jaydoo Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Mna odhovarali od tych Goodyear UG 7, vraj ked se sjedou, pak moc hučí. Je to tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovin Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 tak nevim....mám je jen 2 měsíce...ale bral sem je na doporučení kámoše...ten pro ně měl jen chválu...mě se zdají byt docela v pohodě a dobrý...a cena nebyla taky nijak hrozná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 (editace) Mám je taky asi 3 měsíce a zatím jsou v pohodě (nehučí). Ale jestli mají hučet nebo ne, tak to opravdu nevím... Editováno: 5. Únor 2008, autor: Konny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Mám je taky asi 3 měsíce a zatím jsou v pohodě (nehučí). Ale jestli mají hučet nebo ne, tak to opravdu nevím... Hoši, nebojte se, nove nehučí. Prí až sjeté. Takže az o rok, nebo spíš o 2-3 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmvnitra Vloženo 16. Březen 2008 Sdílet Vloženo 16. Březen 2008 Mam UG7 uz druhu zimu a jazda s nimi je fantasticka. Mam kolegu, ktoreho obcas zveziem a viackrat sme spolu skonstatovali, ze v zime sa Octavka da porovnavat s Mercedesom z pohladu hlucnosti v kabine, v lete naopak na konciacich matadorkach je to tragedia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovin Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 hm...tak to pleteš letní,ne...ty hučí,bo je tam ten šípovej vzor... Nevim nezdají se mi nějak moc hlučné,oproti co sem měl dřív na jiných autech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 No ja mam od lonska UG7 na predku a W3D cca.4mm na zadku,letos chci poridit dve nove k tem UG7,taky se rozhoduji mezi UG7+ a W3M.Ta UG7 fakt je dobra,na snehu drzi stopu,mam pocit bezpeci,ale na suchu tragedie,strasne hlucna guma.Asi poridim toho Dunlopa.No uvidime,zase si rikam,ze je lepsi mit na aute vsechny dezeny stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 posledni dve zimy sem mel na aute Alpin2 a vypada to ze i novymu autu dopreju Micheliny, tentokrate Alpin3. byl sem s nima moc spokojenej, coz se treba o Polariskach rict neda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 Já minulý týden koupil NOKIANy WR /R15-195-65/( http://www.bestpneu.cz/pneu/576/nokian-wr-...5-r15-91-t.html ) Známý rušil sklad a tak mi je prodal 1ks á 1100,-Kč, což je paráda. Jelikož jezdím na NOKIANech jiřž cca 7-8 let a jsem spokojenej, tak jsem rád, že to bylo tak levně Vše dal jen známým, teď již pneu nedělá - vlastně nedělá už nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecoslav Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Borci chcem sa len opýtať ako je to so šírkou zimných pneu, sú lepšie širšie alebo užšie? Idem kúpiť zimné pneu, značku už mám vybranú ale nie som si istý so šírkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Všeobecně jsou do hlubokého sněhu lepší užší pneumatiky. Pokud víš, že se pohybuješ často ve sněhu, tak bych volil ty užší 195, pokud jezdíš ale spíše mimo sních, není důvod tam narvat třeba něco širšího. Rozhodně bych ale nešel pod 195. Taky si dej pozor na to, aby jsi nedal moc široké pneu a pak ti třeba něco neurvaly sněhové řetězy. Já si myslím, že ideální je na zimu klasika 195/65 R15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Já si myslím že je ještě čas na nákup zimní gumy protože ted Vám mužou prodat skladové zásoby a řiká se že zimní pneu by měla být maximálně na 5 let.Pak ztrácí svoje vlastností ktery by měli mít.Je fakt že taky přemýšlim do čeho jit a rozhodně nebudu kupovat pneu v Tescu nebo v Hypernově jak píšou nekteři výš...Nesmysl.Na pneu se nevyplati šetřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mils Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Koukám, že tady na foru ale i na mnoha prodejních serverech je v souvislosti s obutím na O II zmiňován rychlostní index T. Při mrknutí do velkého TP všechny povolené varianty obutí mají psán parametr H. Asi bude záležet na motorizaci či co. Já mám 1.9 TDI. O II jsem koupil před měsícem a tak se začínám pomalu připravovat na první zimu s tímto autem. Musím také koupit zimní gumy s plecháči. Akorát nevím, jestli vybírat rozměr disku uvedený v základním technickém popisu vozidla, nebo v dalších záznamech, kde jsou uvedené další rozměry disků ve variabilním provedení vozidla. V základu jsou uvedeny tyto rozměry 6J X 15 H2 ET 47 , 195/65 R15 91 H V dalších záznamech je jich víc, ale obdobný rozměr tam je tenhle 6,5J X 15 H2 ET 50 , 195/65 R15 91 H Tak který smím zvolit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Kterýkoliv, který je v TP uveden, ať už jako základní nebo jako alternativní. A tím rychlostním indexem se netrap, pokud chceš, klidně použij "T". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Kterýkoliv, který je v TP uveden, ať už jako základní nebo jako alternativní.A tím rychlostním indexem se netrap, pokud chceš, klidně použij "T". Nemas pravdu !!! Rychlostny index musis pouzit ten, co mas v TP. Takze FRANK musi dat minimalne H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 (editace) Rychlostní index může být klidně nižší. Jen nesmíš jezdit rychleji než zvládnou pneu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...5&hl=zorném Editováno: 1. Září 2008, autor: KaJe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neo Moucha Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Tak já mám v TP například napsáno, že jako zimní lze použít pneu s nižší rychlostí (tedy například T), ale nesmí se tato rychlost překročit Takže v zimě né víc než 190 Jinak loni jsem pořídil UG7+ a letos je pořídím znova (ty loňské mi ukradli i s autem), protože jsem si je nemohl vynachválit, na sněhu i břečce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mils Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 (editace) Tak už mám horkého kandidáta na zimní gumy, asi půjdu do GoodYear UG 7+ . Dobré testy, dobré ohlasy od lidí. Ale také jsem našel nekolik hodnocení, kde lidi tvrdily, že se dost sjížděj. Má už někdo takové zkušenosti ? Editováno: 6. Září 2008, autor: mils Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petris Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Je to možná, že se sjíždějí o něco rychleji. Je to tak trochu daň za měkčí směs a tudíž lepší přilnavost v zimě. To je právě o tom u těch výrobců, najít směs tak akorát. Aby to drželo a lidi nebyli nasraný, že jsou za 2 sezóny pryč ( při cca 15.000 km ročně ) Já do nich asi půjdu taky teda do těch plusek. Ne nadarmo vyhráli loni většinu testů. Continental má letos novou gumu 830 a taky přešel a asymetrického k symetrickému desenu ala GY UG7 Já má m teda jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkal Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Ahoj měl jsem už několik zimních pneu a ze všech jsem byl vždy spokojenej s MICHELIN Alpin.Jinak Dunlop winter sport měl měl a jak se mu trochu sjeli nestálo to za nic.Pak si koupil Nokian a super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neo Moucha Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Tak už mám doma novou sadu GY UG 7+ na nejlevnejsipneu.cz mají ještě stále letní slevu, takže jsou o 300,- levnější než loni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Neo Moucha : a jaký rozměr jsi koupil? Na jaké auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neo Moucha Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 klasická 195/65 R15 91T na OI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Kdyz jsme u toho,co je oznaceni M+S ? to je lepsi nebo horsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 M+S = Mud+Snow = Bláto+Sníh Jen tak pro zajímavost (už bohužel nevím, kde jsem ten článek vzal): "M+S nebo vločka ? Mud + Snow - bláto a sníh - to je všeobecně uznávané označení pro zimní pneumatiky, jež používá většina světových pneuvýrobců. Přesto se jeho platností nedávno zabýval soud v Bad Oeynhausenu (Severní Porýní-Vestfálsko). Jedna zákaznice, která si takto označené pneumatiky zakoupila přes internet pro svůj terénní vůz, je chtěla po dvou týdnech vrátit s tím, že nejde o zimní pneumatiky. Když jí nechtěl prodejce vyhovět, obrátila se na soud. Soud uznal žalobu zákaznice za oprávněnou a odvolal se přitom na znalecký posudek, podle něhož „není označení M+S nutně spjato s vhodností pneumatiky pro zimní provoz“. „Prokazatelné zimní vlastnosti pneumatiky signalizuje spíše symbol sněhové vločky umístěný na boku pneumatiky,“ citoval ze zdůvodnění rozsudku list Neue Westfällische Zeitung. Jednatel Spolkového sdružení obchodníků s pneumatikami a vulkanizérů (BRV) Hans-Jürgen Drechsler označil odůvodnění rozsudku za nesmysl. Poukázal přitom na příslušné směrnice Evropské unie platné na celoevropské i národní úrovni. „Tam se uvádí, že zimní pneumatiky se označují symbolem M+S,“ uvedl Drechsler. Jde však o to, zda to skutečně platí i obráceně, respektive o to, zda lze podle zákonného ustanovení pneumatiky označené M+S automaticky pokládat za zimní. Drechsler tvrdí, že ano a odvolává se přitom na směrnici EU 92/23 EWG, dodatek II, odstavec 2. 2. „Pneumatika M+S je taková pneumatika, u níž jsou celková struktura a vzorek běhounu uspořádány tak, že její chování v blátě a čerstvě napadaném či tajícím sněhu je lepší než u normální silniční pneumatiky. Vzorek běhounu u takové pneumatiky se vyznačuje kromě jiného většími drážkami a bloky, jež od sebe oddělují větší mezery než u běžných silničních pneumatik,“ citoval Drechsler příslušné pasáže ze směrnice. „Co však chybí, je zkušební postup v rámci typového osvědčení pneumatik podle předpisu Evropské hospodářské komise (EHK) ECE-R 30 nebo směrnice EU 92/23/EWG, jenž by dokazoval, že daná pneumatika skutečně odpovídá podmínkám vymezeným pojmem M+S - že totiž má lepší chování v bahně a v čerstvě napadaném či tajícím sněhu než normální silniční pneumatika,“ dodal Drechsler. „Do doby, než sami výrobci pneumatik nebo zákonodárci nedoplní předpis ECE-R 30, na nějž se směrnice EU 92/23 a zákon o pozemních komunikacích odvolávají, o zmíněný zkušební postup, je teoreticky možné, že některé - typově povolené - letní pneumatiky, zejména určené pro export do USA, budou moci být označeny symbolem M+S,“ objasnil Drechsler. Současně ale zdůraznil, že z praxe mu není známo - maximálně by mohlo jít o ojedinělé případy - že by se na německém trhu objevily letní pneumatiky s označením M+S. Své členy BRV v tomto směru sám jednoznačně poučil." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.