Publikováno Únor 9, 201213 r Hezký večer :-) Uvažuji již nějakou dobu nad koupí Superba II. Mám rád zhruba 2leté vozy řekněmě okolo 60 - 80.000km najeto.. Už jsem takhle kupoval Fabii I. i Octavii II. a jsem spokojen vzhledem k tomu, že neplatím plnou cenu a zároveň je auto v dobrém stavu (bavíme se pochopitelně o reálně najetých a doložených kilometrech). Dnes jsem byl měnit rozvody na Octavii II. a vyšlo mě to celkově na 10.000,- Kč což mě pochopitelně velmi potěšilo, vzhledem k tomu, že u Audi je toto o mnoho nákladnější záležitost (ani ne dílama jako prací). Chtěl jsem se zeptat, jestli umíte posoudit jak je v takových drobnostech jako jsou právě pravidelné servisní úkony (rozvody, servisní prohlídky, hlava válců, vstřiky, apod.) nějak výrazně dražší, než u Octavie II?. Bavme se o motoru 2.0TDI CR. Nejsem si jist, jestli má Superb z nějakého důvodu vyšší hodinovku, nebo jestli jsou do něj dražší díly jen z principu, že je to dražší vůz? Když stejně hromada součástek bude totožná s jinými koncernovými vozy, nebo s Octavii II. Vzhledem k 2 až 3 letým vozům mě vždy čekají zanedlouho právě ty předepsané výměny dílů po 90.000, 120.000km a tak dále.. Mockrát děkuji :-)
Únor 10, 201213 r superb 2.0 tdi cr 125kw....prohlidka v 60000km...vymena oleje,fitru,pylovy filtr,vymena brzdove kapaliny+ kontrola a vycisteni brzd,vymena oleje v dsg prevodovce....prace 5 hodin...celkova cena 12300kč
Únor 11, 201213 r Mě to na škodovku drahý nepřijde. Práce 800,-/hodinu x 5 =4000,-, olej ve škodovce 750,- x 4 litry, olej do DSG taky něco stát bude, výměna brzdovky + brzdovka, filtry a je to tam. Když si přinešeš díly bude to ani ne za půlku.
Únor 11, 201213 r drahé? len okolo 600kč je liter oleja do DSG a ide tam 6 litrov + filter je okolo 600 tiež
Únor 11, 201213 r Autor Jestli tomu dobre rozumim, tak kdyby tam nebyla DSG, tak je cena podobna jako u Octavie II?
Únor 11, 201213 r Fakturu nemam doma,tak v pondelim hodim podrobny vypi za jake ceny to bylo........... Upraveno Únor 11, 201213 r od davidek.c
Únor 22, 201213 r To je teda docela drahý , hlavně ten olej. Mě čeká během měsíce první servis na 1.4 TSI. Není tu někdo s tímhle motorem kdo na servisu byl, kdo by mě sem hodil orientačně cenu co mám čekat? Díky
Únor 22, 201213 r u TSI se pri prvnim servisu dela jenom olej a filtry (olejovy, nekdo dela i kabinovy, ale ten se nemusi, interval je 60.000km) + plus nekde kontroluji a cisti brzdy. Me to stalo cca 2 tisice (olej jsem mel vlastni z internetu za cenu cca 200KC/l). Jinak je docela rozdil v nakladech na servisovani suche a mokre DSG - sucha nevyzaduje vubec zadny servis, olej, nic takoveho, u mokre se musi menit kazdych 60.000km olej za cca 4000KC. Upraveno Únor 22, 201213 r od 5icz
Únor 22, 201213 r Díky. To zní dobře. Chci si to nechat překódovat na pevný servisní interval po 15.000 km, přijde mi těch cca 30tis na jeden olej moc. Včera jsem dolíval olej - rozsvítila se kontrolka. Měrka byla úplně suchá :-(. Dolil jsme litr a bylo to v horní polovině měrky. Do servisu mi to ukazuje 1800 km. Kde jsi objednával ten olej?
