků to už jsem se zaměřil i na neorig. čidlo snímače tlaku křivka lehce kolísala , objednáno orig. čidlo že by mohlo být ono...po montáži origo to haprovalo ještě víc , a do paměti se zapsalo snímač tlaku přerušení na kostru , a bylo jasno

-nataženy nové dráty od snímače do ř.j. motoru a auto jede....

jednalo se o passat B6 2006 1,9 TDi BXE najeto 280 tis km a to turbo bylo v top stavu bez vůli zanešení karbonu a neosekaných lopatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, můj otec má octavii II 1.9 tdi BXE 2006 a už asi rok s ní máme stále problémy, auto ,když je vlhko nebo se často startuje, spadne do nouzového režimu hned při startování (závada emise do dílny se neobjeví nebo jenom občas). Přes zimu bylo auto v garáži tak nebyl problém, ale jakmile se nechalo auto přes noc stát venku tak ráno nastal právě tento problém anebo když se s autem často startovalo (např. popojíždění z obchodu do obchodu) tak to samé. Měli jsme to ve všemožných servisech, turbo je prý v pořádku(nevím jestli se na něho dívali pořádně), váha vzduchu také, podtlaková hadička u turba byla měněna. Když se objeví závada, VAG píše snímač nadmořské výšky - špatné hodnoty. Dneska se dívalo na kabeláž vedoucí od tohoto snímače a kabely byli v pořádku. EGR byl čištěný. Motor, když je v tomto nouzovém režimu, tak docela hučí. Poslední týden závada emise do dílny svítí pořád. Prosím o nějakou radu, jestli už se s tímhle někdo setkal, nám už došli nápady. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, niekto poradiť čo by mohlo byť zlé, octavia strati výkon po naštartovani je zase na chvílu všetko ok,

 

Chybové kódy:

 

SAE P0234 :30 Regulace plníciho tlaku regulační mez prekročená Lamp OFF sporadická závada

Stav závady: 30

Priorita: 0

Sporadická / Trvala, počet: 1

Počet cyklú:255

Čas:0

Rýchlosť: 109,00 km/h

Zatiženi motoru: 69,02%

Napetí:14,44V

Stav spínaču: 00001000 bin

Absolutní tlak: 1968,60 mbar

Absolutní tlak: 2386?80 mbar

Úhel zapalovaní:-1,50 o

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, posledni měsíc mě začalo auto padat do nouzaku (BXE)250tkm ,projev -v tahu nepravidelne nad 3000-3500ot vyhodí nouzak, turbo houka jak meluzina, nastartuju a vše ok , co auto mam turbo trochu houkalo , ale poslední měsíc se me zda, že se zvukovy projev zhoršíl ( někdy více houka) , na regulaci byla vypadla segrovka a koleno do EGR chladiče bylo praskle. To jsem opravil, ale zlepšení ( krom odstranení netěsnosti nenastalo. Nekdy pri tahu je slyšet jakoby cinkaní lopatek. Mam možnost si mezi svatky vyměnit turbo za slušný peníz a asi do toho pujdu, už jen kvuli tomu houkaní. Na diagnostiku bych se jinak k nekomu dostal až za dlouho a je potřeba jezdit. Naprosto chapu že bez kvalitniho zdiagnostikování je to vystřel do tmy. Doporučovaly by jste ze zkušenosti čekat na diagnostiku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím vás.

Mám problém a snad mi poradíte. Mám OII 1.9tdi PD 77kw ,2005. Před 2dny jsem se rozjížděl jako ostatně vždy a dám dvojku,2000 ot  a najednou z pravé části zepředu slyším něco jakoby unikat,pak zvuk ,prirovnejme k vysavači a ztráta výkonu,nikde žádnej dým ,žádná rána ,ani se nevypl motor. Ať slapu na plyn jak chci,nad 2500 ot se nedostanu, na neutrál výtočím i na 4000. Auto zřejmě v nouzaku,ale ani po zhasnutí motoru a nastartování pořád vše při starém,netáhne a za jízdy nepřesáhne 2500, všechny hadice od turba v pořádku, váha vzduchu taky,aspoň po odpojení se nic nemění . ERG funguje. Když výtočím motor černý dým z výfuku. Ale nic hroznyho,vidavam i daleko horší dýmovnice. Nikde nic neboucha ,nesyci. Že by odešlo turbo? Nicméně mi nesedí příznaky. 

 

Edit

Taky jsem si všiml ,že když seslapnu plyn na neutrál ,tak se ta vrchní hadice u turba smršti,po sundání te hadice ,nahoře saje a dole se nic neděje. Proto asi ten podtlak. 

