Květen 7, 201213 r Jenže ono je rozdíl opravovat novou oktávku a patnáctiletou feldu (nezlob se na mě), pokud by mi někdo takhle vylepšil lak klíčem na dveřích, rozhodně bych šel do nového laku celého dílu, pač každá oprava je stejně vidět, i rozstřikem. A to bych ještě doufal, aby trefili odstín. Pokud budu mít starou feldu, začmáral bych to voskovkou a vyleštil plivnutím na hadr. Jsme lidé různí a ne každý se spokojí s takovou opravou, já jsem třeba na auta puntíčkář a tam kde by někdo mávnul rukou, já z toho nespím.... V té době ta felina měla tři roky a 20 tis km- v podstatě nové auto, přes havárku jsem to řešit nemohl, skončil leasing a všichni víme kde se v roce 2001 pohybovaly pojistky a jak jsme se na ně dívali. Zopakuju, když si vyhraješ tak máš potíž to najít.Je rozdíl ta moje epizoda a celé auto.
Květen 7, 201213 r Jasně, chápu. Ono také ovšem je rozdíl opravovat pastelovou barvu a metlu.Například u metalízy bys tohle udělat za boha nemohl, tam je to prostě na lak celého dílu.
Květen 7, 201213 r A co by to nešlo. Těch "mých" pár cm bych určitě nedával do laku ani u metly.Zároveň je to právě jeden z důvodů proč metlu nechci u auta které si vybírám, tj. nové. U metel jsou dvotužky a když to zabrousíš pod vodou a pastama tak to vůbec ničemu nevadí a jak jsem psal. Myčky stejně neduhy srovnají.
Květen 7, 201213 r A proto já zásadně své auto do myčky nedávám. Své auto si vždy meju sám a pokud myčku, tak bezkontaktní s aktivní pěnou. Takže žádné škrábance, ani ty mikro.... Před lety jsem kupoval jedničkovou oktávku v grafitové metle. Asi po týdnu, že ji pojedu umýt. Nechtěl jsem kartáče, tak jsem zajel do ruční. No a frajer to napěnil, vzal košťátko a ručně fofrem auto umyl. Já pěkně zaplatil, dojel domů a jak auto uschlo, málem jsem upadl. Frajer totiž spěchal a jak šmrdlal košťátkem, sem tam to vzal plastovou hranou košťátka a udělal neskutečné škrábance. Napočítal sem jich asi pět, pěkně do oblouků. Tohle by nesvedly snad ani suché kartáče v myčce. Na reklamaci bylo pozdě, musel jsem pěkně do lakovny, vzali 3M pastu a rozleštili. Nicméně zkušennost do budoucna. teď už jsem tmavou metlu nechtěl, na tmavé je fakt všechno vidět, mám stříbrnou a ta je zlatá.... Upraveno Květen 7, 201213 r od Clint
Květen 7, 201213 r Ano, ruční myčka je fajn, tu kartáčovou u nás mají jen na OMV. A ani v té ruční nesmí použít nic jiného než houbu. Jinak také souhlasím, ta stříbrná je zlatá
Květen 7, 201213 r A to ještě není houba jako houba, pozor. Nemyslím ted ty jedovaté a jedlé, ale ty obyčejné pěnové a pak ty hadrové s třásněmi. Právě s těmi prvními molitanovými jsem měl svojí druhou negativní zkušennost, udělat s nimi škrábance je naprosto běžná záležitost. Stačí auto málo oláchnout a drobný kamínek se chytí do houby. Pak už stačí pár tahů a je to na pastu. Takže v myčce ani houbu nechci vidět. Naopak se mi velmi osvědčila ta hadrová houba s třásněmi od Sonaxu. Luxusně saje vodu a nehrozí, že nějaký zapomenutý šutrásek udělá neplechu, opravdu mohu jen doporučit
Květen 7, 201213 r Koukám, máš taky stříbrňáka asi co? Máš svoje vlákno o vozidle? On i Maverick nakonec po mnoha neúspěšných pokusech s koupí vhodné barvy nakonec došel k názoru, že stříbrná je nejlepší a jeho poslední auto je právě stříbrnej sršeň Upraveno Květen 7, 201213 r od Clint
