Přejít na obsah

Spadlý spojkový pedál


octaviatdi

Doporučené příspěvky

Ty jo, tak teď jsem z toho jalový..mám teda čekat další problém? Hlavní spojkový válec je vyměněn a pedál chodí krásně..jako když jsem auto kupoval..je sice pravda, že čekám, kdy mi klekne setrvák se spojkou, ale to s tím snad nesouvisí, ne?

EDIT:

Ještě podotknu, že setrvák už jde slyšet, ale se spojkou nemám problém..zatím :kol-28:

Editováno: , autor: Wojnar
Já podotknu: Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vracím se k mému staronovému problému s pedálem..jak jsem již psal, HSV byl vyměněn a pedál šlapal skvěle..k mé smůle jen asi 2 týdny..po této době opět to samé v bleděmodrém :-( zase se zadrhává a nepomohlo ani prostříkání WDčkem..prostě přes půlku chodí jakoby přidřeně..zajímavé, že to dělá až potom, co se auto (motor) zahřeje na provozní teplotu..jak je to studené, chodí jak má..může to být pracovním válcem?Nebo původní spojkou?Má najeto 240tis. ale funguje normálně jak má :-/ ovzdušněné to je..já už si s tím fakt nevím rady..jezdit s tím po zahřátí je fakt děs...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže se vracím s aktualizacemi k mému problému...HSV pod pedálem byl vyměněný, spojka znovu odvzdušněna a problém bohužel přetrvává. V městském provozu se vše chová bez problému, ale tak jsem to zkusil protáhnout po dálnici a po nějakých 70km, když jsem zkusil sešlápnout spojkový pedál, tak zůstal na podlaze. Takže tímto válcem to není.

Teď přijde asi na řadu výměna druhého spojkového válce...pokus/omyl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš si myslím, že to bude spojka..zahřeje se, nějak se zvlní či co a přestane vypínat..už se s tím pomalu smiřuju..na jaře jsem stejně v plánu měnit komplet spojku+setrvačník, takže tohle jen potvrzuje, že je to opravdu nutné..no co, snad už pak bude pokoj..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V případě uvedené závady, vždy zkontrolovat axiální vůli klikového hřídel než přistoupíte k výměně hlavního nebo pracovního válce spojky. Nezapomeňte vždy také zkontorlovat zda vedení spojky (trubička + hadička) je vždy od hlavního válce spojky ve spádu k pracovnímu válci spojky a zda je pevně usazena v držáku na převodovce.

Kontrola axiální vůle hřídele převodovky.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám obdobný problém,jen se spojka propadá když je motor studenej a při chladným počasí.Po zahřátí problém přestane.dneska jsem nastartoval ujel sto metrů a na první křižovatce jsem nemoh zařadit.pedál se propadne a když zabírá tak pouze od spodu a to jsou slišet zuby.

Co stojí výměna HSV. diky David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Ahoj,

