miro84 Vloženo 25. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2007 (editace) Octavia MR02, motor 1.9TDI ALH, najeto 135000t Prosím o radu na VAGu nejni žádná chyba točím 4 sekundy a nic, potom o to už stačí jen brknout (cca jednu sekundu ) jak za tepla a běží žhavení to bejt nemůže protože žhaví až pod 5 stupňů- dojedu do práce tam to stojí 8 hodin a zase to chytne na první první drc Editováno: 26. Srpen 2007, autor: miro84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedo.miki Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 Ak sú vybité púzdra v štartri tak to robí to ,že nenačíta snímač otáčok a potom nechytá.To sa stane tak ,že štartér pomalšie točí a to nestačí na načítanie čidla.Vymen púzdra ,ale aj to v planétovom prevode také malé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro84 Vloženo 26. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 Ak sú vybité púzdra v štartri tak to robí to ,že nenačíta snímač otáčok a potom nechytá.To sa stane tak ,že štartér pomalšie točí a to nestačí na načítanie čidla.Vymen púzdra ,ale aj to v planétovom prevode také malé. Starter točí dost, zvendne i rucičku otáčkoměru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 Octavia MR02, motor 1.9TDI ALH, najeto 135000tProsím o radu na VAGu nejni žádná chyba točím 4 sekundy a nic, potom o to už stačí jen brknout (cca jednu sekundu ) jak za tepla a běží žhavení to bejt nemůže protože žhaví až pod 5 stupňů- dojedu do práce tam to stojí 8 hodin a zase to chytne na první první drc U studeného startu asi starter ne. Kdy jsi měnil palivový filtr? Nebo se ti padá nafta. Zkontroluj O kroužek v palivovém filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 Octavia MR02, motor 1.9TDI ALH, najeto 135000tProsím o radu na VAGu nejni žádná chyba točím 4 sekundy a nic, potom o to už stačí jen brknout (cca jednu sekundu ) jak za tepla a běží žhavení to bejt nemůže protože žhaví až pod 5 stupňů- dojedu do práce tam to stojí 8 hodin a zase to chytne na první první drc U studeného startu asi starter ne. Kdy jsi měnil palivový filtr? Nebo se ti padá nafta. Zkontroluj O kroužek v palivovém filtru. Jěstě se kouknout na předestřik.... ale jak to tu tak už dlouhodobě čtu.... tak tohle se to tu pořád řeší dokola.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro84 Vloženo 27. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 (editace) Octavia MR02, motor 1.9TDI ALH, najeto 135000tProsím o radu na VAGu nejni žádná chyba točím 4 sekundy a nic, potom o to už stačí jen brknout (cca jednu sekundu ) jak za tepla a běží žhavení to bejt nemůže protože žhaví až pod 5 stupňů- dojedu do práce tam to stojí 8 hodin a zase to chytne na první první drc U studeného startu asi starter ne. Kdy jsi měnil palivový filtr? Nebo se ti padá nafta. Zkontroluj O kroužek v palivovém filtru. Jěstě se kouknout na předestřik.... ale jak to tu tak už dlouhodobě čtu.... tak tohle se to tu pořád řeší dokola.... Palivovej filtr jsem nechal měnit před nedávdnem, má najeto asi 1500Km a je to MANN. Všiml jsem si, že po vypnutí motoru, přiběhne do hadičky co přivádí naftu do čerpadla, směrem od čerpadla asi 1cm dlouhá bublina- udělá to ale pokaždý- ale ten druhej start už je vždycky v pohodě. A ta bublina je pořád stejná, i když nechám auto staát přes noc a ráno přijdu velikost bubliny je pořád stejná. Scháním teď někoho na ten předvsřik - okolí JIHLAVY Editováno: 27. Srpen 2007, autor: miro84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 ahoj,mam takovy problem se svou tdi 66kw2002,ze studena mi dlouze tocinekdy treba i 10s a nic.potom co chytne se vyvali bily kour z vyfuku.RJ bez zavad,zhavicky