Publikováno Listopad 20, 201113 r Zdravím.... mám menší, nebo spíš větší problém... při rozjezdu a jakémkoli řazení je po sundání nohy ze spojky a šlápnutí na plyn slyšet divné zvuky. Jako by cvaknutí či jak to nazvat. Dělá to i při brždění motorem. Napadla mě vůle v diferenciálu, ale nevím protože mám fabii chvilku a nikdy jsem takový problém na jiném autě neměl. Kamarád mi říkal že možná spojka, nebo silenblok motoru atd... ale já myslím, že když to dělá při řazení tak převodovka. Když jsem opravdu hodně opatrný a pouštím opatrně pozvolna spojku a opatrně sešlápnu plyn tak to není slyšet, ale na křižovatce v plným provozu to nejde a tam to rachtá... děkuji za radu jinak zajedu do škodovky a tam snad budou vědět.
Listopad 21, 201113 r Autor Ty vypadají že jsou o.k. jde to jako že opravdu při zařazení jakékoli rychlosti a šlápnutí na plyn tam něco zašramotí.
Listopad 21, 201113 r To by odpovídalo homokinetickému kloubu na poloose Upraveno Listopad 21, 201113 r od VAG BoBo
Listopad 23, 201113 r Autor Tak dnes jsem spozoroval, že v noci bylo -3 auto stálo venku a dokud se motor neohřál tak bylo vše v pořádku. Jakmile se ohřál začalo to zase dělat.. napadá mě zda to není olejem v převodovce, ale to jest asi blbost.
Listopad 23, 201113 r Skus zahybat motorem, jestli nemáš utrhly silenblok. Dopředu a dozadu, nesmí mít vůbec vůli, mrknul bych také na silenbloky na ramenach. Jo dneska tady dovezli Fabku, ma utrhly ten silenblok na převodovce a klepne to při přidání a ubrání plynu. Myslím že má Kibi pravdu. Upraveno Listopad 23, 201113 r od VAG BoBo
Listopad 23, 201113 r často u tdi odchází tzv "vařečka" silentblok převodovky....je mezi nápravou a převodovkou, při přidání plynu to klepne, nebo rachtá, když už je silentblok úplně KO, čověk se až diví co to dělá, když je načatej, tak se v chladu tolik neozývá....mrkni na něj výměna na 15 minut, cena cca 500,- když to rachtá a sešlápneš spojku, utichne to?
Listopad 23, 201113 r Autor hele rozjíždím se a pokud pomalu decentně pustím spojku a opatrně přidám plyn tak pohoda, ale když to udělám nehlídaně tak to zarachtá... a docela to rachtá i když brzdím motorem. Dnes jak bylo auto v noci venku to nedělalo až asi po 5 km to začalo. Zase pokud by to bylo diferenciálem, poznal bych to na řazení? řadit jde krásně. zítra se podívám na silenblok
Listopad 24, 201113 r Autor tak dnes to bylo zvedlé, silenbloky jsou o.k. náprava také, tudíš to opravdu vypadá na tu převodovku .... ještě by byla úvaha o spojce, ale to si myslím, že by byl větší rachot.
Listopad 24, 201113 r Autor ložisko spojky by i hučelo to znám, tohle dělá jen při řazení a následném šlápnutí na plyn, dnes poznatek že při brždění motorem to tam rachtá a dokonce trochu je to cítit v šajtr páce...
Listopad 25, 201113 r Kolega říká že to bude v převodovce, pokud je ten silentblok na ni v pohodě, že na ty TD sem tam někdo shání převodovku.
Listopad 25, 201113 r Autor Tak nový poznatek. Dnes jsem byl v jiném servise a po zvednutí a šáhnutí na poloosy bylo zjištěno, že: pravá u spolujezdce byla úplně volná u kola a na vnitřní straně k převodovce je dost velká vůle... Matka na kole otažená a rachtání přestalo. Teď je cítit jen trochu a to jest to u té převodovky, ale ten velký rachot je pryč.
Listopad 26, 201113 r To znamenalo že nebyly OK, Něco jako, máš perfektní kola na autě, akorát zapoměli dotahnout šrouby:-) Upraveno Listopad 26, 201113 r od VAG BoBo
Prosinec 12, 201113 r Mam dotaz, mohl by vylítanej silentblok převodů na tomto motoru po nějakém čase vytahat lanovody řazení a způsobit vůle v řazení?
Prosinec 12, 201113 r Když je třeba zařazenej kvalt, tak páka řadičky má docela podstatnej výkyv, řazení jde na koncern docela ztuha. Docela špatně se vyřazuje zpátečka.
Prosinec 12, 201113 r osobně bych vyměnil olej v převodovce (dát origo náplň) a seřídil lanovody...taky může být unavená pružinka u řadičky - hůř se potom vrací do své polohy
Únor 24, 201213 r Zajímavý téma. Chci se zeptat Davcatuma - máš to vyřešený? Já mám to samý, akorát bych to nazval spíš cvakáním než boucháním, ale naprosto ve stejným režimu jako to máš ty. Je tady ještě jedno téma, kde jsem to taky zmínil. U mě ale velký rozdíl - děje se to jen u studenýho auta, u teplýho není slyšet ani prd. Zvuk bych přirovnal ke cvakání jako kdybys tužkou jemně klepnul třeba do kapoty:) nevím jak jinak to popsat:) šahali jsme na poloosu pravou a ta má lehoučkou vůli. nechám to asi taky prohlídnout ať zkusí dotáhnout matku. problém je taky ten že mám 1,4 TDI 59 kw a ten 3válec je studenej hlučnější, tak se to těžko v tom hledá. Jo auta to sou záhadný skříňky, nemít auto tak se budu nudit jakoprase:)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.