Prosinec 4, 20159 r Úbytek chladící kapaliny motor 2.0 TDI 103 kw -po 4 letech bez nutnosti dolévání. Najeto 130 000 km Voda začala ubývat cca 0,6 l / 2 měsíce. diagnoza: teče vodní čerpadlo. nové stojí cca 1500 Kč,tak to zase není nic hrozného. Je to první Škodovka,kde se mi to stalo.Měl jsem Octávku I a II,dohromady najeto u obou 550 000 km a čerpadla držela.Kapalina nikde neubývala mezi servisními výměnami chladicí kapaliny po dvou letech. Čerpadlo by mělo vydržet celou životnost motoru,jinak je někde chyba. Někdy se netěsnost těžko hledá,ale pokud se musí dolévat často,tak se najít musí. Divím se,že to někdo dolívá a je v pohodě.Zase na druhou stranu mám stále původní brzdové destičky,ty jsou kvalitní,vypadá to,že 140-150 000 km vydrží,teda mě.
Červenec 20, 20169 r Zdravím, najeto necelých 13 000 na novém Superbu - kontrolka a sucho v nádržce. V servisu doplněno, budu sledovat. Dost nepříjemně mě to překvapilo...
Duben 8, 20187 r mam takovy problém ohledne ubytku chladici kapaliny.Yeti 2013 Motor 2,0/103 kW TDI CR,marne hledam unik chladici kapaliny,tyden jezdim,motor suchy,ubytek zadny,pak necham auto 2-3dny stat,a na vane se udelaji 3-4kapky chladici kapaliny,prosel jsem všechny hadice,sponky a netesnost jsem nikde nenasel,ani naznak roseni,odkud by se tam ta kapalina mohla vzit,asi zahadne auto,presto me to stve,Neresil to uz nekdo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.