Únor 24, 20178 r Zdravim mam podobný problém. Auto mi padá do nouzáku a občas mi svítí kontrolka emise do dílny. Auto jsem napíchl na diagnostiku a vyjelo mi toto. Ps: váhu vzduchu jsem měnil. 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 53.7 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 14.4°C Bin. Bits: 10110000 16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) P0238 - 000 - Signal too High Freeze Frame: RPM: 1596 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 41.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000000 Absolute Pres.: 1071.0 mbar Absolute Pres.: 2386.8 mbar 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor P1592 - 000 - Implausible Correlation Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.31 V Bin. Bits: 00000100 Absolute Pres.: 979.2 mbar Absolute Pres.: 2182.8 mbar 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: RPM: 1386 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 35.0 km/h Temperature: 7.2°C Absolute Pres.: 1407.6 mbar (no units): 60.0 (no units): 1.52 Temperature: 87.3°C 18017 - Crash Shut-Down Activated P1609 - 000 - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 777 /min Torque: 148.8 Nm Speed: 19.0 km/h Load: 89.4 % Voltage: 12.77 V Bin. Bits: 11000111 Torque: 165.9 Nm Torque: 319.6 Nm Upraveno Únor 24, 20178 r od cranked
Duben 6, 20178 r Ahojte, poprosim o radu, mam Skoda Octavia II FL, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW, BXE, 190.000km, este povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil diagnostiku na 4-ke, plny pedal od 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania. Chyba v pamati zavad: 000564 - regulace plniciho tlaku P0234 - 000 - meze regulace prekroceny Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu dik _________________ Skoda Octavia II, 1.9DTi, 77kWh, r.2010 myLOG-01-001-003-011.CSV Upraveno Duben 7, 20178 r od salate
Duben 7, 20178 r Ahoj, mám to samé auto se stejnou motorizací i motorem. Měl jsem stejný problém. Přidíralo se turbo. Kamarád v servisu ho rozebral, vyčistil a podložil podložkama 0,01mm a mám naprostý klid. Auto tahá jak má. Tím že se turbo podloží nemá karbon šanci, aby se usazoval a přidíral turbo. Máš klid na pořád. Nech si to udělat někde kde to umí, aby ti to nepodělali.
Duben 7, 20178 r Také jsem měl to samé, špinavé turbo, taky cca 190.000km. Vyčištění i s demontáží a montáží stálo 2000 a auto jede jako nové :-)
Duben 7, 20178 r Dakujem obom za radu, asi to bude naozaj spinave turbo a ine ako vycistenie mi nezostava. Idem pohladat niekoho spolahliveho dik
Duben 7, 20178 r Rozhodně si nech to turbo podložit jinak se ti to stane brzo znova. Vyčištění vydrží jen na pár desitek tisíc km.
Duben 7, 20178 r Dakujem, dam si na to pozor. ---------------------------------------------------------------------------- A taky si dej pozor na citaci posledního příspěvku. Moderátor
Duben 16, 20178 r Taky jsem řešil něco podobného , jen spodní mez nedosažena , klasika jako když máte vadný podtlak. hadičky -zkontrolovány podtlakové hadičky OK -z kontrolováno banka na turbu podtlakovou pistolí OK -regulace nastavena na max tlak po startu OK -výfuk pruchozí OK -pal. filtr OK -váha hodnoty neměla protože to nemělo tlak plnění ani půchod vzduchu to mi nic neřeklo směrodatnýho... -vzduch. filtr Ok -vyzkoušena jiná rozvodná podtlaková jednotka OK (auto stále neplní ) někdo přede mnou mu vyměnil snímač tlaku (neoriginal) psalo to na diag v angličtině (přeloženo že jde o snímač tlaku ) tak jsem ho neřešil, tak turbo ven a podívat se dovnitř , po demontáži turba a rozebráni turbo pěkné čisté bez karbonu lopatky nastavení fungovali dobře tak jsem preventivně vyčistil a složil , po složení do auta stále nejelo a psalo známou hlašku spodní mez nedosažena znova diag a zkoumání bloků to už jsem se zaměřil i na neorig. čidlo snímače tlaku křivka lehce kolísala , objednáno orig. čidlo že by mohlo být ono...po montáži origo to haprovalo ještě víc , a do paměti se zapsalo snímač tlaku přerušení na kostru , a bylo jasno -nataženy nové dráty od snímače do ř.j. motoru a auto jede.... jednalo se o passat B6 2006 1,9 TDi BXE najeto 280 tis km a to turbo bylo v top stavu bez vůli zanešení karbonu a neosekaných lopatek.
