Millosh Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 vim, ze o volnobehu na AEE motoru je toho tady hodne, mam ale specificky problem: motor nedrzi volnobeh, ale pouze, kdyz je v klidu, za jizdy drzi normalne... stav auta: nova klapka-original nove kabely, nove svicky, original BOSCH, nova zapalovaci civka novy rozdelovac (neni original) nova baterka novy vyfuk komplet na VAGu zadna chyba, za studena drzi otacky normalne (cca 1200 otacek a s teplotou klesa na 800 otacek) jezdi normalne, pokud vyradim za jizdy, volnobeh 800 ot. pokud vyradim a zastavim, cca po 5-10ti sekundach zacne volnobeh padat, RJ dorovna a to vse dokola, takze kolisaji otacky 600-1000 obcas chcipne... uz si s tim nevim rady, kazdy napad se ceni !!! jsem ochoten zaplatit za pomoc, ktera povede k vyreseni problemu nebo alespon k presne diagnostice zavady ! diky predem !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk999 Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 (editace) Viděl bych to na rozdělovač. Editováno: 9. leden 2012, autor: Zdeněk999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millosh Vloženo 10. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2012 ja taky, ale proc to dela pouze v klidu a za jizdy, kdyz vyradim na neutral, tak krasne drzi 800 otacek? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Koukám že máš LPG.Asi blbá otázka,ale dělá to to samé na benzín i LPG? Někdy je to záhada.Mě chcípá za studena i za tepla Favorit.Vyměněný komplet jiný karbec,jiný rozdělovač a cívka,klabely a prostě další řada věcí který by to mohli dělat a bez úspěchu. Zvláštní,že to nedělá pravidělně ale občas...jednou vše Ok.Jindy chcípá... Už to neřeším.Holt je to staré auto a bůhví co s tím je.A vrážet do toho peníze..když to jede Nakone zjistíš ,že to dělá třeba jen nějakej blbej kontakt na čidle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk999 Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 (editace) Sežeň rozdělovač z vrakáče a uviš že to bude mít volnověch jako zamlada. Neoriginální rozdělovač má jiné rozměry otočné clony je to sice vřádu desetin milimetru ale tahle nepřesnost oproti originálu uvádí řídící jednotku do omylu o postavení vačkové hřídele. Editováno: 10. leden 2012, autor: Zdeněk999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millosh Vloženo 10. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2012 mam LPG, ale je to uplne stejne na benzin i na plyn, to je vyhoda, protoze hledam zavadu na vecech, ktere jsou spolecne, privod paliva apod muzu v klidu vyloucit. ted je na rade originalni rozdelovac... sice jsem tam mel magenti mareli, ale ten uz nelze sehnat, pouze BOSCH, uvidim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Mareli stál za prd,dej bosche,ale začnul bych čištěním klapky,výmaz adp a zákl. nastavením,to moc nestojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Měl jsem podobný problém, ale na 1.8T. Já závadu vyřešil boužel jen poněkud dražší výměnou váhy vzduchu. Můžeš ji zkusit odpojit a jestli ti to přestane dělat víš kde je problém, protože já s odpojenou váhou jezdil, se zapojenou boužel ne... Za vyzkoušení nic nedáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 (editace) Člověče mam otevřenou kapotu a hledám a hledám a tu váhu ne a ne najít, nevíte někdo kde má AEE váhu vzduchu,našel sem jednu a vyrábí to fa transporta a je cejchovaná... Odpojoval sem všechno k čemu vedou nějaky kabely a jedíné co se stalo že to přestalo svítit,blikat,troubit,startovat,každopádně už nemám problém s volnoběhem je pernamentně 0 a vůbec to nehoupe Editováno: 13. leden 2012, autor: stk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Ten motor nemá váhu vzduchu? tak to jsem trochu uletěl já myslel, že to mají všechny motory s řídící jednotkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 V poho nic se neděje,nemá,má to jen senzor tlaku v sacím potrubí,ale v jeho případě tipuju zasranou klapku a tyhle motory na ně dost trpěly,stačí postup vyz výše a myslím bude OK,pak je možnost bastl řj a navýšit o 100 otáček malým bypasem,ale nejdřív ať zkusí to nastavení,rozdělovače tam taky kapaly ale většinou to dělalo brajgl v zátěži,cukání apod. a k Zdeněk999 i posunutá clonka na aftermarketu se dá seřídit tak aby to makalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millosh Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 klapka je vycistena, ale byla i tak cista, na Vagu O chyb, zakladni