Diagnostika nic nehlásí. 

Ztrátu oleje nepozoruju. 

 

Edit

large.IMG-20200602-WA0002.jpeg.524b344894604ee5a92c862d093694d1.jpeglarge.IMG-20200602-WA0004.jpeg.11d555b9621d1cf68f72e3bf5da8e545.jpeglarge.IMG-20200602-WA0006.jpeg.223f83b17b7966141acdffe976aa05c2.jpeg

Toto jsem objevil ,hadice plnícího vzduchu do IC 

Editováno: , autor: Sonsamuelson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím mám problém mám škoda Octavie 2 1.9 tdi 77kw je o to že jsem nedávno nechal udělat Chip ale ještě před ním mi auto začalo padat do nouzaku nějak ve 140 a po chipu mi padá i v 90 kor když mám stejné otáčky pak zapnu vypnu klíček a pohodě na nakou chvilku přijede kopec a to samé čím myslíte že by to mohlo být mě napadá regulace turba či turbo a nebo egr ventil může mi prosím někdo poradit děkuju. 

Editováno: , autor: Matroš12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobry den 

Mám Octavii 2, 1.9tdi 2006 rok, 77kw.

Auto mi nechce tahat jak by mělo padne do nouzaku při vetcuch otáčkách, repas turba bylo udělané tak jsem to reklamoval nastavili mi to jak má tlaky atd seřidili, nic nepomohlo auto pořád stejně jede můžete poradit. Váha vzduchu to nebude to by mě kolisali otáčky. Hadičky v pořádku. 

Kontrolka ukazuje motor. 

Dekuji. 

Luboš 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj, mám 1.9 tdi 77kw BXE. Na 1,2,3 rychlost točí motor 4500ot. Krásně táhne. Na 4ku už je to zrychlování horší, k omezovači se v podstatě nedostanu v rozumné době. Na 5ku jedu 150km/h cca 3000ot.,přijde kopeček a auto začíná zpomalovat. Žádná chyba,žádný nouzák,žádný kouř. Egr čistý. Měl někdo podobný problém? Díky za případnou řadu.

Jen doplním, že při odpojení hadičky ze zásobníku podtlaku regulace chodí v plném rozsahu. 

Editováno: , autor: 2607
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 1. 2023 na 18:30, 2607 napsal:

Ahoj, mám 1.9 tdi 77kw BXE. Na 1,2,3 rychlost točí motor 4500ot. Krásně táhne. Na 4ku už je to zrychlování horší, k omezovači se v podstatě nedostanu v rozumné době. Na 5ku jedu 150km/h cca 3000ot.,přijde kopeček a auto začíná zpomalovat. Žádná chyba,žádný nouzák,žádný kouř. Egr čistý. Celkově vyšší spotreba o cca 0.7 litru. Měl někdo podobný problém? Díky za případnou radu.

Jen doplním, že při odpojení hadičky ze zásobníku podtlaku, regulace turba chodí v plném rozsahu při ucpání a uvolnění konce hadičky. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj. Chci se zeptat ohledně regulace turba 1.9 tdi 77kw BXE. Když pridavam na miste plyn, tak se tahlo na regulaci zvedne z dorazu tak o 1cm. Kdyz sundam hadičku ze zásobníku podtlaku a střídavě ji ucpavam, tak regulace chodí bez zadrhavani v plném rozsahu. Prijde mi, ze dráha táhla je větší, než při přidávání plynu. Je to normální? Dělá se základní nastaveni chodu regulace diagnostikou jako např EGR? Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Ahoj,
vlastním Octavii 2 před FL, 1,9 tdi 77 kW, typ motoru BKC a poslední dobou při přidání plynu auto přestane táhnout a z výfuku začne černě kouřit, cca po třech vteřinách začne zase táhnout. Toto se děje cca po 150 km. Před dvěmi tisíci km jsem měnil vzduchový a palivový filtr a EGR ventil. Auto má nyní najeto cca 354 tisíc km. Turbo i vstřiky jsou původní. Přes diagnostiku jsem provedl log na čtvrtý stupeň viz níže. Níže jsem uvedl chybu z diagnostiky.
Dokázal by mi někdo prosím říci, čím by to mohlo být?
Děkuju
 
16683 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno
info o závadì:
Otáèky: 2079 /min
Kroutící moment: 190.3 Nm
Rychlost: 53.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napìtí: 14.21 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2029.8 mbar
Tlak: 1234.2 mbar

LOG-01-003-010-011.CSV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...