Přejít na obsah

dieslový zvuk morora za studena1.4 16v


monika.111

Doporučené příspěvky

řešíte něco, o čem se tady už hezkých pár let diskutuje. V této sekci je vyvěšený rozcestník a v něm lze najít obsáhlá vlákna jak o příčinách klepání mototu za studena, tak o nenasytnosti 16V 74 kw olejem. Než začneš dělat generálku, tak si to určitě přečti.

Ve stručnosti:

* klepání je normální

* požírání oleje je bohužel také normální

* používej hustší olej

* pokud se to nezlepší (dobré to nebude nikdy) vyměň gufera na ventilech, po té pístní kroužky

* spotřebu máš opravdu vysokou, takže to také může být větší "lokální" problém jednoho válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nejsem si jist, ale pro motory 1.4 16V je myslim predepsany olej 10W40, laicky receno je o neco malinko hustsi a klepani by se melo uklidnit (i kdyz ne uplne) a spotreba oleje by mela klesnout (i kdyz taky ne na nulu)... ja uz mam tento motor ve druhem aute, obe kupovany jako ojetiny, obe 55kW a u prvniho majitel lil 5W40 - klepal jako blazen, studenej, ohratej, to bylo jedno, hlavne pod zaberem, i kdyz spotreba byla minimalni, u soucasneho je tam 10W40, spotreba blizka nule a klepani minimalni, max 5 vterin u studeneho motoru...

Editováno: , autor: Wikidy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...