krkman Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 (editace) Tak podle DP by měl byt na svorce 3+5 odpor 3-200 Ω,ale neni tam nic.ostatní bylo ok.viz obr.tak ted uz fakt nevim.preci kdyby tam nebylo vubec nic tak by byla fabka porad v nouzaku.a ne ze jednou jede a jednou zase ne. Nie je ten obrazok na hovno? Odpor by sa mal merať priamo na klapke nie? Tu su dvakrat zobrazene kable... U motoru 2.0 je iny obrazok ako tento čo prikladam Editováno: 29. Srpen 2013, autor: krkman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krkman Vloženo 31. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2013 (editace) Ako to Labi vyriešil, nikto neviete? Editováno: 1. Září 2013, autor: krkman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2013 to by snáď mohol Labi napísať sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 16. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Zdravím,omlouvám se že jsem nedal dřív vědět,ale nějak nebyl čas bo stavíme RD tak řeším furt jen stavbu.Závada je vyřešena a cca 4 měsíce už jezdím beze strachu kde mi to zase za jízdy vzdechne nebo zda vůbec nastartuju.Vyměnil jsem kontakt spínací skříňky.Někdo tomu říká oříšek někdo zase patrona kdyby to chtěl někdo kupovat.Každopádně to stálo cca 170 kč a ani nevím zda to bylo někde v kontaktech na kterých je patrona nasazená nebo zda to bylo špatné uvnitř patrony.Prostě vypadl plus pool a bylo vše v p....i.Když už jsem byl v koncích tak jsem si na 56ku pojistku přívedl plus z baterky a po nastalém výpadku jsem jen zapnul spínač co mi vysel vedle pojistek a pustil proud do zapalování rovnou přes baterku.Občas to bylo před nákupním centrem nebo na náměstí trapný jak se hrabu v autě ,ale jinak to nešlo.Nakonec jsem náhodou přišel k informaci že by to mohla dělat zmiňovaná patrona a tak jsem neváhal a koupil jsem ji.Ta stará neměla žádný hrk a ani se nijak nelišila od nové patrony.Hlavně že to chodilo.Tak až budete mít podobné příznaky tak zrovna běžte po týhle součástce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 Prosím info mám podobné problémy prosím číslo dílu (oříšek nebo patrona) kde koupit popřípadě zda i laik je schopen tento díl vyměnit !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 20. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 (editace) Zdravím,číslo dílu je 4B0905849.Já jsem si to měnil sám,a je to docela v poho.Akorát se musí oddělat všechny plasty pod volantem.Když napišes mail tak ti pošlu odkaz na obrázkový návod.Nejde sem umístit odkaz na ten navod. Editováno: 20. Listopad 2013, autor: labi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gus Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 Ahoj,řeršil jsem stejný problém, psalo mi to stále tyto chyby : 17989 Jednotka ovládání škrtíci klapky a 18057 Datová sběrnice pohonu,řdící jednotky ABS - chybí odezva , 17953 regulace škrtící klapky , vyměnil jsem klapku ,přeletoval svazek ,zkoušel jsem i plynový pedál ,nakonec to byla opravdu také spínací skřínka , na pojistku 56 se špatně spínalo tak poloviční napětí,tímto moc děkuji za info od uživatele labi !! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holmer83 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Ahoj, u mojí Fábky 1,4 16V 55kW (r.v. 2004, kód motoru BBY) mě již delší dobu trápí rovněž horší studené starty. Nejmarkantnější je to při rozsahu venkovních teploty tak od 10 stupňů do 25 stupňů, když je pod 10 stupňů a nebo naopak venku vedra, tak je vše O.K. Projevuje se to tak, že startér točí motorem déle než normálně kdy to chytí nadrb a když motor naskočí tak bez pulzování plynovým pedálem okamžitě spadne na kriticky nízké otáčky a začně se hrozně klepat, musím tedy pulzovat plynovým pedálem abych ho udržel na vyšších otáčkách. Další projev je ten, že když už ho držím plynem na vyšších otáčkách a chci např. couvat z parkoviště nebo se rozjíždět tak motor má pořád snahu zhasínat a padat otáčkama dolů, takže se s tím velmi špatně rozjíždí a ikdyž se už rozjedu tak i při řazení musím velmi citlivě na plyn aby motor necukl. Důležité je ale říct, že stačí ujet do cca 500m a hodně se to zlepší a kolem 1 Km se již motor chová normálně. Teplé starty jsou naprosto v pořádku, každé další nastartování ten den je už v pořádku to jenom ten první studený start když auto déle stálo se to takto chová. Další věcí je, že jezdím více na LPG bež na benzín,ale samozřejmě všechny starty jsou na benzín, když jsem ale zkoušel vynucený start na LPG tak motor se choval mnohem lépe a i při studeném startu neměl snahu zhasínat. Můj osobní názor je, že při startu studeného motoru dostává motor extrémě chudou směs a proto má snahu zhasínat a klepe se, ŘJ si myslím že venkovní teplota je vyšší než je opravdu ve