Únor 23, 201213 r Bral jsem to tusim nekde z nemecka, protoze tam na pul ziju. Ale v cechach maji solidni cenu na klasiku Shell helix ultra av-l treba tady: http://www.olejeservis.cz/e-shop-oleje-a-maziva/motorove-oleje/shell-helix-ultra-av-l-5w-30-cena-od no a ted zkousim nejakou specialitu od Titanu a tu maji za dobrou cenu treba tady: http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-fuchs-titan-5w-30-titan-gt-1-pro-c-3-synteticky-4l-fs-5w-30-tgtp3-4_33798.html
Říjen 26, 201212 r S vlastním olejem, filtry atd není absolutně problém. Nosím si to vždycky a pouze olej musí být nerozbalený a vyhovovat normě. Filtry mám vlastní i s logem škodovky, tak nebyl nikdy problém. Ani s jakoukoliv zárukou. Jen do protokolu napíše olej vlastní a ohlídej si, aby tam zároveň bylo splňuje normu předepsanou výrobcem. To aby se neškubali, že tam byl jiný olej a pak se něco stalo s motorem. Olej jsem koupil tento http://olejedilypneu.cz/cz-detail-729900-shell-helix-ultra-extra-5w-30-1l.html Upraveno Říjen 26, 201212 r od waikiki
Srpen 28, 201312 r tak jsem absolvoval 30tkm první servis v Belgii. Upřímně kolik je asi odvislé od toho, kde servis probíhá a podle kterých standardů, než co je to za model auta. mě dělali: - geometrii - zdarma, prý se dělá vždy po 30tkm, v ceně servisu - vyleštění předního skla - ne to jsem se nesplet, je jak nové, ptal jsem jestli měnili okno, prý ne, že rozleštili profi strojem díry od šutrů a nějaké škrábance od stěračů - může se to 2x, pak se mění okno, posuzují podle tlouštky skla sondou, v ceně servisu - zdarma - výměna loga na 5tých dveří - koroze - záruka - zdarma - výměna oleje, filtrů, vizuální kontrola, kompletní seznam všeho co kontrolovali přiložené dvě A4 k faktuře - doplnění vody do ostřikovačů, případně dalších kapalin - zdarma - umytí, vyluxování auta - zdarma - potvrzení záruky mobility pro celou Evropu - zdarma - nahrání opravných FW do ŘJ - zdarma - dali mi wunderbaum s logem firmy jako pozornost - zdarma ptal jsem se na přestříkání masky od šutrů - musel by schválit importér, standarně se nedělá na záruku cena 230€ vč DPH, za olej + filtry + příspěvek na recyklaci. Jedná se o firmu http://www.dieterencarcenters.be Poděkoval jsem se zvědavostí, že je to od nich velmi štědré, odpověděd byla, že pro země Beneluxu je jediný koncern importér, který neřeší, jestli máte Audi, VW, nebo Škodu, ale standard je stejný, ceny dle hierachie značky. Konkurence je veliká a stížnosti zákazníků berou opravdu vážně jako pochybení péče o zákazníka, notabene u těch dražších modelů. Ztráta zákazníka z důvodu špatného servisu = pro daný autosalon nemalá finanční sankce.
Srpen 28, 201312 r mňa zaujalo zdarma: geometria (po 30tkm sa bežne nerobí a ešte nie zdarma),vyleštenie pred.skla a doplnenie kvapalín... ..ostatné beriem,ako bežné veci v rámci servisu a záruky..
Srpen 28, 201312 r ....no zvyklej z ČR, že za litr 5W30 oleje v autorizáku chtějí 900CZK a účtují 5l, tady mi účtovali 4l + filtr - nebyla nějaká brutální částka. Rozuměj kdekoliv jinde by tě 5L kanystr 5W30 stál víc (80-90€), než u nich účtovaná částka vč. filtru. (70€) - geometrie - prý malý odklon zadního pravého kola + souběh v předu - kapaliny - výměna kapain v 60/90tkm bude placená, ale jestli někde chybělo pár ml, neřeší to - voda do ostřikovačů - ?? - cena nula-nula nic dolít tam pár deci - pozornost - okno - sám jsem nechápal, ČR/SR nevím že by to někdo dělal. nicméně na to že se jedná o Belgii - a Němci jsou ještě o pár levelů úpornější. Prostě jsem odjížděl ze servisu s tím, že mi přejímací technik řekl viz můj příspěvek výše. Tak nějak s takovýmto autem nemáte mít trápení.
Srpen 29, 201312 r Zajímavé, mě zaujalo to přeleštění čelního skla, to bych taky potřeboval. Schválně se na to zeptám, jestli to budou vůbec v servise umět.
Srpen 29, 201312 r pokud se ti povede něco zjistit ohledně toho přeleštění okna tak to sem prosím hoď,taky by mě to zajímalo!
Srpen 29, 201312 r Servis mám až za 4000 tkm, což vypadá na přelom roku, dřív v servisu doufám nebudu
Říjen 22, 201311 r Máte někdo zkušenosti s jezdenim do Německa? Myslim co se tyče mobility atd.. Mam superb II 2012
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.