Červenec 1, 20178 r Zdravím, můj otec má octavii II 1.9 tdi BXE 2006 a už asi rok s ní máme stále problémy, auto ,když je vlhko nebo se často startuje, spadne do nouzového režimu hned při startování (závada emise do dílny se neobjeví nebo jenom občas). Přes zimu bylo auto v garáži tak nebyl problém, ale jakmile se nechalo auto přes noc stát venku tak ráno nastal právě tento problém anebo když se s autem často startovalo (např. popojíždění z obchodu do obchodu) tak to samé. Měli jsme to ve všemožných servisech, turbo je prý v pořádku(nevím jestli se na něho dívali pořádně), váha vzduchu také, podtlaková hadička u turba byla měněna. Když se objeví závada, VAG píše snímač nadmořské výšky - špatné hodnoty. Dneska se dívalo na kabeláž vedoucí od tohoto snímače a kabely byli v pořádku. EGR byl čištěný. Motor, když je v tomto nouzovém režimu, tak docela hučí. Poslední týden závada emise do dílny svítí pořád. Prosím o nějakou radu, jestli už se s tímhle někdo setkal, nám už došli nápady.
Červenec 22, 20196 r Zdravím, niekto poradiť čo by mohlo byť zlé, octavia strati výkon po naštartovani je zase na chvílu všetko ok, Chybové kódy: SAE P0234 :30 Regulace plníciho tlaku regulační mez prekročená Lamp OFF sporadická závada Stav závady: 30 Priorita: 0 Sporadická / Trvala, počet: 1 Počet cyklú:255 Čas:0 Rýchlosť: 109,00 km/h Zatiženi motoru: 69,02% Napetí:14,44V Stav spínaču: 00001000 bin Absolutní tlak: 1968,60 mbar Absolutní tlak: 2386?80 mbar Úhel zapalovaní:-1,50 o
Prosinec 17, 20195 r Ahoj, posledni měsíc mě začalo auto padat do nouzaku (BXE)250tkm ,projev -v tahu nepravidelne nad 3000-3500ot vyhodí nouzak, turbo houka jak meluzina, nastartuju a vše ok , co auto mam turbo trochu houkalo , ale poslední měsíc se me zda, že se zvukovy projev zhoršíl ( někdy více houka) , na regulaci byla vypadla segrovka a koleno do EGR chladiče bylo praskle. To jsem opravil, ale zlepšení ( krom odstranení netěsnosti nenastalo. Nekdy pri tahu je slyšet jakoby cinkaní lopatek. Mam možnost si mezi svatky vyměnit turbo za slušný peníz a asi do toho pujdu, už jen kvuli tomu houkaní. Na diagnostiku bych se jinak k nekomu dostal až za dlouho a je potřeba jezdit. Naprosto chapu že bez kvalitniho zdiagnostikování je to vystřel do tmy. Doporučovaly by jste ze zkušenosti čekat na diagnostiku?