Květen 8, 201213 r JJ, stříbrný sršeň je řekl bych ideální. Svoje vlákno o vozidle zatím nemám, mám ho zatím jen 2 měsíce a pomalu ho "dolaďuju" tak se pokusím to i zdokumentovat. Pravda když jsem teď kupoval O2 tak jsem se rozhodoval mezi cappucinem a stříbrem, ale vyhrálo stříbro. Sice to ve finále nebylo až tak kvůli barvě, ale jinak je to moje už třetí stříbrné auto a vždycky se osvědčilo. Hlavně je v tom v létě asi o 2 stupně chladněji
Květen 8, 201213 r Také jsem se rozhodoval mezi dvěmi metlami (kapu a silver) a k tomu ještě bílá. Jenže bílé auto jsem měl a pak jsem tu možnost vyloučil. Věděl jsem jak vypadá špinavé bílé auto v zimě, v létě maska od much a asfaltu. Také jsem tušil, že ta bílá po čase ztrácí lesk a matní....musí se více oživovat. No a ve finále, před šesti-sedmi lety jsem bílé auto nemohl prodat, nikdo bílou nechtěl. Teď je moderní, ale už jich začíná bejt moc. No a kdo ví, co bude za pět let... Kapučíno mi přišlo hezčí na salonu pěkně nasvícené, čisté, ale venku mi to přišlo takové nemastné neslané, ani tmavé, ani světlé, taková věčně špinavá barva. Tak jsem zvolil stříbrnou a vůbec nelituji, navíc i ty zadní světla jak mají ten stříbrný pásek u FL, jde ke stříbrné moc pěkně.... Upraveno Květen 8, 201213 r od Clint
Červen 14, 201213 r Zdravim mate niekto skusenosti s tymto http://www.loders.skoda.co.uk/cze/service/accessories/Pages/accessories.aspx?id=HFA381074&searchcat=0000000146&ref=%3fc%3d0000000146%26p%3d2 alebo http://www.loders.skoda.co.uk/cze/service/accessories/Pages/accessories.aspx?id=HFA380074&searchcat=0000000146&ref=%3fc%3d0000000146%26p%3d2 co je lepsie? NIekto mi oskrel farbu na narazniku odrety cerveny lak podtym cierna farba plastu. Nie je toho moc asi len dva tri male skrabance ale aj tak to tam krici. Tak poradte co je lepsie ci tam dat tu tušku a zaleštit alebo čo, dakujem
Červen 14, 201213 r To se nedá takhle určit, pokud to máš víc odřené jako plošně, tak ten spray, pokud máš jenom vlasové škrábance, stačí ta "tužka" - není to tužka, ale barva s malým štětečkem na drobné opravy. Pokud to máš hodně a chceš, aby oprava nebyla patrná, nevyhneš se lakování celého dílu. Nárazníky jsou celkem v pohodě, pač nereznou že, takže pokud to máš víc a budeš to dělat tím sprayem, udělej to rozstřikem, žádné šablony či něco podobného....(když to zkurvíš, tak to dáš maximálně do lakovny na lak celého dílu ) Upraveno Červen 14, 201213 r od Clint
Červen 14, 201213 r Dotaz taky mám pár ťukanců od kamínků, zajdu si koupit tu opravnou tužku do autorizáku, ale nevím číslo barvy karaserie, kde ho vyčtu?
Červen 14, 201213 r Já zaťukávám jen ty větší, pač kdybych měl zaťukáat všechny, měl bych to jak noční oblohu....
Červen 14, 201213 r já nemám metlu a na škrábance používám toto http://autokosmetika.heureka.cz/turtle-wax-safe-cut-odstranovac-skrabancu/
Červen 14, 201213 r Dá se říct. Ale hlavně to funguje. Dokonce se mi zdá, že hlubší škrábance to odstraňuje lépe než ty vlásenkové. Ale to je možná jen můj pocit. Tempo je moc hrubé a hlavně už není co bývalo. Pamatuji jak jsem s tempem rozlešťoval MB1000, až byl lesk jak blesk a každý se za námi ohlížel. Teď jsem ho vzal na Felicii a málem jsem prodřel díru do kapoty.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.