Přejít na obsah

spojka, převodovka, nebo co? FI 1.9tdi 74kw


davcatuma

Doporučené příspěvky

Zdravím.... mám menší, nebo spíš větší problém... při rozjezdu a jakémkoli řazení je po sundání nohy ze spojky a šlápnutí na plyn slyšet divné zvuky. Jako by cvaknutí či jak to nazvat. Dělá to i při brždění motorem. Napadla mě vůle v diferenciálu, ale nevím protože mám fabii chvilku a nikdy jsem takový problém na jiném autě neměl. Kamarád mi říkal že možná spojka, nebo silenblok motoru atd... ale já myslím, že když to dělá při řazení tak převodovka. Když jsem opravdu hodně opatrný a pouštím opatrně pozvolna spojku a opatrně sešlápnu plyn tak to není slyšet, ale na křižovatce v plným provozu to nejde a tam to rachtá... děkuji za radu jinak zajedu do škodovky a tam snad budou vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skus zahybat motorem, jestli nemáš utrhly silenblok. Dopředu a dozadu, nesmí mít vůbec vůli, mrknul bych také na silenbloky na ramenach. Jo dneska tady dovezli Fabku, ma utrhly ten silenblok na převodovce a klepne to při přidání a ubrání plynu. Myslím že má Kibi pravdu.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

často u tdi odchází tzv "vařečka" silentblok převodovky....je mezi nápravou a převodovkou, při přidání plynu to klepne, nebo rachtá, když už je silentblok úplně KO, čověk se až diví co to dělá, když je načatej, tak se v chladu tolik neozývá....mrkni na něj ;) výměna na 15 minut, cena cca 500,-

když to rachtá a sešlápneš spojku, utichne to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele rozjíždím se a pokud pomalu decentně pustím spojku a opatrně přidám plyn tak pohoda, ale když to udělám nehlídaně tak to zarachtá... a docela to rachtá i když brzdím motorem. Dnes jak bylo auto v noci venku to nedělalo až asi po 5 km to začalo. Zase pokud by to bylo diferenciálem, poznal bych to na řazení? řadit jde krásně. zítra se podívám na silenblok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nový poznatek. Dnes jsem byl v jiném servise a po zvednutí a šáhnutí na poloosy bylo zjištěno, že: pravá u spolujezdce byla úplně volná u kola a na vnitřní straně k převodovce je dost velká vůle... Matka na kole otažená a rachtání přestalo. Teď je cítit jen trochu a to jest to u té převodovky, ale ten velký rachot je pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zajímavý téma. Chci se zeptat Davcatuma - máš to vyřešený?

Já mám to samý, akorát bych to nazval spíš cvakáním než boucháním, ale naprosto ve stejným režimu jako to máš ty. Je tady ještě jedno téma, kde jsem to taky zmínil.

U mě ale velký rozdíl - děje se to jen u studenýho auta, u teplýho není slyšet ani prd.

Zvuk bych přirovnal ke cvakání jako kdybys tužkou jemně klepnul třeba do kapoty:) nevím jak jinak to popsat:) šahali jsme na poloosu pravou a ta má lehoučkou vůli. nechám to asi taky prohlídnout ať zkusí dotáhnout matku.

problém je taky ten že mám 1,4 TDI 59 kw a ten 3válec je studenej hlučnější, tak se to těžko v tom hledá.

Jo auta to sou záhadný skříňky, nemít auto tak se budu nudit jakoprase:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...