Publikováno Prosinec 27, 201113 r Zdravim, dnes som nenastartoval motor ,po otoceni klucu je pocut cerpadlo ako vzdy,pri pokuse o start motor pretaca ale nechce chytit..... Baterka je menena pred rokom,starter to asi nebude ked motor pretaca.Sviecky menene tiez. Iba ak tak zapalovacie cievky,rele cerpadla alebo senzor teploty. Co si o tom myslite? najazdene mam 110000km,doteraz ziadne vaznejsie problemy neboli..... dik
Prosinec 27, 201113 r Nemáš někoho,kdo by ti to píchnul na VAG? Je to nejrychlejší cesta jak zjistit kde je problém. Máš 12 ventil,tak by to mohlo být i přeskočený / myslím tím rozvody /. Ale nechci strašit.
Prosinec 27, 201113 r Autor Vag mam,neviem ci je dostacujuci ci nemaju v servisoch lepsiu diagnostiku,ten co mam mi neukazoval ziadne chybne kody , no napojit to na software vag by bolo asi lepsie kedze ten moj je iba taky merak na citanie chybnych kodov vag...... dufam ze to nie je nic z rozvodmi,ak by to boli iba cievky tak super......
Prosinec 27, 201113 r Miro tu si môžeš niečo počítať...hlavne najprv čítaj ako zistíš či to je skočené,ale ako píše fabobo..na 99% ÁNO
Prosinec 27, 201113 r Autor No zistit ci je to skocene sa mi zda zlozite,aspon pre mna :-( uvidime co povedia v servise,.......
Prosinec 28, 201113 r Autor kamos sa na to pride pozriet cez vikend,inak rozmyslam ze to dam opravit a predam a kupim nieco zivsie......
Leden 2, 201213 r Autor zohnal som napinak na retaz, retaz by mala byt dozivotna nie? takze by mal stacit iba napinak na vymenu ....A tie vodiace listy sa tiez opotrebuju?,rozmyslam kupit cely komplet....retaz + napinak + listy. Ma to nejaky zmysel?
Leden 2, 201213 r Doporučuji koupit komplet.set. A řetěz přeskakuje hlavně proto,že byla krátká pravá vodící lišta - v opravárenském setu je proto již tato lišta prodloužená a taky napínák je inovovaný.
Leden 3, 201213 r Autor Komplet uz mam kupeny,niekde som tu cital ze treba kupit aj sadu srubov, ak sa nemylim tak to su tie na tom kryte motora na retaz, nie? alebo su to sruby na hlavu valcov ? mam v tom chaozzz Dufam ze netreba demontovat aj hlavu........
Leden 3, 201213 r NIE..hlavu demontovať nemusíš..z toho strach nemaj..kde si kupoval tú sadu??..môžeš dať link alebo foto??...ani v origo sade zo škodovky nie sú šróbky na predné víko motora (kryt rozvodov)...len tam sú 2 šróby na ozubené vačkové kolesá a tuším šrób na remenicu klukovky..
Leden 3, 201213 r Autor Sadu som kupil z europarts.com ,sme v anglicku tak neviem ci niekomu pomozem ....... sroby tam tiez neboli, iba odporucenie ich kupit, samozrejme ich nemaju na sklade,museli by sa objednavat, tak skusam hladat inde. Sada je znacky Febi bilstein ......
Leden 7, 201213 r Autor Sada uz je vymenena..... preskocila retaz na jednom z vackovych hriadelov. Znamy (mechanik) to spravil bez pouzitia toho nastavovaca vac. hriadelov. Neviem ako to spravil,ale asi sa to da.....:-) zajtra by uz malo byt auto !!!!!! menil som aj zap.cievky,ktore tiez odchadzaju ako som sa tu docital.....
Březen 4, 201213 r Moja síce štartuje ale aj tak si v poslednom čase všímam divné správanie pri štarte. Robí to len pri studenom motore - keď otočím klúčikom, tak sa mi zdá, že auto štartuje tak neochotne (napr. pri FAB/FEL MPi po otočení klúčika vyskočí pastorček na štartéri, štartér pekne vrtí ra-ta-ta-ta a celé to štartovanie vyzerá byť dynamickejšie, aj keď možno napr. štartér musí dlhšie točiť, než pri mojej HTP) tj zdá sa mi, že otáčky štartéra su celkom nízke, potom čo je najdivnejšie je, že otáčky motora napr skočia na cca 500 a potom asi po sekunde vyskočia na klasickú volnobežnú úroveň (900 až 1100ot, záleží od okolitej teploty). Vela krát je toto sprevádzané vibráciami do auta, ktoré trvajú pár sekúnd po štarte a zachrastením od rozvodov. Žeby sa len porúčal štartér alebo sa deje aj niečo s motorom?
Březen 20, 201312 r Občas se mi stane, že motor nenastartuje. Jen v tom cvakne a startér se neroztočí. Na druhý pokus nastartuje a vše je již v pořádku. Je jedno, jestli je to teplý či studený start. Baterie vyměněna - nepomohlo. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Najeto jen 30 tkm. Převážně městský provoz, takže startů bylo dost. Asi tedy startér. Měl někdo podobnou zkušenost? Díky.
Březen 20, 201312 r Cívka to nebude, když to cvakne, ale bude to stykač, kterým se má po vysunutí kotvy sepnout proud do starteru. Je součástí té vysouvací civky. Nevím jestli je to teď rozebiratelné, jestli jo, tak by stačilo očistit kontakty, případně je podložit, aby se přitlařovali větší silou. Obrátek starší typ http://www.mjauto.cz/alternator_starter.htm a samotná cívka http://www.autodilyhh.cz/spinac-starteru-fabia-1-4-55kw-bosch-001911287?brand=0
Březen 20, 201312 r Dík za rady. Pokud jsem to správně pochopil, jak cívka tak stykač jsou součástí startéru - řešením je tedy repase startéru.
Březen 20, 201312 r Stykač je součástí cívky. Jestli máš podobnou jako je na obrázku, tak stykač nejde rozebrat, víčko, pod kterým jsou kontakty, je pod zahnutým krajem pláště cívky. Mně se to rozebrat povedlo, ale je to takové buď a nebo. :-)
Březen 20, 201312 r Mohl i zustat viset uhlik nebu uz bude obrouseny komutator, rozebrat starter a budes vedet vic
Březen 21, 201312 r Moja síce štartuje ale aj tak si v poslednom čase všímam divné správanie pri štarte. Robí to len pri studenom motore - keď otočím klúčikom, tak sa mi zdá, že auto štartuje tak neochotne... Mám podobný problém. Když je pod nulou, tak se startéru už moc nechce. Minulou zimu trochu pomohlo rozebrání, očištění a prostříknutí kontaktů přívodních kabelů. Letos už je to bída. Myslíte, že má smysl řešit opravu, když nový startér na HTP stojí lehce přes 2000 Kč? Co jsem koukal na ceny dílů, tak se oprava asi moc nevyplatí. Upraveno Březen 21, 201312 r od rkonf
Březen 21, 201312 r Můj názor je,že se neoplatí generálkovat. Na HTP je jich dost a ceny určitě nižší než píšeš. Mrkni na inzeráty a kup z nízkým nájezdem km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.