slant Vloženo 3. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2011 na segrinej fabke sa podobne spravalo vadne rele (resp. jeh patica), ktore zopina stavu do riadacej jednotky motora. proste ochveje sa ide, ochveje sa - nejde. cislo toho rele se nepamatam, ale je to stvorkontaktove rele ( 2 vyvody spinacia,cievka, 2 vyvody su spinane). schovane je v palubke za spinacom svetiel. VAG vtedy vyhadzoval chybu v zmysle "vypadok napajania riadiacej jednotky motora - sporadicky", alebo take nieco. Ty nemas na VAG ziadne chyby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoDa Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 Dobry den.. Mam dotaz ohledne startovani. Je to Fabie 1.2 HTP 40kW rv 2003 najeto 60tis. Svicky vymenene i po svickach ktere meli najeto cca 4000km a byly koncernove. olej taktez menen pred 4000km avsak 2 roky stary... Baterie je nova a nabita. Tak a ted k problemu. Minuly mesim jsem byl nucen nechat vymenit a navarit novy vlnovec neb se propalil. Uz predtim mi semtam svitila zluta kontrolka motoru. Semtam mel problem motor napoprve nastartovat kdyz byl studeny. Nyni po navareni noveho vlnovce a vymene svicek kontrolka sviti porad a motor za studena naskakuje klidne az na popate nastartovani. Paradox je ze kdyz auto nechate dve hodiny odstat tak tento problem neni ale cca po dvou dnech stani se problem opet opakuje. Motor se chova tak ze otocim klickem pockam az cvakne sani (myslim ze je to sani) a pak dotocim klickem... Motor naskoci dvakrat zabrbla a pak chcipne... Tohle se opakuje dokud si to nerozmysli a naskoci. Jak jsem psal posledni extrem byl napopate. kluci nevite kde by mohl byt zakopany krecek? Diky VoDa P.S. Do tohoto motoru se leje olej specifikace 5w40 ale chci se jeste optat kolik je ho potreba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 když svítí check, co je zapsané v paměti závad? možné příčiny: vadné teplotní čidlo - výměna podpálené ventily - kontrola kompresních tlaků oleje ti budou stačit 3 litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoDa Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 (editace) Ahoj... Dekuji za bleskurychlou radu... Jo na VAGu to mel bohuzel nevim co tam bylo za chybu, ale zjistim... Podpaleny ventily znamena co? Zni to dost desive cena cca? Ja si myslel ze jsou to tri litry ale nebyl jsem si jistej.. taktez dekuji... Moc moc dik VoDa Editováno: 12. Říjen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 no modli se aby to ty ventily nebyly, pokud si dáš do vyhledávání "podpálené ventily" najde ti to spoustu témat, nejdelší je asi toto , takže si to pročti a hned budeš vědět o co jde (jestli si vzpomínám jsou tam i fotky, jak ty "kvetoucí" ventily vypadají) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 podle toho jak to popisuješ, tak bych nejdříve zkusil vyjezdit celou nádrž a natankovat nový benzín - pokud tam máš benzín trochu déle, může to způsobovat problémy při studeném startu ale spíš to vidím na podpálené ventily, hlavně kvůli tomu vlnovci. Zajeď od servisu a nech si změřit tlaky ve válcích, budeš mít jistotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škoda-autodiely Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 přesne tak, začít měřením tlaků vé válcích .. bohužel na 90% nebudou v pořádku... napiš pak hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoDa Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Ahoj kluci... Diky za rady jeste jsem tam nebyl neb jsem busy... Kazdopadne vcera jsem startoval a pri ctvrtem pokudu se mi jeste rozsvitila cervena konyvka (myslim ze je to mazani) a piplo to... Pri dalsim uz zase nesvitila... Jaj to jsou veci.... Diky za Vas cas kluci VoDa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyrozsi Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Ahoj všichni, moc prosím o radu. Mám Fabii 1,2 HTP, 47 kw, r.v. 2006 a mám podobný problém jako VoDa.....auto mi čas od času (fakt nepravidelně) nestartuje, nebo respektive nastartuje na potřetí nebo i více. V posledních dnech bohužel prakticky dost často. Baterka točí a nic. Dělá to vždy, když auto stojí přes noc či déle. Venkovní teplota nehraje roli. Když už ujedu pár metrů a vypnu motor, tak pak už nastartuje úplně v poho jako nic. Tlak na válcích je o.k.. A jako psal VoDa se mi při startování párkrát rozsvítila červená kontrolka mazání.....na počítači se nezobrazila žádná chyba. Moc prosím o radu. Lukáš Rozsíval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Nepises kdy jsi menil svicky, filtry atp. Takze musis jit postupne, klidne to muze delat ucpany palivovy filtr, spatne svicky, klapka.... Jestli ti pri startovani probliklo mazani, tak by se nemelo nic dit, bo motor nemel potrebny tlak kdyz jsi ho roztacel pres starter a proto to asi vyhodnotilo ze je slaby tlak mazani a kontrolka si blikla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyrozsi Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Svíčky, filtry, olej jsem měnil minulý rok v létě a už tenkrát to sem tam udělalo. Ale jen sporadicky. Teď už při každém druhém startování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyrozsi Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Včera jsem byl za jedním známým a ten mi poradil, že by to mohlo být špatným palivovým filtrem. Ještě tam mám originál.....tak to asi zkusím a uvidíme. dám pak vědět. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamenekroman Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 mne sa stava ze tiez obxcas nestartuje-1,2-47kw.03 115tis.km a v tento dany moment vobec,,vycital som tieto zavady 5 Nalezeny chyby: 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadicky 16648 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) Zkrat ke kostre P0264 - 35-00 - - 16651 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) Zkrat ke kostre P0267 - 35-00 - - 16645 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) Zkrat ke kostre P0261 - 35-00 - - 18045 - Pohon datove sbernice Chybi odezva elektronickeho central.elektrickeho rozvodu P1637 - 35-10 - - - Sporadicky pred mesiacom mi ukazovalo palivove rele skat na kostru-vymenil som ju ..a auto slapalo.teraz mi stoji tyzden a nic.vcera sa mi podarilo nastartovat ale po pol minute chciplo.baterka drzi stale na 12,86V.iskru dava len nestrieka benzin,,cerpadlo ho ale natlaci. na jednotke airbagu som nacital viacero chyb data o nehode skrat a podobne veci. RJ airbagu by som chcel odpojit(nakodovat bez bagu ide to?)len ju neviem najst.stredovy panel mam prec a nikde nic --dal som aj ovladace topenia prec a nic su tam len prieduchy na topenie. poradi mi niekto? alebo VYZERA TO NA TEN KABELOVY ZVAZEK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiffelPP Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 mne pri zlych startoch , VAG neukazoval vobec nic, ziadnu chybu, vycistil som skrtiacu klapku - nepomohlo, potom som menil sviecky - pomohlo na tyzden, nakoniec som vymenil to cidlo (cca 18€) a je po probleme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiffelPP Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 lukyrozsi: Ak su sviecky a filtre vymenene tak na 90% budete mat vadne cidlo chladiacej kvapaliny (cca 14-18€ podla vyrobcu) Na vagu nemusi ukazovat ziadnu chybu aj ked je uz vadne. Podpalene ventily - ak meriate kompresiu vo valcoch beznym sposobom, nemusite ziadny problem identifikovat. Meranie kompresie pri otackach startera totiz ukaze normalne hodnoty. Pri takto nizkych otackach sa vibrujuci ventil bez problemov stihne zatvorit a vsetko sa tvari normalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Dal bych to na VAG a zkusil zda nedochází k vynechávání zážehu v některém válci.S tím startováním jsem měl něco podobného a byla to odcházející cívka na 1.válci.Když jsem na několikátý pokus nastartoval,tak už šel motor normálně,ale byl kolísavý volnoběh.Po výměně cívky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 zdravim. vcera sem nastartoval a vyjel z garaze bez problemu. Po 5hodinach sem chtel zajet zpet ale uz sem nenastartoval. pri startovani to chytne a hned chcipne,pri startovani s plynem to prska a jakoby strili. zkousel sem jiny svicky,promeril sem civky i prehazel.podle diagnostiky nechyta prvni valec ale uz me nenapada cim by to mohlo. fabia 1.2htp 47kw najeto 80tisic.pls pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 skús počítať tady: http://forum.skodahome.cz/topic/115441-fabia-12htp-47kw-nestartuje/page__fromsearch__1 http://forum.skodahome.cz/topic/35136-htp-rozvodovy-retez/page__st__75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 tlaky ve valcich v poho(14,14,13),civky dobry. svicky vyzkouseny troje.striky dobry.ale porad nechyta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 A co rele palivového čerpadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 to by diagnostika ukazala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Nechci tě strašit,ale nemáš to skočený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 zniceho nic?po ujeti dvou metru aby to skocilo.jediny co vag hlasi tak vynechani zazehu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Pokiaĺ sa da udržať motor v chode,tak VAG vie ukázať či rozvody su Ok(tzn.poloha kľuky voči vačke).zvoliš RJ- 01(motor),nastaviš skupina 12 a v meraných hodnotách,v stĺpci. 3 ma byť hodnota 85-91. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 motor se dal udrzet v chodu pomoci plynu ale hrozne to strilelo.dneska mi to znamej odtahl do servisu tak se uvidi co tomu je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.