nove,palivovy filtr,predvstrik,ventilek na palivaku,cidlo teploty kapalinyn,baterka-vse ok zkousel sem si pridavat davku paliva ale beze zmeny.myslite si nekdo ze by to mohlo byt cerpadlem?nebo slabsi starter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 (editace) toto forum je cenzurovano majitelem proti jeho vlastnim pravidlum, prispevek jeho majitel odstranil. Editováno: 25. Červenec 2009, autor: buml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 sel bych po zhavkach ikdyz pises ze sou novy, ale tohle vypada presne na ne. trebas jen nekde spatnej konta zkousel sem je i vyndany nechany v liste a ukstreny pres kabel a vsechny se zacervenali zaroven,zadna nezhavila min nebo vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 A nedělali ti rozvody? Můj táta měl taky ten samej problém a celý to vzniklo tím, že v servisu nenastavili přesně rozvody. Stačilo trošičku pootočit a teď to startuje líp než benzín!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 ahoj,mam takovy problem se svou tdi 66kw2002,ze studena mi dlouze tocinekdy treba i 10s a nic.potom co chytne se vyvali bily kour z vyfuku.RJ bez zavad,zhavicky nove,palivovy filtr,predvstrik,ventilek na palivaku,cidlo teploty kapalinyn,baterka-vse ok zkousel sem si pridavat davku paliva ale beze zmeny.myslite si nekdo ze by to mohlo byt cerpadlem?nebo slabsi starter? bude to v nafte nebo horší varianta v čerpadle....Jestli nemáš ucpaný koš v nádrži,pokud jsi paliv.filtr a ventilek dal dobře a nesaje to vzduch.Zkus to dát vše na přímo a vyzkoušet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 ahoj,mam takovy problem se svou tdi 66kw2002,ze studena mi dlouze tocinekdy treba i 10s a nic.potom co chytne se vyvali bily kour z vyfuku.RJ bez zavad,zhavicky nove,palivovy filtr,predvstrik,ventilek na palivaku,cidlo teploty kapalinyn,baterka-vse ok zkousel sem si pridavat davku paliva ale beze zmeny.myslite si nekdo ze by to mohlo byt cerpadlem?nebo slabsi starter? Změna startovací dávky má vliv jen na teplé starty. Předvstřik jste měřili VAGem a je opravdu v toleranci? Nebo padá nafta-netěsnost. Kolik má ten motor najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 Změna startovací dávky má vliv jen na teplé starty. Předvstřik jste měřili VAGem a je opravdu v toleranci? Nebo padá nafta-netěsnost. Kolik má ten motor najeto? predvstrik mam 64 coz je dobry , kos sem vyndaval a je ok a ventilek na kosi taky.rozvody sem si delal sam.delam ve skodovce .zitra si skusim pujcit novy starter a uvidim co to udela,videl bych to ale na cerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 predvstrik mam 64 coz je dobry , kos sem vyndaval a je ok a ventilek na kosi taky.rozvody sem si delal sam.delam ve skodovce .zitra si skusim pujcit novy starter a uvidim co to udela,videl bych to ale na cerpadlo stou davkou sem myslel davku paliva na volnobeh,protoze mi to slo dlouho jakoby na tri tak 20s ,ale dela to proto ze podle me pada ta nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 Zkus ještě vytáhnout regulační ventil na palivovém filtru a zkontrolovat těsnicí O kroužky. Předpokládám, že když jsi měnil palivový filtr, že jsio dal O kroužky nové a potřel jsi je naftou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Zkus ještě vytáhnout regulační ventil na palivovém filtru a zkontrolovat těsnicí O kroužky. Předpokládám, že když jsi měnil palivový filtr, že jsio dal O kroužky nové a potřel jsi je naftou. presne tak vse bylo ok,netesny prepad na vstriku -nebylo videt jinak dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 málo pravděpodobné, ale mohly by být špatné tlaky. Ale podle posledního příspěvku