Přejít na obsah

Fabia 1,2 HTP nestartuje


M-a-r-e-k

Doporučené příspěvky

na segrinej fabke sa podobne spravalo vadne rele (resp. jeh patica), ktore zopina stavu do riadacej jednotky motora. proste ochveje sa ide, ochveje sa - nejde. cislo toho rele se nepamatam, ale je to stvorkontaktove rele ( 2 vyvody spinacia,cievka, 2 vyvody su spinane). schovane je v palubke za spinacom svetiel. VAG vtedy vyhadzoval chybu v zmysle "vypadok napajania riadiacej jednotky motora - sporadicky", alebo take nieco.

Ty nemas na VAG ziadne chyby?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobry den..

Mam dotaz ohledne startovani. Je to Fabie 1.2 HTP 40kW rv 2003 najeto 60tis.

Svicky vymenene i po svickach ktere meli najeto cca 4000km a byly koncernove.

olej taktez menen pred 4000km avsak 2 roky stary... Baterie je nova a nabita.

Tak a ted k problemu. Minuly mesim jsem byl nucen nechat vymenit a navarit novy

vlnovec neb se propalil. Uz predtim mi semtam svitila zluta kontrolka motoru.

Semtam mel problem motor napoprve nastartovat kdyz byl studeny.

Nyni po navareni noveho vlnovce a vymene svicek kontrolka sviti porad a motor

za studena naskakuje klidne az na popate nastartovani. Paradox je ze kdyz auto

nechate dve hodiny odstat tak tento problem neni ale cca po dvou dnech stani

se problem opet opakuje. Motor se chova tak ze otocim klickem pockam az cvakne

sani (myslim ze je to sani) a pak dotocim klickem... Motor naskoci dvakrat zabrbla

a pak chcipne... Tohle se opakuje dokud si to nerozmysli a naskoci. Jak jsem psal

posledni extrem byl napopate.

kluci nevite kde by mohl byt zakopany krecek?

Diky VoDa

P.S. Do tohoto motoru se leje olej specifikace 5w40 ale chci se jeste optat kolik je ho potreba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj...

Dekuji za bleskurychlou radu...

Jo na VAGu to mel bohuzel nevim co tam bylo za chybu, ale zjistim...

Podpaleny ventily znamena co? Zni to dost desive :) cena cca? :D

Ja si myslel ze jsou to tri litry ale nebyl jsem si jistej.. taktez dekuji...

Moc moc dik VoDa

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no modli se aby to ty ventily nebyly, pokud si dáš do vyhledávání "podpálené ventily" najde ti to spoustu témat, nejdelší je asi toto , takže si to pročti a hned budeš vědět o co jde (jestli si vzpomínám jsou tam i fotky, jak ty "kvetoucí" ventily vypadají)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle toho jak to popisuješ, tak bych nejdříve zkusil vyjezdit celou nádrž a natankovat nový benzín - pokud tam máš benzín trochu déle, může to způsobovat problémy při studeném startu

ale spíš to vidím na podpálené ventily, hlavně kvůli tomu vlnovci. Zajeď od servisu a nech si změřit tlaky ve válcích, budeš mít jistotu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci...

Diky za rady jeste jsem tam nebyl neb jsem busy... Kazdopadne vcera jsem startoval a pri ctvrtem pokudu se mi jeste rozsvitila cervena konyvka (myslim ze je to mazani)

a piplo to... Pri dalsim uz zase nesvitila... :( Jaj to jsou veci....

Diky za Vas cas kluci

VoDa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj všichni, moc prosím o radu. Mám Fabii 1,2 HTP, 47 kw, r.v. 2006 a mám podobný problém jako VoDa.....auto mi čas od času (fakt nepravidelně) nestartuje, nebo respektive nastartuje na potřetí nebo i více. V posledních dnech bohužel prakticky dost často. Baterka točí a nic. Dělá to vždy, když auto stojí přes noc či déle. Venkovní teplota nehraje roli. Když už ujedu pár metrů a vypnu motor, tak pak už nastartuje úplně v poho jako nic. Tlak na válcích je o.k.. A jako psal VoDa se mi při startování párkrát rozsvítila červená kontrolka mazání.....na počítači se nezobrazila žádná chyba. Moc prosím o radu. Lukáš Rozsíval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepises kdy jsi menil svicky, filtry atp. Takze musis jit postupne, klidne to muze delat ucpany palivovy filtr, spatne svicky, klapka....

Jestli ti pri startovani probliklo mazani, tak by se nemelo nic dit, bo motor nemel potrebny tlak kdyz jsi ho roztacel pres starter a proto to asi vyhodnotilo ze je slaby tlak mazani a kontrolka si blikla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mne sa stava ze tiez obxcas nestartuje-1,2-47kw.03 115tis.km

a v tento dany moment vobec,,vycital som tieto zavady

5 Nalezeny chyby:

16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal

P0116 - 35-10 - - - Sporadicky

16648 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) Zkrat ke kostre

P0264 - 35-00 - -

16651 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) Zkrat ke kostre

P0267 - 35-00 - -

16645 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) Zkrat ke kostre

P0261 - 35-00 - -

18045 - Pohon datove sbernice Chybi odezva elektronickeho central.elektrickeho rozvodu

P1637 - 35-10 - - - Sporadicky

pred mesiacom mi ukazovalo palivove rele skat na kostru-vymenil som ju ..a auto slapalo.teraz mi stoji tyzden a nic.vcera sa mi podarilo nastartovat ale po pol minute chciplo.baterka drzi stale na 12,86V.iskru dava len nestrieka benzin,,cerpadlo ho ale natlaci.

na jednotke airbagu som nacital viacero chyb data o nehode skrat a podobne veci.

RJ airbagu by som chcel odpojit(nakodovat bez bagu ide to?)len ju neviem najst.stredovy panel mam prec a nikde nic --dal som aj ovladace topenia prec a nic su tam len prieduchy na topenie.

poradi mi niekto?

alebo

VYZERA TO NA TEN KABELOVY ZVAZEK?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

lukyrozsi: Ak su sviecky a filtre vymenene tak na 90% budete mat vadne cidlo chladiacej kvapaliny (cca 14-18€ podla vyrobcu) Na vagu nemusi ukazovat ziadnu chybu aj ked je uz vadne.

Podpalene ventily - ak meriate kompresiu vo valcoch beznym sposobom, nemusite ziadny problem identifikovat. Meranie kompresie pri otackach startera totiz ukaze normalne hodnoty. Pri takto nizkych otackach sa vibrujuci ventil bez problemov stihne zatvorit a vsetko sa tvari normalne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal bych to na VAG a zkusil zda nedochází k vynechávání zážehu v některém válci.S tím startováním jsem měl něco podobného a byla to odcházející cívka na 1.válci.Když jsem na několikátý pokus nastartoval,tak už šel motor normálně,ale byl kolísavý volnoběh.Po výměně cívky OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

zdravim. vcera sem nastartoval a vyjel z garaze bez problemu. Po 5hodinach sem chtel zajet zpet ale uz sem nenastartoval. pri startovani to chytne a hned chcipne,pri startovani s plynem to prska a jakoby strili. zkousel sem jiny svicky,promeril sem civky i prehazel.podle diagnostiky nechyta prvni valec ale uz me nenapada cim by to mohlo. fabia 1.2htp 47kw najeto 80tisic.pls pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...