coffin Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Mám 3 tlačítkovej vystřelovací klíč. Otevření pátých dveří funguje ale chtěl bych aby to fungovalo jak na videu. Existuje něco takového i na fabku ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 To je hodně dobrý nebude to akorát trochu nákladnější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 podle meho je to stejny princip jako kdyz se tam dava ta pruzina. dal silnejsi vzperu a nastavil ji trochu odskok. Ten odskok ti odkopne zacatek dveri a pak ti to uz musi nahoru vytahnout vzpery. zkus prohledat forum, je tu jedno velke tema (automaticke otevirani kufru) a tam najdes taky jeden z postupu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 7. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Tak jsem ten toppic našel ale je tam napsáno že F1 to nefunguje Má moc těžký dveře. Na ochcávku to jde, tam stačí přihodit pružiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 no ja si pamatoval jen ze to tam nekdo daval na Fabii, ale jestli na 1 nebo 2 to sem si nepamatoval... ale muzes to zkusit udelat jako to ma na tom golfu, jestli to ma problem odhodit ta pruzina tak mozna by tam pomohl ten odskok jako takovej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 to by se mi taky docela líbilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 8. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Na FII to funguje. Tak proč sakra ne na F1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Protože FII má ohodně lehčí dveře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 no nevím, koukal jsem na cc-autodily a tam píšou, že u F2 mají páté dveře 15,5 kg a u F1 8,5 Jako celek nemůžou být tedy těžší. Leda, že by to měli na cc-autodily špatně zvážený... Ten pes je zakopanej asi někde jinde. I ty z toho golfa váží jen 10kg. A tam to vyřešili jen silnějšími vzpěrami a těmi odskoky... žádné pružiny ve zpěrách nebo tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 Tak jak, šťoural se v tom někdo nebo to na FI prostě nejde? Nikdy jsem o tom nepřemýšlel, ale když to člověk vidí hned si říká proč ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 27. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 Já jsem to konzultoval z jedním mechanikem a ten říkal že by se musely dát delší pístnice a tím pádem převařit úchyty. Prostě práce na nic. Už jsem to potom neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 ŠŤoural. Téma v jedničkovejch fábiích: Chtělo by to plastový dveře a zadní sklo a ty odskoky co má von Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 no jo Luďo na tom odkazu se to ale nevyřešilo Myslím, že problém není ani tak ve váze dveří, ale v té páce, jak píše coffin musely by být delší ty pístnice nebo servomotor jako v Superbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 1. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2012 Tak jsem to šel změřit a zjistil jsem že delší vzpěra by tam v pohodě vlezla. Stačilo by převařit uchyty na vratech. Teď vám neřeknu délku vzpěry protože jsem si při tom měřené zabouchnul jedinej klíč od auta. ( leží na zadním platu )Takže jak jsem byl nas***ej tak jsem to zapoměl Zejtra vymlátím sklo u řidiče a nasadím druhý a budu řešit ty vzpěry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 Kuva, to je pech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 jo ještě jsem pokračoval ve čtení toho tématu a lidem ty pružiny na F2 začínají po čase vyvracet ty úchyty na kastli. Tak bych řekl, že pružiny nejsou řešením. ale pokud tam budou silnějsí písty budou taky na zavřené dveře - zámek, tlačit víc, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Jenže je problém v té dané velikosti silnější pružiny sehnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 no nevím, zadal jsem do googlu plynové vzpěry a hned v prvním odkazu jsem našel v tabulce vzpěru se zdvihem 35 cm sílu 1200N, což je dvojnásobek síly než originál. Navíc sílu vzpěry vyrábí po jednom Newtonu. Jenže to je ono, originál vzpěra Ti zavřená vytahuje dveře nahoru silou 60 kg, ale tahle až 120. A teď co je dostatečné, aby to, samozřejmě s těmi odskoky, jak na tom videu, otevřelo, ale nevyrvalo zámek?? Delší vzpěra tam podle mě nejde dát, protože by pak byla ta vzpěra vyosená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2012 O zámek bych strach neměl. Zavři dveře u vyzkoužej za ně tahat. Garantuji ti že je neotevřeš.Můžeš tahat třeba 200 kilama a ani se nehnou.No a při dojezdu na plné otevření by tam měla být brzda takže by panty neměly trpět. Podle mě by ta delší vzpěra tam měla jít. I kdyby při otevírání šla trochu mimo osu tak je přece chycená na dvou čepech ( na koncích kuličky ) takže se může nahnout jak je potřeba.A při zavření se zase vrátí do původní roviny ( žlábku vedle sloupku ) Škoda že nemám garáž. Už bych laboroval. Venku se to dělat teď v zimě nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 jak sem si dodelal dalku, tak sem nad tim taky uvazoval,....... ;-) byla by to stejna vychytavka jako na dalku otevirani oken zkuste to nejak polaborovat chlapci ........... myslim ze by ste udelali hodne lidem s FI druhyho jeziska :kol-28: :kol-28: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wildfire Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Tohle jsem zkoušel na svým autě. Narval jsem tam pružiny, zavřel jsem kufr a ohnul se ten čudl kterej drží vzpěru na karoserii ,takže jsem toho nechal. Ale ty odskoky místo těch dorazů by mohly fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 (editace) Wildfire: ono se taky mohlo stát, že ta pružina byla moc dlouhá a nevešla se na ten zbytek pístní tyče, co zůstal koukat, a proto Ti to ohnulo ten čep. Jít cestou vrtání do dveří by se mi asi nechtělo, jak píše Coffin. Protože ta vzpěra se nemůže vrátit do původní roviny, vždyť pro ten čep tam je ve dveřích prolis, a řekl bych, že je kolmo na otvírání dveří. Editováno: 3. leden 2012, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 3. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Tak s tím vrtáním by to mělo jít. Je tam docela vůle takže ikdyž to bude mimo ten prolis. Trochu práce by asi bylo s tím čepem. Musel by se privařit na plotýnku a tu teprve přišroubovat na dveře. Nejsem si na 100% jistej ale původní čep je asi našroubovanej v matici co bude přivařená přímo ve dveřích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 (editace) Jen pro info, ten set v tom videu se se skládá z plynový vzpěry z F1, dorazama z Scirocca a čepu z Leona a stojí cca $100 A taky tu vydím jeden velký rozdíl: ten golf má ty odskoky/dorazy v půlce dveří, nad světly, kdežto F1 až úúplně dole v rohu Tak za domácí úkol zjistěte jakou sílu má vzpěra na GV F1 má 600N Editováno: 9. leden 2012, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 (editace) Asi budete všichni po škole Nikdo nic? Tak tedy GolfV má sílu v těch vzpěrách 535N. Ty odskoky by musely pyrotechnický pro F1 , aby to ty dveře vystřelilo tak vysoko, aby to pobraly ty písty. V garáži mám asi 15°C a sklo dveří jsem měl vodorovně a stále ještě se ty dveře nezvedaly. EDIT: Smazání nerelavntního textu (na základě později zjištěných skutečností ) Editováno: 9. leden 2012, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.