Publikováno Leden 11, 201213 r Ahoj, ma OI jen hadraulicky posilovač nebo elektrohydraulicky, jde to nejak předělat popřípade neví nekdo jestli je to velký rozdíl???
Leden 12, 201213 r No pokud funguje,tak bych to neřešil. Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším. Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape. Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji?
Leden 14, 201213 r Autor No pokud funguje,tak bych to neřešil. Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším. Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape. Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji? Pouze hydraulický, čerpadlo "natvrdo" na stejném řemenu jako alternátor. Jezdil jsem ted s GOLFEM V OI mám nově ale lehkost řízení se nedá srovnat, volant se vraci neplynulým pohybem.. OK, tak ja si teda zvyknu Díky za info
Leden 14, 201213 r Autor No pokud funguje,tak bych to neřešil. Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším. Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape. Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji? Přesně tak prostě lehce , jedním prstem...
Leden 15, 201213 r Když bys to řešil kvůli něžné polovičce,tak bych to chápal. Pokud to děláš kvůli sobě,doporučuju začít trénovat s činkama. Fábie je na tom podstatně lépe. V naší 1.2HTP a 1.4MPI jde volant lehce,jak když by byla kola ve vzduchu.
Leden 15, 201213 r Autor Ted jsi to trefil, kvuli mne to není Je tedy nekdo kdo by mi poradil jak to udelat aby to slo lehčeji??? Upraveno Leden 16, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Leden 15, 201213 r Jestli je to starší vůz tak vyměň náplň v servořízení,mě to pomohlo. Ale pouze origo- http://www.e-nahradnidily.cz/posilovac-rizeni-3/olej-do-servorizeni-original-skoda-octavia-i Jestli to nepomůže tak může být zatuhlé horní uložení tlumičů nebo spodní čepy na ramenech.
Leden 15, 201213 r To mu nepomůže si myslím... Měl jsem možnost projet X Octávek a každá měla to řízení podobné. Pokud je zvyklej z Golfa,kterej jde zlehka jako Fábie,tak údržba nic nevyřeší. Ale nadruhou stranu ten systém na Octávce musí mít nějaký tlakový-přepouštěcí ventil.A by to tlačilo stálej tlak bez ohledu na otáčky motoru. Třeba by šlo dát na pumpu větší řemenici a ventil poladit aby pouštěl více tlaku do řízení. Je to jen má teorie.Musí poradit někdo,kdo to dělal a nebo ví víc jak to funguje.
Leden 15, 201213 r Když bys to řešil kvůli něžné polovičce,tak bych to chápal. Pokud to děláš kvůli sobě,doporučuju začít trénovat s činkama. Fábie je na tom podstatně lépe. V naší 1.2HTP a 1.4MPI jde volant lehce,jak když by byla kola ve vzduchu. FABIA nie je OCTAVIA. 1,2HTP FABIA VERZUS 1,9 TDI OCTAVIA.
Leden 15, 201213 r Tak tak ....ale zase si myslím,že to nemůže být v Octávce takové peklo. Moje mamka lítá s Fáčkem bez posilovače a nestěžuje si...Holt si mákne,ale je ráda že jede
Leden 17, 201213 r Autor Pouze hydraulický, čerpadlo "natvrdo" na stejném řemenu jako alternátor. Takže to fakt předelat nejde???? procital jsem fora a predelava se tu kde co, ale tohle asi fakt nejde co??
Leden 18, 201213 r Tak ono by to šlo,ale stálo by to balík podle mě. Není tu asi nikdo kdo by takovou věc řešil a proto se ti odpovědi nehrnou...
Leden 18, 201213 r Pořád je to jen čerpadlo,trubičky,pístnice a pár ventilů...takže výměna za výkonější ,nebo poladit stávající je určitě možná.Třeba se někdo najde kdo poradí...
Leden 18, 201213 r Nemá smysl do toho nějak zasahovat protože zvýšení tlaku akorát zkrátí životnost servořízení začne týct.Dávat tam něco jinýho co je elektromechanický ja taky blbost zaprvý to nebude sedět a elektronika řízení je vázána na další potřebnou elektroniku která v OI není nebo je ale komunikuje jinak. Tady jedině výměna za jiný auto.
Leden 18, 201213 r Autor Diky kluci.... už šetřím na nový.... na tohle si proste zvyknu:-D Upraveno Leden 19, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Únor 13, 201213 r vyměň servoolej je to fakt znát a pak ti to půjde skoro jako elektrohydraulický. ted jsem to taky řešil (origo olej) a je to paráda. taky záleží na šířce pneu... 225 vs. 195 je znát.
Únor 14, 201213 r Heleť super nápad... Ať si na auto hodí nějaké dřevěné loukotě z Pragovky a bude to zatáčet pak samo A olej zkusit může, i když teoreticky pokud má vše co se týče těsnění a odvzdušnění v pořádku,tak jiný olej asi moc nepomůže... Co se na něm může kazit?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.