nastaveni provedeno, ale beze zmeny... uz fakt nevim, co s tim... pokud jedu a vyradim, drzi krasne otacky na 900, pak zastavim a do 5 sekund zacnou kolisat, nekdy vic nekdy min... pokud lehce prislapnu plyn na 1000 otacek, zase drzi krasne a nic nekolisa... vyfukove svody jsou OK, mam novy vyfuk... ale vypozoroval jsem: pokud drzi na volnobeh a zapnu nejakou zatez (svetla, topeni) tak to zacne kolisat vic, pokud to vypnu, ustali se to a kolisa v mensim rozsahu... napadla mne spatna kostra nbeo tak neco... baterka je 3 tydny nova (Varta Silver 54Ah) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 A ty adaptace si mazal,nebo si dělal jen zákl nastavení,tydle potvory zloběj,musí být ohřátý na 90,a někdy se to povede až na podruhý ale ADP smáznout jinak je celé nastavování k prdu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J_a_s_o_n Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Mám taky Octavii 1.6, 55 kw na plyn a u mě něco podobného dělala lambda sonda...........jednoduse to nechat napichnout.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millosh Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 diagnostika, sporadicka chyba lambdy, jednou OK, podruhe sporadicky signal, potom vymazani chyby, zakladni nastaveni, delano v servisu, nebyl jsem u toho...:-( za celou dobu auta nebyly s diagnostikou zadne problemy... jen jednou, vadna klapka, dala se nova-original, reset, zakl. nastaveni a jelo se dal... tu lambdu zkusim dat novou a uvidim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 presne tohle jsem resil, ty stejne veci menil. i ten rozdelovac, ale problem stale stejny. uz sem si na to zvykl a kdybych to udelal driv, tak sem usetril hromadu penez a casu jinak me pomaha odpojit baterku a pak cca 500 km je to v pohode. ted sem to ale zadrel, tak doufam ze s jinym motorem se tohohle problemu uz zbavim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 (editace) Řeším to samé. Vyměněno cívka+kabely+rozdělovač+svíčky+klapka (VDO, 9000 za orig. už by mě zabilo). Vyzkoušená lambda, tou to nebylo. Ve dvou servsech to rozebrali, zkoušeli i katalyzátor, vstřiky a nic. Debilní motor. Editováno: 12. Duben 2012, autor: Falewick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Chce to dávat určité značky i těchto neorigo dílů a hlavně svíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5treetmanyx Vloženo 26. Únor 2019 Sdílet Vloženo 26. Únor 2019 Kdyby to někomu pomohlo, popíšu můj problém a zážitky se škrtící klapkou motoru 1.6 MPI 55KW AEE v octavii 1999. Problém, auto špatně startovalo, nedrželo volnoběh a když jsem jel tak škubalo a vynechavalo, taky stojíci při přidani na 1500 - 2000 zaškubaval motor. Vyměněno: cívka, kabely, víčko rozdělovače, palec a svíčky. = nic nepomohlo. Výměna škrtící klapky = furt stejné. Kontrola těsnosti sáni = OK. Šel jsem tedy cestou kontroly škrtící klapky a změřil její odpor = nebyl žadny (má byt mezi dvěma konektory nahoře/blíž u nastavovače klapy od 3 do 200 ohmu odpor). Takže klapa z vrakoviště mrtva, stará klapa odpor měla ale jen bzučela, tak jsem zkusil dalši 4 klapy a nic, s odporem bzučeli nebo nic a bez odporu vubec nic, žadná se nepohla. Proměřena kabeláž k řídíci jednotce a vše ok, vyměněna jednotka a ejhle, klapa s odporem OK, nastavovala, vše začlo fungovat. Ještě na volnoběh kolísaly otáčky v rozmezí 500 - 1100. To vyřešilo nastavení rozdělovače/předstihu (někteří píšou lambda, ale NE) Ponaučení - klapy na 1.6 trpí a nemusí být dobrá ani náhradní z vrakače, nová je drahá a levná čína nefunguje dobře, navíc může zničit ŘJ. Bacha na hadici odvětrávání do airboxu a ještě při chybě "volnoběžný spínač" zkontrolovat jestli v měřených hodnotách ukazuje bit na čtvrtém míste '0' a když sešlápnete plyn ukazuje '1' 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sachs Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 Řešíme ten samý problém s volnoběhem. Vyměněno a zkoušeno vše kromě nastanení rozdělovače / předstihu , a případné výměny řídící jednotky. Zatim nevyřešeno. ---- Pri testování jsme zjistili nepříjemnou vec že se do konektoru Lambda sondy dole na podvozku pod plastovým krytem občas dostává voda a Lambda se pak tvari jako vadná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sachs Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Problém jsme vyřešili - výměna hydroštelů a vačkové hřídele. Viz.: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.