Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý mechanik. Zvláště po nových rozvodech je třeba zkontrolovat základní předvstřik Dělá se VAgem (na počítači)

Toleranční pole je v grafu mezi červenou a zelenou přímkou Modrá je střed Optimální pro dobré starty studeného motoru je kousek nad modrou tak jako je v grafu.

Pokud předvstřik neodpovídá seřizuje se po zastavení motoru Povolí se 3 osmičky šrouby na hnacím kole vstřikovacího čerpadla a pootočí se (zpravidla stačí jen velmi malinko). Utáhnou se šrouby a znovu se měří až je dosaženo optima. potom by se měly šrouby jeden po druhém vyměnit a utáhnout na předepsaný moment.

post-1028-0-49645100-1353425463_thumb.gi

Vloženo

Bavíme se o jedničkové Octavii a motoru TDI Já jsem si jistý. Na dvojkové Octavii jsi viděl tři šroubky na kole vačky. Tam není rotační čerpadlo.

U jedničlové Octavie, motor TDI je rotační čerpadlo a tam je to na hnacím kole čerpadla.

Vloženo

ješte včera jsem tam byl,aby mi to zkontroloval a napíchnul proč to nechce chytat.Akdyž jsem mu to říkal,tak se tam nic přec vag seřídit nedá.To mě taky napadlo že to přes vag nejde,ale mechanicky s tím prej nehýbal.pouze zajistil vrtakem a basta.Utoho jsem byl ale tech třech šroubu jsem si nevšim

Vloženo

Borec mechanik. Vyměň ho. Samozřejmě Vagem se nenastavuje. Vagem se kontroluje základní předvstřik. Nastaví se mechanicky a zkontroluje opět vagem Jak jsem psal výše. Odkud jsi?

Vloženo (editace)

ja jsem z prahy

EDIT:

ještě mě napadlo,že bych to rozebral o pootočil s tím sám.Stím nic asi nezkazím.Jako se dělalo u starého passata tam jsem povolil tři šrouby u čerpadla a šloto.

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Uvěřil jsem, že svíčky žhaví až pod 5 stupínků ( a to mě zmátlo a dost zdrželo při odstranění závady, nestartování octy při cca 7 stupíncích). Strašně dlouho jsem startoval než to naskočilo, pak stačilo trochu motor zahřát a chytalo to jako za mlada. Pokud máte dobrou aku, předvstřik nastavenej při výměně rozvodů, naměříte li napětí na koncovkách kabelů co jdou ke svíčkám ( klíček v poloze žhavení ), nepadá nafta ( v průhledný hadičce od filtru k čerpadlu se nesmí zvětšit bublina při delším odstavení auta), tak si myslím, že Vám pomůže vyměnit všechny čtyři žhavičky ne jen jednu. Toto mám vyzkoušeno na třech TDi motorech. Neuvažuji o vadném čerpadle a vstřicích ( rychle zaklepat na dřevo :kol-28: ). Když to shrnu, octa TDi při studeném motoru žhaví bud' víc nebo míň stále. Tak jako i kontrolka žhavení má proměnlivou dobu svícení. Ještě bych dodal, že když jsem ty tři zbývající svíčky, které se jevily jako dobré vyndal ven a nažhavil, tak u jedný žhavil jen konec a ty dvě do poloviny, což je pro motor, kterej má něco za sebou bych řekl dost málo. :kol-47:

Vloženo

Ahoj všichni. Taky řeším horší studenej start u TDI. Po zhasnutí kontrolky žhavení ihned startuji a nastartuji, ale není to ono, nekdy dýl točí. Vše překontrolováno a nic nenalezeno. Až tuto zimu jsem si všiml, že kontrolka žhavení zhasne o dost dřív, něž se rozpojí(cvakne) relé žhavení. Takže už nekoukám na kontrolku, ale poslouchám cvaknutí relé a pak startuju a to už je OK. Čím to je, že to nesouhlasí? žhavičky mám BOSCH

Vloženo

Zamontované svíčky v motoru se dají změřít ohmmetrem a porovnat ještě před demontáží.

Při hodnotě odporu nové svíčky <1Ohm to bude porovnání běžným ohmetrem od ťamana za 3sta tak nějak +- autobus.

Vloženo

zdravim.takisto riesim studene starty.auto mavam v garazi a dnes mi nastartovalo az na druhy pokus po dlhom toceni.v decembri som daval menit rozvody a odvtedy mi to zacalo robit.inak som predtym ziadne problemy so startom nemal..ako pisu kolegovia najprv dam skontrolovat predstih Vagom po vymene rozvodov.len mi nejde do hlavy ze dnes pri dlhsom toceni sa mi resetol palubny pc ,myslim hodinky sa vynulovali a orientacny dojazd mi ukazuje chory dojazd v km.nema s tym niekto nejake skusenosti? mam oktavku 1.9 tdi 66kw

Vloženo

Chio nejdříve bych změřil ( nevím jak starou ) AKU v zátěži, kontakty AKU, jestli přichází U na žhaviče, žhaviče. No a potom se uvidí co dál.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem zase tady s nevyřešením problémem.Včera jsem už navydržel,a vyndal jsem vstřiky.Po přezkoušení jsem zjistil,že jeden vstřik otvíral až při větčím tlaku.Tak jsem tam dal jiní lepší.samozřejmě ostatní uplně v pohodě.Dneska ráno jsem přišel ke své koktě,nažhavil a start stále stejnej.takže vstřikama to taky nebylo.poslední varianta špatnej tlak ve válci.Ale není mi jasný proč,když motor nedejcha a má najeto 128000 kmTak tedy prosím o radu e nebo jestli máte kontakt někdo na garnyho z fora.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

čaute, mam octavii 1 1.9 TDI 66kw najeto 69000Km...jeden den jsem nabil baterii měl 12.8 Voltu po přeměření multimetrem. Hodil jsem baterku do auta a auto nastartovalo.nechla jsem to přes noc asi -8stupnu rano opet celkem v pohode nastartovala.po praci jsem zase šel a startuju a nic.chvili sem počkal a zkoušel znovu jenže baterka už netočila.Opět sem ji nabil a vubec to nechtelo chytnout pak chytla a dival jsem  se na hadičku od filtru do vstřikovacího čerpadla a jde tam celkem dost bublinek, ale auto jede normalně.Po vypnutí motoru se vytvoří bublinka a jde jakoby zpět do filtru a když poslouchám tak jakoby něco teklo do toho filtru(takovy zvuk jako by něco pomalu teklo do něčeho naplněného)a bublika se zvětšuje.Poradíte mi....jinak auto za tepla chytne hned děkuji:)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...