Přejít na obsah

Nestartuje


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Naše Fabia 1.4 MPi 44kW, v poslední době špatně startuje. Prvotní problém je hned při otáčení klíčem v zapalování pokud je motor teplý, nejde s ním otočit, musí se s ním párkrát jakoby "zamlýt", trochu silou pak zapalování povolí. Rozsvítí se kontrolky, motor chytne a pak hned chcípne. Rozsvítí se kontrolka imobilizéru (autíčko s klíčkem) a bliká. Při pokusu o nastartování motor točí, ale nechytne, kontrolka imobilizéru stále bliká. Benzín smrdí. Asi po 1-2 min. motor chytne. Za jízdy vše v pohodě (otáčky, plyn, volnoběh). Toto dělá i pokud auto stojí přes den na sluníčku a vevnitř se ohřeje. Ráno za vyloženě studenýho motoru a kabiny chytá normálně. Máte někdo podobné zkušenosti? Čidlo teploty je OK, hladina chlad. kapaliny taky. Svíčky budu teprve měnit, jsou tam cca. 40 tis. km, ale v těch to asi nebude. Mám tucha, že je to ve skříňce zapalování??? Najeto 125 tis. na VAG sem nebyl.

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není o spínací skříňce, ten problém je v zařízení, který se nachází U spínací skříňky - je to vlastně anténa, která zajišťuje komunikaci mezi rozpoznávacím zařízením, které umí blokovat nastartování motoru (imobilizér) a samotným identifikačním prvkem (čipem), který je umístěný v "držátku" klíče od auta. Když zastrčíš klíč do zámku, přiblížíš čip k té anténě, která je nalepená na zadní straně toho krycího plastu kolem samotné spínačky. Imobilizér, který je sám o sobě umístěný v "budících" palubní desky, pomocí této antény nejdřív "vybudí" čip v klíči a pak přijme i jeho odpověď - princip stejný jako i přístupových RFID čipů, karet atd. Pokud se kód z čipu v klíči shoduje s kódem uloženým v imobilizéru, immo dovolí nastartovat. Proto se musejí klíče po nějaké výměně "nakódovat" = imobilizéru se doslova musí říct, který klíč je "ten správný". A vůbec přitom nezáleží na mechanickém profilu klíče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím potrebujem radu .. Fabia mi nestartuje (1.4 mpi 50kw 2000) ked stojím cely den v praci alebo neje v garazi auto mi nenastartuje.. kontrolky pekne naskocia aj zhasnu ale akurat ked startujem pocujem iba take tuknutie a auto netočí .. bateriu mam novu, starter som vcera vymenil myslel som si ze je to ten pastorek a problem dalej pokracuje aj ked je nova bateria starter aj alternator je ok .. v čom moze byť chyba ? (nejde mi zadny ostrekovať moze to mat suvis ze mi niekam zateka ).. pred dvomi tyzdnami som vymenil aj snimač natočenia uhlu lebo servo mi neslo ...

 

prosím o radu nie o mudre hlašky :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podivej se na kabely ke starteru a altíku očistit, zemnící kabel očistit, pokud nejde zadní ostřikovač tak se podivej za vedle řídící jednotky v pravo jestli nemáš vypadlou hadičku. Je taky možný, ýe když jsi to zkoušel ostřikovat, tak ti voda stejkala na kabely pod baterkou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím, mám problém s fabii 1.4 mpi rv. 2000. Při startování se mi nerozsvítí kontrola elektroniky motoru a nenastartuje. Posledně po opakovaném točení naskočila. Ted uz ale vůbec. Poradte prosím

Editováno: , autor: pajkass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim,

 veľmi časťo sa mi stáva, že mi Fabia nechce naštarotvať resp. naštartuje ale až po dlhej dobe. Štartér točí, točí, točí, točí... a nič. Väčšinou potom chytí až na cca 15 otočenie kľúčikom. Dokonca sa niekedy stane ( nie vždy ), že žačne "pípať" kontrolka oleja ( olej menený ). Stáva sa to náhodne ( teplý motor, studený motor ). Niekedy chytí pekne na prvý raz, ale niekedy až tak dlho , že sa mi to vybilo aj baterku.

 Filtre vymené, aj sviečky,na VAGu nič.

 

 Ďakujem pekne za prípadné rady.

Roman

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Romane, ale napřed hledat jsi zapoměl? Vlákna sloučena. Tak si to tady prostuduj, třeba na něco přijdeš.
Další podobná vlákna:

http://forum.skodahome.cz/topic/21943-%C5%A1patn%C3%BD-tepl%C3%BD-start/?hl=nestartuje#entry418938
http://forum.skodahome.cz/topic/98238-studeny-start-skoda-fabia-14-mpi/?hl=nestartuje#entry1524097

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím mám jen rychlou otázku, zda nevíte co je vše třeba udělat.

 

Naboural sem lehce předek (airbagy venku.... ), a auto troubí a nestartuje. Chtěl jsem vědět zda je tam nějaká mechanická pojistka, nebo se to musí udělat přes diagnostiku. a ještě zda diagnostiku udělat před montáži nové poalub desky s airbagy nebo až potom aby mi ty nové znova nevystřelily. 