mám OII 1,9 TDi, zakoupil jsem ji cca leden 2012, měl jsem stejný problém, nic to nedělalo po zakoupení, poté jsem jel rychlejší jízdu cca 50 km a nastal problém pedál dole, jako když je zavzdušněná spojka, jsem domácí kutil tak jsem si ji odvzdušnil a trochu lepší, ale problém stále přetrvával, tak jsem se rozhodl pozepta počíst atd, nikdo se najednou s takovou závadounesetkal, žádný můj známý mechanik ani nikdo v okolí, tak jsem začal laborovat, rozhodl jsem se vyměnit buď HSV ( hlavní spojkový válec ) nebo PSV ( pomocný spojkový válec ), čím začít, to byla moje otázka, když nepomohlo odvzdušnění tak jsem se rozhodl zvětšit tlak tím že tedy HSV, ten jsem vyměnil, trochu pakárna, ale proč bych to dával do servisu, vyměněno a asi 150km ok, ale potom zase to začlo, pedál na podlaze a nešlo zařadit až po namačkání, jako když se odvzdušňuje, můžu vám říct že za jízdy oddělat pedál z podlahy to je pakárna, ale jde to najel jsem takhle asi 1000km, projevovalo se to při rychlé jízdě a nebo delší jízdě, protočení do vysokých otaček a potom to nešlo dát na vyšší rychlostní stupeň, ale to odbočuji, tak jsem se rozhodl že vyměním PSV, oddělal jsem ho a ten je z nějakého druhu plastu a zakoupil jsem si za cca 1000kč od známého asi repliku, ale kupodivu byl z železa, od té doby mám pokoj, nechci to zakřiknout, ale ten plastový váleček je asi bolest celého problému, neměla by se aumobilka zamyslet nad tím, že plast asi k teplému motoru nepatří? Jinak si já myslím, že je chycené trochu ložisko u spojky a asi se ohřívá rychleji a ten plast to asi nevydrží a malinko se roztáhne, nebo při vyšších otáčkách a dojde k poškození gumičky v PSV a jeví se to jako stále zavzdušněné, ale to je můj zážitek se spojkou, tak jsem vám ho chtěl zdělit, jinak mám teď cca 5000km od té výměny PSV a dobré, jede to jako OII 1,9 turbo 77KW konečně, jinak těch závad blbostí jsem měl taky více ( svícení chladící kapaliny oprava vyčištění kartáčkem na zuby čidlo, vypnutí turba při předjíždění oprava jen promačkat membránu a od té doby pokoj ) atd, al eod toho je tady SUPER server ŠKODA, jsem rád že se každý s něčím vyzpovídá a véme toho zase o trochu víc, tak zdar Octaviím obvzlášť, Karel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

ahojte, mam tento isty problem. stava sa mi ze pedal mi nevyskoci po stlaceni ale ostane dole, potom do neho musim zospodu tuknut spickou nohy a vtedy vyskoci. V lete ked je vonku teplo tak mi spojkovy pedal aj dost vrzga. Myslite ze to moze byt ten isty problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 roky později...
V 28. 11. 2011 at 20:03, bomi napsal:

Takže se vracím s aktualizacemi k mému problému...HSV pod pedálem byl vyměněný, spojka znovu odvzdušněna a problém bohužel přetrvává. V městském provozu se vše chová bez problému, ale tak jsem to zkusil protáhnout po dálnici a po nějakých 70km, když jsem zkusil sešlápnout spojkový pedál, tak zůstal na podlaze. Takže tímto válcem to není.

Teď přijde asi na řadu výměna druhého spojkového válce...pokus/omyl.

Ahoj, podařilo se Vám to opravit?? Mám stejný problém.... V klidu spojka chodí krásně, ale při vetší rychlosti a asi i při vyšších otáčkách se spojka jako by zavzdušní a pedál chodí až skoro u podlahy. Zastavíš, našlapeš a zase chodí krásně... Odvzdušněný to je přes podtlak bez bublinky... Hlavní válec je nový SACHS, tak babo raď.... Petr

Editováno: , autor: PetrFabia
korekce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mám podobný problém. Pedál spojky spadne po delší odstávce auta, při každodenním používání nejsou potíže tak výrazné. Zatím mi vždycky pomáhá špičkou boty pedál zvednout do horní úvratě a vše zase na nějakou dobu funguje. Osobně se mi jeví, jako kdyby se to zavzdušňovalo. Někdo v jiném vlákně na toto téma radil vyměnit těsnění spojkového válce, takže to zkusím.

Ještě mne napadlo, zda není v čudu pružinka, která je ve spojkovém pedále a která by měla pomáhat pedálu se vracet zpět do horní úvratě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ja mám problém so spojkovým pedálom,v škodovke vymenili tesnenia na valci ktorý je za pedálom,ale problém  sa nevyriešil.Pedál po dlhšom státí autá zostáva na podlahe.Treba ho tak 10x našlapať aby to ako tak fungovalo. V servise vraveli že to bude asi hlavný spojkový valec,treba demontovať prevodovku potom sa uvidí.Ale nie sú si istý či to bude príčina problému. Za túto prácu požadujú cca 400€. Zaujímavé je že odkedy mám tento problém brzdová kvapalina zostane čierna. Tak teraz neviem ako ďalej pokračovať.Auto SII CFFB 210km.Ďakujem za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...