Červen 2, 20205 r Zdravím vás. Mám problém a snad mi poradíte. Mám OII 1.9tdi PD 77kw ,2005. Před 2dny jsem se rozjížděl jako ostatně vždy a dám dvojku,2000 ot a najednou z pravé části zepředu slyším něco jakoby unikat,pak zvuk ,prirovnejme k vysavači a ztráta výkonu,nikde žádnej dým ,žádná rána ,ani se nevypl motor. Ať slapu na plyn jak chci,nad 2500 ot se nedostanu, na neutrál výtočím i na 4000. Auto zřejmě v nouzaku,ale ani po zhasnutí motoru a nastartování pořád vše při starém,netáhne a za jízdy nepřesáhne 2500, všechny hadice od turba v pořádku, váha vzduchu taky,aspoň po odpojení se nic nemění . ERG funguje. Když výtočím motor černý dým z výfuku. Ale nic hroznyho,vidavam i daleko horší dýmovnice. Nikde nic neboucha ,nesyci. Že by odešlo turbo? Nicméně mi nesedí příznaky. Edit Taky jsem si všiml ,že když seslapnu plyn na neutrál ,tak se ta vrchní hadice u turba smršti,po sundání te hadice ,nahoře saje a dole se nic neděje. Proto asi ten podtlak. Diagnostika nic nehlásí. Ztrátu oleje nepozoruju. Edit Toto jsem objevil ,hadice plnícího vzduchu do IC Upraveno Červen 2, 20205 r od Sonsamuelson
Říjen 18, 20204 r Zdravím mám problém mám škoda Octavie 2 1.9 tdi 77kw je o to že jsem nedávno nechal udělat Chip ale ještě před ním mi auto začalo padat do nouzaku nějak ve 140 a po chipu mi padá i v 90 kor když mám stejné otáčky pak zapnu vypnu klíček a pohodě na nakou chvilku přijede kopec a to samé čím myslíte že by to mohlo být mě napadá regulace turba či turbo a nebo egr ventil může mi prosím někdo poradit děkuju. Upraveno Říjen 18, 20204 r od Matroš12
Prosinec 15, 20204 r Dobry den Mám Octavii 2, 1.9tdi 2006 rok, 77kw. Auto mi nechce tahat jak by mělo padne do nouzaku při vetcuch otáčkách, repas turba bylo udělané tak jsem to reklamoval nastavili mi to jak má tlaky atd seřidili, nic nepomohlo auto pořád stejně jede můžete poradit. Váha vzduchu to nebude to by mě kolisali otáčky. Hadičky v pořádku. Kontrolka ukazuje motor. Dekuji. Luboš
Prosinec 15, 20204 r Co rika diagnostika? Pokud sviti kontrolka motoru, tak na diagnostice musi byt nejaka chyba.
Leden 6, 20232 r Ahoj, mám 1.9 tdi 77kw BXE. Na 1,2,3 rychlost točí motor 4500ot. Krásně táhne. Na 4ku už je to zrychlování horší, k omezovači se v podstatě nedostanu v rozumné době. Na 5ku jedu 150km/h cca 3000ot.,přijde kopeček a auto začíná zpomalovat. Žádná chyba,žádný nouzák,žádný kouř. Egr čistý. Měl někdo podobný problém? Díky za případnou řadu. Jen doplním, že při odpojení hadičky ze zásobníku podtlaku regulace chodí v plném rozsahu. Upraveno Leden 7, 20232 r od 2607
Leden 8, 20232 r V 6. 1. 2023 na 18:30, 2607 napsal: Ahoj, mám 1.9 tdi 77kw BXE. Na 1,2,3 rychlost točí motor 4500ot. Krásně táhne. Na 4ku už je to zrychlování horší, k omezovači se v podstatě nedostanu v rozumné době. Na 5ku jedu 150km/h cca 3000ot.,přijde kopeček a auto začíná zpomalovat. Žádná chyba,žádný nouzák,žádný kouř. Egr čistý. Celkově vyšší spotreba o cca 0.7 litru. Měl někdo podobný problém? Díky za případnou radu. Jen doplním, že při odpojení hadičky ze zásobníku podtlaku, regulace turba chodí v plném rozsahu při ucpání a uvolnění konce hadičky.
