Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já bych skusil vyměnit (od někoho si pujčit) baterku.Když píšeš že startér se 2x pokusí a pak přestane a rozsvítí se ti kontrolky,tak bych řekl že bude ko baterka. Jak jsi zjistil ty že je baterie dobrá?

Vloženo

Minimální práce - sundat svorky z baterie, očistit její vývody (kontaktní plochy), nasadit zpátky, dobře utáhnout. To samý na kostřicím pásu od motoru a převodovky. Baterku dát nabít, změřit napětí na baterii při stojícím motoru a po nastartování - měla by mít kolem 12,3V v klidu, 12,8 až 13,5 s motorem na volnoběh, 14,4 - 14,5V s motorem v točkách kolem 2500rpm. Teprve pak, když něco nebude jak má bejt, se pídit po výměně baterky.

Vloženo

Minimální práce - sundat svorky z baterie, očistit její vývody (kontaktní plochy), nasadit zpátky, dobře utáhnout. To samý na kostřicím pásu od motoru a převodovky. Baterku dát nabít, změřit napětí na baterii při stojícím motoru a po nastartování - měla by mít kolem 12,3V v klidu, 12,8 až 13,5 s motorem na volnoběh, 14,4 - 14,5V s motorem v točkách kolem 2500rpm. Teprve pak, když něco nebude jak má bejt, se pídit po výměně baterky.

Svíčky jsou nové. O baterii si myslím, že je v pořádku, protože světla normálně svítí, elektrika funguje. O víkendu na to mrknu a očistím ty kontakty.

Vloženo

Fabia 1,4 MPI, r. 2001. Najednou přestal fungovat posilovač řízení, auto stále jelo, ale po vypnutí zapalování už nešlo znovu nastartovat. Může to nějak souviset s posilovačem? Baterie v pořádku. Nějaké nápady?

Tak jsem přišel k autu, zkusil nastartovat a auto úplně bez problémů naskočilo a normálně jede. To je možná ještě horší než kdyby tam byla nějaká závada, kterou bych nechal opravit.

Vloženo

Tak ma napada, ze fabie mali problem s vlhkostou zvazku kablov co ide pri vodicovom tlmici smerom dovnutra. Ta handrova paska drzala vlhkost a casom sa "napila" aj izolacia vodicov...tak to pozri, a riesilo sa to uvolnenim tych kablov z tej izolacie...skus to skontrolovat...

Vloženo

Jj. A viem ze sa to prevantivne prerezavalo, aj ta plastova ochrana kablov a aj von sa to z nej davalo..

O tom problému vím a hned ze začátku, jak se o tom začalo mluvit, nám to autorizovaný servis při kontrole spravil.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Kup Valeo,... mohla to byt treba jen jedna z mala ale tesla mi po kratke chvili odesla ;) .... nastesti reklamace a koupil sem neco jinyho, nevim tedka copresne jestli valeo nebo origo ;)

Vloženo

Valeo je stejně spolehlivá značka jako třeba Bosch - akorát že v tuzemsku není tak známá, opakuju to podruhý. Je to prostě producent, kterej primárně dodává do jinejch zeměpisnejch končin - Jižní Afrika, Asie, Jižní Amerika - a tam zásobuje klidně i místní výrobní fabriky koncernu VW...

Vloženo

Ahojte, mám doma Fabiu 1.4 MPI rv. 2000 s LPG , a nechce naštartovať a ked zatočím kľúčom tak počujem také klepanie a ked chcem naštartovať tak mi ani za svet nenaštartuje a ked sa chytí tak hned aj zhasne. Práve som ho chcel zobrať do  servisu lenže takto ho asi len na traileri  a ten neviem ani za boha zohnať. Najlepšie je, že sme snim ešte išli nakupovať aj sme sa vrátili a potom už nechcel naštartovať a motor sa neskutočne trasie pri štartovaní ako keby chcelo vyskočiť. Mechanik mi povedal, že treba meniť  škrtiacu klapku a tiež mi nevynuloval servis hlášku ale asi nemôže robiť či ? Ale včera mi večer mi kamoš povedal nech ho skúsim odpojiť od batérie (ktorá je nová ) že možno naskočí ale moc tomu neverím. Sviečky boli menené v decembri a od vtedy bolo na aute max  300 km.  Vedeli by ste niečo poradiť ? 

Vloženo

zkoušel jsi nouzový start na LPG, teď v tom teple by to mělo jít bez problémů, aby jsi eliminoval problém s motorem, nebo jen problém s BA

 

skúšal som aj to v LPG tam mi to naskočilo len to vôbec netahalo, a LPG už v nádrži nemám len benzín a s tým ho nejde naštartovať vôbec a ukazovatku nádrže je na stvrti  a tiež viem že tam ma byť benzín lebo som pred dvoma tyždnami tankoval asi  15 litrov a od vtedy s nim bolo prejdene max  20 km nič viac. Čítal som tu príspevky aj že môže byť poistka palivového čerpadla vadna len na tej karticke je to celkom náročné nájsť kedže nemám  k nemu lengendu. 

Vloženo

a co VAG, nějaké chyby? Pokud to nemělo tendenci jet ani na LPG, tak to může být klidně i teplotní čidlo, že to nastaví špatně směs a proto se to dusí

Vloženo

hlavni co bych udelal tak to npichnul na diagnostiku ;) ta ti snad napise vice ;)

 

muze to byt pres zapalovaci listu, lambda sondu a nebo ti taky ani cerpadlo nemusi davat benzin ;)

je hodne veci a je potreba to vypozorovat co a jak funguje ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...