Lenny93 Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 ahoj všichni, rád bych si nechal udělat celoprůchozí výfuk - průměr trubek by zůstal původní, ohyby také, jen by se nadradil katalizátor a středový tlumič trubkou - ale mám strach, že lambda bude dávat špatné hodnoty a bude to zlobit. ..... máte s tím někdo zkušenosti popřípadě rady ? Jestli tu toto vlákno už někde je, tak se omlouvám :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 A tohle mě taky zajímá... Já budu dávat novou downpipe: http://www.highperformanceparts.cz/downpipe-prvni-dil-vyfuku-63mm-k03-18t-150180ps.2834 a místo středu taky jen nerez rouru až ke koncovému laděnému tlumiči: http://tuning.autodoplnky.cz/vyfuky-inoxcar-single/inoxcar-celonerezovy-koncovy-dil-vyfuku-skoda-octa-s2988995 Sem zvědavej jak to bude šlapat. A co na to lambda....mám naštěstí jen 1 (Agu motor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 když vykucháš kat a ostatní díly až dozadu, tak to sice pojede suprově, ale bude to žrát , tak jak motor na vstupu sání musí mít nějaký odpor, tak i za motorem musí být odpor katu a dílů výfuku, zkus to, uvidíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Nějak moc nevidím spojitost se zvýšenou spotřebou, ale když to říkáš tak to asi blbost nebude a jinak u turbomotorů je odpor turbo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Já si myslím, že tohle určitě platí u dvoutaktů, ale že by u čtyřtaktu to mělo až tak zásadní vliv, bych neřekl. Jinak na štěstí takhle neuvažují všichni a alespoň trochu si váží už tak zdevastované přírody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan75 Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 A tohle mě taky zajímá... Já budu dávat novou downpipe: http://www.highperfo...t-150180ps.2834 a místo středu taky jen nerez rouru až ke koncovému laděnému tlumiči: http://tuning.autodo...a-octa-s2988995 Sem zvědavej jak to bude šlapat. A co na to lambda....mám naštěstí jen 1 (Agu motor) Zdravim, mě teda zas zajímá, k čemu jsou takové úpravy dobré!? Akorát problémy na STK, emise,... vždyť to nemůže ani projít. A neumim si představit jet takto upraveným autem na dovolenou někam k moři! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 Průser je v tom, že takoví STK neřeší. "Udělá" jim to kámoš. A cestu k moři už vůbec ne. Ale přál bych takovým víc takových v blízkosti jejich bydliště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 No s těma 2-3 tisícema km co najedu s Octávkou zase tolik přírodu nedevastuju. ,,Vočipované dízláky " nadělají více smradu a kouře :-) A k čemu jsou úpravy dobré?K ničemu.Je to koníček.... To se mužu ptát taky k čemu je dobré kouření,nebo chlastání....No k ničemu to není a kolik lidí to dělá...:-) Jééé j a kolik lidí čumí doma do počítače,na bednu....A k čemu je to vlastně dobré? Tak se mě tu neptejte proč něco dělám na autě a jestli to náhodou není zbytečné,drahé,k ničemu atd...:-) Samej moralista všude.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) Máš recht,ale lidi co tím nejsou postižení to nikdy nepochopí..... A ohledně toho STK,to je bledá závist .... Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan75 Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 (editace) Máš recht,ale lidi co tím nejsou postižení to nikdy nepochopí..... A ohledně toho STK,to je bledá závist .... Přesně jak píšeš! Já byl letos na STK a na emisích jsem neprošel z důvodu, že "mám o 2% vyšší COčko" jak mi sdělil technik s lehkým úsměvem, což mě docela naštvalo. Auto (Oct. I 1,6 AVU) je v cajku, výfuk originál bezvadný stav, motor jede jak má a spotřeba je taky v normě. Takže mě čekalo lítání po servisech a jišťování co je špatný a s tím spojený výdaje abych pak splnil jakousi bezvýznamnou normu a mohl dál jezdit. No a pak tu zcela v pohodě jezdí tací joudové s vykuchaným výfukem a bez katalizátoru, kterých se tyto emisní normy jaksi netýkají a nikdo je po nich ani nevyžaduje. To se pak otvírá kudla v kapse.... a to není o závisti, ale o tom jak si jsme všichni rovni před zákonem..... Editováno: 8. Prosinec 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíček Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Co se týče té spotřeby, tak ta o něco vyšší bude. Navíc si myslim, že na to doplatí turbo. Nebude mít žádný odpor a bude se hůř chladit. Ale jinak co se týče výkonu, bude to asi znát. Navíc to bude hroznej kravál Já plánuju nechat kat kvůli lambdám, ale od katu dál dát nerez s jedním tlumičem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Jan75:No však taky ale pokud máš auto v cajku nikdo tě nebude dál pucovat. Zatímco já si připlatím za pokuty a blbé kecy od polišů atd..Takže to vyjde vlastně nastejno. Ale nebudu to dál řešit... Je jasný ,že jestli je pro někoho auto(spotřební věc) stejná jako pro mě třeba pračka,tak nemůže chápat co to dělám a proč. Taky bych nechápal proč někdo tuní pračku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Ondero já tě naprosto chápu když máš auto jako mazla. Mám to taky tak sice nejsem s úpravama tak daleko jako ty, (nejsou prachy už chci ten titul ) ale taky nemám Octu jen tak na ježdění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.