skutečnosti, takže mě napadá buď čislo teploty chladící kapaliny a nebo čidlo tlaku a teploty nasávaného vzduchu?? Myslím, že když už potom ujedu těch pár stovek metrů, tak se příprava směsi adaptuje dle informací z lambda sond a dalších čidel a směs se obohatí to, proto se chování motoru zlepší. Nemyslím si, že by byl problém s klapkou, stačí aby se motor trošku ohřál a šlape dobře ve všech režimech a to jak na benzín tak i LPG, spíš bych to viděl na jedno z čidel teploty. Je mi ale zase divné, že třeba v zimě když je venku -10 nebo i míň tak motor naskočí poměrně dobře a i na studený start drží dobře volnoběh, nejhorší je to když je venku kolem "pokojové teploty" Může mě někdo popostrčit na co se zaměřit. Dík p.s. Fábka má 135.000 km, servisy pravidelný, na diagnostice nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redboss001 Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 holmer 83: Tak presne tento problém mam aj ja. Mam Fabiu 2007 1,4 16v 59kw benzín. Ked boli vonku teploty nad 20 stupňov štartovala na šupu. Akonáhle sa ochladilo cca pod 20 stupňov síce naštartuje ale dlhšie ju musím točiť. Diagnostika bez chyb. Už mám podozrenie na zašpinený snímač teploty a tlaku nasávacieho vzduchu. Inak auto jazdi úplne normálne aj spotreba okolo 6-6,3L Ak by vedel niekto poradiť bol by som vdačný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Přece není problém na diagnostice v naměřených hodnotách zjistit hodnoty,jaké čidla ukazují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Jako první bych podezíral svíce a jako druhý to čidlo teploty a podtlaku v sání (náhrada váhy vzduchu - jinej princip měření, efekt shodnej). Kdyby to bylo čidlo teploty v chlazení, bude to dělat nezávisle na venkovní teplotě, ale bude to záviset na skutečný teplotě motoru = začne to blbnout vždycky po zchladnutí motoru pod nějakou hraniční teplotu. Právě to že to blbne jen po delším odstavení napovídá, že to je buď způsobený zapalováním, nebo tím čidlem měřícím skutečnej průtok vzduchu motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holmer Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Dnes jsem demontoval na Fábce to sdružené čidlo tlaku a teploty nasávaného vzduchu (MAP senzor G71+G72) a bylo docela zasviněné a mastné, očistil jsem ho hadříkem nejlépe jak to šlo a dal nazpět. Bylo to brzy ráno a venkovní teplota byla přesně ta, při které mi to zase celý tento týden při studeném startu dělalo výše popisované problémy. Tentokrát po očištění čidla naskočila fábka okamžitě a drží volnoběh bez jediného šlápnutí na plyn, takže se zdá že to opravdu způsobovalo ten problém. Pokud to bude zase do budoucna zlobit, tak už koupím nové. Mám jej vyfocené, ale nevím jak zde vložit obrázek. Někdo tu zmiňoval i svíčky jako možnou příčinu problémů, ale tohle mi to dělalo i když jsem měl svíčky úplně nové. Je pravda že teď už je na svíčkách 32 tis. Km a výměnu chystám v rámci technické až na 7/2016, ale ten problém se špatnými studenými starty pouze při určité teplotě bych viděl spíše na MAP senzor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Závadu sdruženého čidla mi občas vyhodí VAG a obyčejně mi klesají otáčky na volnoběhu. Mám stejný motor a přístup k čidlu není nic moc. Prý k zašpinění může dojít po výměně oleje, což si nedovedu moc představit. Fotka zaneseného čidla by mě zajímala, kdyby se ti jí podařilo vložit přes rozšířený editor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 (editace) K zašpinění může dojít vždycky, když se PŘELEJE olej - ne jenom při výměně, ale vždycky když se doleje přes horní rysku. V ten moment totiž dochází k většímu rozstřiku oleje v klikový skříni, odkud mastnou mlhu odsává air-box skrz kanály, kudy teče olej použitej k mazání vaček a ventilů zpátky do vany - nakonec se odsává zpod krytu rozvodu právě do air-boxu a tam, pokud tý mlhy vzniká nadměrně moc, může zasvinit podtlakový čidlo ... Editováno: 19. Září 2015, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 Díky za vysvětlení. Je fakt, že při výměně se snažím dávat olej na horní rysku a ta chyba se mi objevila dvakrát tak 3-4 měsíce od výměny, což by odpovídalo postupnému zanešení čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redboss001 Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 (editace) Mám na vás ešte jednu otázku ak by vedel niekto poradiť bol by som veľmi rád. Mam Fabiu combi 2007 1,4 16V 59Kw Benzín. Mám podobný problém so studenými štartmi a chcel by som vyčisti ten snímač tlaku ale neviem kde sa nachádza na tomto motore. Od nasávania až po škrtiacu klapku neni. žiadny snímač. Za každú radu vopred Dakujem. Editováno: 20. Září 2015, autor: redboss001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 Pokud je to stejné