ondra.zikmund Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Zdarec doma na roomstrovi nám motor šíleně bere olej cca 1000 km litr po dálnici možná víc ...je to motor 1.2 htp (51 kw) r.v. 2007 najeto něco kolem 80 tis km .Už jste se s tím někdo setkal...popř kde by mohl být problém ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 já jsem měl na htp 40kW stejnej problém a byly to zapečený kroužky, chce to každopádně změřit tlaky jako první věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Ja měl něco podobného,ale bralo mi to trochu min.Neměl jsem už na to nervy a nechtěl čekat,az někde zůstanu viset s motorem v prkénku,tak jsem koupil motor v Praze na vrakáči za 13000,plus výměna asi 5500kč a je to.Předtím mi ještě repasovali hlavu,stálo to 12000 a nepomohlo.S motorem z vrakáče vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 to je asi nejhorší řešení, koupit jinej motor na vrakáči. do motoru nevidíš a může na tom bý mnohem hůř. nepočítám tu cenu včetně práce za výměnu. já jsem dal 11t. za nový kroužky plus nějaký drobnosti kolem ventilů. tím pádem jsem měl jistotu. ale kupovat černýho petra... jo a pak jsem to hned prodal teda :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Na vrakáči mi řekli,že kdyby motor byl blbý,že mi ho vymění za jiný.Sice jak by to bylo s další výměnou netuším,ale motor jede.Už mám na něm dalších 30 tis a vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 Presne takýto problém som mal na svojej starej astre 1,4 16V, mala najazdené 137000km. Pomohla výmena piestnych krúžkov, tesnenia hlavy a tesnení drieku ventilov, tuším to volajú simeringy. Potom som na nej ešte najazdil 60000km a olej som medzi výmenami ani nemusel kontrolovať. Ináč toto u viacventilových motorov vraj spôsobuje hlavne jazda na nízkych otáčkach tzv. podtáčanie motora ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 (editace) Problém u HTP motoru je ten, že aby se vyměnily pístní kroužky, tak musí celý motor ven z auta a navíc málokomu se v tom chce hrabat. PS: Taky mi to žere olej po výměně hlavy kvůli podpáleným ventilům, cca 0,5l na 2000km. Editováno: 15. Únor 2012, autor: Haniss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 jo přesně tak, nikdo to nechce měnit, je to pracný a pokud to nedělá motorář, tak se to nemusí podařit. ve škoda servisu mně dokonce řekli, že to vůbec nejde a ať si seženu novej motor a pak to akorát přehodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 no oni možno vedia,že to ide,ale ŠA to oficiálne "zakazuje" opravovať,čiže rozoberať motor..preto tá odpoveď,že to nejde...urobiť sa to však dá,treba vedieť správny postup (doťahovacie momenty,poradie doťahovania,aké silikóny treba použiť a kde).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Hoši dnes to jsou výměnkáři ne opraváři. Když jsem chtěl nechat opravit auto po drcanečku kde byl naštíplý na fabce rožek nárazníku pod světlem+malinko prohnutý blatník a nechal si udělat rozpočet tak vyrukovali s 20ti tisíci. Udělal jsem to sám zadarmo mimo pár kapek dvojsložkáče a lakovací tužky a zamáčknutí blatníku.... Mám bývalého spolužáka který tvrdí( a to je asi důvod že to nechtějí složitě rozebírat) že Š-A raději posílá polomotory v ceně asi 35ti tisíc a oni přestrojí elektriku. Dělal kroužky na HTP a říkal že ten motor ven nemusí,ale je to práce ne h.vno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 23. Září 2012 Sdílet Vloženo 23. Září 2012 Možno trošku blbá otázka, ale ako sa dajú vymeniť piestne krúžky bez toho, aby motor musel ísť von z auta? Netreba náhodou pri výmene krúžkov oddeliť vaňu od bloku motora a potom vytiahnuť kľukový hriadeľ spolu s ojnicami a piestami? Alebo sa to dá aj oddelením hlavy motora od bloku motora? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 A v příručce mi píšou, že největší úbytek oleje probíhá při záběhu motoru. Mam ted najeto nějak 4500km a olej mi ubyl na měrce tak o 2mm, což neni nějak moc. Tak co dělam špatně? Bud sem blbě zajížděl motor, a nebo se prostě povedl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 To je úplne bežné. Mne prakticky neubúda olej ani teraz po 51000km. Ešte som ho nikdy nemusel dolievať. To boli časy so 105kou - každých 1000km trebalo doliať 1 liter ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 mám 282 t km od nova a nikdy mezi výměnou, ani malou štamprlku oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro216 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Zdar, chcem sa opýtať či sa oplatí a či je vôbec možné vymeniť piestne krúžky na škoda fabia 1.2 htp 40 kw. Problém bol že bol podpálený ventil tie vymenili všetky komplet hlava zgenerálkovaná vymenený rozvod. Všetko je v pohode len som zistil že na (2000 km/2l Oleja) mi začal žrať. Čo mi poradíte. Za odpovede ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 jasně že ide, hubo44 by ti to určitě potvrdil. Při nájezdu nad 100-150t km se to přímo doporučuje při repasi hlavy udělat i kroužky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Ktory mechanik nema skusenosti okolo HTP tak ti urobi hlavu, rozvody atd. ale nevien žen po určitych km repas hlavy zabije ten motor. Musiš znovu rozobrať na cucky a prekružkovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Panove, poznaji se spatne krouzky nebo podpalene ventily na mereni emisi? Nebo pouze a jen merenim komprese? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Meranim kopresie sa zisti podpaleny ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 I kroužky, neboj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 A merenim emisi se nic nezjisti? Pokud je mereni emisi v poradku tak to nezaruci ze je motor v poradku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Doniesli mi na repas FII 44KW. Pozri vyfukovy kanal prveho valca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Takže motory HTP 6V a 12V jsou opravitelné? Nebo jinak, dá se do toho koupit sada pístů, pístních kroužků? Přebrousit klikovka, dát jiný šály, udělat výbrus válců? Něco ve stylu velký GO motoru jak se dělal třeba u Š105.... Někde jsem čet, že jsou htp motory jako zpotřebák u kterýho se dají max. udělat rozvody a nebo zrepasovat hlavu válců s podpálenýma ventilama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Da se udelat vicemene vse , ale levnejsi je to vymenit. Jinak najdes je v Makru mezi koblihama a slunecnicovym olejem dole v regale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 20. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2014 Panove, proc pokud je motor bez komprese s podpalenymi ventily, dochazi k nadmernemu opotrebeni pistnich krouzku a po oprave hlavy a narustu komprese krouzky zacnou propoustet a motor zrat olej? Krouzky prece nemuzou byt opotrebovane vice nez u stejneho motoru pri stejnych km, u ktereho se podpalene ventily neobjevily, ne? Pokud maji oba motory stejne km, tak by mely byt krouzky opotrebene stejne a tudiz stejnou spotrebu oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.