už to máš asi vyřešené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 ako to tu citam, tak trocha nechapem, sorry niesom ziaden auto mechanik tak ma neukrizujte hned! Ako nahle sa ochladi nemusi byt ani pod 5stupnov hned vela ludi pise ze zacali problemi so studenym startovanim! A hned tu su nato riesenia , ako pada nafta, nezhavia zhavice, spatne tlaky, predvstrik...atd..zaujimave ze az po ochladeni! mne zacalo blbnut tiez startovanie akonahle sa ochladilo, v lete studeny start + teply start na drnc, teraz studeny odkedy je pod 10 Stupnov toci dlhsie nez chyti, a to som este nestartoval aby bolo pod 5stupnov, ked je motor teply naskoci ihned! a neverim tomu aj ked nevylucujem , ze to ma daco spolocne s padanim nafty, zhavicami, tlakmi.....! Zeby sa vyskytovali vsetky tie chyby, alebo niektora z nich az po zmene pocasia, teda po ochladeni? nepisem ze vsetkym to robi v zime, ale je ich urcite vecsina! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 za tepla ti nafta padat nemusí díky roztažnosti materiálu, ochladí se materiál změní objem a už se netěsnost projeví. Třeba takto to může fungovat. Divy za tím nehledej. jen perlička, jednu zimu mi to chujovo startovalo, a když bylo pod -20°C, tak to chytilo až na delší točení a ještě to naskakovalo všelijak po jednotlivejch válcích. I jal jsem se kontroly žhaviček. Všechny!!!! byly totálně mrtvé, se neohřály ani aby to bylo vůbec omakem pocítit. Takže to plnilo jen funkci ucpávek. A přesto jsem to vždy natočil jen na tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bangladezo Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 tem samej problém jsem měl na puntu 1,7td po té co my v servise vyměnili palivovy filtr,prostě tam dali takovej co tam bejt neměl,stačilo vyměnit za správný a klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 dnes som dal skontrolovat u kamosa v servise ZHAVICE a vsetky OK a nahodou tam mal jeden palivovy filter navyse, tak som mu povedal nech mi ho tam hned da, bo ten vyzeral ze nebol este meneny ( naj. 138 000Km) , tak uvidime rano , alebo za par hodin co to urobi!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 mám podobný problém jen jeden den ráno to chytne třeba po 5-ti otočení, další den ráno na drc... prostě jak se tomu chce nebo nevím v čem už je ukryta zrada. prolezl jsem žhaviče a vše co se radilo, jen baterka je ještě původní z roku 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Tak vyzera to ze vymena Palivoveho filtra tomu pomohla bo vsetky starty po vymene su o hoooooodne lepsie max 1x otoci a uz frci.... pred aj 7-8x otocilo nez naskocil !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 tak som zas tam de som bol, studene starty zase tocia dlho, mozte mi niekto napisat rozmery O-Krouzku ktore sa menia na Palivovom filtre ? mam tu v praci sadu tak nech zoberiem len ktore potrebujem, bo to vyzera na padanie nafty, ....cim dlhsie stoji to auto, tak dlhsie startuje, Zhavice zhavia.... Palivovy filter NEW, Predvstrik je nastaveny na cca 55 ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 tak som zas tam de som bol, studene starty zase tocia dlho, mozte mi niekto napisat rozmery O-Krouzku ktore sa menia na Palivovom filtre ? mam tu v praci sadu tak nech zoberiem len ktore potrebujem, bo to vyzera na padanie nafty, ....cim dlhsie stoji to auto, tak dlhsie startuje,Zhavice zhavia.... Palivovy filter NEW, Predvstrik je nastaveny na cca 55 ! kup si je ve škodovce.stojí 80kč,jeden je modrý a druhý černý,myslím že ten modrý patří dolu,ale ted to nevím jistě,musel bych se podívat,mám to někde napsané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.