jako u 55kW verze tak ho najdeš na pravé straně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holmer83 Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 (editace) to redboss001: snímač najdeš poměrně rychle, alespoň mě to trvalo pár vteřin a motor 59 kW je naprosto stejný jako 55 kW. Když stojíš čelem k přídi auta tak pohledem na levou část sacího potrubí jakoby přes olejovou měrku to čidlo mezi svazky vodičů uvidíš, posviť si tam baterkou. Vkládám fotky toho čidla. Na autě mám od vičistění čidla několik studených startů a motor chytá pěkně a hlavně už nezhasíná a neklepe se. Na tom čidle očistíš pouze tu část co snímá teplotu nasávaného vzduchu, protože ta vystupuje do té "korunky" čidla a je to klasickej NTC prvek. Ještě jeden postřeh k tomuto čidlu, při pátrání na webu na jednotlivých eshopech jsem narazil na dvě různá označení, 03C 906 051 (to mám já v autě) a 036 906 051. U obou verzí uvádějí totožnou paletu aut kde jdou čidla použít a žádnej rozdíl jsem nenašel, nevíte někdo jestli se v něčem liší? Editováno: 20. Září 2015, autor: holmer83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom46VR Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 Zdravím, mám podobný problém. Fabča mi začala zlobit teď jak se ochladilo. Když nechám natlakovat čerpadlo (trvá to cca 8-10 vteřin po otočení klíčku), tak mi nechce chytnout. Když pustím klíček zapalování hned, motor trochu zakucká a chcípne, když to držím déle, motor zakucká a chytne. Dělá to jen jednou denně, respektive poprvé v ten den. Když pak motor vychladne a zkusím ho nastartovat, tak je to v pohodě. Když je teplý, chytne na brnknutí. Dělá to jen když auto stojí dlouho, třeba přes noc. Žádná kontrolka mi nesvítí, měnil jsem už palivový filtr, vyčistil jsem čidlo v sání (zatím jsem ho neměnil). Baterka je nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom46VR Vloženo 26. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2016 V 24. 10. 2016 at 12:47, Tom46VR napsal: Zdravím, mám podobný problém. Fabča mi začala zlobit teď jak se ochladilo. Když nechám natlakovat čerpadlo (trvá to cca 8-10 vteřin po otočení klíčku), tak mi nechce chytnout. Když pustím klíček zapalování hned, motor trochu zakucká a chcípne, když to držím déle, motor zakucká a chytne. Dělá to jen jednou denně, respektive poprvé v ten den. Když pak motor vychladne a zkusím ho nastartovat, tak je to v pohodě. Když je teplý, chytne na brnknutí. Dělá to jen když auto stojí dlouho, třeba přes noc. Žádná kontrolka mi nesvítí, měnil jsem už palivový filtr, vyčistil jsem čidlo v sání (zatím jsem ho neměnil). Baterka je nová. Tak dnes jsem byl na diagnostice a žádná chyba, projeli jsme snad všechno a ani ň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 2. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2017 Tak vyřešeno.Klapku jsem demontoval a i když nejevila známky nečistot tak jsem ji pořádně prostříkl a nechal přes noc odmočit.V místech kde je klapka uložena se vypláchli další sračky které nebyli pouhým okem vidět.Od té doby vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek 1 Vloženo 21. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2017 Zdravím všechny příznivce Fa 16v 55kw.Mám najeto 180000km,celou dobu běžná udržba,svíčky, filtry,nedávno rozvody.Auto šlape,jen když je kolem nuly nebo pod,tak to hůře chytá.Není to na cvrk,ale musí to točit.Jakmile to chytne,jede perfektně,teplé starty taky bez problému.Na napíchnutí se nic nezjistilo.Chci se zeptat,jestli nemáte zkušenosti s tímto problémem.Máme v rodině ješte dvě stejné a obě makají zima nezima.Cus a dík Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
branik5 Vloženo 24. Březen 2018 Sdílet Vloženo 24. Březen 2018 Kde moze byt problem ? fabia 1.4 16v 74kw Ranny start naskoci az na 3 krat moze to byt starter ? Ten tam je este povodny a auto ma nabehane 430 000 km ked auto stalo 5 hodin pod nabijackou tak chytilo hned na prvu krat baterka je tam uz druha pri rannom starte napatie v baterke klesne na 10.8v ked bolo pod nabijackou a hned nastartovane tak napatie kleslo na 12.4 v a auto nastartovalo pre viac info prikladam video VID_20180324_122054.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 24. Březen 2018 Sdílet Vloženo 24. Březen 2018 (editace) Nejsem velky odbornik, ale starter toci dobre. Spis bych to videl, ze pada benzin...muze byt nekde netesnost. Pokud druhy start ihned po chcipnuti chytne hned, mohlo by to byt ono, protoze benzin nestaci spadnout. Editováno: 24. Březen 2018, autor: Čečulák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
branik5 Vloženo 24. Březen 2018 Sdílet Vloženo 24. Březen 2018 No mozes mat pravdu len ako na to prist kde je problem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.