Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

po naštartovaní,motor klepe ako dieselový motor.Po zohrianí zvuk zmizne , ale motor žere vela oleja.prosím poradte mi na meilovú adresu monika.111@azet.sk.........DAKUJEM

najazdené??....

zvuk vyzerá,že sú to hydroštely

  • Autor

dakujem pekne,za info

Mám podobný problém s mojí fábkou 1.4 16V 74kW žere docela dost oleje a za studena se mi zdá taky že nejak klape.... jak jsi to vyřešil?? Poraďte kdokoli kdo s tím máte zkušenosti...

docela dosť je koľko??..a aj tebe podobná otázka..koľko tam máš nabehané??...ak nemáš nikde viditelný únik oleja,tak cez gufera ventilov,v horšom prípade cez piestne krúžky..

Na 1000 Km Asi 800ml. Najeto mám 127000 unik viditelný není motor je všude naprosto suchý a čistý... mastná je jen převodovka ale to bude nejspíš jen těsnení....

A do motoru leju Shell Helix HX8 5W40...

pfúúúúú :kol-33: tak to je sakramentsky veľa....tak asi GO motora

To znamená veškerá těsnění a pístní kroužky co?? To bude asi pálka....

presne :kol-26:

moc jsi mě nepotěšil, ale děkuji za radu...

řešíte něco, o čem se tady už hezkých pár let diskutuje. V této sekci je vyvěšený rozcestník a v něm lze najít obsáhlá vlákna jak o příčinách klepání mototu za studena, tak o nenasytnosti 16V 74 kw olejem. Než začneš dělat generálku, tak si to určitě přečti.

Ve stručnosti:

* klepání je normální

* požírání oleje je bohužel také normální

* používej hustší olej

* pokud se to nezlepší (dobré to nebude nikdy) vyměň gufera na ventilech, po té pístní kroužky

* spotřebu máš opravdu vysokou, takže to také může být větší "lokální" problém jednoho válce.

  • 2 týdny později...

nejsem si jist, ale pro motory 1.4 16V je myslim predepsany olej 10W40, laicky receno je o neco malinko hustsi a klepani by se melo uklidnit (i kdyz ne uplne) a spotreba oleje by mela klesnout (i kdyz taky ne na nulu)... ja uz mam tento motor ve druhem aute, obe kupovany jako ojetiny, obe 55kW a u prvniho majitel lil 5W40 - klepal jako blazen, studenej, ohratej, to bylo jedno, hlavne pod zaberem, i kdyz spotreba byla minimalni, u soucasneho je tam 10W40, spotreba blizka nule a klepani minimalni, max 5 vterin u studeneho motoru...

Upraveno od Wikidy

No já tam měl taky 10W 40 a klepalo to jak nafťák,než se motor zahřál,takže určitě déle než 5 vteřin. Olej je předepsán podle normy VW,když ji splňuje 5W nebo 10W,je jenom na tobě co tam naleješ. Je tady o tom jedno celé téma.

Dávám 10w40, olej žere minimálně max 6 deci na 10000km, za studena klepe, ale nic hrozného - vlastnost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.