Únor 19, 20232 r Ahoj. Chci se zeptat ohledně regulace turba 1.9 tdi 77kw BXE. Když pridavam na miste plyn, tak se tahlo na regulaci zvedne z dorazu tak o 1cm. Kdyz sundam hadičku ze zásobníku podtlaku a střídavě ji ucpavam, tak regulace chodí bez zadrhavani v plném rozsahu. Prijde mi, ze dráha táhla je větší, než při přidávání plynu. Je to normální? Dělá se základní nastaveni chodu regulace diagnostikou jako např EGR? Díky za info.
Březen 12, 20232 r Ahoj, vlastním Octavii 2 před FL, 1,9 tdi 77 kW, typ motoru BKC a poslední dobou při přidání plynu auto přestane táhnout a z výfuku začne černě kouřit, cca po třech vteřinách začne zase táhnout. Toto se děje cca po 150 km. Před dvěmi tisíci km jsem měnil vzduchový a palivový filtr a EGR ventil. Auto má nyní najeto cca 354 tisíc km. Turbo i vstřiky jsou původní. Přes diagnostiku jsem provedl log na čtvrtý stupeň viz níže. Níže jsem uvedl chybu z diagnostiky. Dokázal by mi někdo prosím říci, čím by to mohlo být? Děkuju 16683 - regulace plniciho tlaku P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno info o závadì: Otáèky: 2079 /min Kroutící moment: 190.3 Nm Rychlost: 53.0 km/h Výkon/klapka: 100.0 % Napìtí: 14.21 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2029.8 mbar Tlak: 1234.2 mbar LOG-01-003-010-011.CSV
Duben 3Dub 3 Dobrý večer, už cca pul roku řeším problém se svojí oktavii, našel jsem zde posty ale uz jsou par let stare, tak budu doufat že jeste v dnesni době to někdo bude vedet... po koupě svého prvního auta jsem se setkal s bouchnutím v cca 120km/h ( 2500 rpm ), hned poté auto padlo do nouzáku, nevím zda to mělo něco společného spolu ale vypadalo to tak :D, každopadně jsem zastavil a otočil klíčkem, nouzak se vypl a auto zase jelo, diag. píše že byla překročena horní mez plniciho tlaku, tzv. auto má tlačit 2.1 mbar a moje tlačí 2.5 mbar, vůbec nevím jak by se turbo mohlo porouchat tak aby tlačilo více než má, spíš by mi davalo smysl že by turbo tlačilo méně... po navstěvě servisu ( auto nebylo zavezeno mnou ) byla vyměněna váha vzduchu, absolutně mi nedochází co stím má společného váha vzduchu, po druhé navstěvě mi bylo řečeno že turbo na repas, vedel jsem že bude určitě i jiný způsob, změnil jsem mechanika a hned jsme se pustili do premyšlení, vyměnili jsme blok mag. ventilu, stále samý problém, tak mi tedy taky navrhl repas turba, ale četl jsem že mam kouknout na baňku pod turbem, nekdo dokonce i psal že měl zadrene lopatky, nevím jak dál... děkuji za každou radu (EDIT: auto padá do nouzaku ve 120 km/h, cca 2500 rpm, ale divné je že při pomalem zrychlovaní se klidně dostanu na 160 km/h, ale jakmile držím podlahu tak padne hned ve 120, a jeste je divné že občas po otočení tak se dostanu na 160km/h i s plnou podlahou... ) Jinak kdyžtak rok výroby je 2006, což znamena že turbo je dělané v italii či britanii, neni z rumunska. 2. turbo píská jak sanitka, ale dočetl jsem se že u PDček to je uplne normalní Škoda O2, 1.9 TDI, BXE, 299tis najezd, vyr: 06 Dodatek: dnes vyskočila z niceho nic kontrolka motoru "Emise do dílny"
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.