 

Dále kdyžtak jestli mi stačí koupit palub desku , airbag řidiče a spolujezdce, pásy nebo jestli je třeba měnit nějakou jednotku airbagu, pojistky nebo takové věci?

 

fabia 1.4 mpi, 50 kw, rv 2001

Editováno: , autor: Zotik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

da se pres tu diagnostiku obnovit i ta ridici jednotka airbagu nebo to musim vzit k nejakemu specialistovi na tyhle veci? Nevím totiž jestli ji mám vůbec vyndávat nebo ne. Případně jsem si sehnal ridici jednotku airbagu z jine fabie, ale ta mela 4 airbagy tak nevim jestli by to delalo problem kdyz mam v aute jenom 2. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ridici jednotku pytlu na prehrati musis nejspise vyndat, ale nevim jak to chodi, pak ji odvezt na prehrati a znova nainstalovat a rozfungovat ci nakodovat, je mozne ze to pujde i kdyz je jednotka v aute, ale je lepsi se na to optat ;)

 

 

co se tyce jednotky, pokud mas pro ctyri pytle, tak to urcite nepujde, je pravda ze je vice druhu jednotek, kde treba bocni airbagy jdou vypnout ale otazka aby to bylo kompatibilni prave s tvoji, vzdycky je lepsi kupovat stejnou ci podobnou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dobrý den, přečetl jsem tu spousty a spousty témat. Mam problém a prosím o pomoc. Mam Fabii 1.4mpi 44kw rok výroby 2001, koupil jsem ji před měsícem a po dvou dnech začala cukat, za studena i za tepla když proste rychle přidám plyn tak je větší odezva ale nepravidelný chod motoru. Bylo mi jasný, že investice do filtru atd. bude. Koupil jsem palivový, vzduchový, olejový filtr +olej. Všechno značky Bosch champion nebo Mann cukani se nejlepšího ba naopak, navíc jsem spočítal ze to má průměrnou spotřebu 9-10l/100km. Vyskočila chyba kontrola elektroniky motoru. U známého jsme to napichnuli na diagnostiku smazali staré chyby. Žádná změna, u auta se navíc projevilo nestartovani, jak kdy. Ale jen za studena (dva dny v kuse to jezdí jak nic ale pak se to rozhodne nestartovat třeba až na 15.pokus to nastartuje musím trosku držet otáčky u 1200 jinak to chcípne. Koupil jsem potom nové tříbodové svíčky brisk ultra. Žádná změna. Kontroloval jsem hadičky hadice na přívod vzduchu klapku, vše čistý. Může mi prosím vás někdo poradit, vůbec si nevím rady a jsem z toho auta už nešťastnej. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dvou dnech, po koupi ,tak to bych tomu prodejci šel poděkovat. To ale asi slyšet nechceš.  Koukni na palivový filtr, a nech si někde změřit tlak paliva, může odcházet čerpadlo, může být jiný filtr, jsou na různé 3+4bar-tlaky.

Odpoj lambda sondu a zkus chvíli jezdit bez

vyčištění reset -klapky přes VAG

na Vagu zjistit skutečné !!! hodnoty šnímače teploty chl. kapaliny G62 a snímače teploty nasávaného vzduchu tuším G71+G42? které posílají do řj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alma: ............. coze ? :D to nemyslis vazne, vid ? :D

 

 

 

K3dluben: ..........udelej prosim sreen obrazovky s nactenyma chybama ve vagu ;)  ..... + jak ti psal COMBI .... vymen cidlo teploty chladici kapaliny, je to otazka 90 kc ... pokud i to nepomuze, pak bych se zkusil zamerit na lambdu, ta totiz dost podstatne ovlivnuje chod motoru,.. kdyz je motor studeny, tak je jasny ze to pojede, protoze lambda regulace jeste nefunguje, musi se nejdriv prohrat. Jak rikam, chtelo by to videt, co to psalo na VAGu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak jsem nepobral co se vám nelíbí.

 

jestli to, že jste radili podobně jako já nebo podle vás já , tak se podívejte na čas příspěvku. Je skoro stejný jako máte vy. Já když začal plodit první příspěvěk, tak od vás tu nic ještě nebylo a vlákno bylo prázdné, než jsem ho sesmolil (jelikož jsem prováděl ještě další aktivity) tak jste zatím přispěli i vy, což já však v době odeslání nevidím. Tak tak asi.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Screen už nemůžu udělat, ten známej co mi dělal diagnostiku tak je na dovoleny ale byla tam hláška jakože málo obohacena směs nebo tak nějak. On smazal všechny závady a už se to neobjevilo. Určitě si teda koupím to čidlo chladici kapaliny, jestli je to takhle levný tak to určitě vyzkouším ale nevím nebo si nejsem jisty jestli to má 2 nebo jednu lambdu, popř. existuje nějaký způsob jak vyzkoušet její funkčnost bez diagnostiky? Diky moc(zítra se do auta pustím) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...